abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9372237

Ik vind het zelf wel tering smakeloos. Iemand zo een idool maken omdat
ie iemand vermoord heeft die een andere mening had.

Maar is dit eigenlijk wel legaal in nederland? En zou zoiets niet verboden kunnen worden?

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:06:46 #2
14677 Fegisje
I love America
pi_9372340
Vind het een ranzig spandoek!
I Love America
pi_9372385
Zag het laatst op het nieuws ja...had ook niet meer verwacht van die meute die daar rondliep.. Hetzelfde als ik zou rondlopen met ''CP86 HELP ONS''
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9372391
Strafbaar is het niet. Onsmakelijk en onnodig provocerend wel.

Dit soort doeken zou men beter achterwege kunnen laten.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9372397
-edit verwijderd. ontopic svp.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 25-03-2003 21:10]

dinsdag 25 maart 2003 @ 21:09:54 #6
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_9372415
in strijd met de openbare zeden

smakeloos iig

pi_9372436
welke demostratie was dat?
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:10:36 #8
44458 daimler
zonder wielen..
pi_9372438
Het zal niet gemakkelijk zijn dit te verbieden; wel vind ik het onder hetzelfde noemertje vallen als neo-nazi's. Tegen de tijd dat dit georganiseerde groeperingen worden, denk ik dat je ze kunt verbieden, ja.
Of course, you may well ask, why then are these people so determined to have their war? The answer is because. Just because.
pi_9372471
Op welke gronden zou je dit strafbaar willen stellen dan?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_9372481
hij is misschien een beetje bot
Maar je moet alle spandoeken ook niet al te letterlijk opvatten naar mijn mening. Ze protesteren gewoon tegen de oorlog en in feiten ook een beetje tegen bush, en dit is nou eenmaal, een vrij botte, manier om duidelijk te maken dat je hem daar liever weg hebt.

niet dat ik helemaal goed probeer te praten trouwens. Maar je kan er iig weinig aan doen... hoogstens vriendelijk verzoeken dat blaadje eraf te halen

[Dit bericht is gewijzigd door Joachim op 25-03-2003 21:12]

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_9372488
Amerika, help ons !!
pi_9372517
-edit- opnieuw verwijderd, heeft niets te maken met de discussie.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 25-03-2003 21:14]

pi_9372533
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:11 schreef Joachim het volgende:
hij is misschien een beetje bot
Maar je moet alle spandoeken ook niet al te letterlijk opvatten naar mijn mening. Ze protesteren gewoon tegen de oorlog en in feiten ook een beetje tegen bush, en dit is nou eenmaal, een vrij botte, manier om duidelijk te maken dat je hem daar liever weg hebt.

niet dat ik helemaal goed probeer te praten trouwens. Maar je kan er iig weinig aan doen... hoogstens vriendelijk verzoeken dat blaadje eraf te halen

Zou je ook zo reageren als ik in een demonstratie tegen een Moskee dat ik liever de Moskee incl fanatici weg wil hebben?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9372534
smakeloos, jazeker

maar ja, alleen rechtse demonstraties worden verboden en/of verziekt voor de rest mag alles

pi_9372617
Hmm, maar waarom houdt niemand het in nederland dan tegen dat je een moordenaar als held kan zien. Bij adolf hitler kan dat toch ook niet zomaar?
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:17:24 #16
44458 daimler
zonder wielen..
pi_9372624
vraagje: zou het provocerend bedoeld zijn, of uit pure haat/woede?
Of course, you may well ask, why then are these people so determined to have their war? The answer is because. Just because.
pi_9372661
En bij Bush valt dan ook vraagtekens te zetten.

Anyway, ik vind het ook behoorlijke laag zo'n affiche...

Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_9372666
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:17 schreef daburnd88 het volgende:
Bij adolf hitler kan dat toch ook niet zomaar?
De vergelijking hitler - volkert vd g is ook totaal niet krom ofzo.
pi_9372680
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:17 schreef daimler het volgende:
Tja het is niet alleen tegen bush. Anders had ze wel geschreven "van bush, ik hoop dat je gekke koeien ziekte krijgt" ofzo.

Ik denk dat dit meer een uiting is tegen alles wat rechts is, omdat deze meestal achter de oorlog staan. Maar dan had je het ook anders kunnen doen.

pi_9372689
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:17 schreef daimler het volgende:
Provocerend natuurlijk.

Duh .

pi_9372710
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zou je ook zo reageren als ik in een demonstratie tegen een Moskee dat ik liever de Moskee incl fanatici weg wil hebben?

Als je demonsteerd tegen een moskee heb je blijkbaar wel wat tegen de fanatici anders zou je ze wel rustig hun gang laten gaan...

beetje kromme vergelijking iig

pi_9372712
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:18 schreef keeper het volgende:

[..]

De vergelijking hitler - volkert vd g is ook totaal niet krom ofzo.

Ik zeg niet dat ze hetzelfde zijn. Maar is 1 moord dan weg te strepen alleen omdat een ander er miljoenen op zn naam heeft?

Ik vind het beide inhumaan.

pi_9372785
Het meest storend vind ik eigenlijk wel dat er duidelijk op de demonstratie ook niets gebeurd. Dat volkert een idool kan worden vanwege een moord....
pi_9372836
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:22 schreef daburnd88 het volgende:
Het meest storend vind ik eigenlijk wel dat er duidelijk op de demonstratie ook niets gebeurd. Dat volkert een idool kan worden vanwege een moord....
Dat mensen zo'n spandoek gebruiken wil nog niet direct zeggen dat ze de daden van Volkert goed praten
pi_9372859
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:24 schreef Joachim het volgende:

[..]

Dat mensen zo'n spandoek gebruiken wil nog niet direct zeggen dat ze de daden van Volkert goed praten

Ze hopen (volgens hun spanddoek) wel op nog een Volkertje. Onnodig provocerend en smakeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')