quote:Ik reken het goed. De band heet The Fireman, het album heet Rushes en is inderdaad door Paul McCartney (samen met Youth) gemaakt. The Fireman speelt in het voorprogramma van Paul McCartney's wereldtournee.
Op dinsdag 1 april 2003 15:56 schreef Zander het volgende:
Is het toevallig dat electronica-album dat Paul McCartney maakte onder een of ander pseudoniem (even vergeten wat het ook alweer was)?
Next
Zander je mag een vraag bedenken
quote:Leuke vraag maar wel eentje die je maar net moet weten.
Op dinsdag 1 april 2003 17:03 schreef Zander het volgende:
Okee: op de lp '20/20' van the Beach Boys staat een nummer, 'Never Learn Not to Love', dat volgens de hoesinformatie door Dennis Wilson is geschreven. In werkelijkheid was deze compositie van iemand anders, wiens naam de Beach Boys vermoedelijk liever niet op de hoes zagen verschijnen. Over wie heb ik het?
quote:Een gelukkig hand van gokken dan, want het is inderdaad goed.
Op dinsdag 1 april 2003 17:21 schreef ranja het volgende:
Charles Manson?
Next...
quote:nou ja, ik weet natuurlijk dat hij wel wat nummers geschreven heeft en dat die ook wel opgenomen zijn. Guns 'n roses hadden er eentje op hun Spaghetti incident. En ik kan me best voorstellen dat je zo'n naam liever niet op de hoes zet
Op dinsdag 1 april 2003 17:23 schreef Zander het volgende:[..]
Een gelukkig hand van gokken dan, want het is inderdaad goed.
Next...
Welke bekende zanger (m/v) is geboren op 16 augustus 1958?
quote:Madonna tog
Op dinsdag 1 april 2003 17:56 schreef ranja het volgende:
oh ik moet de trein halen.... dan maar even een makkelijke.Welke bekende zanger (m/v) is geboren op 16 augustus 1958?
quote:Maar natuurlijk
Op dinsdag 1 april 2003 18:58 schreef Gorro het volgende:[..]
Madonna tog
Jouw beurt...
maar er maar 'The world' van dan....
quote:Ja maar ik weet 't niet en om nou allmusic te gebruiken das ook zo flauw.
Op dinsdag 1 april 2003 23:01 schreef ranja het volgende:
ehm... nog iemand interesse?
quote:Dat is idd het goede antwoord. Het album heette ook zo...
Op dinsdag 1 april 2003 23:06 schreef Zander het volgende:
Of 'Ghetto Superstar' ofzo? Dat was in ieder geval de titel van zijn single (vreselijk slechte remake van Islands in the Stream, trouwens).
1.
2.
3.
4.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 02-04-2003 02:04]
Voor het geval ze goed zijn post ik alvast een vraag, want ik ben pas laat online vandaag.....
Het is een makkie... Bekijk dit korte fragmentje uit een clip van Gorkys Zygotic Mynci (zo jammer dat ik de complete clip nergens kan vinden), in dit stukje zijn 2 parodieën op andere clips te herkennen, welke 2 artiesten + singles zijn dat?
[Dit bericht is gewijzigd door PinkMoon op 02-04-2003 05:23]
quote:Dat zijn ze volgens mij ook.
Op woensdag 2 april 2003 07:39 schreef rvand het volgende:
The Verve - Bittersweet Symphony is zeker. Die ander is denk ik Firestarter van The Prodigy.
quote:Doe maar vast een nieuwe vraag dan.
Op woensdag 2 april 2003 07:39 schreef rvand het volgende:
The Verve - Bittersweet Symphony is zeker. Die ander is denk ik Firestarter van The Prodigy.
Pinkmoon geef je nog even uitsluitsel of het inderdaad klopt?
Dit is een leuke site waar er nog veel meer op staan:
http://www.plimsoul.com/knockoff_project/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |