abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2003 @ 23:12:26 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_8872559
André ze was op je geld uit.

Wij staan achter je. ( Uit de wind )

Ongeëvenaard :

In een discotheek
Zat ik van de week
En ik voelde mij
Daar zo alleen
't Was er warm en druk
Ik zat naast een lege kruk
Ik verlangde zo naar jou
Hier aan m'n zij
Ja ik denk nog steeds
Hoe 't was geweest
Toen je naast me zat
Hier aan de bar
Ik vroeg "drink je mee"
Dat vond jij oke
Toen je bloosde, naar me keek
Werd ik zo week
refr.:
'n Beetje verliefd ('n beetje verliefd)
Ik dacht een beetje verliefd (haa haa haa)
Als ik wist wat jij toen dacht
Had ik nooit op jou gewacht
Als 'n kind zat ik te dromen

Deze nacht ben jij voor mij
Maar die droom ging snel voorbij

Jij stond op en zei
"Hou m'n plaatsje vrij
Ik moet even weg
Maar 'k ben zo terug"
Ach die kruk bleef leeg
Tot ik in de gaten kreeg
Dat je wegging zonder mij
Ik was weer alleen

refr.(2x)

Deze nacht ben jij voor mij
Maar die droom ging snel voorbij

('n Beetje verliefd)
(Haa haa haa)

Maar hou wel contact met je ex-schoonmoeder, straks neemt ze nog lenzen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:13:49 #2
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8872609
Proost.
pi_8872633
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:13 schreef Wodan het volgende:
Proost.
pi_8872675
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:13 schreef Wodan het volgende:
Proost.
Die gaat gegarandeerd weer naar de klote...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8872692
Hazes gescheiden.

Gaat hier ook over, al wat mooie pics etc. Ik vind het ook een SCHANDE dat je dit in Muziek plaats, hazes is een geloof, een manier van leven, niet alleen muziek

Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:21:35 #6
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8872892
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:15 schreef Brendovic het volgende:
Hazes gescheiden.

Gaat hier ook over, al wat mooie pics etc. Ik vind het ook een SCHANDE dat je dit in Muziek plaats, hazes is een geloof, een manier van leven, niet alleen muziek

Halleluja brothers and sisters.
pi_8872906
Geeft Andre weer een reden om te gaan zuipen!!
Free people own guns! Slaves do not!
pi_8873468
ik hoop dat hazes er goed doorkomt.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:48:16 #9
13973 ranja
image means nothing
pi_8873634
Binnenkort een nieuwe film:

Zij gelooft niet meer in mij

flauw

dinsdag 4 maart 2003 @ 23:50:22 #10
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_8873678
Heineken opties.....
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_8873797
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:50 schreef rene29 het volgende:
Heineken opties.....
Zekers... ben al aan het inkopen.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_8873840
en toch eis ik een slot want dat andere topic staan al pics
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  woensdag 5 maart 2003 @ 00:00:44 #13
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8873910
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:57 schreef Brendovic het volgende:
en toch eis ik een slot want dat andere topic staan al pics
Centraal gemusiceerd feedback topic. Belangrijk!
  woensdag 5 maart 2003 @ 00:06:15 #14
20619 Type
O positief...
pi_8874037
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:15 schreef Brendovic het volgende:
Hazes gescheiden.

*hips* juist meiske, en ik leef zoals hem *hips*

"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_8905769
quote:
André maakt 'doorstart' met Rachel

AMSTERDAM - André Hazes en zijn vrouw Rachel hebben zich woensdag verzoend. Dat meldt De Telegraaf donderdag. De twee echtelieden besloten na een urenlang gesprek hun huwelijk toch nog een kans te geven.

De Amsterdamse volkszanger verkoos anderhalve week geleden een hotel boven zijn eigen villa aan de Vinkeveense Plassen. In het hotel wilde André naar eigen zeggen tot bezinning komen nadat de spanningen tussen hem en Rachel tot ongekende hoogten waren opgelopen.

"We maken een doorstart!", verklaarde André opgelucht na afloop van het gesprek tegenover De Telegraaf. "Ik ben zo vreselijk opgelucht. Komend weekeinde ben ik weer thuis!"

En zo liep alles gelukkig toch nog goed af, geen eenzame Kerst voor Andre. Daar moet op gedronken worden.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 6 maart 2003 @ 11:33:06 #16
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_8906187
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 11:13 schreef Zander het volgende:

[..]
Daar moet op gedronken worden.

... Don't infect me with your poison...
pi_8906314
Deze column stond vanmorgen in de Metro:
quote:
Wat rijmt er eigenlijk op Rachel?

De dagen lengen. Het voorjaar lijkt eindelijk aangebroken boven de Vinkeveense Plassen, maar toch houdt Rachel de gordijnen van haar droomvilla potdicht. Ze heeft net naar school gebeld en haar beide kinderen ziek gemeld. Er is even geen andere oplossing voorhanden. Frontaal voor de oprijlaan post nog steeds paparazzi-fotograaf Joop van Tellingen. Er steekt een enorme telelens uit het raampje van zijn auto. André is in alle vroegte vertrokken, ruim voordat de kinderen wakker zijn. Typisch een streek van hem. Mag zij Dré-tje junior en Roxeanne vertellen waarom papa weg is. Rachel heeft het probleem opgelost door beide kinderen steeds een kokertje Pringles te geven wanneer ze over papa beginnen. Dat werkt prima.

Het is half elf. De witte sportsokken van André hangen te drogen over de radiator. Veel heeft hij niet meegenomen. Alleen wat schone onderbroeken en zijn Prisma rijmwoordenboek. Rachel loopt de woonkamer in en gaat op de bank zitten. Ze heeft helemaal nergens zin in. Veertien was ze, toen ze voor het eerst samen met André een beetje verliefd mocht zingen. André was getrouwd en zij mocht soms op zijn kinderen passen. Later kwam ze hem weer tegen, toen hij gescheiden was. De vonk sloeg over. André had charisma. En humor. Zoals die keer dat hij tegen fotografen zei dat ze mochten langskomen om zijn nieuwe vriendin te fotograferen. Zat hij met een opblaaspop op de bank.Ja,dat was lachen.

De telefoon gaat. Rachel weet meteen dat het André is. Ze neemt op zonder iets te zeggen. Met mij, zegt André. Rachel haalt diep adem. Hallo Dré. Stilte. Ik mis je. Zijn stem klinkt schor. Aan de rinkelende glazen op de achtergrond kan ze horen dat hij ergens in een café zit. Ben je dronken? Moppie... Ze hoort zijn slepende ademhaling.. Toe nou. Ze zwijgt. Rachel, wijffie Ik heb nagedacht. Laten we een nieuw brilmontuur voor je moeder gaan kopen. Zal ze leuk vinden. Ze hoort hem een boer onderdrukken. Wanneer kun je? Rachel verbijt zich. Nee, André. Oké, ik begrijp het. Laten we dan morgen samen weer eens langs die Mercedes-dealer gaan. Wat dacht je daar van? Nou? Rachel denkt dat ze gek wordt. André, ik wil geen Mercedes. Ik wil dit niet meer. Ik wil ons leven niet meer. Tranen springen in haar ogen. Andrés stem breekt. Schatje, zeg dat nou niet. Wacht, ik weet het. Ik ga nú, hier ter plekke, een lied voor je schrijven. Direct vanuit mijn gevoel. Dat gaan we samen zingen, net als vroeger.

André schraapt zijn keel. Rachel, jij bent zo kwetsbaar en sterk tegelijk. Bij jou voel ik me eeeh wacht even.. Ze hoort hem bladeren. De koning te rijk! En tranen rollen over mijn wangen. Wangen wangen Geritsel van papier. Nergens kan ik nog naar verlangen!!

Rachel sluit haar ogen. Ze ziet haar echtgenoot voor zich. Een man van tweeënvijftig. Rood en pafferig, met een half leesbrilletje, paniekerig bladerend in een Prisma rijmwoordenboek. Wat is er misgegaan? klinkt het in haar oor. Wat heb ik jou jou aangedaan?? Het heeft geen zin meer, André. Alsjeblieft. Zijn stem klinkt bijna wanhopig. Jij bent mijn Rachel. Mijn enige echte -- wacht even, alsjeblieft, ik moet nu helemaal naar de R. Hij hijgt. Ze hoort hem bladeren.
Rachel legt de hoorn op de haak, trekt de telefoonstekker uit de muur en loopt naar de badkamer. Ze kijkt in de spiegel. Haar mascara is uitgelopen. Ja, wat rijmt er eigenlijk op Rachel? Hoogstwaarschijnlijk niets. Ze lacht zuur.

pi_8906396
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 11:38 schreef BigBear het volgende:
Deze column stond vanmorgen in de Metro:
[..]
Klasse!!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_8923735
Is dit geen publiciteitsstunt, misschien gaan ze nog 10 keer scheiden en komen ze op het laatste moment toch weer bij elkaar...
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:37:18 #20
22737 blaaaat
Tegen zinloos roken
pi_8924914
is het niet betuig hier je steun?
Maar goed, moest effe miepen...
Too much is never enough...
pi_8925393
-edit: niet netjes-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-03-2003 15:08]

pi_8935118
-edit: doodsverwensing.-