quote:Dit bedoel ik dus precies , je kan het kopen , maar dat wil nog niet zeggen dat je het ook gaat doen!!
Op woensdag 26 maart 2003 19:48 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:[..]
Met wasbenzine en kruidnagel en nog een paar huishoudelijke produkten kan je dynamiet maken. Dat wil nog niet zeggen dat het mag
MAARRRRRRRR ik hou er maar over op , ik wil niemand in de problemen brengen hiermee, ik wilde alleen maar een tip geven !
quote:Ja?
Op woensdag 26 maart 2003 19:58 schreef apengek het volgende:
de gba sp is te koop hier bij de videotheek
quote:Dat is niet verboden. Als je een spel hebt, mag je de ook een rom ervan downloaden/flashen
Op woensdag 26 maart 2003 19:48 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:[..]
Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat spellen kopieren verboden is?
ps. dit is grappig: Klik
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 26-03-2003 21:15]
quote:heheh... freaky
Op woensdag 26 maart 2003 20:42 schreef BMH het volgende:[..]
Dat is niet verboden. Als je een spel hebt, mag je de ook een rom ervan downloaden/flashen
quote:Begrijpelijk, maar no-cd patches worden ok niet toegestaan, net als modships die ook gebruikt kunnen worden om NTSC-games af te spelen.
Op woensdag 26 maart 2003 19:42 schreef Henk-E het volgende:
Het is hetzelfde als een Cdwriter , je kan er mee kopieren maar toch word hij verkocht ??Ik wil graag mijn games op 1 Cart hebben zodat ik niet al die games hoef mee te slepen !
Is nu eenmaal de policy.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 26-03-2003 22:46]
quote:(volgens de experts op GoT)
De GBA SP (Platinum) kun je daar reserveren voor maar 110 euro'tjes en das zonder shipping costs
quote:Het kan zijn dat de douane je pakje aanhoudt,en dat je dan invoerrechten moet betalen. Maar deze kan is zeer klein, omdat het maar een klein pakketje is. Mijn twee Zelda's kwamen ook probleemloos langs de douane, terwijl die ook in een tamelijk groot doosje zaten
Febster je zegt dat je de gameboy sp bij dvdboxoffice kunt bestellen, maar www.dvdcrave.com heeft hem ook, voor maar 100 euro . Daar komen nog verzendkosten bij, maar er gaat nog belasting vanaf, en dat heft elkaar ongeveer op. Daarnaast hebben ze in Australië blijkbaar ook 220 volt. Als je er een uit America haalt moet je hier weer een speciaal ding voor kopen, omdat ze daar met 110 volt werken.
quote:nee dus
Op woensdag 26 maart 2003 20:42 schreef BMH het volgende:[..]
Dat is niet verboden. Als je een spel hebt, mag je de ook een rom ervan downloaden/flashen
quote:
Can I Download a Nintendo ROM from the Internet if I Already Own the Authentic Game?There is a good deal of misinformation on the Internet regarding the backup/archival copy exception. It is not a "second copy" rule and is often mistakenly cited for the proposition that if you have one lawful copy of a copyrighted work, you are entitled to have a second copy of the copyrighted work even if that second copy is an infringing copy. The backup/archival copy exception is a very narrow limitation relating to a copy being made by the rightful owner of an authentic game to ensure he or she has one in the event of damage or destruction of the authentic. Therefore, whether you have an authentic game or not, or whether you have possession of a Nintendo ROM for a limited amount of time, i.e. 24 hours, it is illegal to download and play a Nintendo ROM from the Internet.
Ik ga om 12:00 uur eens kijken of ik er eentje kan bemachtigen.
tis alleen nog ff wachten op de release van Wing Commander (maar als het te lang duurt scoor ik Karnaaj rally, zal dr is wat screenshots van zoeken).
edit:
quote:Waar ga je hem bestellen?
Op donderdag 27 maart 2003 11:11 schreef sp3c het volgende:
ik ga hem nu zeker weten importeren ... ik moet die 3 games gewoon hebben en het geld groeit me niet uit mijn asstis alleen nog ff wachten op de release van Wing Commander (maar als het te lang duurt scoor ik Karnaaj rally, zal dr is wat screenshots van zoeken).
edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:karnaaj is cool.
Op donderdag 27 maart 2003 11:11 schreef sp3c het volgende:
ik ga hem nu zeker weten importeren ... ik moet die 3 games gewoon hebben en het geld groeit me niet uit mijn asstis alleen nog ff wachten op de release van Wing Commander (maar als het te lang duurt scoor ik Karnaaj rally, zal dr is wat screenshots van zoeken).
edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WarioWare overigens ook
quote:Oei oei....hoe kan jij weten dat Wario Ware leuk is, hij is nog niet uit in NL en Amerika. Haha, ik zeg niet dat het niet leuk is hoor, ik heb er super veel plezier van. Ik kom alleen niet verder bij die ene stage met die vragen in het japans, ik kan dat natuurlijk niet lezen. Maar verder is het spelletje echt super.
Op donderdag 27 maart 2003 11:19 schreef err het volgende:[..]
karnaaj is cool.
WarioWare overigens ook
quote:geimporteerd uit japan natuurlijk !
Op donderdag 27 maart 2003 11:30 schreef lindaatje het volgende:[..]
Oei oei....hoe kan jij weten dat Wario Ware leuk is, hij is nog niet uit in NL en Amerika.
quote:Ik ook niet, maar ik gok steeds antwoord B, bijna altijd goed
Haha, ik zeg niet dat het niet leuk is hoor, ik heb er super veel plezier van. Ik kom alleen niet verder bij die ene stage met die vragen in het japans, ik kan dat natuurlijk niet lezen. Maar verder is het spelletje echt super.
quote:ik hou niet van RPG's...
Pokemon is ook wel leuk, maar ik wacht toch nog steeds op Golden Sun 2. Die roeleert vast de pan uit.
quote:ik weet het eigenlijk nog niet, vooral karnaaj schijnt erg moeilijk verkrijgbaar te zijn.
Op donderdag 27 maart 2003 11:13 schreef Lexie het volgende:[..]
Waar ga je hem bestellen?
Amazon.com kan wel maar die leveren dan weer geen US games die nog niet in europa uit zijn.
als iemand suggesties heeft dan hoor ik het trouwens graag
quote:idd. Ik hoop toch echt niet dat hij bij ons ook erop komt
Vreselijke soundtrack ook trouwens, dat japanse popplaatje. ik vraag me af of ze dat eruit halen in de europese versie.
quote:Zoals ik hierboven ergens gepost heb ga ik de mijn waarschijnlijk bij www.dvdcrave.com bestellen
Op donderdag 27 maart 2003 11:38 schreef sp3c het volgende:[..]
ik weet het eigenlijk nog niet, vooral karnaaj schijnt erg moeilijk verkrijgbaar te zijn.
Ik wou eigenlijk bij DVD boxoffice bestellen maar die verkopen dan weer geen hardware (gba sp) dus moet ik nog ff wat rondzoeken.Amazon.com kan wel maar die leveren dan weer geen US games die nog niet in europa uit zijn.
als iemand suggesties heeft dan hoor ik het trouwens graag
edit: dit is de exacte link: http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/agacpssp.html
quote:Haha, tuuuuuuuurlijk.....ik heb hem ook uit japan
Op donderdag 27 maart 2003 11:33 schreef err het volgende:geimporteerd uit japan natuurlijk !
Ik ook niet, maar ik gok steeds antwoord B, bijna altijd goed
Vreselijke soundtrack ook trouwens, dat japanse popplaatje. ik vraag me af of ze dat eruit halen in de europese versie.
quote:Hij komt hoor. Wees maar gerust.
Op donderdag 27 maart 2003 12:06 schreef lindaatje het volgende:[..]
Haha, tuuuuuuuurlijk.....ik heb hem ook uit japan
Maar heb je dat spelletje al uitgespeeld dan? Het lukt mij echt niet joh, die stage met al die vragen. Als ik japans kon kon ik hem wel erg snel uitspelen hoor. Maar daarna is het spelletje nog steeds wel leuk. Vraag me af of dit spelletje uperhaupt wel in NL uit zal komen, japanners houden volgens mij toch meer van zulk soort gekke spelletjes.
quote:ah dat komt goed in de buurt thnx
Op donderdag 27 maart 2003 11:41 schreef Lexie het volgende:[..]
Zoals ik hierboven ergens gepost heb ga ik de mijn waarschijnlijk bij www.dvdcrave.com bestellen
edit: dit is de exacte link: http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/agacpssp.html
Wat een klein doosje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |