Heb 'm in de Bios gezien want er draaide niets beters
Plot: stoere jongen moet lelijkste meisje van de school knap maken. Dat gebeurt uiteindelijk door die staart van haar los te gooien en de bril af te zetten
Oja, sorry, spoiler
All met all was het redelijk te verdragen, alleen door de aanwezigheid van Rachel L. Cook. Niet Freddy Prince natuurlijk, fuck 'm.
[Dit bericht is gewijzigd door Alfonso op 20-03-2003 19:03]
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:02 schreef Alfonso het volgende:
Gezien!!
Vond hem nog leuk ook.
quote:kun je hier een reden om verzinnen?
Op donderdag 20 maart 2003 19:02 schreef Alfonso het volgende:
Gezien!!
Vond hem nog leuk ook.
quote:Ja, maakt dit me teder?
Op donderdag 20 maart 2003 19:05 schreef schatje het volgende:[..]
Jezus, jij ook al mod.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:17 schreef ChrisJX het volgende:En Freddie is wel
quote:Of: Fok!kers wiens geaardheid je verkeerd hebt geraden
Op donderdag 20 maart 2003 19:21 schreef SunChaser het volgende:[..]
Fokkers wiens geslacht je verkeerd hebt geraden
![]()
quote:Ja, dat is dus jouw geslacht, lieve schat. Geaardheid betekent of je hetero, homo of bi bent.
Op donderdag 20 maart 2003 19:25 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Of: Fok!kers wiens geaardheid je verkeerd hebt geraden
Iedereen denkt dat ik een jongetje ben
quote:Joh...
Op donderdag 20 maart 2003 19:26 schreef SunChaser het volgende:Ja, dat is dus jouw geslacht, lieve schat. Geaardheid betekent of je hetero, homo of bi bent.
quote:Niks hoor
Op donderdag 20 maart 2003 19:30 schreef ChrisJX het volgende:
Wat wou je er nou mee zeggen?
quote:Dat wel, ze is (ook aan het begin) nou niet bepaald lelijk. Eik niet eens onverzorgd te noemen, ook al loopt ze dan in lompe kleren en heeft ze een bril op...
Op donderdag 20 maart 2003 19:39 schreef J0b het volgende:
Alleen een beetje doorzichtig: zij (R.L.Cook) is aan het begin van de film zogenaamd een lelijk eendje, maar je ziet meteen al wel dat ze eigenlijk heel lekker is
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:43 schreef Herfst het volgende:
Die stukjes waarin Freddie voor haar kleine broertje opkomt vind ik het leukst, waarna dat mannetje zich helemaal de man voelt
. De film verliep te traag en was natuurlijk veels te voorspelbaar. Ik vond hem tegenvallen, had hem leuker verwacht (hoewel er wel een paar grappige stukjes in zaten).
.
Usher
. Laney
(alleen jammer dat ze dan aan het eind toch weer voor hem valt. Maar de trapafdaalscène en hoe ze stond in de schoolcafetaria en die ogen.... Godskanonne.)
. Taylor (grappig en cool)
.
Lily uit Popular
(acteerde zoals gewoonlijk weer steengoed)
. Dean, die vriend (later vijand) van Zack
(had van mij Zack's ass fijn mogen kicken)
. De dansscene op het eindbal, met Funk Show Brother van Fat Boy Slim enzo, geweldig. Alleen jammer dat al eerder genoemd individu
Usher
en dan weer doorheen moet zitten blaten.
. De cameo van Sarah Michelle Gellar (erg kort maar toch even een leuk intermezzo)
. Hebben zij en Freddy Prinze jr. elkaar ook op de set van deze film leren kennen? De highschool leek trouwens ook erg op die uit Buffy.
. Zack en Brock spelen ook samen in Scooby Doo he.
En ik heb hem nog opgenomen ook.
Gewoon een lekkere niks-aan-de-hand-film. Niet hoogdravend of erg inhoudelijk of zo, en het zit vol met cliches, maar ik vind hem gewoon erg leuk om naar te kijken.
quote:Ik ben het met je eens. Het is een leuke film om even te tijd mee te vullen. Binnen het genre is het niet een van de betere, maar nog lang niet slecht vind ik. Ik beken dat ik hem nu al twee keer gezien heb.
Op vrijdag 21 maart 2003 08:03 schreef postinggirl het volgende:
Gewoon een lekkere niks-aan-de-hand-film. Niet hoogdravend of erg inhoudelijk of zo, en het zit vol met cliches, maar ik vind hem gewoon erg leuk om naar te kijken.
Niet zo'n goede film, maar ja .... mag die Freddie Prinze Jr. sowieso niet.
Freddie Prinze is op zich wel ok..
RLC is zeker lekker...al vindt ik haar er beter uitzien in die slonzige kleren in het begin dan op het laatst... Stond wel grappig dat oversized brilletje.
De acteurs/actrices zijn redelijk goed. Alleen heeft Freddie Prinze het wel erg hard verkloot door mee te doen aan Wing Commander the movie....Big mistake...
quote:
Supersize my balls!!
quote:Die Mathew Lillard speelde daar toch ook in?
Op vrijdag 21 maart 2003 12:39 schreef Ashram het volgende:
De acteurs/actrices zijn redelijk goed. Alleen heeft Freddie Prinze het wel erg hard verkloot door mee te doen aan Wing Commander the movie....Big mistake...
quote:Ik vond WingCommander best kewl... of zeg ik nu iets fouts
Op vrijdag 21 maart 2003 13:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die Mathew Lillard speelde daar toch ook in?
en idd. die idioot van een Matthew Lillard zit er ook in...
Heeft die kerel ooit een serieuze filmrol gehad?
Zelfs in 13 Ghosts is ie nog steeds een idioot...
De parodie op She's all that is trouwens ook geniaal. Die heet dacht ik Scary Movie 2?
quote:Ik heb She's all that niet gezien, maar Not Another Teen Movie wel. En dat verhaal klinkt precies hetzelfde dus ik neem aan dat het die is.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:26 schreef Eikelbijter het volgende:
Matthew Lillard is ontzettend cool! Hij speelde ook een coole rol in Scream en Scooby Doo. Die gast is geniaal!!!De parodie op She's all that is trouwens ook geniaal. Die heet dacht ik Scary Movie 2?
quote:Dat is een parodie op zo ongeveer elke film, maar vooral op het lelijk meisje => mooi meisje films.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:29 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik heb She's all that niet gezien, maar Not Another Teen Movie wel. En dat verhaal klinkt precies hetzelfde dus ik neem aan dat het die is.
quote:Ja okee, eigenlijk is ongeveer elke film in dit genre hetzelfde.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:37 schreef mvt het volgende:[..]
Dat is een parodie op zo ongeveer elke film, maar vooral op het lelijk meisje => mooi meisje films.
quote:Neh, ik heb de film ook gewoon op video.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:30 schreef Brennie het volgende:
Heb m 2 keer gezien.
Moet ik me daarvoor schamen ofzo
quote:Dit vond ik inderdaad een leuk stukkie. Dat nummer is ook zo donders goed
Op donderdag 20 maart 2003 22:50 schreef SmashBro het volgende:
[
[afbeelding]. De dansscene op het eindbal, met Funk Show Brother van Fat Boy Slim enzo, geweldig. Alleen jammer dat al eerder genoemd individuUsher
en dan weer doorheen moet zitten blaten.
Beetje stom einde naar mijn mening....
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:50 schreef SmashBro het volgende:. De cameo van Sarah Michelle Gellar (erg kort maar toch even een leuk intermezzo)
quote:Nope, dat was op de set van I Know What You Did Last Summer.. Hebben zij en Freddy Prinze jr. elkaar ook op de set van deze film leren kennen? De highschool leek trouwens ook erg op die uit Buffy.
quote:Sterker nog, SMG ook. Zack en Brock spelen ook samen in Scooby Doo he.
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 21-03-2003 16:05]
quote:Dat ben ik wel met je eens. Het was in deze film veel mooier geweest als Laney promqueen was geworden i.p.v. Taylor. Maar aan de andere kant: Dat was wel wat voorspelbaar geweest.
Op vrijdag 21 maart 2003 15:59 schreef Komakie het volgende:
Beetje stom einde naar mijn mening....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |