Ik zou beginnen met een heeel goede en betrouwbare accountant & fiscaal adviseur in de arm te nemen.
quote:Slimme dame, die Manono!
Op 04 januari 2001 17:39 schreef Manono het volgende:
Eh, is dat netto of bruto?Ik zou beginnen met een heeel goede en betrouwbare accountant & fiscaal adviseur in de arm te nemen.
Ik neem een Audi S8 ![]()
Ik geef FOK! genoeg geld om van die rotbanners af te zijn die m'n keyboard vertragen.
Verder koop ik dit rijtje huizen op, zodat ik er 1 groot iets van kan maken. En geef ik voor alle mensen die ik ken (én mag!) een leuk feestje ergens in het buitenland
quote:Een stel REALDolls zeker?
Op 04 januari 2001 20:26 schreef Djeez het volgende:
Dan ga ik voor de Bugatti EB 110 en de Mc Laren F1. En als er nog wat over is, een mooi huisje ergens in een bos in Drente... Oja, ik koop natuurlijk ook een mooie meid, das duidelijk!
quote:Jaaaaaaa! Dat ga ik ook doen als ik 20 miljoen win: 100.000 van de bank lenen.
Op 04 januari 2001 17:50 schreef Chandler het volgende:
een lening bij de bank afsluiten van 100.000
vastzetten voor een % of 3 hmmmmmmmm = 600.000,-- per jaar minus tax is 200.000 netto p/jaar.
via notaris regelen dat de eerste 10 generaties hiervan profiteren.
met die 2 ton netto = +/- 15.384,62 p/maand
ruim 15.000,-- p/maand mahhhhhhhh een leuke hypotheek van een duizend of 4 in de maand om de ib iets te verlagen, mijn mercedes nu weg doen en in een smart gaan rijden ( hoef toch niets meer te bewijzen :-) )
11.000 over hmmmm lekker eten lottotje kopen` beetje reizen staatslotje kopen stukkie beleggen.
en een paar uurtjes werken in de week voor de hobby.
In eerste instantie zou ik mijn baas bellen en zeggen dat hij "dood"kan vallen. Dan ga ik toch maar weer verhuizen, laten we zeggen een mooi boederijtje buiten de stad, MET gasten verblijf. Uiteraard een huisje voor danny's moeder erbij.
Danny's moeder wil heel graag nog een keer naar Florida, ben zelf nog nooit op vakantie geweest, Danny al een paar keer naar amerika dus dan wil ik dat nu ook wel eens proberen (toch geld zat).
*zucht*
en dan is er nog zo veel geld over.....
Denk dat ik dan maar een paar maanden langer in amerika blijf, een cruise terug maak, langs de dominicaanse republiek enzo...ff een beetje uitwaaien. Eenmaal terug gekomen in Nederland ga ik kijken of ik het geld goed kan investeren, beleggen, etc. Een een giga groot reclamecampagne opzetten voor FOK! en alle andere zaken fixen die nog nodig zijn om het tot een GIGA succes uit te laten groeien!...
ach en zelfs na dit alles zal ik nog zoveel geld overhebben waar ik echt niet weet wat ik er mee moet doen.....tja 20 miljoen....wie weet ooit!
FOK! Vakantiereizen
FOK! Hotels
FOK! Café
FOK! Kindercreche
FOK! Bejaardentehuis
FOK! Restaurant
FOK! Zwembaden
FOK! TV-zender
FOK! Radiostation
FOK! Weerstation
FOK! Sateliet
FOK! winkelketen
FOK! Kledinglijn
FOK! parfemurie
FOK! ....ach kan nog wel ffies doorgaan, maar draaf door geloof ik..
Uiteraard allen waar de mogelijkheid bestaat uitgerust met de beste i-net voorzieningen en de nieuwste computers....
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat hou ik trouwes wel een paar dagen vol!
quote:Dees vind ik rete origineel
Op 04 januari 2001 21:59 schreef beurdy het volgende:
Ik zou eens flink achterover gaan zitten en denken "tering, wat ik IK stinkent rijk..."
En dat hou ik trouwes wel een paar dagen vol!
Dan zul je er veel meer plezier van hebben dan als je het er in 1 keer doorheen jaagt aan dingen waar je toch zo op uitgekeken raakt. (Sportwagens e.d.)
Desalniettemin zou het wel vet tof vinden om gewoon in spijkerbroek bij Hessing in de Bilt naar binnen te wandelen en tegen zo'n (gewoonlijk arrogante) verkoper te zeggen:
"He knul, doe mij effe een Diablo GTR en voor mijn vrouwtje een 3200GT, je hoeft ze niet in te pakken"
quote:Jij snapt het.
Op 04 januari 2001 17:53 schreef MissX het volgende:
Me rugzak inpakken, een enkel ticket somewhere en de rest van me leven een beetje rondreizen.
Een grachtenpandje in Amsterdam die als thuisbasis dient.
Gewoon spullen pakken en naar schiphol gaan en daar een vliegtuig pakken richting whatever..
Brasil..familie opzoeken.. isreal..familie op zoeken..
Rondreizen.. vette oude amerikaan kopen en amerika door gaan rijden..
dan richting australie en daar gaan rondrijden en bezichtigen..
Ik denk nu ineens trouwens dat dat nu ook mogelijk is alleen dan tussen door flink werken in het buitenland.. hmmm .. ik droom weer..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |