abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9415915
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:30 schreef EggsTC het volgende:
Je spot met haar onzekerheid, sunchaser
erg smakeloos
It's in the air tonight
  Redactie Frontpage donderdag 27 maart 2003 @ 19:04:51 #102
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9416005
Sjonge jonge, overdrijven is ook een vak hoor.
Het hele topic lang steek ik haar harten onder de riem en dan maak ik even een relativerende opmerking en dan komen alle tere zieltjes van Fok! ineens bij elkaar.

Wacht eerst eens af wat Sanshine er zelf van vindt, kindertjes. Ze kan namelijk heel goed voor zichzelf opkomen.

pi_9416073
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 19:04 schreef SunChaser het volgende:

Wacht eerst eens af wat Sanshine er zelf van vindt, kindertjes. Ze kan namelijk heel goed voor zichzelf opkomen.

Daar twijfel ik ook geen moment aan, dat was de issue ook niet. .
  donderdag 27 maart 2003 @ 19:15:24 #104
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_9416170
quote:
Het hele topic lang steek ik haar harten onder de riem en dan maak ik even een relativerende opmerking en dan komen alle tere zieltjes van Fok! ineens bij elkaar.

Ik weet toch hoe je bent?
Zeg niet dat ik je opmerkingen altijd even leuk vind...

of gepast...

maar ik kan wel tegen een stootje gelukkig

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Redactie Frontpage donderdag 27 maart 2003 @ 19:19:03 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9416239
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 19:15 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik weet toch hoe je bent?
Zeg niet dat ik je opmerkingen altijd even leuk vind...

of gepast...

maar ik kan wel tegen een stootje gelukkig

Precies.

En je vast wel dat ik met je meeleef.

pi_9416461
quote:

Nee Domme sukkel, jij probeerd het altijd leuk te spelen en blijft lief en aardig doen terwijl je ondertussen op alle mogelijke manieren probeerd mensen tegen elkaar op te stoken.

Maar nee jij doet nooit wat verkeerd.

Edit: Advies verwijderd....

Let op, dit is geen doodverwensing slechts een goedbedoeld advies.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 27-03-2003 19:41]

donderdag 27 maart 2003 @ 19:42:08 #107
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9416739
Edit: Mailwisseling gehad met Sunchaser.
Gelieve iedereen ontopic te reageren en verwijzingen naar allerlei niet relevante zaken hierbuiten te laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 27-03-2003 21:51]

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 27 maart 2003 @ 20:08:46 #108
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_9417000
Edit: Kritiek op moderatie kun je kwijt in het moderatietopic.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 27-03-2003 20:16]

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:04:34 #109
19775 Slam
The True AoD
pi_9417901
Jezus, wat een verhaal. Soort gelijke verhalen zie je vaak in TROS Opgelicht enzo.
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_9430016
Heel erg klote zeg.
Ik zal je niet gaan vertellen dat het niet verstandig was, daar heb je ook niks aan.
Vreselijk dat dat soort mensen rondlopen op deze aardkloot
pi_9430781
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:59 schreef Merina het volgende:
Zo hey, werk je voor het Leger des Heils.

Iig, ik hoef je niet te vertellen dat je stom bent geweest... toch?

Shit wat een nutteloze opmerking

Natuurlijk is het stom, en natuurlijk moet je voorzichtig zijn, en niet alleen met internetcontacten trouwens.

Maar als je al een poos contact hebt, en elkaar regelmatig ontmoet en er lijkt een goede band te zijn dan ga je diegene toch op den duur vertrouwen?

Ik heb inmiddels 1.5 jaar een relatie met iemand die ik op internet heb ontmoet, moet ik hem ookmaar niet vertrouwen omdat "je nooit weet"?

pi_9430912
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:10 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Shit wat een nutteloze opmerking

Natuurlijk is het stom, en natuurlijk moet je voorzichtig zijn, en niet alleen met internetcontacten trouwens.

Maar als je al een poos contact hebt, en elkaar regelmatig ontmoet en er lijkt een goede band te zijn dan ga je diegene toch op den duur vertrouwen?

Ik heb inmiddels 1.5 jaar een relatie met iemand die ik op internet heb ontmoet, moet ik hem ookmaar niet vertrouwen omdat "je nooit weet"?

Stom is wel degelijk het juiste woord.

Ik bedoel al die jaren dingen die ze meemaakte met hem, en je dan nog niks afvragen....

Dat kan vrijwel alleen naievelingen van het Leger des Heils overkomen.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 14:18:06 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_9430947
vervelend voor je zeg...,
maar ff een vraagje, waarom heb je hem zo snel in huisgenomen?

ik zou zn spullen ook weggegooid hebben, en zn paspoort verbrand...wat een loser zeg

pi_9430974
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Stom is wel degelijk het juiste woord.

Ik bedoel al die jaren dingen die ze meemaakte met hem, en je dan nog niks afvragen....

Dat kan vrijwel alleen naievelingen van het Leger des Heils overkomen.

Ik vind dat ze juist heeft gehandeld. Uitgaan van het goede in de mens, wellicht wel naief maar zeker niet fout.

En dat ze nu een keer naar heus stoot omdat deze zak niet te vertrouwen is dat is wijs worden door schade en schande zoals dat zo mooi heet En de volgende keer kijkt ze dubbel zo uit maar ze heeft hiermee wel laten zien dat ze hart heeft voor haar medemens.

pi_9430998
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:18 schreef amaranta het volgende:
vervelend voor je zeg...,
maar ff een vraagje, waarom heb je hem zo snel in huisgenomen?

ik zou zn spullen ook weggegooid hebben, en zn paspoort verbrand...wat een loser zeg

Ja, ik had al die spullen gelijk op de brandstapel gemieterd idd

"Zet ze maar in de tuin neer" JA DAAAAG Jij belazerd mij, nu hoef je ook niks meer te verwachten natuurlijk.

pi_9431085
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:19 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik vind dat ze juist heeft gehandeld. Uitgaan van het goede in de mens, wellicht wel naief maar zeker niet fout.

En dat ze nu een keer naar heus stoot omdat deze zak niet te vertrouwen is dat is wijs worden door schade en schande zoals dat zo mooi heet En de volgende keer kijkt ze dubbel zo uit maar ze heeft hiermee wel laten zien dat ze hart heeft voor haar medemens.

Je moet juist niet bij alles uitgaan van het goede van de mens, want lang niet elk mens steekt zo in elkaar.

Die jongen deed erg raar, dat viel haar ook op en dan mag je jezelf best wel bepaalde dingen kritisch afvragen.

Als je pertinent uitgaat van het goede van de mens zonder je dingen kritsch af te vragen kun je beter bij het Leger des Heils gaan werken om daar keer op keer bedonderd te worden.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 14:24:41 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_9431088
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:20 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja, ik had al die spullen gelijk op de brandstapel gemieterd idd

"Zet ze maar in de tuin neer" JA DAAAAG Jij belazerd mij, nu hoef je ook niks meer te verwachten natuurlijk.

inderdaad....

en ff een klein offtopic iets...

sanne, pas op met wat je op internet zet...je zet er veel persoonlijke dingen neer...zo ben je een 'gemakkelijke prooi' voor anderen zoals die rickloser

pi_9431151
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je moet juist niet bij alles uitgaan van het goede van de mens, want lang niet elk mens steekt zo in elkaar.

Die jongen deed erg raar, dat viel haar ook op en dan mag je jezelf best wel bepaalde dingen kritisch afvragen.

Als je pertinent uitgaat van het goede van de mens zonder je dingen kritsch af te vragen kun je beter bij het Leger des Heils gaan werken om daar keer op keer bedonderd te worden.

Ja, dat is helemaal waar.. en toch zit zij zelf niet fout.

En jij met je leger des heils

pi_9431245
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:27 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja, dat is helemaal waar.. en toch zit zij zelf niet fout.

Hij is alleen schuldig natuurlijk, maar het kan nooit kwaad om toch af en toe je eens wat af te vragen na het zoveelste merkwaardige voorval met 'n partner.
quote:
En jij met je leger des heils
Ik weet het - ik heb er wat tegen.
pi_9431298
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij is alleen schuldig natuurlijk, maar het kan nooit kwaad om toch af en toe je eens wat af te vragen na het zoveelste merkwaardige voorval met 'n partner.
[..]

Ik weet het - ik heb er wat tegen.

Nee, maar liefde maakt inderdaad blind en je wil zelf geloven dat het allemaal in orde is, je zegt tegen jezelf dat er vast niets aan de hand is. En daar moet je mee uitkijken ja, maar ze zal nu voorzichtiger zijn in het vervolg. Ezels stoten zich geen 2 maal aan dezelfde steen (Hoop ik dan).

Denk ik dan, ik ben zelf nooit op zo'n manier belazerd gelukkig..

pi_9431502
Wat een lul zeg. Als man (vind ik) heb je toch zoiets van trots?!? Je hoort voor jezelf te kunnen zorgen en niet paraciteren op anderen die wel hard voor hun geld werken. Ik heb met je te doen.

Maar dat wil niet zeggen dat je absoluut niet slim hebt gehandeld door een vreemde in huis te halen. Van fouten leer je, zorg dat hij wegblijft en zoek een man die goed voor je is en niet van je profiteerd!

Zijn we GEIL...of we GEIL zijn! HOUWE ZO!
pi_9431607
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:34 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nee, maar liefde maakt inderdaad blind en je wil zelf geloven dat het allemaal in orde is, je zegt tegen jezelf dat er vast niets aan de hand is. En daar moet je mee uitkijken ja, maar ze zal nu voorzichtiger zijn in het vervolg. Ezels stoten zich geen 2 maal aan dezelfde steen (Hoop ik dan).

Denk ik dan, ik ben zelf nooit op zo'n manier belazerd gelukkig..

Na het eerste voorval zeg je dat tegen jezelf, na het tweede ook misschien, maar als er keer op keer zoiets raars aan de land is dan moet er toch eens een lichtje gaan branden.

Nu maar hopen dat ze er van geleerd heeft idd.

vrijdag 28 maart 2003 @ 20:53:57 #123
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9438885
Tsja, jammer eigenlijk dat naiviteit zo snel wordt afgestraft tegenwoordig want van het goede in de mens uitgaan is an sich een goede eigenschap. Maar ik hoop wel dat je hiervan hebt geleerd, niet meer zo'n domme actie doet in de toekomst en je nooit meer laat misbruiken door zo'n parasiet.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:07:43 #124
38343 Nachtschade
Opzouten Bert
pi_9439115
Ik denk niet dat Sanne dit allemaal nog leest.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 28-03-2003 21:12]

Op maandag 31 maart 2003 21:45 schreef yvonne het volgende:
het merendeel hier vind ik losers.
pi_9439142
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:07 schreef Nachtschade het volgende:
Ik denk niet dat Sanne dit allemaal nog leest.
Wat een weer trieste post

Edit: link gewijzigd.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 28-03-2003 21:13]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')