die clip met die skateboarders dat die overal op en over skate, over een tuinhuis dat in de fik staat, en op het einde, springen ze van een brug af... is een rock nummer, en ik kan niet op de naam komen ....
quote:is dat nummer ook dat op het laaste een gast een bierflesje op ze kop probeert te slaan? if so, (zitten ook stukjes van jackass in) dan zit er iig alternative in de naam/titel , verder kan ik je niet helpen, overigens wel leuk nummer
Op vrijdag 7 maart 2003 18:59 schreef Frenkel het volgende:
Nog ff een vraagje,die clip met die skateboarders dat die overal op en over skate, over een tuinhuis dat in de fik staat, en op het einde, springen ze van een brug af... is een rock nummer, en ik kan niet op de naam komen ....
quote:niemand die het weet welk nummer dat is, want ik ben ook wel benieuwd
Op woensdag 5 maart 2003 21:57 schreef Homedisc het volgende:
Hoe heet het nummer van Dj tiesto dat op de achtergrond van de website ID&T - Dj Tiesto in concert draait? erg relax nummer en op de magik cd's 1 t/m 7 ben ik het nummer niet tegengekomen.linkje: http://www.id-t.com/tiestoinconcert/
thnx
Ook ben ik nog opzoek naar me eigen nummer
quote:Er zitten ook geen drums in als het goed is, werd toen gedraaid toen het beetje over persoonlijke dingen ging ofzo.
Op woensdag 5 maart 2003 19:03 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ik ben eig. ook op zoek naar een nummer, al vrij lang maar begint nu toch wel te irriteren dat ik niet weet welke het is.Het gaat om het volgende nummer. Ooit is gehoord bij Cribs op MTV, was een mooi piano stuk, beetje droevig en pakend. Geen vocals er in afaik. Ik heb daarna nog wel is ergens anders gehoord. Iemand die me kan helpen? Tenk joe
Wat is de titel van het liedje wat Xander de Buisonje zong ?
Wie o wie vertelt het mij ?
[Dit bericht is gewijzigd door Gekkehenkie.de.gekste op 08-03-2003 00:02]
quote:weet niet of ik nog op tijd ben, maar het is morning mood van grieg
Op woensdag 5 maart 2003 23:58 schreef MC het volgende:
he allemaal,ik zoek een bepaald nummer, helaas kan ik jullie er weinig informatie over geven alleen dacht ik dat het nummer my symphatie heette, waarschijnlijk is dat niet zo omdat ik onder die titel niks kan vinden op kazaa, het nummer gaat zoiets: "my symphatie is what you need my friend" geloof ik, komt dit nummer iemand bekend voor?
alvast bedankt,
MC
quote:Alternative allstars - Supersonic me
Op vrijdag 7 maart 2003 20:25 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
is dat nummer ook dat op het laaste een gast een bierflesje op ze kop probeert te slaan? if so, (zitten ook stukjes van jackass in) dan zit er iig alternative in de naam/titel , verder kan ik je niet helpen, overigens wel leuk nummer
quote:Ja inderdaad!! uit welk jaar komt dat ook alweer??
Op zaterdag 8 maart 2003 00:16 schreef IsaacD het volgende:[..]
Alternative allstars - Supersonic me
quote:Is van (Paul) Simon and (Art) Garfunkel
Op zaterdag 8 maart 2003 09:57 schreef Buijssen het volgende:
Hoe heet dat liedje van het WNF?
(van die reclame op tv)morning has ....
like the first morning....
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 09:59 schreef Sjaakman het volgende:
Is van (Paul) Simon and (Art) Garfunkel
Volgens mij is 't van Cat Stevens, "Morning has broken"
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 08-03-2003 10:02]
quote:Inderdaad
Op zaterdag 8 maart 2003 10:01 schreef Zander het volgende:[..]
Volgens mij is 't van Cat Stevens, "Morning has broken"
Hoop dat er nog iemand is die het toevallig heeft gezien.
"What can I do [...]"
[...]
"How can it really be the way it seems"
Anyone?
quote:"How can we hang on to a dream" van Tim Hardin.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:04 schreef QyRoZ het volgende:
Anyone?
quote:*lijst met favoriete fokkers bijwerkt*
Op zaterdag 8 maart 2003 13:06 schreef Zander het volgende:[..]
"How can we hang on to a dream" van Tim Hardin.
Vanaf nu kan je helemaaaaaaal niet kapot meer.
'She weares va-ha-ha-hasiline (vaselin of gasoline oid) Iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door Z op 08-03-2003 13:52]
quote:Flaming Lips - She don't use jelly
Op zaterdag 8 maart 2003 13:33 schreef Z het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst (wat ik waarschijnlijk helemaal verkeerd verstaan heb). Het is al een paar jaar oud en de stem lijkt een beetje op de Blind Melon meneer.'She weare's va-ha-ha-hasiline (vaselin of gasoline oid) Iemand?
quote:Thnx.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:38 schreef Meril het volgende:[..]
Flaming Lips - She don't use jelly
Zeer gave muziek, kon em zelf niet vinden, ook niet op ster.nl
help !! thnx !
Was zo'n heerlijk lang numer met een lang instrumentaal eind, culminerend in dat stuka (?) geluid. Waarschijnlijk jaren 70 of 80.
Klinkt vaag, maar misschien weet iemand wie het is?
quote:Dat is Aron van der Ploeg, alleen hij heeft de muziek nog niet op cd gebracht, het is eigenlijk nog een soort demo.
Op zaterdag 8 maart 2003 14:52 schreef Patrique het volgende:
ok een prangende vraag: WIE weet hoe de achtergrondmuziek uit de davitamon reclame heet waar al die mensen in hetzelfde t-shirt in beeld komen.. dat eindigt met zo'n baby met een veel te groot shirt aan..Zeer gave muziek, kon em zelf niet vinden, ook niet op ster.nl
help !! thnx !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |