quote:Dank
Op zaterdag 22 maart 2003 02:47 schreef qwerty_x het volgende:[..]
ojee, zuid amerika bereizen en tegelijkertijd de wereld redden,
u is er maar druk mee
Desalniettemin: slaap lekker en de hartelijke groeten in je dromen aan hem in Peru !!!
Hebben ze de lounge gevonden, gaan ze slapen.
Zuid-Amerikanen...
quote:Manana
Op zaterdag 22 maart 2003 08:53 schreef YPPY het volgende:
*zucht*Hebben ze de lounge gevonden, gaan ze slapen.
Zuid-Amerikanen...
Ik ga snel weer studeren, des te eerder ben ik klaar.
* Golfen wist niet eens dat ik zulke instellingen kon hebben, meestal is het snel ff genieten van 't weer en dan nog ff leren.
quote:en inderdaad, het is alweer amanhã de manhã ......
Op zaterdag 22 maart 2003 10:14 schreef oYo het volgende:[..]
Manana
.
*vakantieman, ben ik al bruin?*
Morgen weer!
Dino heeft de hele dag met stenen en specie en andere hele zware dingen mogen slepen...
...en heeft daarna naar bedden mogen kijken (eindelijk).
Weten jullie dat daar min. 6 weken levertijd op zit
Wat is dat toch met de meubels. Meestal duurt het even voor ik iets gevonden heb, en dan is het 'u hoeft het niet in te pakken hoor, ik neem het zo wel mee' (ja, ook bij banken ). Nou moe.
Ik ga nog maar eens meten of het wel in m'n slaapkamer past
Mn bank wordt op 8 april geleverd en dan moet alles dus af zijn van mezelf! En mn vader gaat morgen beginnen met de keuken plaatsen!
En dan ga ik weer verder met kasten verven!
Vandaag ga ik de ramen aan de achterkant wassen en daarna lekker buiten zitten in de zon met een boek.
quote:Hey was jij er ook?
Op zaterdag 22 maart 2003 19:05 schreef Hik het volgende:
Zo, ik ben weer uitgedemonstreerd!
Ik heb net gehoord dat mijn chico in Peru dáár ook heeft gedemonstreerd! Grappig, een beetje congruentie in onze levens ondanks de afstand, maar ook heel bijzonder dat het blijkbaar over de hele wereld zo'n indruk maakt!
Ben net terug van een lange wandeling, mijn poot ondervind nog veel last van de breuk en twee dagen na elkaar lopen is iets teveel.
Ik was dit weekend niet online. Was te druk met andere zaken, waaronder gisteren een reunie van de laatste vakantie. Dat was weer heel leuk. Gezellig weer foto's gezien en 3 uur video.
Ik ben er nu even vanaf de pc van mijn moeder, ze is nu nog aan het werk. De auto moet gekeurd worden en totaal ben ik nu ongeveer 450 euro kwijt. Boel geld. Maar dan kan ik weer een jaar.
quote:Ik heb ook net een afspraak gemaakt voor een APK keuring.
Op maandag 24 maart 2003 10:22 schreef YPPY het volgende:
Goeiemorgen Lucille! Ben je nu weer in vakantie stemming?Ik ben er nu even vanaf de pc van mijn moeder, ze is nu nog aan het werk. De auto moet gekeurd worden en totaal ben ik nu ongeveer 450 euro kwijt. Boel geld. Maar dan kan ik weer een jaar.
Gisteren vroeg dus één van mijn vorige reisgenoten of ik zin had om mee te gaan deze zomer naar Zuid Afrika. Geen idee of ik dat doe, moet ik eerst even het reisprogramma voor bekijken.
quote:En dat betekent daar in Rio?
Op maandag 24 maart 2003 14:33 schreef qwerty_x het volgende:
Mijn dag is verpest: vanmorgen geflitst, ik schat met 160/170 km/uur.
Daar gaan weer wat punten (en Reais uiteraard ...)
quote:Hier in São betekent dat minder geld voor een ticket Rio dit weekend (???)
Op maandag 24 maart 2003 14:56 schreef oYo het volgende:[..]
En dat betekent daar in Rio?
Vandaag heb ik wat kasten in vrolijke kleurtjes geverfd!! Gaat echt leuk worden in mijn huis!
Gaat wel lekker he, met het klussen? Ben best benieuwd hoe het resultaat zal zijn.
quote:Het was mystery bowlen en het was hartstikke lekker zonnig weer buiten... en dan zit ik in zo'n bowlinghal met 40 banen ofzo.....
Op maandag 24 maart 2003 21:43 schreef Lucille het volgende:
Bowlen is helemaal niet stom (als je het 1 keer per jaar doet).
Moet je wel met een leuke groep doen trouwens.
quote:Kleurig!
Gaat wel lekker he, met het klussen? Ben best benieuwd hoe het resultaat zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |