Hebben jullie weleens zoiets debiels gezien (wat een vreemde debiel ) en is dit wel toegestaan want het lijkt mij een beetje vreemd. Je ziet ook gasten met SS-banden lopen of met SS-laarzen: is dat niet verboden? Ik vind dat ze zulk gedrag keihard moeten aanpakken (enkele reis Israel
), of ben ik de enige die dit vindt?
quote:Ik hoop dat je sarcastisch bent als je het over de immer betrouwbare bron KAFKA hebt.
Op vrijdag 4 april 2003 20:49 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mijn immer betrouwbare bronnen (KAFKA) heeft deze idioot na een ruzie met NVU-voorman Constant Kusters de partij verlaten.
quote:
Na het vertrek van Glimmerveen nam het gedonder verder toe. Ook met andere kernfiguren, zoals Eite Homan, Chris Smit en Stefan Wijkamp ontstonden conflicten en het kreeg er steeds meer de schijn van dat de partij helemaal uit elkaar zou vallen.(...)
Al met al genoeg reden om de status van de NVU, de partijpolitieke idealen, het gebrek aan succes en de positie van Kusters eens grondig te evalueren zou je zeggen. Niets is echter minder waar. Ook na het vertrek van Chris Smit en het achter de coulissen verdwijnen van Stefan Wijkamp doet Kusters alsof er niets aan de hand is. De Provinciale Statenverkiezingen boden hem weer gelegenheid een bij voorbaat mislukte gooi naar een zetel te doen, omlijst met een poging media-aandacht te krijgen met een demonstratie in Apeldoorn.
http://www.kafka.antifa.net/nvu2003.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 04-04-2003 20:55]
quote:Naar Israel om zij aan zij te vechten met de Palestijnen
Op vrijdag 4 april 2003 20:47 schreef The_Duce het volgende:
*knip*
Ik vind dat ze zulk gedrag keihard moeten aanpakken (enkele reis Israel), of ben ik de enige die dit vindt?
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 20:49 schreef _BR_ het volgende:
Iedereen weet wie die gozer nadoet, alleen staat er niks in de wet dat je mensen mag arresteren (of wat dan ook) op grond van hun kapsel, laat staan hun snor
quote:KAFKA is wat dit soort dingen betreft toch echt heel betrouwbaar. Je kunt van ze walgen en hun methodes veroordelen maar ze hebben extreem-rechts erg goed in kaart gebracht.
Op vrijdag 4 april 2003 20:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent als je het over de immer betrouwbare bron KAFKA hebt.
quote:Je kent me nu toch wel een beetje??
Op vrijdag 4 april 2003 20:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent als je het over de immer betrouwbare bron KAFKA hebt.
quote:Of de chirurg maakt er een haakneus van
Op vrijdag 4 april 2003 20:54 schreef The_Duce het volgende:
Aan de andere kant, zie je die foto, hij komt niet zo professioneel over. Hij lijkt niet egt op Hitler, die gast is vast zo gek dat ie zich gaat laten opereren: benieuwd of zijn neus er dan ook bijna afvalt
quote:Gedemoniseerd (jeukterm) eerder.
Op vrijdag 4 april 2003 20:54 schreef SCH het volgende:
KAFKA is wat dit soort dingen betreft toch echt heel betrouwbaar. Je kunt van ze walgen en hun methodes veroordelen maar ze hebben extreem-rechts erg goed in kaart gebracht.
Maar het is inderdaad een simpele ziel, net als heel extreem-rechts trouwens.
Nog een plaatje: nu met zo'n gore SS band drager erbij:
[Dit bericht is gewijzigd door The_Duce op 04-04-2003 21:02]
quote:Die extreem-rechtse malloten hoeven niet gedemoniseerd, daar zijn ze zelf het beste in.
Op vrijdag 4 april 2003 20:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gedemoniseerd (jeukterm) eerder.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 20:58 schreef chibibo het volgende:[..]
Ze zien er allemaal ook zo heerlijk snugger uit...
Ik kan er echter niet wakker van liggen. Dit soort debielen lopen er rond in Nederland, maar gelukkig zijn het er maar een handjevol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |