Lijkt me een nare ervaring.
Ik ken helaas een aantal mensen met kanker ervaringen, waarvan er 1 is overleden op 12 jarige leeftijd, en het is moeilijk, maar weest blij dat ze er zo snel bij zijn
Komt het allemaal wel goed
*knuffel*
ben een beetje in een 'ik-wil-weer-een-vriendje-bui'...
voel me beetje alleenzaam en bah...
heb net wel lekker boodschapjes gedaan en ga vanaaf lekker koken Tortilla-wraps
jammie
quote:Zeg dat maar niet te hard op Fok!
Op vrijdag 28 februari 2003 15:38 schreef Faithy het volgende:
ben een beetje in een 'ik-wil-weer-een-vriendje-bui'...
quote:Dankje,.. in mijn omgeving ken ik heel veel mensen met kanker, die het overleeft hebben, en niet.
Op vrijdag 28 februari 2003 15:37 schreef Faithy het volgende:
Sterkte SwatLijkt me een nare ervaring.
Ik ken helaas een aantal mensen met kanker ervaringen, waarvan er 1 is overleden op 12 jarige leeftijd, en het is moeilijk, maar weest blij dat ze er zo snel bij zijn![]()
Komt het allemaal wel goed*knuffel*
Kanker is een raar iets,....
(mijn collega had kanker in dr darmen,. was genezen verklaard, en nu (bij de controles die ze GELUKKIG doen,.. bleek dat er ' verdachte' plekken aan de andere kant van dr buik zitten, we hopen dus maar dat het niks is(moet nu weer gescand enzo worden.. maar blij word je er natuurlijk niet van)
quote:*grin* ik weet hoe je je voelt (gelukkig al heel lang niet meer zo gevoeld maargoed
Op vrijdag 28 februari 2003 15:38 schreef Faithy het volgende:
as for me..ben een beetje in een 'ik-wil-weer-een-vriendje-bui'...
voel me beetje alleenzaam en bah...heb net wel lekker boodschapjes gedaan en ga vanaaf lekker koken
Tortilla-wraps
jammie
*mist dr lieverd wel,.. zo maar op zijn werk lastig gaan vallen (hij heeft koopavond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |