abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2003 @ 23:36:02 #101
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9648187
quote:
Op maandag 7 april 2003 23:11 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Naar welk mailadres heb jij de eerste mail verstuurd om dit aan te kaarten bij NOA? Ik heb namelijk ook ff gezocht op nintendo.com en ik kan echt geen normaal mailadres vinden.

ik had gestuurd naar general comments
die zeiden, call a 1-800 number, die zouden dan verder helpen
(dus wij hebben die optie niet, maar daarom, ik heb familie in de vs)
en die zeiden dat ze geen record hadden van mijn aankoop van het spel, dus dat ze het niet kunnen sturen
denk erover dat ik dvdboxoffice.com een mailtje ga sturen ofzo, kijken met wie ik contact moet opnemen aangezien nintendo dit probleem heeft veroorzaakt door niet genoeg te hebben geleverd (alhoewel, dvdboxoffice.com had niet genoeg besteld)
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 7 april 2003 @ 23:49:11 #102
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9648439
quote:
Op maandag 7 april 2003 23:29 schreef ds het volgende:

[..]

Kazaa lite is het probleem. Deze vervangt je HOST file waar sommige adservers worden geblokt. gamespot valt hieronder..
[..]

http://www.gamespot.com/misc/help/faq2.html

de host file heeft geen extensie en kan je openen met oa notepad. 10 sec werk en je kan alle screenshots wel zien.

Danke
pi_9649063
quote:
Op maandag 7 april 2003 23:36 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik had gestuurd naar general comments
die zeiden, call a 1-800 number, die zouden dan verder helpen
(dus wij hebben die optie niet, maar daarom, ik heb familie in de vs)
en die zeiden dat ze geen record hadden van mijn aankoop van het spel, dus dat ze het niet kunnen sturen
denk erover dat ik dvdboxoffice.com een mailtje ga sturen ofzo, kijken met wie ik contact moet opnemen aangezien nintendo dit probleem heeft veroorzaakt door niet genoeg te hebben geleverd (alhoewel, dvdboxoffice.com had niet genoeg besteld)

hmm ok bedankt. Dan maar ff afwachten wat jouw mail naar dvdboxoffice oplevert.
pi_9649213
quote:
Op maandag 7 april 2003 19:53 schreef koei het volgende:
misschien een interessante aanbieding bij bartsmit.nl:

Nu pikmin, Luigi's Mansion en Super Smash Brothers Melee voor 59,90 TOTAAL! (het zijn wel de player's choice edities).

Ik ben in iedergeval weer blij

Oh gaaf! jammer aleen dat er hier geen bart smit in de buurt is

EDIT : Oh het is op internet lol

dinsdag 8 april 2003 @ 18:37:05 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9662099
Nog spannend goed Cube nieuws vandaag ? Waar is Febster met zijn posts
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 8 april 2003 @ 18:39:02 #106
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9662140
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 18:37 schreef Chocobo het volgende:
In de metro stond dat Nintendo met een winst waarschuwing moet komen door de tegen vallende verkoop cijfers van de cube, namelijk maar 5,6 miljoen tegen over het verwachte 10 miljoen.

Op cubezone valt te lezen dat nintendo met de opvolger al in 2005 wil uitkomen om zo de concurrentie voor te blijven.

pi_9662343
quote:
Op maandag 7 april 2003 19:53 schreef koei het volgende:
misschien een interessante aanbieding bij bartsmit.nl:

Nu pikmin, Luigi's Mansion en Super Smash Brothers Melee voor 59,90 TOTAAL! (het zijn wel de player's choice edities).

Ik ben in iedergeval weer blij

Wel leuk dat ze eigenlijk zo snel al van dat soort aanbiedingen houden
pi_9664061
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 18:37 schreef Chocobo het volgende:
Lezen
quote:
Aangezien ik tot en met volgende week donderdag in mijn tentamens zit kan het zijn dat ik wat minder/langzamer het nieuws post . Daarbij komt ook kijken dat ik de laatste tijd niet echt veel schokkende dingen tegenkom meestal nieuws in de vorm van plaatjes/filmpjes voor PN 03/SCII/F-Zero etc . Dat komt natuurlijk onder andere doordat de E3 langzaam aan in zicht begint te komen en vooral Nintendo nu de komende maand weinig meer van zich zal laten horen . Het is maar dat je het weet
Ici onderaan

Vanaf vrijdag kun je weer "posts" van mij verwachten aangezien ik dan de tentamen week ga verdrinken

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_9666129
wat doen we allemaal trouwens met die sterren op nintendo.nl

Nintendo zou veel beter controllers voor sterren kunnen geven of van die gave naamplaatjes voor je cube!

Iemand nog ideeën?

pi_9666384
Nope, maar ik ga echt geen 600 sterren voor een domme screen saver uitgeven

Ik houd ze nog ff, heb er nu in de 1200

pi_9666432
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 21:52 schreef gieling.com het volgende:
Nope, maar ik ga echt geen 600 sterren voor een domme screen saver uitgeven

Ik houd ze nog ff, heb er nu in de 1200

indd strax komt er weer een gave actie netzoals die wavebird en dan zijn ze weer allemaal weg ofzo
  dinsdag 8 april 2003 @ 21:58:27 #112
8369 speknek
Another day another slay
pi_9666535
Ze blijven kut, die sterren. Ook bij Metroid Fusion zaten ze weer niet .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9666752
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 21:58 schreef speknek het volgende:
Ze blijven kut, die sterren. Ook bij Metroid Fusion zaten ze weer niet .
In de winkel eerst kijke!! Als ze er niet bij zitten er naar vragen, krijg je ze niet ofzo nou andere winkel
  dinsdag 8 april 2003 @ 22:40:53 #114
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9667660
Woei, UPS is vandaag geweest voor m'n EBGames order.., ik was helaas niet thuis, dus heb ik de onderbuurman/lampenwinkel even kunnen overhalen 't pakketje morgen aan te nemen waar zelda en m'n bonusdisc in zitten.. (UPS heeft kaartje achter gelaten dat ze morgen weer komen)

Dus hoogstwaarschijnlijk heb ik morgen een gloednieuwe zelda dubbel, en een freeloader in de aanbieding (aangezien ik ook een AR heb).., iemand hier intresse ?

Bij lik-sang gaan de zelda+freeloader voor US$ 76.90 over de toonbank, dus neem ik dat als maatstaaf..,
75 pleuro ex verzendkosten vraag ik... (zijn 2 DVD-sized boxjes, dus zal wel iets van 3 euro gaan kosten of zo, of in Amersfoort ophalen), als er hier niemand intresse toont gooi ik 'em in 't handelsforum morgenochtend.., 't gaat iig naar de hoogste bieder.., let op, de bonusdisc zit er dus NIET bij (da's de hele reden dat ik extra krom ben gaan liggen via EBGames )

'k zit bij de ABN, dus als je electronisch kunt overschrijven kan ik 'em misschien morgenavond zelfs op de bus doen..(als UPS ook meewerkt) of je mag 'em komen halen en contant betalen

pi_9668782
Je hebt dus alleen voor die bonusdisk een extra exemplaar besteld

maja zou ik ook doen dus

pi_9669483
Trackinfo over F-Zero bij cube-europe
quote:
F-Zero will be released on June 25th in Japan, this is the news bit taken out of the latest Famitsu, a well known gaming magazine from the land of the rising sun.

"Mute City: It is the biggest city (population of one billion people) in the Space Nations. New circuits have been built since the old ones have worn down. The track introduced for Mute City is the Twist Road.

Port Town: Known as the space port that gave birth to many millionaires. The port is built around a gigantic shaft with the latest technology and equipment. Two tracks are introduced: Aerial Dive and Long Pipe.

Green Plant: The Space Immigration Offices built the Green Plant to produce carbon dioxide. The track introduced is Intersection, which features curving pipes.

Lightning: Due to pollution in the ozone layer, unpredictable weather becomes a big problem in the 26th century. This area is covered by thick thunder clouds. Energy companies from each planet made big investments in energy facilities in this area. It is said that 10 million kilowatts are generated altogether. The introduced track is Half Pipe.

Aeropolis: The skyscraper city houses the artificial brain Mother Q, which holds all the information of the inhabitants. The track introduced is Multiplex."

It all sounds very interesting to me with the addition of these tracks, let's just hope that this racing title turns out as well as its sounds.

woensdag 9 april 2003 @ 10:16:06 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9672082
Zijn er nog gamers die geen Cube hebben en de Platinum Cube gaan halen met Zelda erbij ? (Zelda pack)
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 9 april 2003 @ 10:23:40 #118
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9672191
quote:
Op woensdag 9 april 2003 10:16 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er nog gamers die geen Cube hebben en de Platinum Cube gaan halen met Zelda erbij ? (Zelda pack)
Ik heb er helaas al een, want ik had veel liever de platinu gehad, aangezien alle andere dingen die hier staan ook grijs-zilver zijn. Maar ja niets aan te doen.
pi_9676080
quote:
Ja, ik

Kan nou al niet wachten, gelukkig heb ik een kortingsbon kunnen bemachtigen, dus kan ik hem voor een mooie prijs halen

...Not all those who wander are lost...
pi_9676141
quote:
*meldt*

Ik moet alleen nog een shop in Utrecht of omgeving vinden waar ik hem kan reserveren. Binnenkort ff langs de Bart Smit lopen, dus

Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
pi_9679172
quote:
* meldt ook

Ik heb 'm al gereserveerd...

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_9679379
nope, ik vind m'n zwarte cube ook wel ok
pi_9681623
idd

ik vindt een naamplaatje voor de cube anders ook wel mooi

dan is het nog iets origineels, en wat extra punten voor een tekening erbij

Maar na een jaar vervallen je sterren toch ?

De echte DIE-HARD koopt de metroid pack EN de zelda pack

pi_9682781
Van insidegamer:
en let niet op die afgrijselijke dt-fout
quote:
Europese oplage The Legend of Zelda: The Wind Waker bekendgemaakt:
Nintendo heeft bekend gemaakt dat op 3 mei, de release-datum van Zelda: WW, 100.000 exemplaren van de game zullen worden vrijgegeven. In het Zelda-pakket zullen maar liefst 25.000 games wordt gestopt, terwijl Nintendo nog 10.000 exemplaren achter de hand zal houden. Dat betekendt 65.000 games, een vrij gering aantal, waardoor wij jullie aanraden de game tijdig van te voren te pre-orderen.
Als dit klopt, dan acht ik bij deze bewezen dat Nintendo geen greintje gevoel voor bedrijfsvoering heeft in Europa.
pi_9682891
In de V.S. hadden ze toch de eerste dag al ruim 800.000 exemplaren verkocht? Denken ze dat we anti-zelda zijn ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')