quote:Als bevolkingsgroepen over één kam worden geschoren, noem ik dat kwetsend. Als er mensen zijn die vinden dat hele bevolkingsgroepen moeten worden uitgeroeid, noem ik dat kwetsend.
En wie gaat bepalen wat kwetsend is of niet?
quote:Met andere woorden: Jij bepaalt wat wel mag en wat niet mag.
Op donderdag 20 februari 2003 15:53 schreef Farzin het volgende:[..]
Als bevolkingsgroepen over één kam worden geschoren, noem ik dat kwetsend. Als er mensen zijn die vinden dat hele bevolkingsgroepen moeten worden uitgeroeid, noem ik dat kwetsend.
quote:Nee, dat bepaalt de wet.
Op donderdag 20 februari 2003 15:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met andere woorden: Jij bepaalt wat wel mag en wat niet mag.
quote:dat denk je..?? dat weet niemand.. want ze is zo dood als een pier.
Op donderdag 20 februari 2003 15:52 schreef Farzin het volgende:
Lijkt me niet. Ik denk ook niet dat Anne Frank blij geweest zou zijn met de opkomst van Fortuyn.
quote:watgaat jou dat aan..??
Heb je De Graaf gestemd of Fortuyn?
quote:En wie bepaalt die wet?
Op donderdag 20 februari 2003 15:55 schreef Farzin het volgende:[..]
Nee, dat bepaalt de wet.
quote:Aha, en daarom verzet de Anne Frank stichting zich tegen extreemrechtse partijen en de LPF?
Op donderdag 20 februari 2003 15:56 schreef Frenkie het volgende:
dat denk je..?? dat weet niemand.. want ze is zo dood als een pier.
quote:Je zei zelf dat je op hem gestemd hebt...
watgaat jou dat aan..??
quote:Remkes...
iK heb op geen van beiden gestemd. Ik heb namelijk de afgelopen twee keer op de nummer twee van mijn partij gestemd
quote:De overheid.
Op donderdag 20 februari 2003 15:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En wie bepaalt die wet?
quote:LPF extreem rechts
Op donderdag 20 februari 2003 15:57 schreef Farzin het volgende:
Aha, en daarom verzet de Anne Frank stichting zich tegen extreemrechtse partijen en de LPF?
quote:zijn partij bedoelde ik ei.
Je zei zelf dat je op hem gestemd hebt...
quote:nee ei.. ik heb D66 gestemd, maar dat voegt toch niks aan de discussie toe..
Remkes...
quote:Maar dan loop jij weer te zeuren dat er iemand met een provocerend t-shirt is weggestuurd, en dat jij dat t-shirt best vind kunnen....
Op donderdag 20 februari 2003 15:58 schreef Farzin het volgende:[..]
De overheid.
quote:Allereerst heb ik gezegd "extreemrechtse partijen en de LPF". Ten tweede is de LPF wel degelijk extreem rechts. Er zijn twee partijen geweest die artikel 1 van de Grondwet wilden afschaffen, de CD en de LPF.
Op donderdag 20 februari 2003 15:58 schreef Frenkie het volgende:
LPF extreem rechts![]()
![]()
![]()
grapjas.
quote:Valt nog wel mee van jou. En als het niets toevoegt, kom er dan zelf niet mee.
nee ei.. ik heb D66 gestemd, maar dat voegt toch niks aan de discussie toe..
quote:Ja, dat is mijn mening. In dit land is er vrijheid van meninguiting, je mag zeggen wat je over zaken denkt. Gek hč?
Op donderdag 20 februari 2003 15:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar dan loop jij weer te zeuren dat er iemand met een provocerend t-shirt is weggestuurd, en dat jij dat t-shirt best vind kunnen....
quote:Schijnbaar heb jij daar nogal moeite mee, als het niet in je straatje past.
Op donderdag 20 februari 2003 16:01 schreef Farzin het volgende:[..]
Ja, dat is mijn mening. In dit land is er vrijheid van meninguiting, je mag zeggen wat je over zaken denkt. Gek hč?
Vrijheid van meningsuiting is best, maar ga niet met twee maten meten.
Op scholen vind ik het een goed idee om eisen aan kleding te stellen, maar dan wel graag één lijn trekken.
quote:De SP moet er in principe ook voor zijn.
Op donderdag 20 februari 2003 16:00 schreef Farzin het volgende:[..]
Allereerst heb ik gezegd "extreemrechtse partijen en de LPF". Ten tweede is de LPF wel degelijk extreem rechts. Er zijn twee partijen geweest die artikel 1 van de Grondwet wilden afschaffen, de CD en de LPF.
quote:Zucht... dat heeft er niets mee te maken. Ik vind alleen dat het niet kwetsend mag zijn voor bevolkingsgroepen. Dat heeft helemaal niets te maken met of ik het er nou mee eens ben of niet.
Op donderdag 20 februari 2003 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schijnbaar heb jij daar nogal moeite mee, als het niet in je straatje past.
quote:Mee eens.
Op scholen vind ik het een goed idee om eisen aan kleding te stellen, maar dan wel graag één lijn trekken.
quote:Sorry, die partij is tegen discriminatie en racisme.
Op donderdag 20 februari 2003 16:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De SP moet er in principe ook voor zijn.
quote:Je vind het een wel kunnen, en het ander niet. Ik vind dat er gewoon één lijn getrokken moet worden.
Op donderdag 20 februari 2003 16:05 schreef Farzin het volgende:[..]
Zucht... dat heeft er niets mee te maken. Ik vind alleen dat het niet kwetsend mag zijn voor bevolkingsgroepen. Dat heeft helemaal niets te maken met of ik het er nou mee eens ben of niet.
[..]
quote:
Mee eens.
quote:Maar wel voor een spreidingsbeleid, en om dat mogelijk te maken moet je echt aan de grondwet rommelen.
Op donderdag 20 februari 2003 16:05 schreef Farzin het volgende:[..]
Sorry, die partij is tegen discriminatie en racisme.
quote:Dat vind ik ook. Alles mag, tenzij het kwetsend is voor bevolkingsgroepen. Daarbij denk ik aan "alle joden zijn rijk", "Marokkanen zijn allemaal crimineel" e.d.
Op donderdag 20 februari 2003 16:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je vind het een wel kunnen, en het ander niet. Ik vind dat er gewoon één lijn getrokken moet worden.
quote:Je hebt weer wat verband gevonden om uit elkaar te rukken blijkbaar.
Ten tweede is de LPF wel degelijk extreem rechts. Er zijn twee partijen geweest die artikel 1 van de Grondwet wilden afschaffen, de CD en de LPF
quote:Alle Joden zijn rijk is nou niet kwetsend voor de Joden. Maar goed, op scholen moet er één rechte lijn getrokken als het gaat om kledingvoorschriften. Kan geen kwaad, en het gaat dan echt niet alleen om politieke shirts, een hele hoop andere soorten kledij horen ook niet thuis op een school.
Op donderdag 20 februari 2003 16:10 schreef Farzin het volgende:[..]
Dat vind ik ook. Alles mag, tenzij het kwetsend is voor bevolkingsgroepen. Daarbij denk ik aan "alle joden zijn rijk", "Marokkanen zijn allemaal crimineel" e.d.
quote:Dat lijkt me niet. De SP wil mensen niet gedwongen spreiden, maar de partij vindt wel dat etniciteit ook belangrijk is bij het toewijzen van een woning.
Op donderdag 20 februari 2003 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar wel voor een spreidingsbeleid, en om dat mogelijk te maken moet je echt aan de grondwet rommelen.
quote:ik kan niet tegen zulke grote domheid
Op donderdag 20 februari 2003 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rustig Frenkie, laat je niet provoceren. Daar is hij juist op uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |