abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8605653
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 10:49 schreef sop het volgende:
Bij wie wordt de site gehost?!
http://www.nic.nl

kun je alle gegevens nakijken ...

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8606318
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:02 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

http://www.nic.nl

kun je alle gegevens nakijken ...

Spank you
pi_8784096
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:31 schreef sop het volgende:

[..]

Spank you

Spank yourself
pi_8945458
kick
  zondag 9 maart 2003 @ 12:00:12 #30
40488 fantastic-fantastic
life is spectacular
pi_8975508
Ik heb interesse maar wil wel het een en ander weten:

- Ik zie dat je een zeer uitgebreid games onderdeel op de site hebt met veel verschillende games, hoe heb je het geregeld met licenties en hoe lang zijn de licenties nog geldig? Krijg je bij overname ook alle contactgegevens van de makers van de spellen?

- Je hebt een heleboel mp3's op je site staan, dit is illegaal, ben je al in contact geweest met Buma Stemra of Stichting Brein? Zo ja dan wil ik graag weten wat de voortgang is en of er eventueel een boete boven het hoofd hangt.

- Bij erotiek heb je een heleboel erotische foto's en 1 live videostream, hoe zijn de rechten geregeld, zijn de foto's afgekocht en betaal je voor een licentie voor die livestream?

- Hoeveel mensen zijn er lid van je mailinglist? En waar hebben zij zich specifiek voor opgegeven? Zijn ze akkoord gegaan met een privacy statement? Zo niet, dan is de lijst waardeloos en mag een andere partij dit niet gebruiken buiten deze site....

het zijn maar wat vraagjes

zondag 9 maart 2003 @ 12:11:41 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_8975737
Mmm, Eminem, Robbie williams, Cassius, Atomic kitten.. Allemaal artiesten die een contract hebben bij de platenmaatschappij waarvoor ik werk. Zal morgen eens een telefoontje hierover plegen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_8977391
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:11 schreef Maanvis het volgende:
Mmm, Eminem, Robbie williams, Cassius, Atomic kitten.. Allemaal artiesten die een contract hebben bij de platenmaatschappij waarvoor ik werk. Zal morgen eens een telefoontje hierover plegen.
Sukkeltje
pi_8982016
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:12 schreef flaxe het volgende:

[..]

Sukkeltje

You can read my mind!

De meeste mensen denken dat wetgeving voor wat betreft MP3 bestanden op het internet niet bestaat, of dat het een grijs gebied is. Niets is minder waar. Normaal gesproken rusten er auteurs rechten op MP3 bestanden, zeker als deze van bekende groepen/artiesten zijn. Dat betekent dus dat je ze niet zomaar mag downloaden en/of kopieren. De auteur van een nummer moet hier voor betaald worden. Nu is het in Nederland wel toegestaan om nummers te kopieren of te downloaden om er een backup van te maken. Mits je het originele nummer gekocht hebt natuurlijk. Het is dus niet toegestaan MP3 bestanden te downloaden als je het nummer niet gekocht hebt. Doe je dit toch, dan ben je strafbaar, en kun je vervolgd worden. Je kunt dit vergelijken met winkeldiefstal. Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor jouw acties. Als jij toch besluit een MP3 bestand te downloaden waarvan je het origineel niet in bezit hebt, draag je zelf de consequenties... Als je een nummer goed vindt, koop het dan in de winkel. Op deze manier steun je de artiesten en de platenmaatschappijen. Als zij niets meer verdienen, stoppen ze met het maken van muziek, en luister jij de rest van je leven naar oude muziek...

pi_8982034
topic mag op slot, koper elders gevonden. Mocht die koop niet slagen hou ik hem lekker zelf en maak ik er een andere site van dus mag hij ook op slot.
  zondag 9 maart 2003 @ 16:34:48 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8982282
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:25 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

You can read my mind!

De meeste mensen denken dat wetgeving voor wat betreft MP3 bestanden op het internet niet bestaat, of dat het een grijs gebied is. Niets is minder waar. Normaal gesproken rusten er auteurs rechten op MP3 bestanden, zeker als deze van bekende groepen/artiesten zijn. Dat betekent dus dat je ze niet zomaar mag downloaden en/of kopieren. De auteur van een nummer moet hier voor betaald worden. Nu is het in Nederland wel toegestaan om nummers te kopieren of te downloaden om er een backup van te maken. Mits je het originele nummer gekocht hebt natuurlijk. Het is dus niet toegestaan MP3 bestanden te downloaden als je het nummer niet gekocht hebt. Doe je dit toch, dan ben je strafbaar, en kun je vervolgd worden. Je kunt dit vergelijken met winkeldiefstal. Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor jouw acties. Als jij toch besluit een MP3 bestand te downloaden waarvan je het origineel niet in bezit hebt, draag je zelf de consequenties... Als je een nummer goed vindt, koop het dan in de winkel. Op deze manier steun je de artiesten en de platenmaatschappijen. Als zij niets meer verdienen, stoppen ze met het maken van muziek, en luister jij de rest van je leven naar oude muziek...

Yeah right, geloof je het zelf?
pi_8982375
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:34 schreef twi het volgende:

[..]

Yeah right, geloof je het zelf?

als dat niet zo was waren sites als:

http://www.zoekmp3.nl
http://mp3.freakin.nl/
http://www.mp3zoekmachine.nl/
http://www.mp3hitlist.net

fucking etc etc allang al down denk je niet.

pi_8982405
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:25 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

You can read my mind!

Maar dat veranderd niet dat die links naar die mp3-tjes illegaal zijn.

Als je zelf nog niet overtuigd bent kijk dan maar eens op de faq van brein.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_8982457
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:38 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

als dat niet zo was waren sites als:

http://www.zoekmp3.nl
http://mp3.freakin.nl/
http://www.mp3zoekmachine.nl/
http://www.mp3hitlist.net

fucking etc etc allang al down denk je niet.

Toch zijn ze illegaal.

Q: Wat je ook vaak ziet is dat sites alleen links hebben naar MP3s, terwijl de eigenlijke bestanden zich elders bevinden. Websitehouders zeggen dat ze daarom niet aansprakelijk zijn, klopt dat ?

A: Nee, dat klopt niet. Door de rechter is bepaald, dat het niet uitmaakt of de informatie zich op de website zelf bevindt of dat de informatie toegankelijk wordt gemaakt middels links. Door een link aan te brengen naar een illegaal MP3-bestand maakt de websitehouder de muziek openbaar. Zonder toestemming van de rechthebbenden is dat verboden.

Q: Is het eigenlijk wel verboden om MP3s te downloaden ? Voor eigen gebruik mag je toch altijd een kopie maken ?

A: Dat wordt inderdaad wel eens beweerd, maar het berust op een misverstand. Je mag voor jezelf alleen legale kopieën maken. Vanzelfsprekend is het verboden om illegale MP3 bestanden te downloaden, ook als je het alleen voor jezelf doet. Illegaal verspreide bestanden kunnen nooit legaal worden door opeenvolgend gebruik. Als je een illegaal muziekbestand downloadt, maak je een illegale kopie en schend je zowel het auteursrecht als de naburige rechten. Alleen legale MP3 bestanden mogen dus worden gedownload.

pi_8982470
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:39 schreef Manfredje het volgende:

[..]

Maar dat veranderd niet dat die links naar die mp3-tjes illegaal zijn.

Als je zelf nog niet overtuigd bent kijk dan maar eens op de faq van brein.

Sue me of mail naar buma-stemra en geef me aan.
pi_8982622
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:41 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Neh, daar ben ik te lui voor, dan kan ik wel honderden sites aangeven

'k ben een nederlander dus ik gedoog

pi_8982762
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:47 schreef Manfredje het volgende:

[..]

Neh, daar ben ik te lui voor, dan kan ik wel honderden sites aangeven

maak van honderden maar duizenden
quote:
'k ben een nederlander dus ik gedoog
Zo gaat alles in nederland ja, dus op internet ook en zo hoor je er ook nooit wat van. Op wat mailtjes na van mensen die zich er echt druk om maken.
  zondag 9 maart 2003 @ 18:29:21 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_8985273
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:41 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Nja mail zelf maar naar buma stemra, dan kunnen zij je wel een factuur geven voor de royalties die je moet betalen over die nummers die je op je site zet
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_8986226
quote:
Op zondag 9 maart 2003 18:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nja mail zelf maar naar buma stemra, dan kunnen zij je wel een factuur geven voor de royalties die je moet betalen over die nummers die je op je site zet

geen van die links verwijst naar iets wat ik host
  maandag 10 maart 2003 @ 09:28:58 #44
37295 Luigi
mario pls
pi_8998889
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')