quote:gelukkig ging Cyrille niet voor dezelfde rol als ik...
Op donderdag 20 maart 2003 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
![]()
.
Maar succes met het wachten!
quote:
Joop van den Ende geeft een feestje
Bijzondere auditie
door Nienke Oort
AMSTERDAM - Jong talent met getinte huidskleur opgelet! Joop van den Ende Theaterproducties heeft voor zijn nieuwste musical Lion King een dusdanig grote en bijzondere cast nodig dat er besloten is ook op een bijzondere manier audities te gaan houden.
Via de conventionele wegen lukt het de organisatie niet om voldoende talent binnen te halen voor deze musical. Zo heeft de organisatie bijvoorbeeld ook al talenten uit de laatste tien Idolsfinalisten geplukt. Zangeres Yuli en de Amsterdammer David zijn nog in de race voor een rol. Hind bedankte voor de eer.The Party Zone
In een poging ook onbekend talent te bereiken dat zich niet op de theaterscholen bevindt, wordt er nu een heftige party georganiseerd in de Amsterdamse club The Power Zone. Het muziekgenre is speciaal gericht op gekleurde mensen: r&b, 2 Step, Bubblin en Latin Beats."De doelgroep die wij in dit specifieke geval zoeken is moeilijk te vinden. We hebben alle gewone wegen inmiddels bewandeld, maar we hebben nog niet genoeg mensen", zo vertelt voorlichtster Suzan Bloemscheer van Joop van den Ende Theaterproducties.
Met de organisatie van dit dance-event hoopt de grootste musicalproducent van Nederland de drempel voor aanmeldingen te verlagen. "Op de party, waar alle bezoekers dus ook gewoon lekker uit kunnen feesten, worden ze op een informele wijze geïnformeerd over de weg die ze dienen te bewandelen als ze over genoeg talent beschikken om mee te spelen. Zo maken ze kan op een gratis professionele opleiding", aldus Bloemscheer.
Grote cast
De cast van de musical bestaat uit zestig personen, de grootste ooit voor een Nederlandse musicalproductie. In deze cast hebben 50 volwassen castleden en twee kinderen een donkere of getinte huidskleur. Behalve in Nederland, wordt er ook in België, Frankrijk en op Curaçao gezocht.Het feest annex de auditie, waar diverse top dj's hun opwachting zullen maken, vindt plaats op vrijdagavond 2 mei. Disney's Lion King moet in de zomer van 2004 in première gaan.
quote:Ben Jamin ben, wat vond ik dat een klotepop zeg...
Op woensdag 16 april 2003 11:39 schreef Cybart het volgende:
THE LION KING
starring: Yuli as "the happy jippo"
I Like it already!hoes't met patch?
quote:hoeveel mensen kunnen er eigenlijk winnen weet jij het?? en weet jij ook wie er door heen zijn gekomen?? tnxzz
Op maandag 10 maart 2003 13:41 schreef karoltje het volgende:
Van alle kanten komen geruchten over dat Hind auditie zou hebben gedaan voor de musical The Lion King. Ook hoorde ik dat David, Yuli (en Dewi) er ook echt in zitten.Weet iemand de bronnen hiervan? En de betrouwbaarheid van die bronnen natuurlijk
.
En als het zo is zou ik natuurlijk wel graag willen weten wanneer de musical uit is enzo
Want ik wil David wel zien brullen op dat podium
Ken je geen familielid waar zij ook nog contact mee heeft ofzo?
quote:nee dat is het nu juist, ze is tien maar ik geloof dat je alleen mee mag doen vanaf 18 jaar klopt dit?? want ik lees telkens verschillende dingen hier over.
Op woensdag 28 mei 2003 23:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee sorry daar kan ik je niet aan helpen, ik denk ook niet dat je dat antwoord gauw hier zult vinden.Ken je geen familielid waar zij ook nog contact mee heeft ofzo?
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 22:35 schreef wahieda het volgende:[..]
nee dat is het nu juist, ze is tien maar ik geloof dat je alleen mee mag doen vanaf 18 jaar klopt dit?? want ik lees telkens verschillende dingen hier over. En weet je ook hoeveel mensen er eigenlijk mee mogen doen??
quote:Oh, toch wel. Ik dacht al, omdat je niets meer liet horen...
Op maandag 2 juni 2003 21:47 schreef Patch het volgende:
Patch zit in de allerlaatste ronde !!!
Jottem !!!
quote:who da man, you da man!
Op maandag 2 juni 2003 21:47 schreef Patch het volgende:
Patch zit in de allerlaatste ronde !!!
Jottem !!!
quote:druk druk druk
Op maandag 2 juni 2003 21:58 schreef SmashBro het volgende:[..]
Oh, toch wel. Ik dacht al, omdat je niets meer liet horen...
. Gefeliciteerd!
quote:laat dan ook die andere pic zien?
Op maandag 2 juni 2003 22:50 schreef Patch het volgende:[..]
druk druk druk
de linkse....
http://kublia.lionking.org/tlkob/Hyenasc.JPG
quote:En dan ook nog dus alternate voor de rechtse...
Op maandag 2 juni 2003 22:53 schreef MikeyMo het volgende:[..]
laat dan ook die andere pic zien?
quote:Heb je geen info over David en Yuli? Zijn die door?
Op maandag 2 juni 2003 22:55 schreef Patch het volgende:
Kunnen we niet beter hier verder gaan?
The Lion King Musical
quote:Wel gezien
Op maandag 2 juni 2003 23:33 schreef SmashBro het volgende:[..]
Heb je geen info over David en Yuli? Zijn die door?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |