abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 januari 2001 @ 17:03:11 #1
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_620160
Rond Oud en Nieuw vindt ik het altijd leuk om te fantaseren wat ik zou doen met 20 miljoen.
Ik word dan helemaal gek als ik merk dat ik dat geld heb gewonnen. Ik zou het tegen niemand, echt niemand zeggen. Ik zou dan naar Den Haag gaan om het geld op te halen, of te laten overmaken. Dan zou ik naar de eerste de beste Maserati-dealer gaan, om daar mijn droomauto op te halen. Daarna zou ik naar Utrecht rijden om mijn moeder te vertellen dat zij nooit meer zou hoeven werken, en haar lekker op vakantie met haar vriend sturen. Daarna koop ik voor mijn broertje een dikke Lexus, voor mijn zusje een leuk huis en samen met mijn vriendin een heel leuk huis. Ik zou stoppen met werken en drie studies tegelijkertijd doen. En daarna? Alleen maar leuke dingen doen, andere mensen helpen hun dromen te verwezenlijken. Wat zou jij doen?
*No animals were harmed during the posting of this post*
  donderdag 4 januari 2001 @ 17:04:07 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_620170
Ik zou een 2Gbit lijn KOPEN, en speciaal aan laten leggen ergens, zodat ik eindelijk gratis kon internetten
pi_620325
Eh, is dat netto of bruto?

Ik zou beginnen met een heeel goede en betrouwbare accountant & fiscaal adviseur in de arm te nemen.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_620351
-een jacht kopen
-met Sil de hele wereld rondvaren
-een eilandje voor haar kopen
-wat kinderen op de wereld zetten en een grote speeltuin voor ze bouwen.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_620358
quote:
Op 04 januari 2001 17:39 schreef Manono het volgende:
Eh, is dat netto of bruto?

Ik zou beginnen met een heeel goede en betrouwbare accountant & fiscaal adviseur in de arm te nemen.

Slimme dame, die Manono!
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_620363
- Beijum opkopen en de boel slopen
- Huuske bouwen, ook 1 voor de gasten!
- Enuh internetten echt snel maken (voor mij dan)
- Goed inrichten en een lening bij de bank afsluiten van 100.000 en lekker rustig afbetalen ..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_620374
Me rugzak inpakken, een enkel ticket somewhere en de rest van me leven een beetje rondreizen.
Een grachtenpandje in Amsterdam die als thuisbasis dient.
  donderdag 4 januari 2001 @ 18:01:22 #8
5721 paulh
The Vampire Masquerade
pi_620400
Goed laten investeren ... zodat je er een vorstelijk salaris aan overhoud ... vervolgens een nieuwe auto en huis kopen... en nog maar 2 dagen per week gaan werken (of zelf iets beginnen)
  donderdag 4 januari 2001 @ 19:20:14 #9
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_620531
Uitgeven en opmaken, je leeft maar één keer...
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 4 januari 2001 @ 19:31:06 #10
3676 Angels_t
Ik wil Goddess!
pi_620547
- Een Volvo C60 of BMW5'je kopen
- Een huis voor mezelf in Delft
- Een huis voor me zus in Leiden
- Een huis voor me ma ergens in een warm gebied (met geit!)
- Een huis voor me pa ergens op deze planeet
- Mijn studie in deeltijd doen
- Veel gaan reizen
- Zelf naar derdewereldlanden gaan en daar projecten financieren
Doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt!
  donderdag 4 januari 2001 @ 19:38:35 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_620564
Nou vooruit, omdat iedereen een auto neemt:

Ik neem een Audi S8
Ik geef FOK! genoeg geld om van die rotbanners af te zijn die m'n keyboard vertragen.
Verder koop ik dit rijtje huizen op, zodat ik er 1 groot iets van kan maken. En geef ik voor alle mensen die ik ken (én mag!) een leuk feestje ergens in het buitenland

donderdag 4 januari 2001 @ 20:24:17 #12
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_620664
Op de bank zetten en dan een paar maand de tijd nemen om rustig te bedenken wat er mee te doen,
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  Redactie Frontpage donderdag 4 januari 2001 @ 20:26:09 #13
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_620667
Dan ga ik voor de Bugatti EB 110 en de Mc Laren F1. En als er nog wat over is, een mooi huisje ergens in een bos in Drente... Oja, ik koop natuurlijk ook een mooie meid, das duidelijk!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 4 januari 2001 @ 20:27:33 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_620668
quote:
Op 04 januari 2001 20:26 schreef Djeez het volgende:
Dan ga ik voor de Bugatti EB 110 en de Mc Laren F1. En als er nog wat over is, een mooi huisje ergens in een bos in Drente... Oja, ik koop natuurlijk ook een mooie meid, das duidelijk!
Een stel REALDolls zeker?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2001 @ 20:28:46 #15
862 Arcee
Look closer
pi_620669
quote:
Op 04 januari 2001 17:50 schreef Chandler het volgende:
een lening bij de bank afsluiten van 100.000
Jaaaaaaa! Dat ga ik ook doen als ik 20 miljoen win: 100.000 van de bank lenen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_620706
20.000000,--

vastzetten voor een % of 3 hmmmmmmmm = 600.000,-- per jaar minus tax is 200.000 netto p/jaar.

via notaris regelen dat de eerste 10 generaties hiervan profiteren.

met die 2 ton netto = +/- 15.384,62 p/maand

ruim 15.000,-- p/maand mahhhhhhhh een leuke hypotheek van een duizend of 4 in de maand om de ib iets te verlagen, mijn mercedes nu weg doen en in een smart gaan rijden ( hoef toch niets meer te bewijzen :-) )
11.000 over hmmmm lekker eten lottotje kopen` beetje reizen staatslotje kopen stukkie beleggen.

en een paar uurtjes werken in de week voor de hobby.

donderdag 4 januari 2001 @ 21:20:09 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_620740
Duf: klinkt goed, ga ik ook maar zo doen denk ik
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_620745
een verschrikkelijk mooie zeilboot kopen en daarmee een beetje over de wereld dobberen
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_620782
pff 20 miljoen das een hele hoop.

In eerste instantie zou ik mijn baas bellen en zeggen dat hij "dood"kan vallen. Dan ga ik toch maar weer verhuizen, laten we zeggen een mooi boederijtje buiten de stad, MET gasten verblijf. Uiteraard een huisje voor danny's moeder erbij.

Danny's moeder wil heel graag nog een keer naar Florida, ben zelf nog nooit op vakantie geweest, Danny al een paar keer naar amerika dus dan wil ik dat nu ook wel eens proberen (toch geld zat).

*zucht*
en dan is er nog zo veel geld over.....

Denk dat ik dan maar een paar maanden langer in amerika blijf, een cruise terug maak, langs de dominicaanse republiek enzo...ff een beetje uitwaaien. Eenmaal terug gekomen in Nederland ga ik kijken of ik het geld goed kan investeren, beleggen, etc. Een een giga groot reclamecampagne opzetten voor FOK! en alle andere zaken fixen die nog nodig zijn om het tot een GIGA succes uit te laten groeien!...

ach en zelfs na dit alles zal ik nog zoveel geld overhebben waar ik echt niet weet wat ik er mee moet doen.....tja 20 miljoen....wie weet ooit!

pi_620798
ow en met dat GIGA groot succes laten worden van FOK! dan denk ik in de richting van:

FOK! Vakantiereizen
FOK! Hotels
FOK! Café
FOK! Kindercreche
FOK! Bejaardentehuis
FOK! Restaurant
FOK! Zwembaden
FOK! TV-zender
FOK! Radiostation
FOK! Weerstation
FOK! Sateliet
FOK! winkelketen
FOK! Kledinglijn
FOK! parfemurie
FOK! ....ach kan nog wel ffies doorgaan, maar draaf door geloof ik..

Uiteraard allen waar de mogelijkheid bestaat uitgerust met de beste i-net voorzieningen en de nieuwste computers....

pi_620863
Ik zou eens flink achterover gaan zitten en denken "tering, wat ik IK stinkent rijk..."

En dat hou ik trouwes wel een paar dagen vol!

Are you man enough to be my woman?
  donderdag 4 januari 2001 @ 22:12:14 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_620913
quote:
Op 04 januari 2001 21:59 schreef beurdy het volgende:
Ik zou eens flink achterover gaan zitten en denken "tering, wat ik IK stinkent rijk..."

En dat hou ik trouwes wel een paar dagen vol!

Dees vind ik rete origineel
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 4 januari 2001 @ 22:29:07 #23
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_620979
Twee geweldige computers met alles erop en eraan kopen, een goede stereo-installatie, een goed finacieel adviseur nemen en het overgebleven geld naar inzicht van mezelf en de adviseur beleggen (risico-laag). En als ik over 'n half jaar ga studeren de beste beschikbare kamer huren. Van de rente kan ik dan goed leven.
Down[br]Under
pi_622035
Je moet het gewoon zodanig beleggen dat je 10 % rendement per jaar krijgt (niet onmogelijk). De helft daarvan (1 miljoen per jaar) beschouw je als leuk salaris en de andere helft spaar je weer gewoon weer op.

Dan zul je er veel meer plezier van hebben dan als je het er in 1 keer doorheen jaagt aan dingen waar je toch zo op uitgekeken raakt. (Sportwagens e.d.)

Desalniettemin zou het wel vet tof vinden om gewoon in spijkerbroek bij Hessing in de Bilt naar binnen te wandelen en tegen zo'n (gewoonlijk arrogante) verkoper te zeggen:

"He knul, doe mij effe een Diablo GTR en voor mijn vrouwtje een 3200GT, je hoeft ze niet in te pakken"

Be careful what you wish...You just might get it.
  vrijdag 5 januari 2001 @ 10:59:16 #25
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_622231
quote:
Op 04 januari 2001 17:53 schreef MissX het volgende:
Me rugzak inpakken, een enkel ticket somewhere en de rest van me leven een beetje rondreizen.
Een grachtenpandje in Amsterdam die als thuisbasis dient.
Jij snapt het.

Gewoon spullen pakken en naar schiphol gaan en daar een vliegtuig pakken richting whatever..

Brasil..familie opzoeken.. isreal..familie op zoeken..

Rondreizen.. vette oude amerikaan kopen en amerika door gaan rijden..

dan richting australie en daar gaan rondrijden en bezichtigen..

Ik denk nu ineens trouwens dat dat nu ook mogelijk is alleen dan tussen door flink werken in het buitenland.. hmmm .. ik droom weer..

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')