quote:weer lekker aan het gokken of niet?
Op woensdag 2 april 2003 10:30 schreef Patch het volgende:
5 x ?wat een vraag
quote:bedoel je die flitsen dat Brad Pitt te zien is eigenlijk...
Op woensdag 2 april 2003 10:27 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
Yep, alive and kickin!! Kan me alleen niet hele dagen bezig houden met vragen beantwoorden
. En er zijn er ook wel aardig wat die ik niet weet, maar goed. Back to the Point.
Hoe vaak is Brad Pitt "niet te zien" in Fight Club?
Als je zeker bent van je antwoord moet je de volgende vraag maar stellen, moet nu weg en ben er vanavond pas weer.
ik wil eigenlijk nu de film aanzetten, maar da's volgens mij onbegonnen werk...
quote:Volgens IMDb is het idd "op z'n minst" vijf keer:
Op woensdag 2 april 2003 10:30 schreef Patch het volgende:
5 x ?wat een vraag
SPOILER: Tyler appears in the film at least five times before Jack glimpses him on the moving walkway in the airport. In the first four appearances, Tyler flashes onscreen for just an instant and is only visible when the Narrator has insomnia:
* At the photocopier at work;
* In the doctor's office, when Jack is learning about the testicular cancer support group;
* At that group's meeting;
* As Jack sees Marla leaving a meeting but doesn't follow her.
* The fifth glimpse is longer: the Narrator is in a hotel room on one of his business trips and a closed-circuit channel shows the hotel's staff saying, "Welcome!" - Tyler is in a white tuxedo on the far right.
quote:ja zoiets dacht ik al....
Op woensdag 2 april 2003 10:32 schreef Sheridana het volgende:
3 keer, hij bedoelt die shots die je heel snel ff ziet, voordat Edward Norton hem heeft ontmoet....volgens mij is het drie
nog een keer
ehm
7 x ?
quote:toch lijkt dit mij het meest voordehandliggend, als ik die vraag nog eens goed lees.
Op woensdag 2 april 2003 10:33 schreef Atreidez het volgende:
Hij bedoelt wanneer er scenes zijn dat Norton lijkt te communiceren of interactieve handelingen uitvoert maar er is geen 2e persoon terwijl daar eigenlijk Brad had moeten staan ofzo.. Kan me alleen die scene voor de geest halen dat ie met zichzelf aan het vechten is
woohoo !
ik zal effe een vraag verzinnen
quote:Zoals ik al zei, verder gaan en vanavond wachten op uitsluitsel van maarteniscrazy...
Op woensdag 2 april 2003 10:38 schreef ranja het volgende:
hoe komen we er nou achter wat er bedoeld wordt
quote:Ok, laat ik nog even 6 keer zeggen dan.
Op woensdag 2 april 2003 10:39 schreef Gorro het volgende:[..]
Zoals ik al zei, verder gaan en vanavond wachten op uitsluitsel van maarteniscrazy...
Ik ga er vanuit dat na 789 keer kijken ik het wel zeker zal weten.
quote:dan doe ik ondertussen het vreugdedansje, terwijl jullie de volgende vraag oplossen:
Op woensdag 2 april 2003 10:47 schreef Mennosson het volgende:
Een ieder die 5 heeft gezegd mag een vreugde dansje doenIk ga er vanuit dat na 789 keer kijken ik het wel zeker zal weten.
quote:die was ook al door Patch geclaimd
Op woensdag 2 april 2003 10:44 schreef victorinox het volgende:
Nee, het juiste antwoord is 4x.
Trouwens, waar blijft die vraag?
quote:Randy Quaid in KingPin?
Op woensdag 2 april 2003 10:48 schreef Patch het volgende:[..]
dan doe ik ondertussen het vreugdedansje, terwijl jullie de volgende vraag oplossen:
Wie is dit in welke film?
[afbeelding]
quote:Steve Martin, Dirty Rotten Scoundrels ?
Op woensdag 2 april 2003 10:48 schreef Patch het volgende:
Wie is dit in welke film?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |