abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14490608
Heb "The Man Who' vandaag bij de FRS dump gekocht, en ik moet zeggen dat ie em dubbel en dwars waard is, echt een goede CD
  zondag 9 november 2003 @ 11:02:59 #52
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_14497465
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:52 schreef DonStefano het volgende:
Heb "The Man Who' vandaag bij de FRS dump gekocht, en ik moet zeggen dat ie em dubbel en dwars waard is, echt een goede CD
- Turn
- Driftwood
- Writing to reach you

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_14746871
Net terug, het was echt uber-geweldig!!! Wat een wereld-band!!

En wat leuk, allemaal schotten in quilt in de zaal.

Fran die bij het eerste nummer over de bedrading/box viel, en van 'Happy to hang around' spontaan 'Happy to fall around' maakte.

Side, Beautiful Occupation, Why Does it Always Rain On Me en Turn waren echt geweldig. Flowers in the Window was akoestisch erg mooi.

Perfecte avond gehad!! Ook de supporting act: Athlete, was erg goed. Heb gelijk het album van hun gekocht, beetje rustige Coldplay/Travis kruising.

[Dit bericht is gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 19-11-2003 01:16]

pi_14878104
Het was helemaal goed toen die gitarist op de speakers klom en met spiderman ging spelen. Heel goed. Die schotten waren ook lachen. In de metro volop zingen en er lag er 1 in de trein te kotsen

Voor de rest was alles

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 26 januari 2004 @ 10:39:51 #55
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_16589386
De volgende single wordt Love Will Come Through. Leuk liedje Ik ben benieuwd of we van dat nummer wat meer gaan horen dan van de vorige twee singles. Nederland is alleen niet bepaald een Travisland...
pi_16589560
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:39 schreef Pool het volgende:
De volgende single wordt Love Will Come Through. Leuk liedje Ik ben benieuwd of we van dat nummer wat meer gaan horen dan van de vorige twee singles. Nederland is alleen niet bepaald een Travisland...
Leuke single idd Travis is ook gewoon een leuke band.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_16733689
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:39 schreef Pool het volgende:
Dat is zeker een leuk liedje. Maar mijn favoriet is toch wel 'How Many Hearts'. Achja, eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk.
Maar als Re-Offender en Beautiful Occupation al niet aansloegen in NL, dan doet Love Will Come Through dat ook niet ben ik bang..
pi_16736777
heyy was er ook al een Travis topic?

goeie band!

mijn lijstje:

- Coming around
- Driftwood
- Flowers in the window
- Follow the light
- Love will come through
- Pipe dreams
- Quicksand
- Re-Offender
- Side
- Sing
- Slide show
- Somewhere else
- Tied to the 90s
- U16 girls
- Why does it always rain on me
- Writing to reach you

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_16737221
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 03:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar mijn favoriet is toch wel 'How Many Hearts'.
meen je dat nou?
dat vind ik het slechste nummer van de cd en misschien wel hun slechtste nummer ooit

zo zie je maar weer dat smaken verschillen

'13 |
'14
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:15:34 #60
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_16742955
How Many Hearts is ook niet echt mijn favoriet op die CD nee. Een echt lijstje van mijn favorieten vind ik bij Travis te moeilijk om op te noemen, hebben jullie dat ook niet?

Ligt aan mn mood namelijk; als ik vrolijk ben draai ik Sing, Side en Driftwood liever, in een treurige bui Last Train, Humpty Dumpty, Paperclips en in een boze bui Peace the Fuck Out en Blue Flashing Light.

En als ik melig ben hun Britney-cover One More Time

pi_16746186
Ja, ik ben zo'n loser die alles geweldig vind

Blue Flashing Lights is idd een geweldig nummer. Evenals Pipe Dreams, Indefinately, Mid-Summer Night Dreamin', The Line is Fine.

Ook die cover van The Ronettes die ze hebben 'Be my baby' is wel grappig a la 'Baby One More Time'.

www.travisography.com
geweldige site is dat, alle nummers enzo, commentaren, lyrics, alles.

pi_16833185
heb ff goed gezocht en mag deze nummers nu ook tot mijn favorieten rekenen:

- Killer queen (cover van Queen)
- Paperclips
- River (!!)
- The fear
- The weight
- We are monkeys (!)
- You don't know what I'm like

'13 |
'14
pi_20390236
Side blijft geweldig.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_22459473
Kickje

Vind 12 memories ook een goed album, vooral 'Love will come through'. En eigenlijk geen enkele slechte.

Band doet me zelf toch wel denken Saybia meets Coldplay (en ja radiohead duh) en laat ik die 2 nou ook geweldig vinden .

Nu de rest van hun even zoeken Als ik 'm in de FRS zie liggen dan pak ik 'm wel denk ik.
pi_22459525
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:35 schreef mark_03 het volgende:
Side blijft geweldig.
Ben ik het volledig mee eens!
Het is mijn favoriete nummer van ze, en ook eigenlijk het enige nummer waardoor ik ze echt waardeer. Maar dat kan ook komen doordat ik lang niet alles ken wat hier is genoemd.
pi_22463866
Ik heb het album de invisible band..Leuke cd..leuke muziek maar de cd opzich boeit me niet zoveel. Het is een beetje softe muziek waardoor je hem niet blijft luisteren. Gewoon voor af en toe een nummertje wel leuk hoor!
Side is mn favo, maar ik ben wel benieuwd naar hun nieuwe album 12 memories.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:46:43 #67
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_22465250
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 12:35 schreef faery het volgende:
Side is mn favo, maar ik ben wel benieuwd naar hun nieuwe album 12 memories.
Dat album is al ruim een jaar uit
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 7 oktober 2004 @ 14:18:23 #68
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_22465940
Op www.travisonline.com kun je hun nieuwste nummer met clip zien. Grappige clip, het nummer klinkt me in eerste instantie wel aardig, maar een beetje slapjes in de oren. Hun nieuwe album komt volgend jaar pas uit (de opvolger van 12 memories dus), ik ben zeer benieuwd!
pi_22466231
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:46 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Dat album is al ruim een jaar uit
Dat weet ik maar het geld groeit niet op mijn rug dus moet het no een keertje kopen...dus ik ben er nu nog wel benieuwd naar.
pi_22466319
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 14:30 schreef faery het volgende:

[..]

Dat weet ik maar het geld groeit niet op mijn rug dus moet het no een keertje kopen...dus ik ben er nu nog wel benieuwd naar.
Netjes van je dat je wacht tot je het geld hebt om 't te kopen, dat wel, maar zo duur is zo'n album toch niet? Nouja ik weet ook niet hoe hoog het op je verlanglijstje staat hè .
pi_22466381
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 14:34 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Netjes van je dat je wacht tot je het geld hebt om 't te kopen, dat wel, maar zo duur is zo'n album toch niet? Nouja ik weet ook niet hoe hoog het op je verlanglijstje staat hè .
Net zo hoog als ongeveer de andere 20 albums die ik nog wil gaan kopen. Zoals je eerder ziet in mijn post vindt ik travis een leuke band en ben benieuwd naar hun nieuwe cd, maar niet zo erg dat ik het gelijk gaat kopen. Als ik het een keertje goedkoop tegenkoop zal ik het kopen, want ik ben maar een arme student. Heb ik mijn opmerking nu genoeg verdedigd?
pi_22466450
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 14:37 schreef faery het volgende:

[..]

Net zo hoog als ongeveer de andere 20 albums die ik nog wil gaan kopen. Zoals je eerder ziet in mijn post vindt ik travis een leuke band en ben benieuwd naar hun nieuwe cd, maar niet zo erg dat ik het gelijk gaat kopen. Als ik het een keertje goedkoop tegenkoop zal ik het kopen, want ik ben maar een arme student. Heb ik mijn opmerking nu genoeg verdedigd?
Je hoefde je niet te verdedigen hoor . Maar goed gedaan .
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:16:27 #73
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_22467258
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 14:40 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Je hoefde je niet te verdedigen hoor . Maar goed gedaan .
Wat zijn we weer kritisch vandaag p-etr-a Leuk dat je ook in dit topic te vinden bent!

Ik zie dat je iets in mijn fotoboek hebt gezet, maar ik durf niet te reageren voordat ik het heb bijgewerkt
pi_22472148
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:16 schreef Pool het volgende:

[..]

Wat zijn we weer kritisch vandaag p-etr-a Leuk dat je ook in dit topic te vinden bent!

Ik zie dat je iets in mijn fotoboek hebt gezet, maar ik durf niet te reageren voordat ik het heb bijgewerkt
Ja, soms begeef ik me buiten ONZ...

Je mag ook wel reageren zonder het bij te werken, berichtjes stel ik altijd op prijs.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 19:06:56 #75
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')