Alweer zo'n vage mp3... April March ken ik natuurlijk erg goed, maar waar dit nummer vandaan komt? Het klinkt in elk geval lekker uptempo en bevat een hoop pixies-momenten. Niet alleen de titel (uit Vamos) maar ook de muziek en het refrein is een feest van herkenning (alec eiffel).
Na net weer een gesprek te hebben gehad over hoe slecht Live's laatste album eigenlijk was toch maar weer even een beter nummer opgezet om te bedenken dat ze ooit wel eens erg tof waren (hoewel ik Throwing Copper eigenlijk nog wel beter vind dan Secret Samadhi)
Geinig en vrolijk nummer, met een clip vol (bijna) blote dames.
Niet echt origineel maar wel leuk.
(De cover doet me trouwens erg denken aan de cover van Peter Gabriel's Us)
Lekker veel goed werk van nederlandse bodem de laatste tijd: Caesar... Bettie Serveert
Ik weet niet of het de naam van de titel of de artist is!?
Het is een lekker techno Drum n' Bass nummer.
Z'n stem is niet meer wat het geweest is, in z'n aankondigingen kan je horen dat drank en drugs duidelijk hun tol hebben geeist maar deze uitvoering van het meesterlijke Beach Boys album heeft een soort naieve schoonheid dat ik wel kan waarderen. Eervolle vermelding voor The Wondermints die de oude heer bijna goddelijk begeleiden.
Wanneer ik dood ben is dat dus het eerste concert waar ik heen ga.
Op de eerste rij bij de Big O. En Elvis in het voorprogramma.
Zoals het hoort te zijn.
Hemels.
Een klassieker, waar ik gelijk rustig van word als ik opgefokt ben zoals nu... Alle ouwe Motorhead rules
quote:
In dit topic kun je plaatsen welk nummer je beluistert. Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over of bij het nummer of over de artiest.
Postopkrikken wordt niet gewaardeerd en beloond met een waarschuwing of erger.
quote:Dat is zeer waarschijnlijk:
Op donderdag 6 maart 2003 17:51 schreef Forno het volgende:
Cloaking Device
Ik weet niet of het de naam van de titel of de artist is!?
Het is een lekker techno Drum n' Bass nummer.
Wederom een metal klassieker.. Zo mooi, en ook zo triest.. Kan er op dit moment even niks meer over zeggen...
dacht eerst dat dit liedje Cubaans was. door het prachtig trompet spel.
maar ik denk dat het noors is nu ik de naam weet. klint heel lekker in het oor
Lekker nummer, rustig afgewisseld met wat drukker.
Maarja das meestal met Opeth
Vooral de tekst van dit nummer vind ik erg mooi... Zo te horen gaat het over iemand die gepest wordt.
Verder gewoon een leuk nummer, mooie verses en lekker refrein... Zit muzikaal ook goed in elkaar.
Nah, ik hou eigenlijk helemaal niet zo van HARDE muziek, maar er zijn uitzonderingen...
quote:Al stond er geen vraagteken. Ik mag ook graag naar Orff en Wagner luisteren ongeacht of een ander dit aan Nazi Duitsland wenst te relateren of niet. Bombastische muziek, geluidsorkanen en kunstig achterelkaar gezette geluidsfragmenten die hun eigen verhaal vormen doen het bij mij prima.
Op woensdag 5 maart 2003 23:16 schreef Elegy het volgende:
Vatican's Children - Der Erlöser?Track afkomstig van de dubbelaar "Tribute to Leni Riefenstahl" met veel samples van speeches. Voor hen die nu meteen beginnen te steigeren, kijk eens naar het vraagteken...
Leni Riefenstahl heeft buiten wat voor propaganda gebruikte beelden ook gewoon goede natuurdocumentaires gemaakt.
Politiek correct muziek luisteren,.. zouden er ook andere volken zijn die er een dergelijke methode van kritisch veroordelende 'beluistering' van muziek op na houden?
Ben bezig met een foto opdracht.
1 van die opdrachten heeft als titel: "How Can We Hang On To A Dream"
Is kijken of ik doormiddel van dit nummer was inspiratie kan opdoen .
Lekker nummer trouwens.
Ik heb gisteren ofzo in een aanval van razernij alle nummers uit Porgy en Bess die er op Imesh te vinden waren gedownload. En die staan nu in een vrolijke potpourri in mijn Winamp. .
Heerlijke breaks met goede vocals
hoewel ik FnM altijd al goed vond kende ik nog lang niet alles van hun repertoire; alle albums maar eens afgeluisterd en een boel bootlegs verzameld en zo kwam ik op dit nummer wat toch wel aardig is naar mijn bescheiden mening..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |