abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9041723
Hieronder een aantal schokkende berichten, welke hij heeft neergezet;

EN ANDERS KOMT DE DAG DAT JULLIE ALLEMAAL TOT AS VERPULVERD ZULLEN WORDEN

al het ongedierte verdreven c.q. verdelgd is en het land weer toegewezen kan worden aan de rechtmatige eigenaars. The Hell with Israel.

Dat smerige zionistische-ongedierte

Die Kakkerlakken zullen veel misbruikmaken van de aandacht

Dat smerige zionistische-ongedierte is gewoon een toneel stukje aan het opvoeren. Ze spelen hier "good cop, bad cop" maar weten allemaal dat het aanbod een verachtelijk voorstel tot capitulatie is. Het is een schandalig voorstel dat wel geweigerd moet worden door de Palestijnen waarop die zionistische luizen weer kunnen roepen dat hun reikende hand afgewezen is. Maar wat veel mensen niet zien is dat die reikende hand niet meer is dan een strop dat de Palestijnen wordt aangereikt met het verzoek zichzelf op te hangen.

40% van de westbank is maar een fractie wat de Palestijnen toekomt. en dan nog die misselijkmakende eisen die er gesteld worden. Er zijn op deze wereld dorpen in landen die meer zelfbeschikking en soevereiniteit hebben dan dat Isreal de Palestijnen wil geven.

En Israel in haar huidige staat moet vernietigd worden. Niet meer dan 7% van het voormalige Palestina zou mogelijk een staat mogen vormen dat Israel mag heten. Zolang die zionistische-kakkerlakken denken dat ze ongestraft kunnen roven, onderdrukken en moorden zulen zijn noch in eigenland, noch daarbuiten weten wat het is om veilig te kunnen leven. Die arrogante zwijnen verdienen gewoon niet beter.

Bron

Die Kakkerlakken zullen veel misbruikmaken van de aandacht die in het MO verlegd zal worden naar Irak. Zal niet de eerste keer zijn dat ze dat doen.

Bron

De door mij niet erkende staat Israel is op 14 mei 1948 eenzijdig uitgeroepen door Ben Hoerenjong na een lange periode van terreur, verdrijving en onmenselijkheden jegens de oorspronkelijke bevolking........en ik geef dat luizennest niet langer dan nog eens 30 jaar tot dat al het ongedierte verdreven c.q. verdelgd is en het land weer toegewezen kan worden aan de rechtmatige eigenaars.

The Hell with Israel.

Bron

Ik vind deze terroristen zoals gezien op de video en hun ronselaars een legitiem doel voor pro palestijnse verzetsacties hier in Nederland en elders op de wereld.

Bron

Deze kakkerlak probeert de verachtelijke propaganda van zijn smerige volk hier te spuien.

Hij draait de boel helemaal om..........wat was er eerst de bezetting of het verzet ??? DE BEZETTING NATUURLIJK !!!!! DUS NEEM DIE MISSELIJKMAKENDE BLOEDZUIGERS MEE HET LAND UIT EN JE HEBT VREDE.......EN ANDERS KOMT DE DAG DAT JULLIE ALLEMAAL TOT AS VERPULVERD ZULLEN WORDEN...GELOOF ME...VROEG OF LAAT ZAL DAT DE CONSEQUENTIE ZIJN VAN JULLIE WEERZINWEKKENDE DADEN !!!

Wordt hier het ware gezicht van de AEL ontmaskerd?

Bronnen zijn te vinden op: http://www.nieuwrechts.nl/artikelen.php?art=1047304986

[url=http://www.schandknaapje.nl]Farzin[/url]
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:39:47 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9041780
lekker objectieve bron ...

ik denk niet dat die gasten van de AEL zo dom zijn om op maroc.nl te posten

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2003 @ 17:41:04 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_9041811
Het zou me ook niet verbazen als ze het wel zijn. Net zoals bovenstaande teksten me niet echt verbazen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_9041814
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:39 schreef sp3c het volgende:
lekker objectieve bron ...

ik denk niet dat die gasten van de AEL zo dom zijn om op maroc.nl te posten

Dit zijn gewoon de harde feiten. Die Marmouch geeft toe op Maroc.nl dat hij het is die die berichten heeft gepost, en hij onthult ook zijn ware identiteit.
quote:
NieuwRechts heeft ontdekt dat Nabil Marmouch (Bestuurslid AEL Nederland) discussieert onder de naam MokroMike en MokroMike II op een aantal discussiefora, voornamelijk maroc.nl. Dat MocroMike Nabil Marmouch is wordt onder andere duidelijk door de vraag: HEY MOCROMIKE werd je net op rtl4 geinterviewd?????? Bron. Op Maroc.nl doet hij een aantal uitspraken, die niets aan duidelijkheid te wensen overlaten;
http://64.191.29.239/nieuws/forums/showthread.php?s=8496c8783ed617f39277118f7e9ae026&threadid=57467

[Dit bericht is gewijzigd door BugsySiegel op 11-03-2003 17:43]

pi_9041871
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:37 schreef BugsySiegel het volgende:
Bronnen zijn te vinden op: http://www.nieuwrechts.nl/artikelen.php?art=1047304986
Wel grappig dat juist Michiel Smit hiermee komt...
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:44:05 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9041872
ik doe echt mijn best om harde feiten te vinden maar ik vind ze gewoonweg niet.

dat hij op dat forum zegt dat hij die dude van AEL maakt het alleen maar ongeloofwaardiger imo, die uitspraken zijn wel erg extreem.

dat zou hem ofwel zijn baan kosten ofwel de ael de kop

Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:46:52 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9041944
quote:
Hij draait de boel helemaal om..........wat was er eerst de bezetting of het verzet ??? DE BEZETTING NATUURLIJK !!!!! DUS NEEM DIE MISSELIJKMAKENDE BLOEDZUIGERS MEE HET LAND UIT EN JE HEBT VREDE.......EN ANDERS KOMT DE DAG DAT JULLIE ALLEMAAL TOT AS VERPULVERD ZULLEN WORDEN...GELOOF ME...VROEG OF LAAT ZAL DAT DE CONSEQUENTIE ZIJN VAN JULLIE WEERZINWEKKENDE DADEN !!!
dat is trouwens wel de rollen omdraaien, het 'verzet' was voor de bezetting (voor de oprichting van de staat israel zelfs) ik zal is reageren, kijken of ik gebanned word (althans kijken hoe snel ik gebanned word )
pi_9041950
hm kijk maar eens op ael.nl zelf...zucht

die eerste post op hun mainsite kots ik al van:

quote:
Oproep:CIDIJO (Jongeren van het Centrum Informatie en Documentatie Israël) heeft opgeroepen tot een demonstratie tegen de voorzitter van AEL onze broeder Dyab Abu Jahjah. Dit bij zijn bezoek aan de Universiteit van Amsterdam, morgenmiddag vrijdag 7 maart 2003. Het interim-bestuur van AEL roept eenieder op tot kalm en waardig gedrag.Broeders worden opgeroepen niet in te gaan op provocaties van de kant van CIDIJO en eventueel van de kant van de politie.
provocaties....?net alsof die ael aanhangers zo heilig zijn allemaal, volgens mij is dat paupervolk zelf net zo errug, en dat bevestigen ze al doordat ze op hun eigen site een oproep moeten plaatsen om hun eigen mensen koest te houden...
als er iemand provoceert dan zijn het die lui wel met die ontzettende hoofdoeken over hun gezicht heen...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit.
pi_9042019
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:44 schreef sp3c het volgende:
ik doe echt mijn best om harde feiten te vinden maar ik vind ze gewoonweg niet.

dat hij op dat forum zegt dat hij die dude van AEL maakt het alleen maar ongeloofwaardiger imo, die uitspraken zijn wel erg extreem.

dat zou hem ofwel zijn baan kosten ofwel de ael de kop

Het zou me niets verbazen als Michiel Smit zelf achter die nick zit. Ten eerste had hij ook al een soort van AEL-portal gemaakt (met onduidelijke redenen/bedoelingen), ten tweede is het een publiek geheim dat er een aantal van die extreem-rechtse figuren de boel lopen op te fokken op Maroc.nl en andere moslimfora. Om vervolgens op hun eigen site ernaar te verwijzen met "kijk eens wat die moslims allemaal uitkramen..."...
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:51:17 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9042040
ja dat ze voor de vernietiging van israel zijn was me al bekend maar vooralsnog zeggen ze dat heel erg politiek correct op de site staat bv
quote:
Palestina is bezet door een staat van joodse, hoofdzakelijk westerse, kolonisten. Verzet hiertegen is vanzelfsprekend en legitiem. De AEL erkent het bestaansrecht van deze zionistische entiteit niet. Deze entiteit dient te worden ontmanteld en op te gaan in een ongedeelde Palestijnse staat, die onderdeel wordt van de nieuw te vormen Arabische federale staat
in principe het zelfde maar het is wel ff iets anders dan "AL DIE ZIONISTISCHE HONDEN MOETEN DOODGAAN DOOR BLOEDERIGE BOMAANSLAGEN @#^@$#^!@$%^@&@^! ALLAH AKBAR!!!"
pi_9042050
en dit gaat door en door en door en door en uiteindelijk blijft er niets meer van ons eigen landje over...

Wij zijn een slagveld geworden van problemen elders in de wereld...

OZO

Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:52:32 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9042077
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:50 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als Michiel Smit zelf achter die nick zit. Ten eerste had hij ook al een soort van AEL-portal gemaakt (met onduidelijke redenen/bedoelingen), ten tweede is het een publiek geheim dat er een aantal van die extreem-rechtse figuren de boel lopen op te fokken op Maroc.nl en andere moslimfora. Om vervolgens op hun eigen site ernaar te verwijzen met "kijk eens wat die moslims allemaal uitkramen..."...

dat lijkt me eerder ja.
pi_9042092
quote:

[..]

Dat lijkt me niet. Die nick is ook op Fok geregistreerd, en kijk eens naar de registratiedata van de nick, en de data waarop de AEL voor het eerst massaal nieuws werd.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 17:53:22 #15
50156 Thorage
Binnenland word Buitenland!
pi_9042093
quote:

[..]

Blame extreem-rechts... wel grappig dat als ze het niet over extreem-rechts hebben dat er dan toch iemand ff de opmerking moet maken van extreem-rechts zal het wel zijn..
pi_9042104
Ik zou het bijna bij kafka willen neerleggen was het niet dat ze alleen rechts proberen onderuit te schoppen en het hun eigenlijk niet om de uitspraken opzich gaat.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  dinsdag 11 maart 2003 @ 17:54:02 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9042107
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:53 schreef Thorage het volgende:

Blame extreem-rechts... wel grappig dat als ze het niet over extreem-rechts hebben dat er dan toch iemand ff de opmerking moet maken van extreem-rechts zal het wel zijn..

Het zou kunnen. Of is dat uitgesloten?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:54:37 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9042121
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:47 schreef Superstudent het volgende:
hm kijk maar eens op ael.nl zelf...zucht

die eerste post op hun mainsite kots ik al van:
[..]

provocaties....?net alsof die ael aanhangers zo heilig zijn allemaal, volgens mij is dat paupervolk zelf net zo errug, en dat bevestigen ze al doordat ze op hun eigen site een oproep moeten plaatsen om hun eigen mensen koest te houden...
als er iemand provoceert dan zijn het die lui wel met die ontzettende hoofdoeken over hun gezicht heen...

jij bent zelf trouwens al net zo erg ...

met provocatie's werd een demonstratie van die joodse dinges buiten het ael gebouw bedoeld.

Hij roept juist op tot kalmte en waardigheid en niet tot geweld

pi_9042125
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:51 schreef sp3c het volgende:
ja dat ze voor de vernietiging van israel zijn was me al bekend maar vooralsnog zeggen ze dat heel erg politiek correct op de site staat bv
[..]

in principe het zelfde maar het is wel ff iets anders dan "AL DIE ZIONISTISCHE HONDEN MOETEN DOODGAAN DOOR BLOEDERIGE BOMAANSLAGEN @#^@$#^!@$%^@&@^! ALLAH AKBAR!!!"

Nogal wiedes dat ze het wat politiek correct op hun site zetten, anders gooien ze hun eigen ruiten al per definitie in.

Zelfs de NVU slaagt er in hun gedachtengoed politiek correct te verpakken.

pi_9042159
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:51 schreef sp3c het volgende:
[..]

Het is maar hoe je het leest, het moet natuurlijk wel een Arabische staat worden. Eerst Israel ontmantelen, hoe zeggen ze niet. Verzet is toegestaan, welke vorm staat ook niet in de quote
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:56:49 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9042160
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:54 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Nogal wiedes dat ze het wat politiek correct op hun site zetten, anders gooien ze hun eigen ruiten al per definitie in.

Zelfs de NVU slaagt er in hun gedachtengoed politiek correct te verpakken.

dat zeg ik toch!!!!!!

daarom lijkt het mij dan ook niet logisch dat die dude met zijn me uitspraken toegeeft dat hij die dude van de ael is

edit: typo, dronken ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 11-03-2003 18:05]

dinsdag 11 maart 2003 @ 17:56:56 #22
44550 toxi
Hooray for the South
pi_9042164
Huh? Wat zijn de redenen om NieuwRechts meteen extreem rechts te noemen?

Hou op met die domme onzin...

[b]Hoe zal Nederland er over honderd jaar uitzien? Een bont geheel van etnische groepen die door elkaar heen wonen, allerhartelijkste betrekkingen onderhouden en zich verrijken met elkaars cultuur? Vergeet het maar. [/b]
pi_9042178
quote:

[..]

bullshit..zoals gewoonlijk...
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:00:36 #24
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_9042242
quote:
Tja wie zou het zeggen. Vindt het persoonlijk wel belangrijk dat het tot de bodem wordt uitgezocht. Maar een ras pvda`er stopt van nature direct zijn kop in het zand.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_9042249
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zeg ik toch!!!!!!

daarom lijkt het mij dan ook niet logisch dat die dude met zijn extreem rechtse uitspraken toegeeft dat hij die dude van de ael is

Lees dan toch die bronnen die ik aanhaalde. Jahjah is capabel om zich 'correct' uit te drukken, de rest van de AEL is dat niet, dat is in Vlaanderen al gebleken, en zal nu hier ook blijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')