Ben er wel benieuwd naar.
Ik sprak Yvonne (niet J.) vandaag nog over iets dergelijks. Ze moest er erg om lachen!
quote:Als vrouwen kwa cyclus verschoven zijn met de maan dan geeft dat negatieve energieen
Op maandag 17 februari 2003 23:05 schreef fokje het volgende:
Ik ben de periode vlak vóór volle maan vaak enorm depressief, of iig fikse stemmingswisselingen. Vanaf nu gaat het weer beter.![]()
De ene keer meer last van dan de andere, of er nu een direct verband ligt weet ik niet. Bovendien hebben vrouwen ook met hun cyclus van doen dus dat is ook niet geheel representatief dan.
Dit duurt drie dagen ongeveer, ik vind het wel interessant en een prachtige gewaarwording dat je zo'n duidelijk onderdeel bent van een heel groot kosmisch geheel...en nee, ik ijl nu niet omdat het volle maan is. Normaal doe ik dat ook.
zou t niet iets psychisch zijn?
quote:Ja, de maan heeft veel invloed op de psyche.
Op dinsdag 18 februari 2003 01:44 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb er geen last vanzou t niet iets psychisch zijn?
quote:Klopt, heb ik dus ook last van.
Op dinsdag 18 februari 2003 00:44 schreef Idols-fanaat het volgende:
Ik kan het duidelijk merken, onrustig, onhandig, chaotisch, impulsief, emotioneel wat zwaarder op de hand, meer neiging tot malen (herhalen van één gedachtegolf), afwezig zijn, onrustig slapen, geen diepe slaap.Dit duurt drie dagen ongeveer, ik vind het wel interessant en een prachtige gewaarwording dat je zo'n duidelijk onderdeel bent van een heel groot kosmisch geheel...en nee, ik ijl nu niet omdat het volle maan is. Normaal doe ik dat ook.
Veel mensen hebben hier last van, al is het vaak onbewust. Men wordt sneller geirriteerd en boos. Men gaat zich sneller 'misdragen', vandaar dus ook de slotjes en bans hier op Fok!
quote:Yup, het "heb ik dat gepost?!"-gevoel. Heel herkenbaar.
Op dinsdag 18 februari 2003 16:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Frappant, ik heb gisteren inderdaad redelijk onkarakteristiek zitten posten voor mijn doen.
Eigenlijk valt het onder het zwaktegebod om je misdragingen op fok! op het wel of niet aanwezig zijn van een volle maan te schuiven.
Volle maan heeft vele betekenissen maar voor mij alleen positieve.
quote:Hee, daar heb ik juist geen last van.
Op dinsdag 18 februari 2003 16:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Frappant, ik heb gisteren inderdaad redelijk onkarakteristiek zitten posten voor mijn doen.
Alleen als er veel chemtrails over-fladderen post ik nog wel eens een paar scheef.
quote:nergens geen = overal wel..
Op dinsdag 18 februari 2003 18:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Nergens geen last van gehad.
quote:Ik ben het al een heel topic met je eens. Dat klopt niet.
Op dinsdag 18 februari 2003 19:01 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
nergens geen = overal wel..
Laten we de volle maan de schuld geven. .
Eigenlijk best eens lekker om iets externs de schuld te geven...
quote:Ik hou het toch op mijn chemtrailtjes:
Op dinsdag 18 februari 2003 19:18 schreef Idols-fanaat het volgende:
En laten we het er ook maar op houden dat ik die opmerking niet kon laten vanwege volle maan...Eigenlijk best eens lekker om iets externs de schuld te geven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |