quote:
Op donderdag 17 april 2003 23:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nu het over disses en Ja Rule gaat... heeft iemand dat nummer Loose Change van hem al gehoord... waarin hij MURDER INC verkeerd spelt?Na zon ander halve minuut maakt hij er MUREDR Inc van
quote:Ja heb ut ook gehoord, nogal gaar, maarja, ik zal de link nog wel ff opzoeke van dat nummer.
Op donderdag 17 april 2003 23:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nu het over disses en Ja Rule gaat... heeft iemand dat nummer Loose Change van hem al gehoord... waarin hij MURDER INC verkeerd spelt?Na zon ander halve minuut maakt hij er MUREDR Inc van
quote:Deze opmerking valt me zwaar tegen van je. Ik heb m'n mening over Eminem en daar hoef je het niet mee eens te zijn. Dit is een open forum waarin je overal mag reageren. En ik snap niet wat je bedoeld met verpesten. Mag je alleen reageren als je het ergens mee eens bent ofzo
Op donderdag 17 april 2003 20:53 schreef damienfromhell het volgende:
En Tony laat je mening maar voor wat het is, heb je een eigen topic waarin je op Shady Records kan zeiken verpest je nog elk topic met je nutteloze opmerkingen.
Maar om je niet verder te irriteren zal ik nooit meer iets zeggen over Eminem. Nou Tevreden
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 17:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik had m'n "eigen" topic dus hier maar weer verder dan
[..]Deze opmerking valt me zwaar tegen van je. Ik heb m'n mening over Eminem en daar hoef je het niet mee eens te zijn. Dit is een open forum waarin je overal mag reageren. En ik snap niet wat je bedoeld met verpesten. Mag je alleen reageren als je het ergens mee eens bent ofzo
Maar om je niet verder te irriteren zal ik nooit meer iets zeggen over Eminem. Nou Tevreden
quote:Aardige film idd. Leuke parodie op de bekende Hood movies. De soundtrack is ook wel aardig. Onder andere met het geweldige Winter Warz van Ghostface Killah en een zowaar dope flow van Cappadonna
Op zaterdag 19 april 2003 15:05 schreef Mr.Tear het volgende:
Oke mensen ben ik ook weer ff. heb nog even iets heel anders. afgelopen donderdag weer eens, voor de 7de keer ofzo, Don't be a menace just drink'in your juice in tha hood, gezien en heb voor de afwisseling ook weer helemaal dubbel gelegen. Hebben jullie die film al weleens gecheckt, zo niet dan moet je dat zeker gaan doen.
quote:Ik zal me in het vervolg wel inhouden
Op vrijdag 18 april 2003 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat probbeerde ik gisteravond ookal te zeggen , zodra je het nodig vind een mening te posten , moet je niet gaan schrikken als mensen er negaief op reageren
quote:Goede keuzes allemaal weer
Beste Rap Act Nationaal
Brainpower (WINNAAR)
Raymzter
Def RhymzBeste Rap Act Internationaal
Eminem (WINNAAR)
Nelly
Ja Rule
De originele films zijn trouwens ook dope .
quote:
Oke mensen ben ik ook weer ff. heb nog even iets heel anders. afgelopen donderdag weer eens, voor de 7de keer ofzo, Don't be a menace just drink'in your juice in tha hood, gezien en heb voor de afwisseling ook weer helemaal dubbel gelegen. Hebben jullie die film al weleens gecheckt, zo niet dan moet je dat zeker gaan doen.
quote:Openminded zou best kunnen , maar enige nuance vinnik wel op zijn plaats , op het moment dat je iets gewoon 'kut' vind
Op zaterdag 19 april 2003 22:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik zal me in het vervolg wel inhouden
, ik dacht dat het hiphop kliekje hier vrij openminded was en daarom had ik die reactie niet verwacht
quote:Daar heb je gelijk in, maar soms vind ik dat je best ff wat tegengas mag geven. Maar ik zal me wat proberen in te houden
Op zondag 20 april 2003 14:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:Openminded zou best kunnen , maar enige nuance vinnik wel op zijn plaats , op het moment dat je iets gewoon 'kut' vind
quote:Er kon hier weer gestemd worden en in dit topic mag je me verketteren voor deze loting
Op maandag 21 april 2003 17:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
* Loting 1/8 finales1.Talib Kweli - Blackalicious
2.Run DMC - Eric B. & Rakim
3.Onyx - Redman
4.A Tribe Called Quest - Wu-Tang Clan
5.Pharaohe Monch - Jurrasic 5
6.Slick Rick - Cypress Hill
7.EPMD - The Pharcyde
8.Nas - GZA
9.De La Soul - Dr. Dre
10.Mos Def - Dilated Peoples
11.Gang Starr - Outkast
12.Ice Cube - BDP
13.KRS ONE - DJ Shadow
14.Beastie Boys - Ol' Dirty Bastard
15.Public Enemy - Naughty By Nature
16.High & Mighty - OutkastEn wederom veel succes met het maken van je keuzes
* Tony_Montana67 is weer uit van hier
T is vrij arsty whiteboy hiphop maar zeker origineel en gewoon erg goed gedaan. De rap style van Buck65 is in het begin ff wennen maar de teksten zijn zeker een geconcentreerde luisterbeurt waard.. Beatwise zit het album ook heel goed in elkaar; duistere (soms nogal abstracte) beats worden afgewisseld met wat meer soulvolle jazzy geluiden, maar alles loopt heel natuurlijk in elkaar over en zorgt voor een heel mooie melancholieke sfeer.
Anyway ook voor mensen die normaal niet van Anticon achtige nerdhop houden is dit album aan te raden!
Voor een uitgebreidere review check: http://hiphopinfinity.com/Albums/default.php?action=review&itemid=1858
Ohw weet iemand waar die beat rond 8:30 van track 3 vandaan komt??
De beats zijn erg lekker, de scratches lekker in de beat en de flows ijzersterk!
* Tony_Montana67 loopt vanmiddag maar eens langs de platenboer om dit plaatje te gaan bestellen
wat zal ik stemmen en waarom?
Persoonlijk heb ik voor Tribe gekozen omdat ik mede dankzij deze band verliefd ben geworden op hiphop. Wu heeft met Enter The Wu-Tang wel een wereld album afgeleverd, maar weegt dat op tegen de geniale platen van Tribe...?
Your Thoughts...?
quote:Dom, dom, dom.
Op dinsdag 22 april 2003 20:44 schreef Fiazco het volgende:
Mm... begin steeds meer spijt te krijgen dat ik niet meegegaan
ben met een vriend van mij naar jurassic5.......
Die muziek klinkt egwel goed...
Nu moet je weer tijden wachten tot je ze weer kan zien
Live zijn ze zo mogelijk nog beter dan op albums
Enter The Wu-Tang was dope, maar daarna volgde eigenlijk alleen maar mindere shit..
Tribe kwam dope met the low end theory, peoples instinctive travels.., midnight marauders, en beats-rhymes life en the love movement vond ik ook nog best dope. The W en The Iron Flag waren zwaar onder de maat. Kortom, Tribe heeft véél en véél meer betekend voor de hiphop dan Wu. En Tribe's ish is gewoon legendary, classic. Er zijn gewoon geen woorden voor.
En oja, over die opmerking van "de jonge generatie". Ikzelf ben 17, begon met dingen als All Eyez On Me van Pac en Ready To Die van Biggie, en Enter The Wu was m'n 3e CD. Maar toen ik Tribe ontdekte.. damn, wat vond ik dat dope. Gasten moeten meer ouwe shit tjekken, want er zit zoveel moois tussen.
Maar dat was ook niet de enige moeilijke en spannende loting hoor. Er zaten nog meer killers tussen
quote:Helemaal mee eens. Ben zelf ook begonnen met de 2Pac's en de Snoop Doggs (en 2Pac blijft absoluut mijn persoonlijke favoriet) maar door dit forum heb ik echt super vette nieuwe muziek ontdekt! Waaronder idd A Tribe Called Quest... geweldig die gasten!
Op woensdag 23 april 2003 00:02 schreef dunniecash het volgende:....
Gasten moeten meer ouwe shit tjekken, want er zit zoveel moois tussen.
En dat te denken dat ik een maand geleden nooit op fok keek, op af en toe een paar nieuwsdinetjes na
quote:Is dat die melige film met die gast die vanalles in z'n haar heeft zitten
die is zwaar goed (en grappig )
quote:Geheel subjectief volgens mij, maar het bewijst wel dat de meningen hier erg over verschillen. Persoonlijk zou mijn lijstje er heel anders uitzien, maar het is toch wel leuk om te lezen
Op woensdag 23 april 2003 10:53 schreef Tjam het volgende:
Ff wat statistieken van VH (Vs):VH!'s top 50 rappers of all time. posted by big s
Here is the list
50.
Sugarhill Gang
49.
Tone Loc
48.
Kool Moe Dee
47.
Arrested Development
46.
Eve
45.