quote:Mm.... kom uit Utreg...., maar woon al 6jaar in Brabant....>
Op donderdag 10 april 2003 20:26 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Ik denk, nee, weet zeker dat, dat bullshit is. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Waar kom je eigenlijk vandaan, omdat je het "in de grote steden" schrijft?
Peace!
quote:
Op zondag 13 april 2003 01:48 schreef Gorro het volgende:WAAR IS DJ SHADOW GEBLEVEN
Volgens de uitslag is hij wel door, maar hier staat hij niet tussen
quote:Wordt geregeld
Op zondag 13 april 2003 01:49 schreef Gorro het volgende:
Even een opmerking/vraag over Hiphop Tournament
Edit
DJ Shadow - Kool G Rap & DJ Polo
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 13-04-2003 10:01]
quote:Misschien ook ff slim om ut te verandere in de orginele lijst op page 4 voor diegene die nog moeten stemmen. Want ik denk niet dat iedere Fokker ff alle reacties doorleest, maar dat sommige meteen gaan stemmen.
Op zondag 13 april 2003 02:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wordt geregeld
Edit
DJ Shadow - Kool G Rap & DJ Polo
quote:Helaas is het al meer dan 24 uur geleden dat ik dat bericht geplaatst heb...
Op zondag 13 april 2003 14:58 schreef Sandman2k3 het volgende:Misschien ook ff slim om ut te verandere in de orginele lijst op page 4 voor diegene die nog moeten stemmen. Want ik denk niet dat iedere Fokker ff alle reacties doorleest, maar dat sommige meteen gaan stemmen.
quote:Ooh tuurlijk, dom van me
Op zondag 13 april 2003 15:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Helaas is het al meer dan 24 uur geleden dat ik dat bericht geplaatst heb...
quote:De loting staat nu ook goed op pagina 5
Op zondag 13 april 2003 15:46 schreef Sandman2k3 het volgende:
Ooh tuurlijk, dom van me. Maar goed opgelost Tony
quote:Aaight!
Mm.... kom uit Utreg...., maar woon al 6jaar in Brabant....>
quote:ik vind dat album van N.E.R.D. productioneel dik in orde , moet wel zeggen da'k na 3 nummers het 'gezang' van pharell behoorlijk zat begin te worden , maar de beats zitten gewoon goed in elkaar naar mijn mening/smaak
Op donderdag 10 april 2003 12:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Uit een ander topic:
Wat vinden jullie van The Neptunes/N.E.R.D. ?Ik heb echt geprobeerd er naar te luisteren, maar ik kan het gewoon niet aanhoren? Ben ik de enige of niet
The Neptunes hebben veel 'goedkopere' dingen geproduceerd dan dit album
quote:vinnik wel meevallen , valt mij wel op dat als er iemand bij een open mic opeens engels ipv nederlands gaat , dat die andere mc's um well een beetje proberen te dissen (in de vorm van 'rap eens nerderlands' ofzow)
Op donderdag 10 april 2003 19:23 schreef Fiazco het volgende:
Mm ga't tournament es ff checken..... >Hoe zit dat trouwens met 't engelstalige vs. nederlandstalige hiphop
in de grote steden, is dat echt zo vijandig naar mekaar toe of
hoor ik nou onzinverhalen.....>
quote:En ik moet zeggen dat ik die kop van 'm inmiddels behoorlijk zat begin te worden. Die gozer zit tegenwoordig zo'n beetje in alle video's van de grote sterren waarvoor hij de beats heeft geproduceerd! Beetje overexposed begint 'ie nu toch wel te worden hoor!
Op maandag 14 april 2003 11:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
moet wel zeggen da'k na 3 nummers het 'gezang' van pharell behoorlijk zat begin te worden , maar de beats zitten gewoon goed in elkaar naar mijn mening/smaak
Laterss!
AA
quote:ik kijk bijna geen MTV/TMF/Box dus zit daar niet zow mee eilk
Op maandag 14 april 2003 11:37 schreef AboruAsli het volgende:[..]
En ik moet zeggen dat ik die kop van 'm inmiddels behoorlijk zat begin te worden. Die gozer zit tegenwoordig zo'n beetje in alle video's van de grote sterren waarvoor hij de beats heeft geproduceerd! Beetje overexposed begint 'ie nu toch wel te worden hoor!
Laterss!
AA
quote:En dat wordt nog al eens vergeten. Die gasten Rockten al in '85 en hun albums klinken vandaag de dag nog goed!
Op maandag 14 april 2003 11:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Geen schande , Zuid Korea kan met voetbal ook italie verslaan , en de beastie noys hejjen far more dingen gedaan dan Eminem , mja nog maar eens , smaken verschillen
quote:Het gaat toch om de muziek, niet om hoe vaak iemands zijn kop naar voren komt. Dr.Dre, Timbaland, RZA om maar een paar voorbeelden te noemen zie je ook in elke clip waar zij de beat van produceren, alleen Pharrel zingt ook nog eens de meeste refreinen in, waardoor hij meer clipfame krijgt.
En ik moet zeggen dat ik die kop van 'm inmiddels behoorlijk zat begin te worden. Die gozer zit tegenwoordig zo'n beetje in alle video's van de grote sterren waarvoor hij de beats heeft geproduceerd! Beetje overexposed begint 'ie nu toch wel te worden hoor!
Laterss!AA
quote:Helaas voor mij is hij dan ook wel te horen in die nummers
Op maandag 14 april 2003 13:04 schreef Mr.Tear het volgende:Het gaat toch om de muziek, niet om hoe vaak iemands zijn kop naar voren komt. Dr.Dre, Timbaland, RZA om maar een paar voorbeelden te noemen zie je ook in elke clip waar zij de beat van produceren, alleen Pharrel zingt ook nog eens de meeste refreinen in, waardoor hij meer clipfame krijgt.
Maar ja, als headz hem dope vinden heb ik er totaal geen problemen mee
quote:Ik dacht het ff niet. Beasties hebben veel meer vette shit gedropt dan Eminem.
Op maandag 14 april 2003 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Stelling: Het is een schande als Eminem uit het toernooi vliegt tegen de Beastie Boys
quote:Helemaal niet , zowel als je het op (eigen)producties hebt , als op status , de beastie boys hebben veel meer goede platen op hun naam staan naar mijn mening, daarnaast hebben de Beastie Boys vaak weer originele vernieuwende concepten op hun Albums , terwijl de producties van Eminem en Dr Dre heelvaak op een oude soul sample met een simpele beat neerkomen , en zowniet op een simpele computerbeat.
Stelling: Het is een schande als Eminem uit het toernooi vliegt tegen de Beastie Boys
Eminem heeft misschien allemaal awards gewonnen , maar beastie boys waren volgensmij de eerste blanke hiphop formatie om er een te ontvangen (niet dat ik het daar op gooi , maar vaak hoor je dat soort argumenten bij Eminem) , en daarbij als je het al op status bekijkt , hebbik al een hogere pet op van everlast(solo/House Of Pain) dan van eminem , puur om dat zowel Everlast als Beastie Boys (en 3rd bass ook),helemaal moesten intergreren in een zwarte muziek soort , toen Eminem in kwam waren er al genoeg jongens bandjes/numetal/rage against the machine achtige bandjes , die aan het rappen (of het nou goed was of niet) waren
Daarbij denk ik dat Eminem zijn staat meer te danken heeft aan de probl;emen met zijn moeder/vriendin en de disses die hij richtte op de 'bekende' top 40 artiesten
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 14-04-2003 19:17]
quote:De Beastie Boys waren de eersten die met een hiphopalbum in de Billboard Top 100 kwamen (Licensed To Ill).
Op maandag 14 april 2003 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eminem heeft misschien allemaal awards gewonnen , maar beastie boys waren volgensmij de eerste blanke hiphop formatie om er een te ontvangen
quote:Dat was een puur toevallige loting. Maar ik schat 2pac hoger in dan Eminem
Op maandag 14 april 2003 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zo hebbik het ook met 2pac tegen krs btw
quote:Ik vind het een schande dat Eminem uberhaupt zo populair is. Overhypte shit.
De Beastie Boys zijn een feit. Ik heb jaren getwijfeld of ze nu 'rechtstreeks' onder de noemer hiphop vielen, maar eigenlijk is het onzin om ze in een hokje te willen plaatsen. Daarvoor zijn ze te complex.. ze zijn de Beastie Boys. Zij lopen zelf te diggen naar beats en samples... zij experimenteren erop los... de beats zijn tijdloos, grandioos... en mabye zijn ze niet de beste rappers, maar alles wat ze doen is puur. En ze doen 't zelf.
Ik heb net maar ff 'hold it now' (License To Ill '86) opgezet... maar goddamn.. gewoon fokking kippenvel. Nog steeds.
They rock. Beastie Boys in full effect!
quote:ach DJ Shadow (solo) valt ook niet echt onder hiphop en het enige hiphop project waar hij aan meegewerkt heeft was Soulsides/Quannum en die werd er al in de voorronde uitgestemd
Op maandag 14 april 2003 21:30 schreef cosmick het volgende:[..]
Ik vind het een schande dat Eminem uberhaupt zo populair is. Overhypte shit.
De Beastie Boys zijn een feit. Ik heb jaren getwijfeld of ze nu 'rechtstreeks' onder de noemer hiphop vielen
quote:Yeah, klopt. De Brain Freeze-tracks van Shadow (& Cut Chemist) zijn legendaaarisch... (om maar 's wat te noemen). Maar een hiphopact is het idd niet echt, daarom gingen mijn votes naar de oldschool-negros Kool G Rap & DJ Polo!
Op maandag 14 april 2003 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ach DJ Shadow (solo) valt ook niet echt onder hiphop en het enige hiphop project waar hij aan meegewerkt heeft was Soulsides/Quannum en die werd er al in de voorronde uitgestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |