Saddam zelf zegt zich meer met Stalin te willen vergelijken dan met Hitler aangezien hij Hitler maar een watje vond, Hitler was zachtaardig qua karakter tegen zijn medestanders en was een fanatiek mileuactivist en vegetarier, Saddam deinst er niet voor terug zijn eigen schoonzonen dood te schieten wanneer hun gezicht hem niet aanstaan. Daarnaast als je hoort over de vreselijke martelingen die door Saddam zelf zijn uitgevoerd kan je naar mijn mening stellen dat Saddam erger was dan Hitler.
Maargoed, wat is jullie mening hierover
[Dit bericht is gewijzigd door Nawijnschenk op 18-03-2003 00:55]
quote:Tja, noem het kwaadheid. Ik noem het liever stupiditeit of achterlijk.
Op dinsdag 18 maart 2003 00:55 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een vergelijking van niets.
Hitler is in kwaadheid met niemand te vergelijken.
quote:Ja ik heb ook gehoord van schattingen rond de 5 miljoen, maar deze schatting is dacht ik meer algemeen geaccepteerd
Op dinsdag 18 maart 2003 00:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Saddam heeft absoluut meer doden op z'n geweten maar dat kan ik niet direct bewijzen met bronnen...
quote:Slechte vergelijking.
Op dinsdag 18 maart 2003 00:53 schreef Nawijnschenk het volgende:
Wie denken jullie dat erger is? Hitler of Saddam.
Persoonlijk zeg ik Saddam, Hitler mag er dan wel 2x zoveel hebben vergast (Hitler 6mln, Hussein +/- 3mln) maar als je kijkt naar de achterliggende idealogie van beide heren kun je zien dat Hitler streefde naar een -in zijn opzicht- beter rijk voor heel europa terwijl Saddam niets anders doet dan moorden en onderdrukken puur uit eigen belang.Saddam zelf zegt zich meer met Stalin te willen vergelijken dan met Hitler aangezien hij Hitler maar een watje vond, Hitler was zachtaardig qua karakter tegen zijn medestanders en was een fanatiek mileuactivist en vegetarier, Saddam deinst er niet voor terug zijn eigen schoonzonen dood te schieten wanneer hun gezicht hem niet aanstaan. Daarnaast als je hoort over de vreselijke martelingen die door Saddam zelf zijn uitgevoerd kan je naar mijn mening stellen dat Saddam erger was dan Hitler.
Maargoed, wat is jullie mening hierover
quote:Kwaad is een dom woord. Evil is al beter. Maar wat is nou het beste woord voor dat soort 'mensen' eigenlijk?
Op dinsdag 18 maart 2003 00:56 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Tja, noem het kwaadheid. Ik noem het liever stupiditeit of achterlijk.
quote:stalin kilde er net zoveel, dan niet meer
Op dinsdag 18 maart 2003 00:55 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een vergelijking van niets.
Hitler is in kwaadheid met niemand te vergelijken.
maar goed, stalin met hussein vergelijken is niet zo snugger
quote:Vergeet de doden in oorlogen gestart door beiden niet.
Op dinsdag 18 maart 2003 00:56 schreef Nawijnschenk het volgende:[..]
Ja ik heb ook gehoord van schattingen rond de 5 miljoen, maar deze schatting is dacht ik meer algemeen geaccepteerd
quote:Ik hou ervan de vinger op de gevoelige plek te leggen.
Op dinsdag 18 maart 2003 00:56 schreef _asterix_ het volgende:
Kan ik me in vinden.....zulke verglijkingen liggen erg gevoelig kan ik me zo voorstellen.
Verder vind ik het leuk om reacties te lezen van mensen die hierdoor overstuur raken
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:58 schreef R4NCOR het volgende:
Jezus, dat het sowieso al in je opkomt om zo'n vergelijking te gaan maken man
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:54 schreef xf0rz het volgende:
Je stelling past beter in ONZ.
Ga naar bed jij....
[Dit bericht is gewijzigd door Nawijnschenk op 18-03-2003 01:00]
quote:lees het topic zou ik zeggen
Op dinsdag 18 maart 2003 00:58 schreef ranja het volgende:
Hoessein is erger, die leeft nog en Hitler niet.hoe kun je dit nou vergelijken?
quote:Tja, als ik debiel zou zeggen, krijg ik medelijden met de mensen die lijden onder die ziekte en er niets aan kunnen doen.
Op dinsdag 18 maart 2003 00:57 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Kwaad is een dom woord. Evil is al beter. Maar wat is nou het beste woord voor dat soort 'mensen' eigenlijk?
quote:had ik gedaan, blijft onzin.
Op dinsdag 18 maart 2003 00:59 schreef Nawijnschenk het volgende:[..]
lees het topic zou ik zeggen
quote:en waarom weet je niet?
Op dinsdag 18 maart 2003 00:59 schreef ranja het volgende:
had ik gedaan, blijft onzin.
Hij gaat er persoonlijk voor zorgen dat de Amerikaanse wapenindustrie flink wordt gesponserd, want uiteindelijk zullen de kosten van de oorlog weer op Irak worden verhaald. Uiteindelijk draait het er bij hem om om zoveel mogelijk de economie in Amerika op te krikken en middels een oorlog is dat heel goed te behalen.
Jammer genoeg zou dat betekenen dat de economie in Europa zou kunnen instorten doordat Amerika in tijd van oorlog bijna geen Import zal doen.
Bush is de ENGSTE en GEVAARLIJKSTE man ter wereld!
als je je mening niet kan onderbouwen reageer dan niet
quote:dat is de Paus al...
Op dinsdag 18 maart 2003 01:02 schreef Coolgoza het volgende:
Bush is de ENGSTE en GEVAARLIJKSTE man ter wereld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |