abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2003 @ 11:45:40 #151
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_9857083
Nee Droxz, klopt als een bus wat je zegt... maar met die schandes bedoel ik ook niet jouw posts... Ik bedoel die 'schandes' over Coolio/Gang Starr en Eminem/Beastie Boys.
pi_9859499
quote:
Op donderdag 17 april 2003 23:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nu het over disses en Ja Rule gaat... heeft iemand dat nummer Loose Change van hem al gehoord... waarin hij MURDER INC verkeerd spelt? Na zon ander halve minuut maakt hij er MUREDR Inc van
Dat viel me ook al op, die gast kan niet rappen en hij is nog verschrikkelijk dom ook.
  vrijdag 18 april 2003 @ 14:50:36 #153
51748 H4ze
wait...what?
pi_9860876
quote:
Op donderdag 17 april 2003 23:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nu het over disses en Ja Rule gaat... heeft iemand dat nummer Loose Change van hem al gehoord... waarin hij MURDER INC verkeerd spelt? Na zon ander halve minuut maakt hij er MUREDR Inc van
Ja heb ut ook gehoord, nogal gaar, maarja, ik zal de link nog wel ff opzoeke van dat nummer.
*BURP*
pi_9863682
Ik had m'n "eigen" topic dus hier maar weer verder dan
quote:
Op donderdag 17 april 2003 20:53 schreef damienfromhell het volgende:

En Tony laat je mening maar voor wat het is, heb je een eigen topic waarin je op Shady Records kan zeiken verpest je nog elk topic met je nutteloze opmerkingen.

Deze opmerking valt me zwaar tegen van je. Ik heb m'n mening over Eminem en daar hoef je het niet mee eens te zijn. Dit is een open forum waarin je overal mag reageren. En ik snap niet wat je bedoeld met verpesten. Mag je alleen reageren als je het ergens mee eens bent ofzo

Maar om je niet verder te irriteren zal ik nooit meer iets zeggen over Eminem. Nou Tevreden

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 18 april 2003 @ 17:33:36 #155
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_9863998
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 17:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik had m'n "eigen" topic dus hier maar weer verder dan
[..]

Deze opmerking valt me zwaar tegen van je. Ik heb m'n mening over Eminem en daar hoef je het niet mee eens te zijn. Dit is een open forum waarin je overal mag reageren. En ik snap niet wat je bedoeld met verpesten. Mag je alleen reageren als je het ergens mee eens bent ofzo

Maar om je niet verder te irriteren zal ik nooit meer iets zeggen over Eminem. Nou Tevreden

Dat probbeerde ik gisteravond ookal te zeggen , zodra je het nodig vind een mening te posten , moet je niet gaan schrikken als mensen er negaief op reageren
pi_9880165
Oke mensen ben ik ook weer ff. heb nog even iets heel anders. afgelopen donderdag weer eens, voor de 7de keer ofzo, Don't be a menace just drink'in your juice in tha hood, gezien en heb voor de afwisseling ook weer helemaal dubbel gelegen. Hebben jullie die film al weleens gecheckt, zo niet dan moet je dat zeker gaan doen.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9888110
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 15:05 schreef Mr.Tear het volgende:
Oke mensen ben ik ook weer ff. heb nog even iets heel anders. afgelopen donderdag weer eens, voor de 7de keer ofzo, Don't be a menace just drink'in your juice in tha hood, gezien en heb voor de afwisseling ook weer helemaal dubbel gelegen. Hebben jullie die film al weleens gecheckt, zo niet dan moet je dat zeker gaan doen.
Aardige film idd. Leuke parodie op de bekende Hood movies. De soundtrack is ook wel aardig. Onder andere met het geweldige Winter Warz van Ghostface Killah en een zowaar dope flow van Cappadonna
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9888133
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Dat probbeerde ik gisteravond ookal te zeggen , zodra je het nodig vind een mening te posten , moet je niet gaan schrikken als mensen er negaief op reageren

Ik zal me in het vervolg wel inhouden , ik dacht dat het hiphop kliekje hier vrij openminded was en daarom had ik die reactie niet verwacht
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9890825
De TMF-Awards!
quote:
Beste Rap Act Nationaal
Brainpower (WINNAAR)
Raymzter
Def Rhymz

Beste Rap Act Internationaal
Eminem (WINNAAR)
Nelly
Ja Rule

Goede keuzes allemaal weer .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_9894321
Die film is dope ja.. hij heet trouwens "Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice in the Hood" (http://us.imdb.com/Title?0116126).

De originele films zijn trouwens ook dope .

quote:
  zondag 20 april 2003 @ 14:21:55 #161
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  zondag 20 april 2003 @ 14:47:21 #162
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_9895755
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 22:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik zal me in het vervolg wel inhouden , ik dacht dat het hiphop kliekje hier vrij openminded was en daarom had ik die reactie niet verwacht

Openminded zou best kunnen , maar enige nuance vinnik wel op zijn plaats , op het moment dat je iets gewoon 'kut' vind
pi_9913138
quote:
Op zondag 20 april 2003 14:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Openminded zou best kunnen , maar enige nuance vinnik wel op zijn plaats , op het moment dat je iets gewoon 'kut' vind

Daar heb je gelijk in, maar soms vind ik dat je best ff wat tegengas mag geven. Maar ik zal me wat proberen in te houden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9917518
quote:
Op maandag 21 april 2003 17:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
* Loting 1/8 finales

1.Talib Kweli - Blackalicious
2.Run DMC - Eric B. & Rakim
3.Onyx - Redman
4.A Tribe Called Quest - Wu-Tang Clan
5.Pharaohe Monch - Jurrasic 5
6.Slick Rick - Cypress Hill
7.EPMD - The Pharcyde
8.Nas - GZA
9.De La Soul - Dr. Dre
10.Mos Def - Dilated Peoples
11.Gang Starr - Outkast
12.Ice Cube - BDP
13.KRS ONE - DJ Shadow
14.Beastie Boys - Ol' Dirty Bastard
15.Public Enemy - Naughty By Nature
16.High & Mighty - Outkast

En wederom veel succes met het maken van je keuzes

* Tony_Montana67 is weer uit van hier

Er kon hier weer gestemd worden en in dit topic mag je me verketteren voor deze loting
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9927539
Kent iemand hier Buck65 - Square??

T is vrij arsty whiteboy hiphop maar zeker origineel en gewoon erg goed gedaan. De rap style van Buck65 is in het begin ff wennen maar de teksten zijn zeker een geconcentreerde luisterbeurt waard.. Beatwise zit het album ook heel goed in elkaar; duistere (soms nogal abstracte) beats worden afgewisseld met wat meer soulvolle jazzy geluiden, maar alles loopt heel natuurlijk in elkaar over en zorgt voor een heel mooie melancholieke sfeer.
Anyway ook voor mensen die normaal niet van Anticon achtige nerdhop houden is dit album aan te raden!

Voor een uitgebreidere review check: http://hiphopinfinity.com/Albums/default.php?action=review&itemid=1858

Ohw weet iemand waar die beat rond 8:30 van track 3 vandaan komt??

pi_9930482
Die shit klinkt echt supervet!!!

De beats zijn erg lekker, de scratches lekker in de beat en de flows ijzersterk!

* Tony_Montana67 loopt vanmiddag maar eens langs de platenboer om dit plaatje te gaan bestellen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9944111
Dillema: Tribe Vs. The Wu

wat zal ik stemmen en waarom?

Persoonlijk heb ik voor Tribe gekozen omdat ik mede dankzij deze band verliefd ben geworden op hiphop. Wu heeft met Enter The Wu-Tang wel een wereld album afgeleverd, maar weegt dat op tegen de geniale platen van Tribe...?

Your Thoughts...?

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9944231
Mm... begin steeds meer spijt te krijgen dat ik niet meegegaan
ben met een vriend van mij naar jurassic5.......
Die muziek klinkt egwel goed...
Viva la vita.... Altijd
pi_9944687
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:44 schreef Fiazco het volgende:
Mm... begin steeds meer spijt te krijgen dat ik niet meegegaan
ben met een vriend van mij naar jurassic5.......
Die muziek klinkt egwel goed...
Dom, dom, dom.

Nu moet je weer tijden wachten tot je ze weer kan zien
Live zijn ze zo mogelijk nog beter dan op albums

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 22 april 2003 @ 23:28:37 #170
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_9950173
ach ik ben meer voor de jazzy beats dan voor de grimey dingen , en ok enter the Wu-Tang zie ik ook als legendarisch hiphop album , maar daarintegenover staan low end theory en midnight marauders . dus mijn keuze gaat ook uit naar tribe ,zeker als ik het dan ook nog ga vergelijken met de 'solo'(want in de meer dan 50% van de nummers op de meeste albums zit wel een feat)albums van Wu-Tang, vandaar hebbik ook voor tribe gekozen
pi_9950940
Ik sluit me volledig aan bij Paro.

Enter The Wu-Tang was dope, maar daarna volgde eigenlijk alleen maar mindere shit..
Tribe kwam dope met the low end theory, peoples instinctive travels.., midnight marauders, en beats-rhymes life en the love movement vond ik ook nog best dope. The W en The Iron Flag waren zwaar onder de maat. Kortom, Tribe heeft véél en véél meer betekend voor de hiphop dan Wu. En Tribe's ish is gewoon legendary, classic. Er zijn gewoon geen woorden voor.

En oja, over die opmerking van "de jonge generatie". Ikzelf ben 17, begon met dingen als All Eyez On Me van Pac en Ready To Die van Biggie, en Enter The Wu was m'n 3e CD. Maar toen ik Tribe ontdekte.. damn, wat vond ik dat dope. Gasten moeten meer ouwe shit tjekken, want er zit zoveel moois tussen.

pi_9951156
Heb net ff oppervlakkig geteld en het lijkt er op dit moment op dat Tribe een kleine voorsprong heeft. En een aantal stemmers die ik nog verwacht zullen waarschijnlijk ook Tribe stemmen.

Maar dat was ook niet de enige moeilijke en spannende loting hoor. Er zaten nog meer killers tussen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 23 april 2003 @ 01:03:44 #173
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_9951983
quote:
Op woensdag 23 april 2003 00:02 schreef dunniecash het volgende:

....

Gasten moeten meer ouwe shit tjekken, want er zit zoveel moois tussen.

Helemaal mee eens. Ben zelf ook begonnen met de 2Pac's en de Snoop Doggs (en 2Pac blijft absoluut mijn persoonlijke favoriet) maar door dit forum heb ik echt super vette nieuwe muziek ontdekt! Waaronder idd A Tribe Called Quest... geweldig die gasten!

En dat te denken dat ik een maand geleden nooit op fok keek, op af en toe een paar nieuwsdinetjes na

pi_9952949
quote:
Is dat die melige film met die gast die vanalles in z'n haar heeft zitten
in zo'n zwarte villawijk in amerika?

die is zwaar goed (en grappig )

Viva la vita.... Altijd
pi_9957383
In het toernooi vond ik dit lijstje
quote:
Op woensdag 23 april 2003 10:53 schreef Tjam het volgende:
Ff wat statistieken van VH (Vs):

www.purelyrap.net

VH!'s top 50 rappers of all time. posted by big s

Here is the list

50.
Sugarhill Gang
49.
Tone Loc
48.
Kool Moe Dee
47.
Arrested Development
46.
Eve
45.
Heavy D. & The Boyz
44.
MC Hammer
43.
Coolio
42.
Kurtis Blow
41.
MC Lyte
40.
Gang Starr
39.
Ja Rule
38.
Biz Markie
37.
The Roots
36.
Master P
35.
Big Daddy Kane
34.
Lil Kim
33.
De La Soul
32.
Cypress Hill
31.
Naughty By Nature
30.
Will Smith / DJ Jazzy Jeff & Fresh Prince
29.
Nelly
28.
Busta Rhymes
27.
A Tribe Called Quest
26.
Ice Cube
25.
Snoop Dogg
24.
Queen Latifah
23.
DMX
22.
KRS-One / BDP
21.
OutKast
20.
Eric B & Rakim
19.
Nas
18.
Afrika Bambaattaa
17.
Fugees / Lauryn Hill
16.
Ice T
15.
Missy Elliott
14.
P. Diddy
13.
NWA
12.
Wu-Tang Clan
11.
Beastie Boys
10.
Jay-Z
9.
Salt N Pepa
8.
Grandmaster Flash
7.
Dr. Dre
6.
Eminem
5.
LL Cool J
4.
Notorious BIG
3.
Tupac Shakur
2.
Public Enemy
1.
Run-DMC

Geheel subjectief volgens mij, maar het bewijst wel dat de meningen hier erg over verschillen. Persoonlijk zou mijn lijstje er heel anders uitzien, maar het is toch wel leuk om te lezen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')