De Vis identificeerde zich aan een tweede getuige als een onlangs overleden joodse man van een hasidische sekte die was gereïncarneerd in de vis en riep op om te bidden en de Torah te bestuderen .
de getuige probeerde vervolgens in paniek de vis te doden en verwonde zichzelf daarbij..
wat moeten we nou met zo'n verhaal ?
het klinkt bizar en voornamelijk als reclamestunt maarja desondanks zou de vis wel gelijk kunnen hebben..
waarom dan in een vis of is dat juist een verwijzing naar het ichtus symbool ?
quote:en die zingt waarschijnlijk:
Op maandag 17 maart 2003 13:09 schreef K3 het volgende:
Mijn directeur heeft in zijn kamer een zingende vis...
"Blub, Ik Ben Een Vis" ?
Niks.
Zo kan iedereen wel beweren dat zijn hond/kat/cavia iets heeft gezegd. Alsjeblieft zeg. .
wel dan?
quote:Nou ja, blijkbaar waren er getuigen.
Op maandag 17 maart 2003 13:16 schreef MUUS het volgende:
Zo kan iedereen wel beweren dat zijn hond/kat/cavia iets heeft gezegd. Alsjeblieft zeg..
quote:
Nivelo rende vervolgens naar de voorkant van de winkel en schreeuwde: 'De vis! De vis praat!' Zijn baas Zalmen Rosen, en een derde personeelslid Zalmen Moshe Rosenfield kwamen mee naar de keuken, waar de vis hem in het Hebreeuws vertelde dat hij een teruggekeerde ziel van een Jood was.Bron: FP.
[Dit bericht is gewijzigd door Glacius op 17-03-2003 13:21]
quote:gelukkig, ik dacht al dat het niet waar was
Op maandag 17 maart 2003 13:20 schreef twexx het volgende:
Mijn kat zei zojuist dat vissen niet kunnen praten.
quote:Waarschijnlijk is de vis een ZALM.
Op maandag 17 maart 2003 13:19 schreef Glacius het volgende:[..]
Nivelo rende vervolgens naar de voorkant van de winkel en schreeuwde: 'De vis! De vis praat!' Zijn baas ZALMEN Rosen, en een derde personeelslid ZALMEN Moshe Rosenfield kwamen mee naar de keuken, waar de vis hem in het Hebreeuws vertelde dat hij een teruggekeerde ziel van een Jood was.
[..]
quote:Als iemand in de straat roept over het licht van een lantaarnpaal dat er een UFO aankomt, dan zegt de volgende dag de hele straat dat er een UFO is geland en dat de aliens thee zijn komen drinken.
Op maandag 17 maart 2003 13:19 schreef Glacius het volgende:[..]
Nou ja, blijkbaar waren er getuigen.
[..]
Als er dus 1 malloot roept dat de vis kan praten, horen 10 andere mensen 'm ook ineens praten en beweren ze uiteindelijk dat ze 'm Ave Maria hebben horen zingen.
quote:Ongelooflijk, dat kan gewoon geen toeval meer zijn
Op maandag 17 maart 2003 13:30 schreef K3 het volgende:
Die vis heeft overigens wel gelijk:
Vanavond, half negen op SBS6.
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:30 schreef K3 het volgende:
Die vis heeft overigens wel gelijk:
Vanavond, half negen op SBS6.
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:16 schreef MUUS het volgende:
Wat moet je met zo'n verhaal??Niks.
Zo kan iedereen wel beweren dat zijn hond/kat/cavia iets heeft gezegd. Alsjeblieft zeg..
quote:Volgens mij kunnen cavia's ook niet praten hoor
Op maandag 17 maart 2003 13:52 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Alleen al het feit dat hond/kat/cavia iets zouden kunnen zeggen, lijkt mij al wereldnieuws, MUUS... Los van de inhoud dus...
quote:in dat geval even wachten op nieuwe afleveringen van Jackass..
Op maandag 17 maart 2003 13:53 schreef mvt het volgende:
Alsof er in NY niet genoeg wannabee artiesten rondlopen, buiksprekers bijvoorbeeld. Vooral het feit dat ze de vis daarna niet meer konden vinden klikt erg verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |