abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2003 @ 13:32:35 #1
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_9203616
  dinsdag 18 maart 2003 @ 13:33:46 #2
32241 Dennis75
www.mangamitri.nl
pi_9203652
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:32 schreef Dennis75 het volgende:

[..]

Nou dat moet je zeker gaan doen dan!!!, tenminste als je van goeie pompende groovy house houd!!!

De Timo Maas remix is ook super!!!

In the beginning there was Jack, and Jack had a groove, and from this groove came the groove of all grooves, and while one day viciously trowing down on his box, Jack rolled down and declared, LET THERE BE HOUSE, and House Music was born!!!
pi_9209678
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 12:51 schreef mrcool het volgende:
Ik zoek de naam en de text van een kinderliedje dat begint met de tekst: Ze noemen me Slimpie, ze noemen me Slompie.
Bij voorbaat dank, mrcool.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_9209841
Hoe heet het liedje wat ze 's morgen bij Evers staat op draaien als ze de verjaardagen doen?
. X X X X X L
pi_9210637
Hoe heet deze ook alweer? Van Delacy ofzo? Weet niet precies hoe je dat schrijft. Beetje een dance nummer van acht jaar terug. Ze zingt: I need an ah ah ah hardaway, of iets dergelijks....
pi_9210717
een nummer waarin allemaal mensen proberen in een soort idols dansschooltje aangenomen te worden als danser en waarbij er twee mensen denken dat ze wil winnen maar uiteindelijk toch niet winnen...
volgens mij is dit ook het liedje van de axe reclame

zoek dit nummer nog steeds

Lachen is gezond :D!
pi_9210742
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:54 schreef Smorlez het volgende:
Hoe heet deze ook alweer? Van Delacy ofzo? Weet niet precies hoe je dat schrijft. Beetje een dance nummer van acht jaar terug. Ze zingt: I need an ah ah ah hardaway, of iets dergelijks....
voor de 3de keer HIDEAWAY
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_9210775
Hoe heet dat nummer dat onder het reclamefilmpje van de Serie A (op RTL 5 - voetbal) zit??
Iets opera-achtig ofzo, klinkt wel 'agressief'
pi_9212241
Ik ben opzoek naar de titelsong van de net5 serie Everwood. Elke dinsdagavond om half 9 wordt deze serie uitgezonden. Kan iemand me helpen, ik vind het namelijk een erg mooi nummer!

Bvd.

art 43.2a
pi_9212407
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:01 schreef mystical het volgende:
Hoe heet dat nummer dat onder het reclamefilmpje van de Serie A (op RTL 5 - voetbal) zit??
Iets opera-achtig ofzo, klinkt wel 'agressief'
damn dat nummer wordt echt zo vaak gevraagd.
Carl Orff - Carmina Burana - Oh Fortuna
pi_9215141
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 19:07 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

damn dat nummer wordt echt zo vaak gevraagd.
Carl Orff - Carmina Burana - Oh Fortuna

Sorry, let ook niet goed up.
Evenwel bedankt
  dinsdag 18 maart 2003 @ 20:52:34 #12
14989 Yo-L
I'll Keep Digging
pi_9215403
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 19:00 schreef eileenvs het volgende:
Ik ben opzoek naar de titelsong van de net5 serie Everwood. Elke dinsdagavond om half 9 wordt deze serie uitgezonden. Kan iemand me helpen, ik vind het namelijk een erg mooi nummer!

Bvd.

Ik hoor altijd Aimee Mann - Wise Up in de voorstukjes, de serie heb ik nog nooit gezien, dus weet niet of dat ook gelijk de titelsong is.. Maar is wel mooi nummer, en ook gebruikt in Magnolia (zoals veel van Aimees liedjes)
Till I Feel Something!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 21:39:09 #13
45530 Mistix
Twenty Something
pi_9216692
en tony weet je het al
pi_9217473
Bij een van de TE sets was er een stuk uit de film 51st state, kan iemand me vertellen hoe dat nummer heet aangezien die vet gaaf is
pi_9217506
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:03 schreef Boinkie het volgende:
Bij een van de TE sets was er een stuk uit de film 51st state, kan iemand me vertellen hoe dat nummer heet aangezien die vet gaaf is
TE van dit jaar? welke dj? welk tijdstip dan kan ik je misschien verder helpen
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:05:49 #16
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9217557
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:17 schreef thefreezeman het volgende:
Hoe heet het liedje wat ze 's morgen bij Evers staat op draaien als ze de verjaardagen doen?
EEN GELUKKIGE VERJAARDAG
Will Tura (Belgium)
Ik weet dat jij vandaag verjaart
Dus heb ik voor een cadeautje gespaard
En nu wens ik jou
Een gelukkige verjaardag

'k Weet ook dat jij van rozen houdt
Die stuur ik jou ook vandaag zonder fout
Want dat hoort toch bij
Een gelukkige verjaardag

Dan zeggen jou die rozen
In hun bloementaal
De mooiste liefdewoorden
Uit mijn droomverhaal

En wordt mijn droom
Vandaag nog waar
Dan wordt die dag ook voor mij ieder jaar
Met jou dicht bij mij
Een gelukkige verjaardag

Ja, 'k weet ook dat jij van rozen houdt
Die stuur ik jou ook vandaag zonder fout
Want dat hoort toch bij
Een gelukkige verjaardag
Dan zeggen jou die rozen
In hun bloementaal
De mooiste liefdewoorden
Uit mijn droomverhaal

En wordt mijn droom
Vandaag nog waar
Dan wordt die dag ook voor mij ieder jaar
Met jou dicht bij mij
Een gelukkige verjaardag
Een gelukkige verjaardag
Een gelukkige verjaardag

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:12:42 #17
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_9217796
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:58 schreef Harmonius het volgende:
een nummer waarin allemaal mensen proberen in een soort idols dansschooltje aangenomen te worden als danser en waarbij er twee mensen denken dat ze wil winnen maar uiteindelijk toch niet winnen...
volgens mij is dit ook het liedje van de axe reclame

zoek dit nummer nog steeds

Van google:
'Make Luv (org.Get down Saturdaynight)' van 'Room 5 feat. Oliver Cheatham' en komt 24 maart uit op cd...
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_9224144
quote:
Johan Gielen Set:

Isn't there a track in between

14. Slipmatt - Space [Mix 1]
15. DJ Serge And DJ Remy Martinez - Recycled

Cause you can clearly hear a mix there, and the track I'm talking about has the vocal from the 51st State in it:
"Taste the Motherfuckin' Rainbow!!" etc.

ff een quote van tranceaddict.com

[Dit bericht is gewijzigd door Boinkie op 19-03-2003 09:34]

pi_9225965
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:05 schreef MSXUser het volgende:
EEN GELUKKIGE VERJAARDAG
Will Tura (Belgium)
senk joe
. X X X X X L
pi_9226736
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:12 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Van google:
'Make Luv (org.Get down Saturdaynight)' van 'Room 5 feat. Oliver Cheatham' en komt 24 maart uit op cd...

cool dat is hem!!!!
Lachen is gezond :D!
pi_9228122
In requiem for a dream heb je dat stukkie dat jared leto staat te mixen, nou weet ik dat dat stukje op de soundtrack party heet, maar is er ook een gehele track van ipv die 30 seconden ?
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:25:03 #22
50267 Fregtia
the calm before another storm
pi_9231354
Ik zoek al een tijdje een nummer. Ongeveer een half jaar geleden heb ik het liedje twee keer op The Box gezien, daarna nooit weer
Ik weet de titel, de band niet, ik weet niets, alleen de tekst. Ik zal proberen om de tekst hier uit te typen.

" Come back. Tell me what it is you wanna try. Tell me `bout the things that made you cry. Tell me why you feel you had to lie, to me, now, I need you more than that I`ve shown. Thought that uptill now our love had grown. You say that I should know, but after all this time, well I don`t wanna let you go

It`s those lash in your eyes, they tell me that you`re leaving.
The space in your face, that shows me that you`re done.
The words in your mouth, not saying what you`re feeling.
It`s oh so easy to glow."

Ik heb al op verschillende manieren gezocht maar ik kan het niet vinden. Dus kent iemand dit liedje? Thanx!

If all our days are numbered, then why do I keep counting?
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:52:16 #23
15955 Cybercopje
Now entering Belgie
pi_9233820
Ik zoek het orgineel van Kid Q - This feeling en het nummer dat ze hebben gebruikt in Het trein project van Tweakers

Wie o wie kan mij helpen

It's me..... Cyber
pi_9239602
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 09:10 schreef Boinkie het volgende:

[..]

ff een quote van tranceaddict.com

is het niet dat nummer: Slippmatt - space ?
Anders misschien het nummer daarvoor: (geen idee of dat hem is):
13 Camisra vs Mauro Picotto - Let Me Show You Lizard
pi_9239843
En dan hier me eigen verzoekjes
1. Ik zoek dus nog steeds een nummer. Werd toen een keer gedraaid in MTV Cribs. Het was alleen een piano die je hoorde, geen vocals, geen drums voor zover ik weet (dat fragment iig niet). Tis best wel een pakkend nummer. Als ik mic had, had ik het wel ff ingezongen, maar ik bespaar jullie. Hoorde het vandaag als ringtone maar weet dus nog steeds niet hoe het heet.

2. Het volgende nummer. Komt uit de live set van Rank 1 op Sensation 2001. Hier kan je een fragmentje vinden. Het zou best kunnen dat het nummer niet een is uitgebracht maar alleen voor die liveset is geproduceerd

3. Dit komt uit een hardcore plaatje wat ik hier heb liggen. Buzz Fuzz ft. Bass D & King Matthew - It's Alright. De break bevat dus dit stukje -->>fragmentje
Toen ik het voor het eerst hoorde had ik iets van Jaaaah, maar ja van wie dan . (het orgineel dus)

Iedereen die mee helpt denken, en eventueel antwoord op 1 van deze 3 weet. alvast bedankt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')