En op gamer.nl stond deze directe link maar daarmee krijg ik steeds een corrupt bestand van 7 MB
(ipv 150 MB)
Iemand nog een goede link?
(phoenix wil niet de goede dingen laten zien wanneer ik de broncode bekijk dus ik zelf geen andere links opzoeken)
quote:Kan jij em wel downloaden dan
Op woensdag 5 februari 2003 15:09 schreef Ronhui het volgende:KOEL!!!
* dikkebanaan krijgt steeds de volgende melding (wget):
quote:
Read error at byte 18217424/148236471 (Connection reset by banaan). Retrying.
quote:Ja dat is dezelfde als waar ik mee bezig was
Op woensdag 5 februari 2003 15:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
Als ik deze link in flashget gooi gaat ie gewoon door...
Maar goed.. wget pakt em nu wel (na een hoop keren opnieuw proberen), zometeen kijken
quote:Animatrix duurt maar 10 minuten ofzo hoor, maar hij is best kewl...
Op woensdag 5 februari 2003 17:26 schreef Pietjuh het volgende:
Na 30 keer resumen heb ik hem eindelijk binnen
Dat wordt na het huiswerk maken weer lekker filmavondje met de animatrix en farscape
quote:hmm opzich wel weinig
Op woensdag 5 februari 2003 17:48 schreef Gorro het volgende:[..]
Animatrix duurt maar 10 minuten ofzo hoor, maar hij is best kewl...
[edit]
Zo heb hem net eventjes gekeken
Hij is echt cool!! Ook die wat mystieke sfeer van hoe de robots nu eigenlijk de macht over willen nemen enzo. Kan niet wachten tot deel 2 uitkomt
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Pietjuh op 05-02-2003 18:50]
minuutje of 7... no trubbels
'k ben verwend door animéseries als GITS - Stand Alone Complex, en Cowboy Bebop...
'k was er niet van onder de indruk... De normale animatie was weinig soeps, hoewel ze dit af en toe succesvol hebben weten te verbergen door CGI.
Me want more!
quote:Ik dacht dat de DVD zou bestaan uit 9 afleveringen. Geen 9 DVD's dus...
Op donderdag 6 februari 2003 20:54 schreef Random_hero het volgende:
Ik heb 'm net gezien en daaaaaaamn, als echte Matrix fan ga ik al deze animatrix dvds ook kopen (het worden er een stuk of 9).
ik zet het hier maar ff neer, aangezien ChOas het leuker vond om het in DIG neer te zetten
quote:Sowwy
Op woensdag 5 maart 2003 10:15 schreef victorinox het volgende:
En deel 2 is ook uit:ik zet het hier maar ff neer, aangezien ChOas het leuker vond om het in DIG neer te zetten
tis toch iets voor nerds, hè
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:16 schreef ChOas het volgende:[..]
Sowwy
![]()
tis toch iets voor nerds, hè
![]()
Trouwens Mike, kun je de titel ff aanpassen? Aangezien het niet alleen meer over de eerste aflevering gaat.
quote:wacht maar totdat de makers van Ninja Scroll en Trigun hun aflevering gaan doen!!!
Op donderdag 6 februari 2003 21:25 schreef Jordy-B het volgende:
nja...'k ben verwend door animéseries als GITS - Stand Alone Complex, en Cowboy Bebop...
'k was er niet van onder de indruk... De normale animatie was weinig soeps, hoewel ze dit af en toe succesvol hebben weten te verbergen door CGI.
Zodra ik hem hier heb wil ik hem dan ook wel weer gaan mirror'en maar vooralsnog zou dat nog 10uur duren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |