quote:erg smakeloos
Op donderdag 27 maart 2003 16:30 schreef EggsTC het volgende:
Je spot met haar onzekerheid, sunchaser
Wacht eerst eens af wat Sanshine er zelf van vindt, kindertjes. Ze kan namelijk heel goed voor zichzelf opkomen.
quote:Daar twijfel ik ook geen moment aan, dat was de issue ook niet.
Op donderdag 27 maart 2003 19:04 schreef SunChaser het volgende:Wacht eerst eens af wat Sanshine er zelf van vindt, kindertjes. Ze kan namelijk heel goed voor zichzelf opkomen.
quote:Ik weet toch hoe je bent?
Op donderdag 27 maart 2003 19:04 schreef SunChaser het volgende:
Sjonge jonge, overdrijven is ook een vak hoor.
Het hele topic lang steek ik haar harten onder de riem en dan maak ik even een relativerende opmerking en dan komen alle tere zieltjes van Fok! ineens bij elkaar.Wacht eerst eens af wat Sanshine er zelf van vindt, kindertjes. Ze kan namelijk heel goed voor zichzelf opkomen.
of gepast...
maar ik kan wel tegen een stootje gelukkig
quote:Precies.
Op donderdag 27 maart 2003 19:15 schreef Sanne het volgende:[..]
Ik weet toch hoe je bent?
Zeg niet dat ik je opmerkingen altijd even leuk vind...of gepast...
maar ik kan wel tegen een stootje gelukkig
En je vast wel dat ik met je meeleef.
quote:Nee Domme sukkel, jij probeerd het altijd leuk te spelen en blijft lief en aardig doen terwijl je ondertussen op alle mogelijke manieren probeerd mensen tegen elkaar op te stoken.
Op donderdag 27 maart 2003 19:04 schreef SunChaser het volgende:
Sjonge jonge, overdrijven is ook een vak hoor.
Het hele topic lang steek ik haar harten onder de riem en dan maak ik even een relativerende opmerking en dan komen alle tere zieltjes van Fok! ineens bij elkaar.Wacht eerst eens af wat Sanshine er zelf van vindt, kindertjes. Ze kan namelijk heel goed voor zichzelf opkomen.
Maar nee jij doet nooit wat verkeerd.
Edit: Advies verwijderd....
Let op, dit is geen doodverwensing slechts een goedbedoeld advies.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 27-03-2003 19:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 27-03-2003 21:51]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 27-03-2003 20:16]
quote:Shit wat een nutteloze opmerking
Op woensdag 26 maart 2003 18:59 schreef Merina het volgende:
Zo hey, werk je voor het Leger des Heils.Iig, ik hoef je niet te vertellen dat je stom bent geweest... toch?
Natuurlijk is het stom, en natuurlijk moet je voorzichtig zijn, en niet alleen met internetcontacten trouwens.
Maar als je al een poos contact hebt, en elkaar regelmatig ontmoet en er lijkt een goede band te zijn dan ga je diegene toch op den duur vertrouwen?
Ik heb inmiddels 1.5 jaar een relatie met iemand die ik op internet heb ontmoet, moet ik hem ookmaar niet vertrouwen omdat "je nooit weet"?
quote:Stom is wel degelijk het juiste woord.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:10 schreef heaven7 het volgende:[..]
Shit wat een nutteloze opmerking
Natuurlijk is het stom, en natuurlijk moet je voorzichtig zijn, en niet alleen met internetcontacten trouwens.
Maar als je al een poos contact hebt, en elkaar regelmatig ontmoet en er lijkt een goede band te zijn dan ga je diegene toch op den duur vertrouwen?
Ik heb inmiddels 1.5 jaar een relatie met iemand die ik op internet heb ontmoet, moet ik hem ookmaar niet vertrouwen omdat "je nooit weet"?
Ik bedoel al die jaren dingen die ze meemaakte met hem, en je dan nog niks afvragen....
Dat kan vrijwel alleen naievelingen van het Leger des Heils overkomen.
ik zou zn spullen ook weggegooid hebben, en zn paspoort verbrand...wat een loser zeg
quote:Ik vind dat ze juist heeft gehandeld. Uitgaan van het goede in de mens, wellicht wel naief maar zeker niet fout.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Stom is wel degelijk het juiste woord.
Ik bedoel al die jaren dingen die ze meemaakte met hem, en je dan nog niks afvragen....
Dat kan vrijwel alleen naievelingen van het Leger des Heils overkomen.
En dat ze nu een keer naar heus stoot omdat deze zak niet te vertrouwen is dat is wijs worden door schade en schande zoals dat zo mooi heet En de volgende keer kijkt ze dubbel zo uit maar ze heeft hiermee wel laten zien dat ze hart heeft voor haar medemens.
quote:Ja, ik had al die spullen gelijk op de brandstapel gemieterd idd
Op vrijdag 28 maart 2003 14:18 schreef amaranta het volgende:
vervelend voor je zeg...,
maar ff een vraagje, waarom heb je hem zo snel in huisgenomen?ik zou zn spullen ook weggegooid hebben, en zn paspoort verbrand...wat een loser zeg
![]()
![]()
"Zet ze maar in de tuin neer" JA DAAAAG Jij belazerd mij, nu hoef je ook niks meer te verwachten natuurlijk.
quote:Je moet juist niet bij alles uitgaan van het goede van de mens, want lang niet elk mens steekt zo in elkaar.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:19 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ik vind dat ze juist heeft gehandeld. Uitgaan van het goede in de mens, wellicht wel naief maar zeker niet fout.
En dat ze nu een keer naar heus stoot omdat deze zak niet te vertrouwen is dat is wijs worden door schade en schande zoals dat zo mooi heet
En de volgende keer kijkt ze dubbel zo uit maar ze heeft hiermee wel laten zien dat ze hart heeft voor haar medemens.
Die jongen deed erg raar, dat viel haar ook op en dan mag je jezelf best wel bepaalde dingen kritisch afvragen.
Als je pertinent uitgaat van het goede van de mens zonder je dingen kritsch af te vragen kun je beter bij het Leger des Heils gaan werken om daar keer op keer bedonderd te worden.
quote:inderdaad....
Op vrijdag 28 maart 2003 14:20 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ja, ik had al die spullen gelijk op de brandstapel gemieterd idd
"Zet ze maar in de tuin neer" JA DAAAAG
Jij belazerd mij, nu hoef je ook niks meer te verwachten natuurlijk.
en ff een klein offtopic iets...
sanne, pas op met wat je op internet zet...je zet er veel persoonlijke dingen neer...zo ben je een 'gemakkelijke prooi' voor anderen zoals die rickloser
quote:Ja, dat is helemaal waar.. en toch zit zij zelf niet fout.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Je moet juist niet bij alles uitgaan van het goede van de mens, want lang niet elk mens steekt zo in elkaar.
Die jongen deed erg raar, dat viel haar ook op en dan mag je jezelf best wel bepaalde dingen kritisch afvragen.
Als je pertinent uitgaat van het goede van de mens zonder je dingen kritsch af te vragen kun je beter bij het Leger des Heils gaan werken om daar keer op keer bedonderd te worden.
En jij met je leger des heils
quote:Hij is alleen schuldig natuurlijk, maar het kan nooit kwaad om toch af en toe je eens wat af te vragen na het zoveelste merkwaardige voorval met 'n partner.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:27 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ja, dat is helemaal waar.. en toch zit zij zelf niet fout.
quote:Ik weet het - ik heb er wat tegen.
En jij met je leger des heils
quote:Nee, maar liefde maakt inderdaad blind en je wil zelf geloven dat het allemaal in orde is, je zegt tegen jezelf dat er vast niets aan de hand is. En daar moet je mee uitkijken ja, maar ze zal nu voorzichtiger zijn in het vervolg. Ezels stoten zich geen 2 maal aan dezelfde steen
Op vrijdag 28 maart 2003 14:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Hij is alleen schuldig natuurlijk, maar het kan nooit kwaad om toch af en toe je eens wat af te vragen na het zoveelste merkwaardige voorval met 'n partner.
[..]Ik weet het - ik heb er wat tegen.
Denk ik dan, ik ben zelf nooit op zo'n manier belazerd gelukkig..
Maar dat wil niet zeggen dat je absoluut niet slim hebt gehandeld door een vreemde in huis te halen. Van fouten leer je, zorg dat hij wegblijft en zoek een man die goed voor je is en niet van je profiteerd!
quote:Na het eerste voorval zeg je dat tegen jezelf, na het tweede ook misschien, maar als er keer op keer zoiets raars aan de land is dan moet er toch eens een lichtje gaan branden.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:34 schreef heaven7 het volgende:[..]
Nee, maar liefde maakt inderdaad blind en je wil zelf geloven dat het allemaal in orde is, je zegt tegen jezelf dat er vast niets aan de hand is. En daar moet je mee uitkijken ja, maar ze zal nu voorzichtiger zijn in het vervolg. Ezels stoten zich geen 2 maal aan dezelfde steen
(Hoop ik dan).
Denk ik dan, ik ben zelf nooit op zo'n manier belazerd gelukkig..
Nu maar hopen dat ze er van geleerd heeft idd.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 28-03-2003 21:12]
quote:Wat een weer trieste post
Op vrijdag 28 maart 2003 21:07 schreef Nachtschade het volgende:
Ik denk niet dat Sanne dit allemaal nog leest.
Edit: link gewijzigd.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 28-03-2003 21:13]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |