quote:- Turn
Op zaterdag 8 november 2003 21:52 schreef DonStefano het volgende:
Heb "The Man Who' vandaag bij de FRS dump gekocht, en ik moet zeggen dat ie em dubbel en dwars waard is, echt een goede CD
En wat leuk, allemaal schotten in quilt in de zaal.
Fran die bij het eerste nummer over de bedrading/box viel, en van 'Happy to hang around' spontaan 'Happy to fall around' maakte.
Side, Beautiful Occupation, Why Does it Always Rain On Me en Turn waren echt geweldig. Flowers in the Window was akoestisch erg mooi.
Perfecte avond gehad!! Ook de supporting act: Athlete, was erg goed. Heb gelijk het album van hun gekocht, beetje rustige Coldplay/Travis kruising.
[Dit bericht is gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 19-11-2003 01:16]
Voor de rest was alles
quote:Leuke single idd
Op maandag 26 januari 2004 10:39 schreef Pool het volgende:
De volgende single wordt Love Will Come Through. Leuk liedjeIk ben benieuwd of we van dat nummer wat meer gaan horen dan van de vorige twee singles. Nederland is alleen niet bepaald een Travisland...
quote:Dat is zeker een leuk liedje. Maar mijn favoriet is toch wel 'How Many Hearts'. Achja, eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk.
Op maandag 26 januari 2004 10:39 schreef Pool het volgende:
De volgende single wordt Love Will Come Through. Leuk liedjeIk ben benieuwd of we van dat nummer wat meer gaan horen dan van de vorige twee singles. Nederland is alleen niet bepaald een Travisland...
goeie band!
mijn lijstje:
- Coming around
- Driftwood
- Flowers in the window
- Follow the light
- Love will come through
- Pipe dreams
- Quicksand
- Re-Offender
- Side
- Sing
- Slide show
- Somewhere else
- Tied to the 90s
- U16 girls
- Why does it always rain on me
- Writing to reach you
quote:meen je dat nou?
Op zaterdag 31 januari 2004 03:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar mijn favoriet is toch wel 'How Many Hearts'.
zo zie je maar weer dat smaken verschillen
Ligt aan mn mood namelijk; als ik vrolijk ben draai ik Sing, Side en Driftwood liever, in een treurige bui Last Train, Humpty Dumpty, Paperclips en in een boze bui Peace the Fuck Out en Blue Flashing Light.
En als ik melig ben hun Britney-cover One More Time
Blue Flashing Lights is idd een geweldig nummer. Evenals Pipe Dreams, Indefinately, Mid-Summer Night Dreamin', The Line is Fine.
Ook die cover van The Ronettes die ze hebben 'Be my baby' is wel grappig a la 'Baby One More Time'.
www.travisography.com
geweldige site is dat, alle nummers enzo, commentaren, lyrics, alles.
Ben ik het volledig mee eens!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:35 schreef mark_03 het volgende:
Side blijft geweldig.
Dat album is al ruim een jaar uitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:35 schreef faery het volgende:
Side is mn favo, maar ik ben wel benieuwd naar hun nieuwe album 12 memories.
Dat weet ik maar het geld groeit niet op mijn rug dus moet het no een keertje kopen...dus ik ben er nu nog wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat album is al ruim een jaar uit![]()
Netjes van je dat je wacht tot je het geld hebt om 't te kopen, dat wel, maar zo duur is zo'n album toch niet? Nouja ik weet ook niet hoe hoog het op je verlanglijstje staat hèquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:30 schreef faery het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het geld groeit niet op mijn rug dus moet het no een keertje kopen...dus ik ben er nu nog wel benieuwd naar.
Net zo hoog als ongeveer de andere 20 albums die ik nog wil gaan kopen. Zoals je eerder ziet in mijn post vindt ik travis een leuke band en ben benieuwd naar hun nieuwe cd, maar niet zo erg dat ik het gelijk gaat kopen. Als ik het een keertje goedkoop tegenkoop zal ik het kopen, want ik ben maar een arme student. Heb ik mijn opmerking nu genoeg verdedigd?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Netjes van je dat je wacht tot je het geld hebt om 't te kopen, dat wel, maar zo duur is zo'n album toch niet? Nouja ik weet ook niet hoe hoog het op je verlanglijstje staat hè.
Je hoefde je niet te verdedigen hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:37 schreef faery het volgende:
[..]
Net zo hoog als ongeveer de andere 20 albums die ik nog wil gaan kopen. Zoals je eerder ziet in mijn post vindt ik travis een leuke band en ben benieuwd naar hun nieuwe cd, maar niet zo erg dat ik het gelijk gaat kopen. Als ik het een keertje goedkoop tegenkoop zal ik het kopen, want ik ben maar een arme student. Heb ik mijn opmerking nu genoeg verdedigd?
Wat zijn we weer kritisch vandaag p-etr-aquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je hoefde je niet te verdedigen hoor. Maar goed gedaan
.
Ja, soms begeef ik me buiten ONZ...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat zijn we weer kritisch vandaag p-etr-aLeuk dat je ook in dit topic te vinden bent!
Ik zie dat je iets in mijn fotoboek hebt gezet, maar ik durf niet te reageren voordat ik het heb bijgewerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |