Toch ben ik op zoek naar iemand die ook naar Australie wil of een groepje wat al in April gaat.
Mijn mailadres is: sjoerdsantema@hotmail.com
Ik ben 20 en woon in Leeuwarden. Heb al de nodige reiservaring en de financien zijn ook in orde.
Ik ga er een auto kopen die ik ah einde van de reis weer verkoop. Heb nog niet echt plannen met betrekking tot waar ik heen ga maar heb wel een paar dingen die ik gedaan wil hebben. Wil misschien ook aansluitend naar Nieuw-Zeeland.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:01 schreef cloudchaser het volgende:
Hee Sjoerd, ik mail je wel ff, want ik heb zeker interesse. Ik wil zoiets ook doen, maar had niet zo'n zin om in mijn 1tje te gaan... enz. de rest mail ik wel
quote:Kijk wel uit met auto's kopen daar. Bekeuringen staan op de auto, niet op de eigenaar, dus zorg dat je niet een auto koop waar nog uch Dollar aan bekeuringen op staat want dan ben je dus mooi de lul.
Op dinsdag 4 februari 2003 11:42 schreef Ludwig het volgende:
Alvast bedankt!Moet je doen! Ik vertrek al in April dus ik moet nu echt beginnen met dingen te regelen (visum,internationaal rijbewijs, vaccinaties,tickets...)Ik ga er een auto kopen die ik ah einde van de reis weer verkoop. Heb nog niet echt plannen met betrekking tot waar ik heen ga maar heb wel een paar dingen die ik gedaan wil hebben. Wil misschien ook aansluitend naar Nieuw-Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |