abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2003 @ 20:32:25 #226
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9018069
ik weet niet of ik er nu aan toe ben... ik heb er vorig jaar ook een tijdje gezeten... (ben nu 2 jaar "depressief" (kutwoord) of hoe je het ook wilt noemen), en toen zat ik daar altijd met een big smile op me gezicht en ik kwam naar mijn mening alleen voor de gratis koffie en omdat het moest van mijn ouders. ik vond het toen ook verschrikkelijk daar, zeker omdat ik ook nog gezinstherapieen heb gehad, en de band tussen mij en mijn ouders is altijd al vrij bagger geweest...dus mjah... ik weet niet of ik er nu wel aan toe ben... ik heb geen idee eigenlijk...
KippKoRN I love you!
  maandag 10 maart 2003 @ 20:33:03 #227
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9018090
Bagger omdat ik zo naar bed moet en morgen naar de tandarts ga .
pi_9018102
Wees verstandig ga wel naar een psych bij mij is het overgegaan door middel van dagtherapie , ik ben nagegaan waarom ik het deed en wat ik er aan kon doen als het gevoel opkwam , dan richtte ik me op betere dingen als afleiding me ff goed verwennen en des te vaker ik dat deed des te minder de verleiding was . Ik hoefde me daarna niet meer angstvallig te verbergen , wat ik wel deed toen ik mezelf beschadigde.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9018126
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:30 schreef DarkElf het volgende:
meegesleurd door oude pijnen
Ik ben zo verschrikkelijk moe, moe van alle ellende van vroeger, moe van alle ellende door mijn "ziekte".

Zou gvd zo graag een redelijk "normaal" leven willen hebben....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 10 maart 2003 @ 20:35:41 #230
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9018180
quote:
Op maandag 10 maart 2003 20:34 schreef DarkElf het volgende:

Zou gvd zo graag een redelijk "normaal" leven willen hebben....

Als je maar niet vergeet dat er geen 'normaal' leven bestaat. Probeer niet te knokken voor iets wat onmogelijk is. Iedereen heeft z'n problemen. Heel veel succes meid..
pi_9018231
quote:
Op maandag 10 maart 2003 20:35 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Als je maar niet vergeet dat er geen 'normaal' leven bestaat. Probeer niet te knokken voor iets wat onmogelijk is. Iedereen heeft z'n problemen. Heel veel succes meid..

Kan ik alleen maar mee eens zijn met deze quote .
  maandag 10 maart 2003 @ 20:38:08 #232
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9018289
*knuffel* voor DarkElf, en idd, een normaal leven bestaat niet, al zou ik dat ook heel graag willen... gewoon normaal zijn, maar dat gaat nu eenmaal niet.. anyway, ik ga nu offline, ik ben er morgen weer, en misschien dat ik inderdaad alles op ga schrijven, ik weet het nog niet, dus misschien krijgen jullie een heel verhaal hier in een topic te lezen, maar misschien niet... in elk geval bedanktvoor alle hulp die jullie net gegeven hebben, voel me al wat beter en het heeft heel erg opgelucht om even wat dingen eruit te gooien, zowel op het forum als hier op fok..
dankjewel
KippKoRN I love you!
pi_9018293
quote:
Op maandag 10 maart 2003 20:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bagger omdat ik zo naar bed moet en morgen naar de tandarts ga .
Alleen controle?

Ik voel me wel goed, blaatschaap bedankt nog voor afgelopen zaterdag
Moet wel nog een heleboel doen voor morgen, dus het zal wel laat worden vanavond..
en ik ben nu al een beetje moe..

[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 10-03-2003 20:40]

pi_9018306
normaal bestaat niet dat weet ik maar als de zware depressies, keer op keer, en de manien, de snelle wisselingen, de destructieve gedachtes, de angsten, de wanen, de paniek iets minder zouden worden zou ik misschien een stabieler en ietsjes normaler leven kunnen leiden.

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 10-03-2003 20:41]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 10 maart 2003 @ 20:40:19 #235
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9018370
quote:
Op maandag 10 maart 2003 20:38 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Alleen controle?

Ik voel me wel goed, blaatschaap bedankt nog voor afgelopen zaterdag
Moet wel nog een heleboel doen voor morgen, dus het zal wel laat wordenvanavond.. en ik ben nu al een beetje moe..

Nee, 2 gaatjes . (en ik haaaaaaaat de tandarts .)

En totaal geen dank meis .

pi_9018468
quote:
Op maandag 10 maart 2003 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Nee, 2 gaatjes . (en ik haaaaaaaat de tandarts .)

Ow.. vervelend lijkt me (nog nooit gehad)
Ik hoop dat het meevalt
quote:
En totaal geen dank meis .
Lief van je..
pi_9019502
oke staan nieuwe foto's online....zie link ondertitel...en dan bij ikzelf...

ontopic
beetje moe en geen zin in school morgen

pi_9019706
Offtopic leuke foto's
pi_9019993
Doodmoe
#geen
pi_9020153
Ik voel me zwaar klote omdat ik steeds weer dezelfde fouten maak.
  maandag 10 maart 2003 @ 21:37:36 #241
22259 Fogerty
slapende account
pi_9020705
Ik voel me weer eens typisch Fogerty: HIJ komt eten en da's natuurlijk leuk en spannend enzo, maar HET IS HIER EEN TERINGZOOI en ik heb nog maar anderhalve avond om er iets toonbaars van te maken. En nu ben ik in plaats van aan het opruimen alleen maar heel hard aan het lachen om mezelf
Hieperdepiep hoera!
pi_9020950
lol , herkenbaar , ik presteerde het ook de middag voor een date een blik met verf over de parketvloer te gooien ik dacht dat ik gek werd .
pi_9021154
Mam kwam net aanzetten met een kinderkussen van me wat mijn oma voor me gemaakt had wel grappig , ik ging altijd huilen op dat kussen .
Ik wist niet zeker of het de mijne was maar draaide hem om en zag de traanvlekken op de onderkant , en wist al genoeg . Wel leuk zo'n oud iets van jezelf .
  maandag 10 maart 2003 @ 21:57:21 #244
22259 Fogerty
slapende account
pi_9021302
quote:
Op maandag 10 maart 2003 21:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
lol , herkenbaar , ik presteerde het ook de middag voor een date een blik met verf over de parketvloer te gooien ik dacht dat ik gek werd .
Hahaha dat is bijna nog erger dan hoe het hier is (Hoewel....)
Ik heb wel nog een groot probleem trouwens, want:
*** Message (#13) sent to ****** at 21:51 ***
#hahaha nou, aangezien zowel hij als ik bescheiden en verlegen zijn, #wordt het waarschijnlijk tegenover elkaar zitten, gezellig kletsen en #komt hij niet eens naast me op de bank terecht.
#Die dampende sex die ik wil zal er wel niet inzitten!

Volgens mij gaat mij deze komende week maar 1 ding bezighouden. Ik lijk wel een puber

Hieperdepiep hoera!
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2003 @ 22:08:46 #245
47213 ArmaniMania
pi_9021596
Ik ben aant staren, weet niet meer wat ik moet doen. Wat ben ik een vies verwend kreng ! Andere mensen liggen te creperen van de honger of hebben een dodelijke ziekte. En ik zit hier wat te staren en heb een leeg gevoel. Terwijl ik alles heb of kan hebben wat ik wil. Maar toch de leegte die ik nu voel gun ik niemand.

Misschien is het toch weer de eenzaamheid...

pi_9022093
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik ben aant staren, weet niet meer wat ik moet doen. Wat ben ik een vies verwend kreng ! Andere mensen liggen te creperen van de honger of hebben een dodelijke ziekte. En ik zit hier wat te staren en heb een leeg gevoel. Terwijl ik alles heb of kan hebben wat ik wil. Maar toch de leegte die ik nu voel gun ik niemand.

Iedereen kan zich rot voelen, heeft niks te maken met wat je hebt.
En door eenzaamheid kan je je idd heel leeg voelen.
Dat maakt je dus absoluut geen vies verwend kreng!!!
  maandag 10 maart 2003 @ 22:25:14 #247
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_9022109
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:08 schreef ArmaniMania het volgende:

he, kom op he !!!
Jammer dat je niet meer online bent, ik net te laat
spreek je snel!!

Ontopic:
Gaat goed, op paar dingen na maar niet met mezelf maar in mn omgeving ...

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  maandag 10 maart 2003 @ 22:34:21 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9022356
quote:
Op maandag 10 maart 2003 21:57 schreef Fogerty het volgende:
Die dampende sex die ik wil zal er wel niet inzitten!
Duh!
Zorg maar voor dampende aardappels .
Je hebt hem toch te eten gevraagd .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9022475
ik heb op dit moment ff zoiets van, ut hoeft voor mij nie meer

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_9022499
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:38 schreef VixenFromHell het volgende:
ik heb op dit moment ff zoiets van, ut hoeft voor mij nie meer