'k ga volgend jaar denk ik, ff jaartje sparen (LA is duur) en hopelijk politiek wat stabieler, US is nu niet echt een land waar ik graag wil zijn
'k ben 2 jaar geleden al geweest, meesterlijk om dat eens mee te maken, via een gamingsite waar ik voor werkte kon ik destijds aan een Presspass komen (lekker voordringen en zo ), leukste is dat je er spellen speelt die een half jaar of jaar later pas uitkomen, kun je zeggen: oh, die ken ik allang
Ik was destijds iets van 1200 dollar kwijt aan de totale grap (Vlucht, hotel en onderhoud daar), we waren met z'n 2en, we deelden een hotelkamer met een amerikaan die meewerkte met de gamingsite waar ik ook voor werkte..
Presspass heeft wel voorkeur, krijg je toegang tot de leukste dingen en kun je voordringen in allerlei rijen.. (Destijds een demo van Star wars galaxies, de samenvoeging van NCSoft en Destination games waar het contract live werd getekend)
Algemene info kan in dit topic worden geplaatst.
The Electronic Entertainment Expo (E3)
13-16 Mei 2003, Los Angeles.
ik ben staff @ gameboy.insidegamer.nl maar daar weet ook niemand van nix
quote:Zet voor volgend jaar (nu een beetje te laat om presspasses aan te vragen denk ik) je manager aan het werk, de eigenaren van dat soort sites kunnen een X aantal presspasses aanvragen voor hun newsposters..
ik ben staff @ gameboy.insidegamer.nl maar daar weet ook niemand van nix
Destijds moest ik om in aanmerking voor een presspass te komen een persoonlijk visitekaartje van de site waar ik voor werkte, een gepubliceerd (zij het digitaal, zij het op papier) stuk aankomen en legitimeren, toen kon ik zo een presspass aan laten maken..
Zet je site manager vroeg aan de gang (houd de e3expo site dus in de gaten in de loop van het jaar), en zodra het aangevraagd kan worden, laten doen.., je krijgt je presspass dan thuis gestuurd, weet je iig zeker dat je naar binnen komt
quote:ja ik heb die gasten al een paar keer ernaar gevraagd maar het lukte blijkbaar niet, wel jammer want het had wel leuk geweest voor de site zelf (en voor mij
Op vrijdag 28 maart 2003 14:17 schreef Wunk het volgende:[..]
Zet voor volgend jaar (nu een beetje te laat om presspasses aan te vragen denk ik) je manager aan het werk, de eigenaren van dat soort sites kunnen een X aantal presspasses aanvragen voor hun newsposters..
Destijds moest ik om in aanmerking voor een presspass te komen een persoonlijk visitekaartje van de site waar ik voor werkte, een gepubliceerd (zij het digitaal, zij het op papier) stuk aankomen en legitimeren, toen kon ik zo een presspass aan laten maken..
Zet je site manager vroeg aan de gang (houd de e3expo site dus in de gaten in de loop van het jaar), en zodra het aangevraagd kan worden, laten doen.., je krijgt je presspass dan thuis gestuurd, weet je iig zeker dat je naar binnen komt
quote:Money is a strong persuader...
Op vrijdag 28 maart 2003 20:46 schreef Trance4Ever het volgende:
Je kon vroeger kaarten kopen, nu niet meer denk ik
quote:ik heb iig geen geld teveel
Op vrijdag 28 maart 2003 20:49 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Money is a strong persuader...
quote:Ik wilde net zeggen
Op dinsdag 1 april 2003 17:44 schreef CloudStrife het volgende:
Insidegamer.nl gaat wel naar de E3.
Verhalen van m'n collega's waren fantastisch, toen ging ik zelf mee en waren de grote feesten al meer gericht op management dan op de developers (coders, artists) zelf.
Daarna niet meer geweest, maar van collega's die nog wel gaan elke keer gehoord dat 't inderdaad steeds beroerder wordt.
En voor de mensen die zich er geen voorstelling van kunnen maken :
't is ongeveer een ruimte ter grootte van de RAI, vol met stands die *iets* met computerspelletjes te maken hebben.
90% is gewoon crap, voor de rest soms wel leuk om een demootje te zien van een spel wat nog uit moet gaan komen..
Ik kom er zelf m'n bed niet meer voor uit, helemaal omdat de GOD-booth er mee op gehouden is.
(Daar was 't toen lekker de hele dag gratis bier / mixjes drinken in de zon..)
quote:En andere gamers lurken alle mogelijke gamesites af op het laatste nieuws van de E3.
Op dinsdag 29 april 2003 16:36 schreef L.Denninger het volgende:
Ik kom er zelf m'n bed niet meer voor uit, helemaal omdat de GOD-booth er mee op gehouden is.
(Daar was 't toen lekker de hele dag gratis bier / mixjes drinken in de zon..)
quote:My point being dat de dingen die de E3 tot een speciale leuke happening maakten (en waarom ie dus een soort legendarische status kreeg) bijna allemaal zijn verdwenen.
Op dinsdag 29 april 2003 16:45 schreef Bastard het volgende:[..]
En andere gamers lurken alle mogelijke gamesites af op het laatste nieuws van de E3.
Your point beeing
Daarom vind ik 't dus de moeite (en vooral het geld) niet meer waard nu.
quote:Het gaat toch om het nieuws!!
Op dinsdag 29 april 2003 16:53 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Daarom vind ik 't dus de moeite (en vooral het geld) niet meer waard nu.
quote:Maar zoals je zegt verschijnt dat tijdens de beurs zelf al op internet, dus daarvoor hoef je het niet te doen.
Op dinsdag 29 april 2003 17:02 schreef Bastard het volgende:[..]
Het gaat toch om het nieuws!!
Nou duidelijk ?
quote:Ja.
Op dinsdag 29 april 2003 17:10 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Nou duidelijk ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |