abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9395091
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:48 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:

[..]

Met wasbenzine en kruidnagel en nog een paar huishoudelijke produkten kan je dynamiet maken. Dat wil nog niet zeggen dat het mag

Dit bedoel ik dus precies , je kan het kopen , maar dat wil nog niet zeggen dat je het ook gaat doen!!

MAARRRRRRRR ik hou er maar over op , ik wil niemand in de problemen brengen hiermee, ik wilde alleen maar een tip geven !

pi_9395299
de gba sp is te koop hier bij de videotheek
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:04:06 #78
43679 timostanovic
Planet Gameboy
pi_9395447
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:58 schreef apengek het volgende:
de gba sp is te koop hier bij de videotheek
Ja?
Planet Gameboy: www.planetgameboy.cjb.net
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:12:55 #79
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_9395632
het is waar dat de zilveren snel krast. Ik heb hem als een juweel behandeld en toch al krassen op de bodem
pi_9395939
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 20:04 schreef timostanovic het volgende:

[..]

Ja?

ja edit: 129 euro
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:42:43 #81
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9396165
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:48 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat spellen kopieren verboden is?

Dat is niet verboden. Als je een spel hebt, mag je de ook een rom ervan downloaden/flashen

ps. dit is grappig: Klik

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 26-03-2003 21:15]

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_9397912
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 20:42 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat is niet verboden. Als je een spel hebt, mag je de ook een rom ervan downloaden/flashen

heheh... freaky
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_9397961
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:42 schreef Henk-E het volgende:
Het is hetzelfde als een Cdwriter , je kan er mee kopieren maar toch word hij verkocht ??

Ik wil graag mijn games op 1 Cart hebben zodat ik niet al die games hoef mee te slepen !

Begrijpelijk, maar no-cd patches worden ok niet toegestaan, net als modships die ook gebruikt kunnen worden om NTSC-games af te spelen.

Is nu eenmaal de policy.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 26-03-2003 22:46]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9399310
Crosspostje
quote:
De GBA SP (Platinum) kun je daar reserveren voor maar 110 euro'tjes en das zonder shipping costs
(volgens de experts op GoT)
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_9400204
crosspost:
quote:
Febster je zegt dat je de gameboy sp bij dvdboxoffice kunt bestellen, maar www.dvdcrave.com heeft hem ook, voor maar 100 euro . Daar komen nog verzendkosten bij, maar er gaat nog belasting vanaf, en dat heft elkaar ongeveer op. Daarnaast hebben ze in Australië blijkbaar ook 220 volt. Als je er een uit America haalt moet je hier weer een speciaal ding voor kopen, omdat ze daar met 110 volt werken.
Het kan zijn dat de douane je pakje aanhoudt,en dat je dan invoerrechten moet betalen. Maar deze kan is zeer klein, omdat het maar een klein pakketje is. Mijn twee Zelda's kwamen ook probleemloos langs de douane, terwijl die ook in een tamelijk groot doosje zaten .
  Moderator donderdag 27 maart 2003 @ 09:44:05 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9405013
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 20:42 schreef BMH het volgende:

[..]

nee dus
quote:
Can I Download a Nintendo ROM from the Internet if I Already Own the Authentic Game?

There is a good deal of misinformation on the Internet regarding the backup/archival copy exception. It is not a "second copy" rule and is often mistakenly cited for the proposition that if you have one lawful copy of a copyrighted work, you are entitled to have a second copy of the copyrighted work even if that second copy is an infringing copy. The backup/archival copy exception is a very narrow limitation relating to a copy being made by the rightful owner of an authentic game to ensure he or she has one in the event of damage or destruction of the authentic. Therefore, whether you have an authentic game or not, or whether you have possession of a Nintendo ROM for a limited amount of time, i.e. 24 hours, it is illegal to download and play a Nintendo ROM from the Internet.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_9405037
sp3c

Ik ga om 12:00 uur eens kijken of ik er eentje kan bemachtigen.

Moderator donderdag 27 maart 2003 @ 11:11:00 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9406590
ik ga hem nu zeker weten importeren ... ik moet die 3 games gewoon hebben en het geld groeit me niet uit mijn ass

tis alleen nog ff wachten op de release van Wing Commander (maar als het te lang duurt scoor ik Karnaaj rally, zal dr is wat screenshots van zoeken).
edit:

pi_9406636
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:11 schreef sp3c het volgende:
ik ga hem nu zeker weten importeren ... ik moet die 3 games gewoon hebben en het geld groeit me niet uit mijn ass

tis alleen nog ff wachten op de release van Wing Commander (maar als het te lang duurt scoor ik Karnaaj rally, zal dr is wat screenshots van zoeken).
edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Waar ga je hem bestellen?
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:19:00 #90
44699 err
pi_9406734
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:11 schreef sp3c het volgende:

edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

karnaaj is cool.

WarioWare overigens ook

pi_9406995
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:19 schreef err het volgende:

[..]

karnaaj is cool.

WarioWare overigens ook

Oei oei....hoe kan jij weten dat Wario Ware leuk is, hij is nog niet uit in NL en Amerika. Haha, ik zeg niet dat het niet leuk is hoor, ik heb er super veel plezier van. Ik kom alleen niet verder bij die ene stage met die vragen in het japans, ik kan dat natuurlijk niet lezen. Maar verder is het spelletje echt super.
Pokemon is ook wel leuk, maar ik wacht toch nog steeds op Golden Sun 2. Die roeleert vast de pan uit.
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:33:46 #92
44699 err
pi_9407039
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:30 schreef lindaatje het volgende:

[..]

Oei oei....hoe kan jij weten dat Wario Ware leuk is, hij is nog niet uit in NL en Amerika.

geimporteerd uit japan natuurlijk !
quote:
Haha, ik zeg niet dat het niet leuk is hoor, ik heb er super veel plezier van. Ik kom alleen niet verder bij die ene stage met die vragen in het japans, ik kan dat natuurlijk niet lezen. Maar verder is het spelletje echt super.
Ik ook niet, maar ik gok steeds antwoord B, bijna altijd goed Vreselijke soundtrack ook trouwens, dat japanse popplaatje. ik vraag me af of ze dat eruit halen in de europese versie.
quote:
Pokemon is ook wel leuk, maar ik wacht toch nog steeds op Golden Sun 2. Die roeleert vast de pan uit.
ik hou niet van RPG's...
  Moderator donderdag 27 maart 2003 @ 11:38:32 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9407139
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:13 schreef Lexie het volgende:

[..]

Waar ga je hem bestellen?

ik weet het eigenlijk nog niet, vooral karnaaj schijnt erg moeilijk verkrijgbaar te zijn.
Ik wou eigenlijk bij DVD boxoffice bestellen maar die verkopen dan weer geen hardware (gba sp) dus moet ik nog ff wat rondzoeken.

Amazon.com kan wel maar die leveren dan weer geen US games die nog niet in europa uit zijn.

als iemand suggesties heeft dan hoor ik het trouwens graag

pi_9407150
Wario Ware (Made in Wario) is zeker lachen, die moet ik hebben en ik heb hem ook geimporteerd uit Japan
pi_9407188
quote:
Vreselijke soundtrack ook trouwens, dat japanse popplaatje. ik vraag me af of ze dat eruit halen in de europese versie.
idd. Ik hoop toch echt niet dat hij bij ons ook erop komt want anders is het hele spel verpest
pi_9407205
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik weet het eigenlijk nog niet, vooral karnaaj schijnt erg moeilijk verkrijgbaar te zijn.
Ik wou eigenlijk bij DVD boxoffice bestellen maar die verkopen dan weer geen hardware (gba sp) dus moet ik nog ff wat rondzoeken.

Amazon.com kan wel maar die leveren dan weer geen US games die nog niet in europa uit zijn.

als iemand suggesties heeft dan hoor ik het trouwens graag

Zoals ik hierboven ergens gepost heb ga ik de mijn waarschijnlijk bij www.dvdcrave.com bestellen

edit: dit is de exacte link: http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/agacpssp.html

pi_9407717
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:33 schreef err het volgende:

geimporteerd uit japan natuurlijk !

Ik ook niet, maar ik gok steeds antwoord B, bijna altijd goed Vreselijke soundtrack ook trouwens, dat japanse popplaatje. ik vraag me af of ze dat eruit halen in de europese versie.

Haha, tuuuuuuuurlijk.....ik heb hem ook uit japan
Maar heb je dat spelletje al uitgespeeld dan? Het lukt mij echt niet joh, die stage met al die vragen. Als ik japans kon kon ik hem wel erg snel uitspelen hoor. Maar daarna is het spelletje nog steeds wel leuk. Vraag me af of dit spelletje uperhaupt wel in NL uit zal komen, japanners houden volgens mij toch meer van zulk soort gekke spelletjes.
pi_9407873
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:06 schreef lindaatje het volgende:

[..]

Haha, tuuuuuuuurlijk.....ik heb hem ook uit japan
Maar heb je dat spelletje al uitgespeeld dan? Het lukt mij echt niet joh, die stage met al die vragen. Als ik japans kon kon ik hem wel erg snel uitspelen hoor. Maar daarna is het spelletje nog steeds wel leuk. Vraag me af of dit spelletje uperhaupt wel in NL uit zal komen, japanners houden volgens mij toch meer van zulk soort gekke spelletjes.

Hij komt hoor. Wees maar gerust.
  Moderator donderdag 27 maart 2003 @ 12:19:34 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9407957
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:41 schreef Lexie het volgende:

[..]

Zoals ik hierboven ergens gepost heb ga ik de mijn waarschijnlijk bij www.dvdcrave.com bestellen

edit: dit is de exacte link: http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/agacpssp.html

ah dat komt goed in de buurt thnx .
ze zijn wel wat duurder dan in Amerika maar een stuk goedkoper als in Nederland.
pi_9407962
IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM!

Wat een klein doosje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')