abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 18 maart 2003 @ 20:19:50 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9214447
Met dank aan Kozzmic:

Graag zou ik een volwaardige duomod voor Politiek erbij willen hebben. Met name voor de uren overdag, waarop ik op mijn werk zit en me eigenlijk niet bezig zou moeten houden met Fok!. Tot nu toe was Doc een soort van hulpmod op Politiek, maar hij heeft aangegeven zich liever op het Voetbal-forum te willen concentreren.

Waar ben ik naar op zoek?

• Iemand met veel interesse in Politiek. Regelmatige aanwezigheid en inhoudelijke posts in Politiek en verwante fora strekken tot aanbeveling!

• Iemand die frequent aanwezig is op het forum, en in ieder geval overdag (ma t/m do'dag) de mogelijkheid heeft om te Fok!ken. Hoeft niet elke dag, maar regelmatige aanwezigheid is wel gewenst.
  • Iemand die anderen kan stimuleren tot discussie. Het slotjeszetten en waarschuwingen uitdelen is slechts één kant van het moderatorschap, actief meeposten en af en toe discussies openen of 'reanimeren' zijn w.m.b. belangrijkere eigenschappen van een goede mod in Politiek.

• De politieke kleur van een moderator is absoluut niet relevant (al zullen sommigen dat niet geloven ) en een geheel smetteloos verleden is ook geen vereiste.
  • Graag in je sollicitatiemail aangeven op welke tijden je wel en niet online kunt zijn!

--------------------------------------------------------------------------------

Solliciteren kan tot as zondag tot 20 uur.

Stuur je mail naar forum@fok.nl.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')