en onder het motto : one day fly aapt shakira na:
In-Grid - In-Tango
vorig jaar scoorde ze een grote zomerhit,
met dit nummer meedijnend op de nog steeds aanwezige tango hype zou dat zomaar weer kunnen gebeuren.
lijkt een beetje op de voirge (Tu Es Foutu), maar het kan er mee door
quote:Wat een vreselijk nummer vind ik dat.
Op donderdag 8 mei 2003 14:37 schreef Cybart het volgende:
en onder het motto : one day fly aapt shakira na:
In-Grid - In-Tango
vorig jaar scoorde ze een grote zomerhit,
met dit nummer meedijnend op de nog steeds aanwezige tango hype zou dat zomaar weer kunnen gebeuren.
lijkt een beetje op de voirge (Tu Es Foutu), maar het kan er mee door
Sorry.
ik vind hem zelf eigenlijk geweldig, heb hem nu een x-aanytal keer gedraaid, en iedereen wordt wild op die plaat
quote:ben er zelf ook niet heel erg kapot van
Op donderdag 8 mei 2003 14:39 schreef postinggirl het volgende:[..]
Wat een vreselijk nummer vind ik dat.
Sorry.
Kauwgomballen-pop-punkrock, lijkt op Veruca Salt en eigenlijk best een leuk nummer om te horen.
quote:Kijk, met zo'n omschrijving word ik meteen erg nieuwsgierig
Op zaterdag 10 mei 2003 03:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tegan & Sara - I Hear NoisesKauwgomballen-pop-punkrock, lijkt op Veruca Salt en eigenlijk best een leuk nummer om te horen.
ik had gisteren op mijn verjaardagsfeestje 538 op staan hoor ik opeens deze super hardstyle plaat met oa. samples van (hoe kan het ook anders) Eminem & Moby. blijkbaar zitten er nog veel meer in.
wat een top top top plaat!
Dit nummer is zo erggg.....egt PERFECT!!
quote:feli nog
Op zaterdag 10 mei 2003 11:46 schreef Cybart het volgende:verjaardagsfeestje
Na het catchy Sacred Trust en schitterende, nog betere After You're Gone is dit het derde nummer van deze mannelijke tegenhanger van Girls Aloud met de steengoede zangers. Net als bij de eerste single gaan ze hier weer voor catchy, en dan nog even een stapje catchier! Zeer geslaagd. Ik ben benieuwd naar het binnenkort te verschijnen album, de eerste drie singles zijn iig allemaal al toppers.
Wel een grappig plaatje. Lekker baslijntje, maar ja, das mijn mening
Hopen dat er snel een mooie remix van komt..
Lekker catchy nummer en naar mijn mening zelfs nog ietsje leuker als Sound of the Underground
quote:is geloof ik pagina's geleden al getipt,
Op maandag 12 mei 2003 23:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Girls Aloud-No Good AdviceLekker catchy nummer en naar mijn mening zelfs nog ietsje leuker als Sound of the Underground
ik ga toch ff (ondanks dat er een hal, door mij geopend, topic over loopt) het volgende tippen (komt hier toch niet uit):
S Club 8 (voormalig S Club Juniors, thx smash) - Fool No More
lekkere zomerplaat met op een of andere manier dezelfde drive die kylie's can't get you... ook in zijn beat heeft, dat doorlopende...
verder goed geproduceerd, goede vocal
oja terwijl ik superenthousiast was over Kym Marsh - Cry
(ex Hear'Say) is de nieuwe (Come On Over) helemaal niet zo leuk
Heerlijk mellow, zomers en aanstekelijk. En ook nog eens een leuk riedeltje. Top!
Ik heb een gevoel dat dit weleens heel goed dé zomerhit van 2003 kan gaan worden.
quote:Wat een kut nummer
Girls Aloud-No Good AdviceLekker catchy nummer en naar mijn mening zelfs nog ietsje leuker als Sound of the Underground
mijn favo nummer van dit moment ( en van de nyana cd) is:
Andain - Beautifull things
de vocals zo lekker, zo zoet, echt heerlijk!
leuk frans liedje, doet een beetje manu chao achtig aan, ik zou bijgod niet weten waar het over gaat, maar het klinkt wel leuk, wordt ook steeds leuker naarmate je het luistert
staat inmiddels op #12 in Belgie
quote:Nee, ik vind SOTU toch beter. Ik mis hier iets wat dat nummer een beetje meerwaarde gaf...
quote:Idd een topnummer dit
Op dinsdag 13 mei 2003 11:07 schreef SmashBro het volgende:
Black Eyed Peas & Justin Timberlake - Where is the loveHeerlijk mellow, zomers en aanstekelijk. En ook nog eens een leuk riedeltje. Top!
Ik heb een gevoel dat dit weleens heel goed dé zomerhit van 2003 kan gaan worden.
En nog een paar tips
Avril Lavigne-Losing Grip, vierde nummer van haar debuutalbum en een echte topper, gegarandeerde hit.
Sylver- Why Worry, ook erg lekker
Atomic Kitten-Love doesn't have to hurt, een paar pagina's geleden al getipt maar nu echt uit in Nederland dus ff een reminder. Leuk Nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |