Nu ben ik totaal en voor de volle honderd procent tegen de oorlog, maar toch... als ik hem bezig zie dan moet ik kijken. Kan ik niet verder zappen tot ie klaar is met z`n eindeloze bullshitverhaaltjes.
Ik heb trouwens inmiddels het idee gekregen, als ik hem zo bezig zie, dat ie steeds meer en meer zit te genieten van z`n 15 minutes of fame (maar dat kan aan mij liggen). Kijk maar eens naar dat gezicht. Hij beweert vanalles en nog wat, maar vuil kijken is er niet eens echt meer bij, meer een "shit hee ik ben over de hele wereld te zien, ik ben beroemd"glimlachje.grimasje.(maar het kan nog steeds aan mij liggen)
Eerlijk gezegd, ik hoop (tegen betere weten in) dat straks blijkt dat ie ook maar een marionet was die alleen maar verhaaltjes voorlas en verder niets. Maar dat zal wel ijdele hoop blijken
weet er iemand eigenlijk wat meer te vertellen over het verleden van kriminahl infedel dog binnnkort ws marter Sahaf?
quote:Dat vermoed ik dus ook. Het lijkt mij ook heel stug dat je zover komt in Irak met schone handen. D`r zal wel een paar liter bloed aan kleven.
Op vrijdag 4 april 2003 16:15 schreef gielekes het volgende:
Ik kan me vergissen, maar als de Yanks komen is ook Sahaf stevig de spreekwoordelijke LUL..
Daaromgielekes altijd naar Sahaf alsof het de Laatste keer is..
"They are trying to sell an illusion. They are nowhere, they are moving like a snake through the dessert..."
En dan met dat prachtige accent....
Maargoed, wat moet hij dan aan de rest van de Arabisch supporters zeggen. 'Jongens, om eerlijk te zijn schijten we in onze broek en hebben we meer OMO en linnen nodig. Een wasmachine zou ook geen overbodige luxe zijn.'
Je zou bijna nog gaan denken dat ie gelooft in z'n eigen praatjes...
quote:HAHAHAHAHAHA dat was echt de beste tot nu toe
Op vrijdag 4 april 2003 16:17 schreef LLCoolR het volgende:
Prachtige verhalen heeft ie altijd!"They are trying to sell an illusion. They are nowhere, they are moving like a snake through the dessert..."
En dan met dat prachtige accent....
'they are moving like snake through Desert'
LOL!
ik mag hem wel, hij zal wel media en propaganda en shit gestudeerd hebben ergens in het buitenland dus grote kans dat hij nog redelijk schone handjes heeft, hij doet me een beetje denken aan die persgast uit de film Enemy at the gates, echt zo'n manneke met idealen en shit
maja je weet het natuurlijk nooit voor hetzelfde geld verkracht hij iedere zondag een schaap en de eigenares van dat schaap en maakt er daarna gemixte shoarma van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |