quote:De avonden:
Evenals vorig jaar organiseren Rottink Reisburo en boekhandel Donner in 2003 weer reisthema-avonden. Tijdens deze thema-avonden worden reis en boek met elkaar gecombineerd en kunt u op een informele manier kennis maken met verschillende reisbestemmingen en reisboeken.
Tijdens elke thema-avond staat één bestemming centraal: een reisorganisator vertelt meer over deze bestemming en een auteur houdt een lezing over een gerelateerd onderwerp. Verder vindt u die avond alle informatie, reisbrochures, reisgidsen en kaarten bij elkaar. Ook staan de medewerkers van Rottink Reisburo en Donner voor u klaar om eventuele vragen te beantwoorden.
Deze avonden zijn dus elke maand. Is hier wel eens iemand heen geweest en is het wat?
quote:Of ervoor.
Op woensdag 26 februari 2003 20:45 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt leuk!!
En dan daarna appeltaart bij Dudok?![]()
Ik ga er even een nachtje over slapen.
Mag ik ook een Dudok-brownie?
En zou zo'n avond nu alleen een reclame praatje zijn voor de reisorganisatie?
quote:Dat zo ook kunnen natuurlijk...
Op donderdag 27 februari 2003 15:20 schreef YPPY het volgende:
Leuk! Waar wil jij heen?En zou zo'n avond nu alleen een reclame praatje zijn voor de reisorganisatie?
quote:Daar sta ik ook vaak te kijken. Ze hebben veel leuks! Gelukkig hebben ze bij de Slegte ook veel, maar dan een stuk goedkoper.
Op donderdag 27 februari 2003 15:22 schreef Hik het volgende:[..]
Dat zo ook kunnen natuurlijk...
Maar de reisboekenafdeling bij Donner is altijd leuk!
quote:En voor de reisboeken...
Op donderdag 27 februari 2003 15:20 schreef YPPY het volgende:
En zou zo'n avond nu alleen een reclame praatje zijn voor de reisorganisatie?
Maar zo'n auteur die een lezing houdt zal zich niet zo gauw lenen voor een reclamepraatje, lijkt me.
* k_man tekent in voor Dudok peer...
quote:Nog iemand!
Op donderdag 27 februari 2003 15:29 schreef k_man het volgende:[..]
En voor de reisboeken...
Maar zo'n auteur die een lezing houdt zal zich niet zo gauw lenen voor een reclamepraatje, lijkt me.
* k_man tekent in voor Dudok peer...
Zo'n auteur prijst natuurlijk wel zijn boek aan. In de hoop dat iedereen het gaat kopen.
Het is vast een soort van reclame avond, maar toch lijkt het me ontzettend leuk om een keertje te gaan. En als het niet leuk is, sta ik zo weer buiten. Dudok is op loopafstand.
quote:Ga je ook mee?
Op donderdag 27 februari 2003 16:34 schreef Kimmie het volgende:
OK 28 maart Costa Rica toch
quote:Tja waarom niet, hoe laat begint het?
Op donderdag 27 februari 2003 17:29 schreef YPPY het volgende:[..]
Ga je ook mee?
quote:Leuk!
Op donderdag 27 februari 2003 17:49 schreef Kimmie het volgende:[..]
Tja waarom niet, hoe laat begint het?
quote:Ik heb wel eens naar costa-rica als vakantiebestemming gekeken, lijkt mij wel een leuke bestemming. Martinair had/heeft wel een van die last minute fly@way aanbiedingen die kant op. Het is er echter nog nooit van gekomen, om er eens naartoe te gaan...
Op donderdag 27 februari 2003 16:34 schreef Kimmie het volgende:
OK 28 maart Costa Rica toch
quote:gewoon gaan, ben er al geweest en alles is goed te doen!
Op donderdag 27 februari 2003 20:38 schreef case_ het volgende:[..]
Ik heb wel eens naar costa-rica als vakantiebestemming gekeken, lijkt mij wel een leuke bestemming. Martinair had/heeft wel een van die last minute fly@way aanbiedingen die kant op. Het is er echter nog nooit van gekomen, om er eens naartoe te gaan...
quote:Dan gaan we gewoon nog een keertje.
Op vrijdag 28 februari 2003 14:17 schreef k_man het volgende:
Travelmeet part4 dus...Kweet niet of ik kan op de 28e trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |