Die kun je goed vinden vanwege het verhaal, vanwege de sfeer, of vanwege de bloedmooie hoofdrolspeelster
Je kunt hem ook slecht vinden vanwege de traagheid, of vanwege de gruwelijkheid.
Maar hoe dan ook weet je dat pas als je hem eenmaal gezien hebt
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 08-11-2002 20:38]
The Shawshank Redemption
Net 5 half 9 dacht ik..
Komische dubbelrollenfilm. Bette Midler op haar leukst.
En woensdag 20:30 komt op Net 5 de mooiste film ter wereld: The Color Purple. Verplichte kost voor iedereen die 'm nog niet gezien heeft.
quote:Familie
Zaterdagavond (de nacht van zaterdag op zondag), 0:03 uur, Nederland 3: Familie. Wat mij betreft een van de drie beste films van deze nog jonge eeuw tot nu toe. Mis 'm niet!
- edit - typo, .
quote:Die heb ik ooit in de sneak gezien en het is idd een goede film, ookal kon ik hem toen minder waarderen. In de afgelopen anderhalf jaar is mijn kijk op film enorm veranderd, doordat ik veel en ook heel diverse films gekeken heb (hele oude, nieuwe, Hollywood, Independent, Foreign Language). Daarvoor moest ik het doen met de standaard films die op tv kwamen.
Op vrijdag 25 april 2003 15:53 schreef Barb het volgende:
Een tip van Arcee, die ik even met jullie wil delen, want ik vertrouw op zijn oordeel,.
[..]- edit - typo,
.
Vooral mensen die Festen leuk/goed vonden kunnen deze film zeker waarderen denk ik.
quote:'Familie' is erg OK.
Op vrijdag 25 april 2003 15:53 schreef Barb het volgende:
Een tip van Arcee, die ik even met jullie wil delen, want ik vertrouw op zijn oordeel,.
[..]- edit - typo,
.
Ideaal voor nachtbrakers en mensen met een videorecorder:
The Man with the Golden Arm (1955)
01:50-03:40 op BBC2 Ja, dat is over 20 minuten.
Frankie Machine (Frank Sinatra) is a skilled card dealer and one-time heroin addict. When he returns home from jail, he struggles to find a new livelihood and to avoid slipping back into addiction.
regie..................Otto Preminger
Frank Sinatra......Frankie Machine
Eleanor Parker....Zosch Machine
Kim Novak..........Molly
In elk geval verplichte kost voor FMT'ers! .
vanavond 22:00 op V8 eXistenZ zelfde idee als Matrix maar dan low-budget. Zeer coole sci-fi
morgen om 22:00 op BBC2 The Italian Job uit 1969, The Italian Job (remake, 2003) draait nu in de bios.
dinsdag om 20:300 op SBS6 Naked Gun 2 1/2 (die kennen we nu zo onderhand wel eigenlijk ) en om 00:35 op BBC1 Color of Night
woensdag om 20:30 op NET5 Eyes Wide Shut (schijnt goed te zijn, want Stanley Kubrick) en om 20:30 op Yorin Frequency!!!!
donderdag niks
en vrijdag om 22:00 op Yorin Nurse Betty (met Renée Zellweger) en om 23:15 op V8 Interview with the vampire
handig zeg, dat www.filmsoptv.com
quote:eXistenz is best cool uitgewerkt.
Op zondag 24 augustus 2003 12:36 schreef BdR het volgende:
*nog maar een schopje*vanavond 22:00 op V8 eXistenZ zelfde idee als Matrix maar dan low-budget. Zeer coole sci-fi
morgen om 22:00 op BBC2 The Italian Job uit 1969, The Italian Job (remake, 2003) draait nu in de bios.
dinsdag om 20:300 op SBS6 Naked Gun 2 1/2 (die kennen we nu zo onderhand wel eigenlijk
) en om 00:35 op BBC1 Color of Night
woensdag om 20:30 op NET5 Eyes Wide Shut (schijnt goed te zijn, want Stanley Kubrick) en om 20:30 op Yorin Frequency!!!!
donderdag niks
en vrijdag om 22:00 op Yorin Nurse Betty (met Renée Zellweger) en om 23:15 op V8 Interview with the vampire
handig zeg, dat www.filmsoptv.com
italian job 69 toevallig gister op DIVX gekeken .. wel erg gaaf die Mini carchase.
Eyes wide shut is wel obscure maar zeker goed.
Frequency is een aardige
ojee .. Color of Night ... die film dat Bruce kleurenblind is .. mzz die was toch 2 maanden terug op NET5 ofzo.
En waarom heeft deze prachtige film nog geen topic.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:13 schreef California het volgende:
Altijd leuk, films tippen waar geen topic over is.
Overal op reageren.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:55 schreef Cynix ® het volgende:
CanVas? Ik heb geen CanVas. Ik wíl trouwens ook geen CanVas.
Dan mis je wel wat (in dit geval dan). Belgische tv is hoofdzakelijk een enorme puinzooi waar geen hond met goed fatsoen naar wil kijken, maar nu is er een keer eenleuke film op dus.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:55 schreef Cynix ® het volgende:
CanVas? Ik heb geen CanVas. Ik wíl trouwens ook geen CanVas.
Maar gelukkig nog wel beter dan de Nederlandse.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mis je wel wat (in dit geval dan). Belgische tv is hoofdzakelijk een enorme puinzooi waar geen hond met goed fatsoen naar wil kijken, maar nu is er een keer eenleuke film op dus.
hapquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar gelukkig nog wel beter dan de Nederlandse.![]()
Ja, 't was dan ook zo subtielquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |