Ik vind het zelf wel tering smakeloos. Iemand zo een idool maken omdat
ie iemand vermoord heeft die een andere mening had.
Maar is dit eigenlijk wel legaal in nederland? En zou zoiets niet verboden kunnen worden?
Dit soort doeken zou men beter achterwege kunnen laten.
niet dat ik helemaal goed probeer te praten trouwens. Maar je kan er iig weinig aan doen... hoogstens vriendelijk verzoeken dat blaadje eraf te halen
[Dit bericht is gewijzigd door Joachim op 25-03-2003 21:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 25-03-2003 21:14]
quote:Zou je ook zo reageren als ik in een demonstratie tegen een Moskee dat ik liever de Moskee incl fanatici weg wil hebben?
Op dinsdag 25 maart 2003 21:11 schreef Joachim het volgende:
hij is misschien een beetje bot
Maar je moet alle spandoeken ook niet al te letterlijk opvatten naar mijn mening. Ze protesteren gewoon tegen de oorlog en in feiten ook een beetje tegen bush, en dit is nou eenmaal, een vrij botte, manier om duidelijk te maken dat je hem daar liever weg hebt.niet dat ik helemaal goed probeer te praten trouwens. Maar je kan er iig weinig aan doen... hoogstens vriendelijk verzoeken dat blaadje eraf te halen
maar ja, alleen rechtse demonstraties worden verboden en/of verziekt voor de rest mag alles
Anyway, ik vind het ook behoorlijke laag zo'n affiche...
quote:De vergelijking hitler - volkert vd g is ook totaal niet krom ofzo.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:17 schreef daburnd88 het volgende:
Bij adolf hitler kan dat toch ook niet zomaar?
quote:Tja het is niet alleen tegen bush. Anders had ze wel geschreven "van bush, ik hoop dat je gekke koeien ziekte krijgt" ofzo.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:17 schreef daimler het volgende:
vraagje: zou het provocerend bedoeld zijn, of uit pure haat/woede?
Ik denk dat dit meer een uiting is tegen alles wat rechts is, omdat deze meestal achter de oorlog staan. Maar dan had je het ook anders kunnen doen.
quote:Provocerend natuurlijk.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:17 schreef daimler het volgende:
vraagje: zou het provocerend bedoeld zijn, of uit pure haat/woede?
Duh .
quote:Als je demonsteerd tegen een moskee heb je blijkbaar wel wat tegen de fanatici anders zou je ze wel rustig hun gang laten gaan...
Op dinsdag 25 maart 2003 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Zou je ook zo reageren als ik in een demonstratie tegen een Moskee dat ik liever de Moskee incl fanatici weg wil hebben?
beetje kromme vergelijking iig
quote:Ik zeg niet dat ze hetzelfde zijn. Maar is 1 moord dan weg te strepen alleen omdat een ander er miljoenen op zn naam heeft?
Op dinsdag 25 maart 2003 21:18 schreef keeper het volgende:[..]
De vergelijking hitler - volkert vd g is ook totaal niet krom ofzo.
Ik vind het beide inhumaan.
quote:Dat mensen zo'n spandoek gebruiken wil nog niet direct zeggen dat ze de daden van Volkert goed praten
Op dinsdag 25 maart 2003 21:22 schreef daburnd88 het volgende:
Het meest storend vind ik eigenlijk wel dat er duidelijk op de demonstratie ook niets gebeurd. Dat volkert een idool kan worden vanwege een moord....
quote:Ze hopen (volgens hun spanddoek) wel op nog een Volkertje. Onnodig provocerend en smakeloos.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:24 schreef Joachim het volgende:[..]
Dat mensen zo'n spandoek gebruiken wil nog niet direct zeggen dat ze de daden van Volkert goed praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |