quote:CAST
Een groep dieven, geleid door de beroepscrimineel Charlie Croker, creëert de grootste verkeerschaos in de geschiedenis van Los Angeles. Dit geeft ze de tijd om een grote hoeveelheid goud te stelen. Ze ontsnappen in hun Mini Coopers, die klein genoeg zijn om het verkeer te omzeilen
Hopelijk maken ze er geen Oceans Eleven in een ander jasje van.
Kijk trouwen de trailer niet als je het origineel niet hebt gezein
De racepartijen met de mini's zijn erg leuk om te zien.
De actiescenes zien er goed uit en ook de manier waarop hun het goud stelen is origineel en spectaculair.
Met goede prestaties van Edward Norton en Mark Wahlberg.
[spoiler]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Norton viel mij overigens wel wat tegen als "bad guy".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.[/spoiler]
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 26-06-2003 16:58]
quote:Dit kun je beter tussen spoiler tags zetten.
Op donderdag 26 juni 2003 16:52 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond het wel een vermakelijke film.[SPOILER]
spoilers voor de film voor diegenen die de trailer nog niet gezien hebben:
Waarom geven ze in godsnaam al een aantal plottwists weg:
spoiler:
Dit verneukt al een aantal mooie momenten in de film.
Ik ben blij dat ik die film al gezien had, voordat ik er ook maar iets vanaf wist.
quote:aan jou hebben we wat, thanks..
Op maandag 25 augustus 2003 08:35 schreef Retuobak het volgende:
het origineel is overigens vanavond op TV (BBC2) 22.00 - 23.35
afgelopen donderdag @sneak Bergen op Zoom...
volgens IMDB speelt Edward Norton alleen mee omdat hij "contractuele verplichtingen" heeft aan deze film...
wel jammer, want ik vond dat je het er een beetje aan af kon zien in zn acteerwerk...
maar afgezien daarvan: Puik werk!
(ken het origineel niet, dus 1 ik ga er niet over de verschillen oordelen, 2 misschien vanavond kijken)
Waarom ze hem The italian job noemen is mij daarom ook een raadsel. Hij had beter the Job kunnen heten ofzo.
(ja er zijn wat raakvlakken met het origineel, maar het verhaal is absoluut niet gelijk, eerder 5% ofzo).
Tis dus geen remake!!
Ik vond het wel een goede film en inderdaad hij heeft wel wat weg van andere films waar ze kluizen, goud, juwelen of kunst jatten.
Norton doet het in ieder geval weer goed!
quote:Ik ga 'm btw aankomende zaterdag zien!
Op vrijdag 30 mei 2003 21:16 schreef BlaatschaaP het volgende:Edward Norton
.
De minuut dat deze film uitkomt bekijk ik 'm.
Godverdomme wat heb ik DAAR een zin in
.
Oh yeah .
quote:Zoiets heet nou uitmelken van een succes...
Op maandag 25 augustus 2003 13:47 schreef Ultrawuft het volgende:
Dit is trouwens een leuke film, maar heeft absoluut helemaal niets meer te maken met het origineel.Waarom ze hem The italian job noemen is mij daarom ook een raadsel. Hij had beter the Job kunnen heten ofzo.
(ja er zijn wat raakvlakken met het origineel, maar het verhaal is absoluut niet gelijk, eerder 5% ofzo).
Tis dus geen remake!!
Italian Job (Michael Caine, Mini Cooper) -----> Italian Job met BMW not-so-Mini Cooper.
Ik heb vrijdag de trailer gezien (voor Pirates of the Caribbean ) en het verhaal is inderdaad ondergeschikt aan de reclame zo te zien. Sutherland is er ook met de haren bijgesleept om de filmposter wat op te leuken...
* heijx vanavond TV aan zet.
BBC schijnt met een goeie film te komen.
quote:Sutherland wordt niet eens bij de credits genoemd, terwijl het eerste deel v/d trailer voornamelijk hij in beeld is..
Op maandag 25 augustus 2003 15:27 schreef heijx het volgende:
Sutherland is er ook met de haren bijgesleept om de filmposter wat op te leuken...
Wanneer snappen ze nu eens dat er al dingen zijn gemaakt waar ze met al hun hollywoodsnufjes en nerdige plotjes niet aan kunnen tippen. Bedenk eens wat nieuws en besmeur geen leuke klassiekers
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 17:16 schreef SunChaser het volgende:[..]
Benny Hill
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |