abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8255375

We gaan weer verder.

De Mol wordt iedere zondag op VRT uitgezonden om 19.45.

De overgebleven kandidaten (na afl. 3):
Inge

Marc

Corry

Walter

Stijn

Sandra

Shadia

Afvallers:
Ronde 1: Christophe
Ronde 2: Nicole
Ronde 3: Bruno

Website: www.demol3.be
Fansite: http://www.showbizzsite.be/demol/

Vorige topic: De Mol 3 (2003, BE)

Poll:
Poll: Wie is de mol? Na afl. 3.

• Inge
  • Marc
  • Stijn
  • Shadia
  • Sandra
  • Walter
  • Corry

• Tussenstand:
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_8255417
    Inge is de Mol.
    pi_8255458
    Ik heb nog geen een aflevering van deze serie gezien (jammer genoeg) maar op de foto's afgaand, ga ik voor marc

(Misschien een domme vraag, maar weet iemand wanneer de nieuwe Nederlandse serie begint?)

A mind with a heart of it's own
    pi_8255481
    quote:
    Op maandag 3 februari 2003 15:40 schreef DrMarten het volgende:
    (Misschien een domme vraag, maar weet iemand wanneer de nieuwe Nederlandse serie begint?)
    http://forum.fok.nl/showtopic.php/213277 22 februari.
    pi_8255529
    quote:
    Op maandag 3 februari 2003 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/showtopic.php/213277 22 februari.

Zenk joe

In dat mailtje staat trouwens 21 februari en niet 22

(Dat jij daarlijk niet de verkeerde dag zit te kijken).

A mind with a heart of it's own
    pi_8255653
    quote:
    Op maandag 3 februari 2003 15:43 schreef DrMarten het volgende:
    Zenk joe

In dat mailtje staat trouwens 21 februari en niet 22

(Dat jij daarlijk niet de verkeerde dag zit te kijken).

Weet ik, maar dat staat verderop in het topic.
    pi_8259968
    quote:
    Op maandag 3 februari 2003 15:40 schreef DrMarten het volgende:
    Ik heb nog geen een aflevering van deze serie gezien (jammer genoeg) maar op de foto's afgaand, ga ik voor marc

Op 8 maart, om 21.00 bij de AVRO op Nederland 1 . Speelt zich af in Canada. Het was oorspronkelijk 21/22 februari, maar waarschijnlijk door Idols is het verplaatst. Het valt nu samen met de Idols finale.

BTW, de mol is Shadia.

pi_8262443
    ik ben hier echt heel slecht in. keek gister voor het eerst, en vond Bruno de mol. dus exit bruno. overkomt me steeds.
      dinsdag 4 februari 2003 @ 00:50:35 #9
    35818 LouLou
    ouwe lurkster
    pi_8264458
    Misschien voor de echte detectives onder ons: op maandag's is er op de VRT om 22:30 een talkshow, "De Laatste Show" waarin de afvaller van de zondagaflevering van de Mol te gast is.
    Deze keer zat Bruno er dus en hoewel hij niet prijsgaf van wat er al allemaal gebeurd is, is het toch leuk te zien hoe hij zich onder de vragen probeert uit te worstelen.
    Oh.
    Ok.
      dinsdag 4 februari 2003 @ 01:04:54 #10
    18811 sooty
    Hab' meine Frist verlänge
    pi_8264551

Shadia is de mol.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
      dinsdag 4 februari 2003 @ 11:10:44 #11
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_8266963
    Voor mij is Marc na afl. 3 nog steeds de Mol. Hij doet zo zijn best (zo lijkt het), maar toch mislukt er wel heel veel waar hij bij betrokken is. Of het lukt maar nét. En bovenal heb ik hem niet 1x op onmols gedrag kunnen betrappen.

- Marc biedt aan om te gaan proefklimmen. Ik vroeg me inderdaad ook al af waarom hij zich niet aanmeldde om 'echt' te klimmen, want ik vond hem daar echt geschikt voor. En wat was nu zijn doel? De anderen nerveuzer maken?

- Marc bestuurt toevallig(?) de auto die aangereden wordt. Ik vind dit zelf heel opvallend. Men moest er immers zeker van zijn dat de aanrijding ook zou plaatsvinden (anders was het hele koker-gebeuren op het politiebureau mislukt), maar men moest ook het risico op een erger ongeval zo klein mogelijk houden. Dé manier om zeker te weten dat het ongeval zo zou verlopen als men van te voren had gepland, was om in beide auto's een bestuurder te zetten die wist wat er zou gebeuren.

- Marc blijft bij de laatste foute vraag/antwoord achter. Waarom? Hij is toch de 'superkandidaat' met een goede conditie? Maar misschien wist hij dat er al zoveel tijd verloren was gegaan dat het toch heel krap zou worden en gokte hij dat één van de anderen (Bruno) het niet zou halen? Als hij zelf zou gaan en dan zeggen dat hij niet meer kon was dat wellicht ongeloofwaardig geweest.

- Marc weigert de mogelijkheid de dubbele vrijstelling te krijgen. Ik denk zelf dat men de Mol niet 2 dagen uit het spel haalt. Maar goed, het kan natuurlijk ook dat de Mol gedaan heeft of hij/zij meelootte, maar dat men gezorgd heeft dat de naam van de Mol niet getrokken werd.

En dan nog even over Inge en haar verkeerde antwoord over de hoofdstad van Australie:
    Sommige mensen beschouwen dit als een mollenstreek, maar had de Mol niet veel meer kans om te saboteren als hij/zij zo lang mogelijk mee ging op de route? En bovendien, als de gang van zaken zo door Inge gepland was, dan had ze wel heel veel geluk dat de anderen niet besloten om Corry mee te nemen, want dan hadden ze die natuurlijk achtergelaten bij het eerste foute antwoord.

BTW, voor de echte fans is wieisdemol.com ook een grote aanrader.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 04-02-2003 13:43]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
    pi_8268735
    helemaal met het bovenstaande eens
      dinsdag 4 februari 2003 @ 13:44:32 #13
    1986 Jane
    pi_8270230
    BTW, Marc wilde ook absoluut niet dat Corry een aantal van de boeken mee zou nemen naar de volgende splitsing, terwijl zij die toch makkelijk op haar schoot kon nemen. Ok, niet allemaal, maar wel een paar. Waarom wilde hij dit niet?
    pi_8273172
    Jane, jij bent best slim .
    pi_8279310
    quote:
    Op dinsdag 4 februari 2003 11:10 schreef Jane het volgende:
    Voor mij is Marc na afl. 3 nog steeds de Mol. Hij doet zo zijn best (zo lijkt het), maar toch mislukt er wel heel veel waar hij bij betrokken is. Of het lukt maar nét. En bovenal heb ik hem niet 1x op onmols gedrag kunnen betrappen.

- Marc biedt aan om te gaan proefklimmen. Ik vroeg me inderdaad ook al af waarom hij zich niet aanmeldde om 'echt' te klimmen, want ik vond hem daar echt geschikt voor. En wat was nu zijn doel? De anderen nerveuzer maken?

- Marc bestuurt toevallig(?) de auto die aangereden wordt. Ik vind dit zelf heel opvallend. Men moest er immers zeker van zijn dat de aanrijding ook zou plaatsvinden (anders was het hele koker-gebeuren op het politiebureau mislukt), maar men moest ook het risico op een erger ongeval zo klein mogelijk houden. Dé manier om zeker te weten dat het ongeval zo zou verlopen als men van te voren had gepland, was om in beide auto's een bestuurder te zetten die wist wat er zou gebeuren.

- Marc blijft bij de laatste foute vraag/antwoord achter. Waarom? Hij is toch de 'superkandidaat' met een goede conditie? Maar misschien wist hij dat er al zoveel tijd verloren was gegaan dat het toch heel krap zou worden en gokte hij dat één van de anderen (Bruno) het niet zou halen? Als hij zelf zou gaan en dan zeggen dat hij niet meer kon was dat wellicht ongeloofwaardig geweest.

- Marc weigert de mogelijkheid de dubbele vrijstelling te krijgen. Ik denk zelf dat men de Mol niet 2 dagen uit het spel haalt. Maar goed, het kan natuurlijk ook dat de Mol gedaan heeft of hij/zij meelootte, maar dat men gezorgd heeft dat de naam van de Mol niet getrokken werd.

En dan nog even over Inge en haar verkeerde antwoord over de hoofdstad van Australie:
    Sommige mensen beschouwen dit als een mollenstreek, maar had de Mol niet veel meer kans om te saboteren als hij/zij zo lang mogelijk mee ging op de route? En bovendien, als de gang van zaken zo door Inge gepland was, dan had ze wel heel veel geluk dat de anderen niet besloten om Corry mee te nemen, want dan hadden ze die natuurlijk achtergelaten bij het eerste foute antwoord.

BTW, voor de echte fans is wieisdemol.com ook een grote aanrader.

ik ben overtuigd
      FOK!fossiel dinsdag 4 februari 2003 @ 20:26:54 #16
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8279398
    quote:
    een hele Marc-verdenking
    Klinkt allemaal erg logisch, en als je dit zo leest is hij inderdaad een goede kandidaat voor de MOl. Dat wordt met z'n alle hem volgende erg goed in de gaten houden.
      woensdag 5 februari 2003 @ 11:31:46 #17
    1986 Jane
    pi_8288110
    quote:
    Nog even hierover:

Ik heb gisteren de aflevering nog eens bekeken en het lijkt alsof Marc ook helemaal niet zo blij is dat hij bij het laatste antwoord moet achterblijven. Hij heeft echter geen keus, want Stijn en Bruno rennen al hard weg en Shadia was achterop geraakt en in geen velden of wegen te bekennen. Maar ja, als hij de mol is dan had hij zijn vertragende werk toch al gedaan.
    Het was Marc's idee om de groep bij vraag 1 op te splitsen. Dit was hoe dan ook een dubieuze beslissing, want op deze manier was het zeker dat ze al bij vraag 1 een kandidaat zouden verliezen. Bovendien resulteerde dit er in dat de tweede groep (hij en Shadia) een hele tijd met Corry achter groep 1 aan moest hobbelen, waardoor ze veel langer met Corry in de rolstoel hebben moeten zeulen dan had gehoeven als ze haar gelijk hadden meegenomen. Dan hadden ze haar namelijk veel eerder bij een fout antwoord kunnen achterlaten.
    Ik zeg niet dat dit gedoe met Corry allemaal vooropgezet plan was, maar het kwam de mol wel erg goed uit natuurlijk.

En oh ja, ik heb ook nog eens naar het moment gekeken dat Inge achterbleef bij het eerste foute antwoord, maar het lijkt mij dat ze dit toch niet vantevoren gepland had hoor. Óf ze heeft het wel héél goed gespeeld. Na het zien van de mededeling dat het antwoord fout was, rent ze namelijk al heel snel weg, maar wordt teruggeroepen door Shadia en Marc omdat er iemand moet achterblijven. Voor hetzelfde geld had Shadia gelijk aangeboden om te blijven en was Inge gewoon verder gegaan. Ik denk dat dit geen mollenstreek van Inge was.

pi_8289001
    quote:
    Op woensdag 5 februari 2003 11:31 schreef Jane het volgende:
    Nog even hierover:

Ik heb gisteren de aflevering nog eens bekeken en ..........

je bent wel een echte speurneus zeg

ik vond het iig een hele leuke aflevering. die tip van jou over die aanrijding met Marc is heel sterk en overtuigend.

woensdag 5 februari 2003 @ 12:32:33 #19
    1986 Jane
    pi_8289157
    quote:
    Op woensdag 5 februari 2003 12:21 schreef dolle_hond het volgende:

je bent wel een echte speurneus zeg

Ja, na The Beatles is 'Wie Is De Mol?' mijn andere grote passie.
    pi_8299238
    Ik heb het gemist zondag!
    Dus nu baal ik!

Gelukkig zijn er altijd nog Jane's uitgebreide analyse's!

pi_8335590
    Ik wil nog even terugkomen op de 'botsing'. Het is heel aannemelijk dat Marc de mol is, omdat hij achter het stuur is en Woestijnvis zo minder risico's wil lopen dat er wat gebeurd. Maar waarom stopte Marc eerst? Omdat de wagen ervoor stopte? En wie zat daar achter het stuur? Shadia. En ik las nog een verdachte actie. Inge zou vlak voor de botsing haar gordel hebben omgedaan, vreemd??? Ik heb van de week nog eens alle aanwijzingen op een rijtje gezet, en ik denk wel dat de mol uit dit trio komt. Heb Sandra nog verdacht, maar ze ligt er TE dik bovenop, een mol gaat niet vrijwillig weg (Stijn), Walter heeft nog niks verdachts gedaan en Corry lijkt me ook niet echt logisch. Al weet je het maar nooit natuurlijk...
    pi_8365796
    Joepieeeeeeeeeeeeee vanavond weer 'mollen'
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 februari 2003 @ 18:39:08 #23
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_8370681
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 14:01 schreef jessie het volgende:
    Joepieeeeeeeeeeeeee vanavond weer 'mollen'
    Ja, de zenuwen slaan alweer toe hier
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      zondag 9 februari 2003 @ 19:28:51 #24
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_8371858
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 19:28 schreef dolle_hond het volgende:
    nog een dik kwartier
    Nu.. (bijna )
    pi_8373168
    quote:
    Op zondag 2 februari 2003 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Volgorde van de namen van de kandidaten in het beginfilmpje:
    Bruno - Corry - Shadia - Marc - Sandra - Stijn - Walter - Inge
    --------------------------------------------------------------------------------

Zou dit wat te betekenen hebben? Bruno deze week exit, volgende week Corry, dan Shadia, enz.?

Nee dus
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 februari 2003 @ 20:43:31 #27
    13151 crew  Rewimo
    pi_8373301
    Snap er niks van. Dat cijferraadsel was heel simpel op te lossen. Je moest 927 maken met de cijfers 10, 10, 1, 2, 6 en 8.

6:2=3
    10x10=100
    100+3=103
    8+1=9
    9x103=927

maar dat had zelfs de redactie niet door

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 09-02-2003 20:45]

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_8373338
    Nu zijn mijn verdachten Marc en Sandra...

En heeft iemand precies de kleuren van de auto's en degene die erin zaten (leuke opdracht trouwens). Walter zat in een blauwe auto, Marc in een gele en Inge of Sandra in een rode...

Walter viel voor mij deze aflevering trouwens ook heel erg af voor Mol-kandidaat. Hij zat zo over die 'ruzie' tussen Corry en Inge dat hij in de andere auto zat en er dus niets mee te maken wilde hebben. Als mol is onrust in de groep juist handig.
    Dat maakt Corry dus weer verdachter, omdat zij begon te babbelen over Inge. Ze betrok Shadia erbij en Sandra ook.

Sandra typte het woord valkuil in bij de mijnopdracht. Leuk, een mol zet allemaal valkuilen. Ook typte het ze in met hoofdletters. Toeval of aanwijzing?

Ik vind dat Marc zich erg naar voren dringt in de groep. Hij valt op en is een soort vaderkloek. Vadertje onschuld: ik denk dat veel kandidaten niet snel kunnen geloven dat hij de mol zou zijn. Goede rol dus. Maar ook die 10 minuten dat Stijn kon komen, hij zat voortdurend te kletsen.

Over Stijn, hij moest binnen 10 minuten bij de groep zijn als hij zijn immuniteit in zou leveren, maar de presentator zij ook tegen Stijn: neem al je tijd. Snel doen en je tijd nemen ?

pi_8373341
    Geproduceerd door woeSTIJNvis
    pi_8373369
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:39 schreef DJKoster het volgende:
    Nee dus
    Helaas niet nee.
    Wie waren eigenlijk de Mol-verdachten van Marc en Sandra?

Ik hoop dat Sandra wint of de mol is, leuke meid vind ik het .

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 februari 2003 @ 20:46:48 #31
    13151 crew  Rewimo
    pi_8373399
    Ik vond het ook raar dat er zo de nadruk op werd gelegd dat Marc heel langzaam door de mijn ging. Ze lieten de klok elke keer zien en zo. Terwijl dat toch al een kansloze uitkomst was met die postcodes.
    pi_8373419
    Poll: Wie is de mol? Na afl. 4.
  • Inge
  • Marc
  • Stijn
  • Shadia
  • Sandra
  • Corry

• Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
    pi_8373426
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:46 schreef Rewimo het volgende:
    Ik vond het ook raar dat er zo de nadruk op werd gelegd dat Marc heel langzaam door de mijn ging. Ze lieten de klok elke keer zien en zo. Terwijl dat toch al een kansloze uitkomst was met die postcodes.
    Oh ja, daar had Inge het ook over: Heb je wel gerend, Marc? Ben je niet buiten adem?
      FOK!fossiel zondag 9 februari 2003 @ 20:48:32 #34
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8373449
    begin: corry, shadia, marc, sandra, stijn, walter, inge

enige trend die je misschien hebt is dat er verleden week eentje links afviel en nu eentje aan de rechterkant (van het midden). Als je dat doorzet blijft sandra over...

Volgende week eens kijken of er dan weer iemand links van het midden uitvalt....

pi_8373563
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:48 schreef cptmarco het volgende:
    begin: corry, shadia, marc, sandra, stijn, walter, inge

enige trend die je misschien hebt is dat er verleden week eentje links afviel en nu eentje aan de rechterkant (van het midden). Als je dat doorzet blijft sandra over...

Volgende week eens kijken of er dan weer iemand links van het midden uitvalt....

Maar dan zou het logischer zijn als Inge eruit zou zijn gegaan .
      FOK!fossiel zondag 9 februari 2003 @ 20:52:47 #36
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8373594
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Maar dan zou het logischer zijn als Inge eruit zou zijn gegaan .

dat zou weer te veel voor de hand liggen....

ach ik roep ook maar wat

pi_8373623
    Wie hield z'n "walkie-talkie" in z'n hand tijdens het 'bal-val' spel, was dat Walter of Marc?
      FOK!fossiel zondag 9 februari 2003 @ 20:54:27 #38
    8443 cptmarco
    it's captain...
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 februari 2003 @ 20:55:02 #39
    13151 crew  Rewimo
    pi_8373662
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:53 schreef DJKoster het volgende:
    Wie hield z'n "walkie-talkie" in z'n hand tijdens het 'bal-val' spel, was dat Walter of Marc?
    Dat was Marc, Walter stond de keeper uit te hangen.
    pi_8373679
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:54 schreef cptmarco het volgende:
    marc, walter deed keepersoefeningen...
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat was Marc, Walter stond de keeper uit te hangen.

Verdacht....
    pi_8373750
    Wat voor keepersoefeningen?
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 februari 2003 @ 20:58:43 #42
    11389 crew  qltel
    Meneer Rewimo
    pi_8373783
    Ik zie hier 2 polls staan wie de Mol zou zijn. En in beide kiest niemand voor Stijn. Stijn zou dus volgens mij een goeie mol zijn.

Ik vond dat "Denk aan mij" bordje in 1 van de auto's, met Stijn's foto erin ook wel vreemd.

pi_8373830
    Wie heeft die eerste poll geopend?
    Zal die persoon hem ff dicht kunnen gooien?
      FOK!fossiel zondag 9 februari 2003 @ 20:59:44 #44
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8373831
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Wat voor keepersoefeningen?
    een beetje spastisch met de armen heen en weer gaan en roepen dat je de beste keeper van westvlaanderen bent....
    pi_8373888
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:59 schreef cptmarco het volgende:
    een beetje spastisch met de armen heen en weer gaan en roepen dat je de beste keeper van westvlaanderen bent....
    Oh dat ja. Dat vond ik stom.
      FOK!fossiel zondag 9 februari 2003 @ 21:05:16 #46
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8374005
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 20:58 schreef qltel het volgende:
    Ik vond dat "Denk aan mij" bordje in 1 van de auto's, met Stijn's foto erin ook wel vreemd.
    tijdens het racen niet echt opgevallen, maar nu je het zegt....
    Het zou wel een stunt zijn, de Mol die er een paar dagen tussen uit knijpt. Heeft hij eigenlijk alle vragen goed voorgelezen? Zover ik kon zien wel, maar je weet maar nooit.
    pi_8374041
    Stijn kan ook de Mol zijn ja, ik vond er weinig mollestreken in zitten vandaag.
    pi_8374172
    Waarom hadden Inge en Corry nou ruzie? Dat taaltje is soms niet te verstaan he.
    Ik vind Shadia ook wel een mollenhoofdje hebben hoor. Lekker rustig maar toch. Corry had je ook niks aan in die auto die riep alleen maar AHHHHHH kijk uit, AAAAHHHH kijk uit.
    En Marc vind ik ook een mol en Inge ook. Haha jaja ik heb er 3 dus. Ik wou dat het volgende week was. Jammer dat Walter er uit is vond ik een sympathieke vent.
    Het voelt heerlijk!!!!
      FOK!fossiel zondag 9 februari 2003 @ 21:13:25 #49
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8374226
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 21:11 schreef jessie het volgende:
    tip: ondertitels op pagina 888 van teletekst
    pi_8374273
    Corry was boos op Inge omdat Corry vond dat Inge haar en Shadia negeerde in de auto. Ze dacht ook dat Inge wel zou reageren op Sandra.
    pi_8374479
    Echt weer een vrouwenruzie dus

He handig dan kan je dus gewoon nederlandse ondertiteling inschakelen? Doe ik de volgende keer gelijk, thx voor de tip.

Het voelt heerlijk!!!!
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 februari 2003 @ 21:30:36 #52
    13151 crew  Rewimo
    pi_8374757
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 21:21 schreef jessie het volgende:
    Echt weer een vrouwenruzie dus

He handig dan kan je dus gewoon nederlandse ondertiteling inschakelen? Doe ik de volgende keer gelijk, thx voor de tip.

Alleen bleef de ondertiteling bij mij wel steeds hangen
    pi_8375160
    Hihi misschien was dat wel een mollenstreek Rewimo
    Het voelt heerlijk!!!!
      zondag 9 februari 2003 @ 21:51:07 #54
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_8375323
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 21:45 schreef jessie het volgende:
    Hihi misschien was dat wel een mollenstreek Rewimo
    wiens uitspraken bleven hangen
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 februari 2003 @ 21:54:08 #55
    13151 crew  Rewimo
    pi_8375391
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 21:51 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

wiens uitspraken bleven hangen

Daar heb ik niet op gelet
    pi_8375479
    Ik weet het niet meer

Blijf dus maar bij Shadia of Marc..

zondag 9 februari 2003 @ 23:48:02 #57
    1986 Jane
    pi_8378485
    Ik blijf maar bij Marc als mol, al was hij niet iets minder verdacht. Was zo op het oog goed bezig bij het auto-spel.
    Was wel weer degene die met het verkeerde antwoord op de som kwam, maar ja, er was ook niemand die er dichter bij in de buurt kwam. En hij leek zich niet te haasten op weg naar de computer, maar was toch op tijd.

Corry vindt enige goede antwoord op een raadsel ('valkuil') dus maakt zich nog onverdachter dan ze in mijn ogen al was.

Stijn deed dus uiteindelijk vandaag op afstand wel mee, maar had weinig kans om de boel te saboteren. Ok, hij koos ervoor om zijn vrijstelling niet in te leveren, maar volgens mij had niemand dat gedaan. Vond ik niet echt duidelijk mols gedrag. Het enige dat hij wellicht gedaan heeft (als hij de mol is) is bij het raadsel-spel expres de postcodevragen niet als eerste te stellen, zodat het moeilijker was om te beantwoorden omdat de groep dan niet meer bij elkaar was.

pi_8381346
    ik denk dat in die stock-car race niet veel viel te saboteren.
    en de route door de mijn was simpel, iedereen haalde het makkelijk. de antwoorden waren toch al fout. maar ze hebben walter als eerste gestuurd (wie stuurde hem?) en walter was wel slim (bv. rij landen wist hij wel en postcodes ook).
    en die bal vangen was ook moeilijk te saboteren.
    wat de wrevel in de groep betreft: de mol heeft geen belang bij onenigheden imo.
      maandag 10 februari 2003 @ 08:54:52 #59
    32584 Sennaistop
    Racing is in my blood
    pi_8381425
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 21:13 schreef cptmarco het volgende:

[..]

tip: ondertitels op pagina 888 van teletekst

Ha Ha, ik dacht dat ik de enige was die de mol keek met ondertitels.
    And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
    pi_8385745
    Ik begin Marc ook steeds verdachter te vinden. Maar als hij de Mol is is het hniet zo'n goede. Sandra is het toch maar niet, zoals ik vorige keer dacht. Die brengt teveel geld in het laatje. Ben erg blij dat Walgelijke Walter eruit is trouwens. Wat een stom figuur zeg. Nu die schreeuwlelijk van een Corry nog.

Wel suf dat deze supposed-to-be Stijnloze aflevering toch niet zo Stijnloos was. Beetje goedkoop van de makers.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
    SmashBro was echt een lieve jongen O+.
    LaToya rules
    pi_8386105
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 21:11 schreef jessie het volgende:
    Ik vind Shadia ook wel een mollenhoofdje hebben hoor. Lekker rustig maar toch. Corry had je ook niks aan in die auto die riep alleen maar AHHHHHH kijk uit, AAAAHHHH kijk uit.
    Wat een hysterica is die Corry he, ik werd gek van gekrijs!
    pi_8386167
    Corry is vre-se-lijk! Ik begin haar met de week meer te associeren met ER-Loes .
      maandag 10 februari 2003 @ 13:16:11 #63
    35818 LouLou
    ouwe lurkster
    pi_8386197
    quote:
    Op maandag 10 februari 2003 13:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Corry is vre-se-lijk! Ik begin haar met de week meer te associeren met ER-Loes .
    Mijn kids dachten dat zij Loes was in het begin, heb ze ervan moeten overtuigen dat ze iemand anders is.
    Oh.
    Ok.
    pi_8386243
    quote:
    Op maandag 10 februari 2003 08:41 schreef dolle_hond het volgende:
    ik denk dat in die stock-car race niet veel viel te saboteren.
    en de route door de mijn was simpel, iedereen haalde het makkelijk. de antwoorden waren toch al fout. maar ze hebben walter als eerste gestuurd (wie stuurde hem?) en walter was wel slim (bv. rij landen wist hij wel en postcodes ook).
    en die bal vangen was ook moeilijk te saboteren.
    wat de wrevel in de groep betreft: de mol heeft geen belang bij onenigheden imo.
    saamhorigheid levert gezamelijke beslissingen op, zoals bv er met z'n allen voor kiezen om wel of niet voor het geld te gaan, ik noem maar wat, anyway, een beetje reuring lijkt me voor een Mol toch positief.

(omygod is dat een ongeloooooooflijk grote spin op je usericon? *angstig kijkt* )

pi_8386276
    quote:
    ghehehe, Loes ken ik nie hoor, maar Corry is een kutwijf.
    pi_8386398
    quote:
    Op maandag 10 februari 2003 13:17 schreef Tante Bep het volgende:
    (omygod is dat een ongeloooooooflijk grote spin op je usericon? *angstig kijkt* )

ontopic:
    die telefoontjes naar het thuisfront waren ook wel leuk: Shadia die Frans praat, sandra die zegt dat ze niet alles durft/kan zeggen omdat de camera er bij staat

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 februari 2003 @ 17:54:20 #67
    13151 crew  Rewimo
    pi_8393091
    Ja, en de een (Stijn o.a.) die zegt dat ie niet mag zeggen waar hij is, de ander die vrolijk 'Sardinië' in de hoorn blert
      dinsdag 11 februari 2003 @ 11:15:53 #68
    38969 corabora
    tjongejongejonge
    pi_8407020
    quote:
    loes is best heel aardig hoor....
    pi_8408401
    quote:
    Op maandag 10 februari 2003 17:54 schreef Rewimo het volgende:
    Ja, en de een (Stijn o.a.) die zegt dat ie niet mag zeggen waar hij is, de ander die vrolijk 'Sardinië' in de hoorn blert
    De afspraken leken inderdaad niet duidelijk.

Ik heb net de aflevering gezien aangezien ik zondag niet kon kijken, vond het een leuke aflevering. De soort van Destruction Derby was erg leuk, en de andere opdrachten ook, ookal waren ze wat minder spectaculair.
    Ik ben best blij dat we van Walter af zijn eigenlijk, ik vond hem maar heel dom overkomen... Stijn zie ik nog altijd als mol, of winnaar. Inge en Shadia maken bij mij ook wat kans, en Mark ergens ook nog wel.

Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 februari 2003 @ 19:31:14 #70
    13151 crew  Rewimo
    pi_8520402
    Van de week schoot me nog wat te binnen: hoe krijgt de Mol eigenlijk zijn instructies en tips van de redactie? In principe kan dit alleen van tevoren (voor het spel begint) omdat de spelers daarna zo ongeveer 24 uur per dag bij elkaar zijn.

Stel dat Stijn de Mol is, dan zijn die twee dagen apart van de groep natuurlijk een prachtkans voor hem en voor de redactie om nog eens even het een en ander door te nemen...

Zo, nu even alles installeren voor de buis, over een kwartier is het alweer zo ver

pi_8522058
    Ik vond Corry al, samen met Inge en Shadia, enkele afleveringen verdacht, vooral na vanavond toen ze tot 100 moest tellen tegenover Inge. Inge drukte vrij snel maar waarom drukte Corry zo laat daarna pas?!?

Wat ik ook verdacht vond: Inge zei tegen Stijn dat ze goed kon paardrijden maar ze scheet 7 kleuren bagger.. Ik vond Inge ook erg verdacht. MAAR:

Shadia was de uitverkorene en 't ging eigenlijk wel zoals ik verwacht.. voor mij zijn Inge en Shadia nog steeds erg verdacht

[Dit bericht is gewijzigd door Michaelangelo op 16-02-2003 20:47]

Geachte cursist. de cursus rietdekken gaat niet door, riet is ziek!
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 februari 2003 @ 20:46:43 #72
    13151 crew  Rewimo
    pi_8522134
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:43 schreef Michaelangelo het volgende:
    De hele aflevering gedacht dat Corry een goeie mol zou zijn.. vooral met het tot 100 tellen.. ze wachtte zo ontzettend lang.... maar nee, ze ligt eruit.
    Zat ook even te twijfelen. Bij zo'n spel moet je gewoon meteen drukken nadat je tegenstander heeft gedrukt. Je zit dan toch of goed, of fout. Wachten heeft geen zin.

Ik blijf nog steeds bij Shadia als mol

FOK!fossiel zondag 16 februari 2003 @ 20:48:41 #73
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8522184
    wie was voor mij de Mol deze aflevering?

Inge vond ik erg verdacht. Ze zat achterop de fiets en had alle kans om dat vuurtje uit te blazen zodat ze terug moesten fietsen.
    Zij wou met z'n tweeën door en niet iemand achter laten om het vuur te laten branden. Wou ze soms dat het vuur uit zou gaan??

Riep ze in de grot niet dat ze kon paardrijden (iets met vijf jaar geleden voor het laatst) en even later (toen ze op het knol zat)riep ze als een klein kind dat ze niet paardrijden kon.

Bij de klok-indruk-proef had zij de presentator in haar gezichtsveld, zou die haar een seintje gegeven hebben wanneer te drukken??

Mijn mol is voorlopig Inge.

[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 16-02-2003 20:49]

Moderator / FOK!Fotograaf zondag 16 februari 2003 @ 20:49:23 #74
    11389 crew  qltel
    Meneer Rewimo
    pi_8522205
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zat ook even te twijfelen. Bij zo'n spel moet je gewoon meteen drukken nadat je tegenstander heeft gedrukt. Je zit dan toch of goed, of fout. Wachten heeft geen zin.

Zat ik ook al te denken, al voordat de eerste drukte. En toen de eerste (was dat Inge?) had gedrukt dacht ik "druk dan!".. Maar goed, Corry is eruit en dus geen mol.

Goeie kans dat 't een vrouw is trouwens, de dames waren degenen die het vuur vasthielden (op Stijn op 't laatst na) en met dat vuur was erg veel te rommelen. Vooral voor Inge toen ze bij Stijn achterop zat.

pi_8522215
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:46 schreef Rewimo het volgende:

Ik blijf nog steeds bij Shadia als mol

Ja, die is zo stil en 'relatief' teruggetrokken.. maar Inge is juist diegene die opdrachten doet mislukken en doet voorkomen alsof ze er niets aan kan doen.. in het begin leek ze heel integer maar nu krijg ik steeds meer de indruk: vorige week met de hoofdstad van australie en nu met die vlam en de tijd tellen..
    pi_8522250
    Inge is de mol, denk ik.
    En ik hoop echt dat Sandra gaat winnen. Echt een leuk mens is dat. Ik hoop dat die heel ver komt.
    pi_8522253
    voor mij is marc nog steeds de mol, nu was opeens zijn horloge kapot toen bleek dat ze 5 minuten te laat aankwamen.
    pi_8522281
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:51 schreef hoofdmuts het volgende:
    voor mij is marc nog steeds de mol, nu was opeens zijn horloge kapot toen bleek dat ze 5 minuten te laat aankwamen.
    Ik vond Marc ook altijd wel verdacht maar volgens mij hebben ze zich echt de schompes gehaast om die vlam optijd over het water te krijgen.. toch !?

Je hebt daar trouwens wel een goeie: In het water werd er op een gegeven moment heel wat ge-eikeld over die vlam. Ze moesten naar de rotsen voor die 'reserve-vlam' waar Marc voor ging zorgen maar volgens mij duurde dat al met al vrij lang..

pi_8522320
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:51 schreef hoofdmuts het volgende:
    idd
    pi_8522322
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:52 schreef Michaelangelo het volgende:

[..]

Ik vond Marc ook altijd wel verdacht maar volgens mij hebben ze zich echt de schompes gehaast om die vlam optijd over het water te krijgen.. toch !?

en dat gehannes met overstappen dan? Daar heeft wel heel veel tijd ingezeten.
    pi_8522323
    Inge had 5 jaar paardgereden , maar ze roept wel 'stop' als het paard onstuimig word (ik dacht dat dit één van de bassisdingen was die je wist over een paard? dat het niet naar vocale commando's luisterd)
    pi_8522331
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:48 schreef cptmarco het volgende:
    wie was voor mij de Mol deze aflevering?

Inge vond ik erg verdacht. Ze zat achterop de fiets en had alle kans om dat vuurtje uit te blazen zodat ze terug moesten fietsen.
    Zij wou met z'n tweeën door en niet iemand achter laten om het vuur te laten branden. Wou ze soms dat het vuur uit zou gaan??

Riep ze in de grot niet dat ze kon paardrijden (iets met vijf jaar geleden voor het laatst) en even later (toen ze op het knol zat)riep ze als een klein kind dat ze niet paardrijden kon.

Mijn mol is voorlopig Inge.

Juist! Daarom denk ik het ook!
      FOK!fossiel zondag 16 februari 2003 @ 20:54:53 #83
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8522344
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Juist! Daarom denk ik het ook!

dank je
    pi_8522348
    AARRGHHHHH.... nu heb ik 3 hoofdverdachten.. en bedankt he!
    Inge, Shadia en Marc
    pi_8522385
    En die vrouw past wel heel erg goed bij Marc zeg. Wat een vreselijk mens.
    pi_8522429
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 19:31 schreef Rewimo het volgende:
    Van de week schoot me nog wat te binnen: hoe krijgt de Mol eigenlijk zijn instructies en tips van de redactie?
    's nachts briefjes achterlaten in het bed?

En het zal ook allemaal van tevoren wel besproken zijn wat de opdrachten zijn en hoe er gesaboteerd kan worden.

Weet iemand wanneer het herhaald wordt? Ik heb het eerste half uur gemist

pi_8522431
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
    En die vrouw past wel heel erg goed bij Marc zeg. Wat een vreselijk mens.
    HAHAHAHAHA, maar Marc heeft d'r nodig
    pi_8522457
    Ik heb trouwens het idee dat inge de aandacht een beetje te veel op zich wil richten,de vorige aflevering met dat tellen 9 x 10 = 900 en nu weer met dat paardrijden, ik denk dat ze wil dat de anderen denken dat zij de mol is.
      FOK!fossiel zondag 16 februari 2003 @ 20:58:43 #89
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8522464
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:57 schreef calvobbes het volgende:

[..]

volgens mij wordt het niet herhaald

De vrouw van marc was inderdaad bijzonder

[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 16-02-2003 20:59]

pi_8522466
    En de mol zal ook wel van tevoren hebben geweten welke partner wat zei, dan kan die zo ook wat sjoemelen.
    pi_8522487
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:58 schreef cptmarco het volgende:
    De vrouw van marc wass inderdaad bijzonder
    Subtiel.
    pi_8522500
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:58 schreef hoofdmuts het volgende:
    Ik heb trouwens het idee dat inge de aandacht een beetje te veel op zich wil richten,de vorige aflevering met dat tellen 9 x 10 = 900 en nu weer met dat paardrijden, ik denk dat ze wil dat de anderen denken dat zij de mol is.
    Dat viel mij ook al op: in het begin was zei vrij rustig maar de laatste afleveringen maakt ze 'domme' opzichtige fouten..
      FOK!fossiel zondag 16 februari 2003 @ 21:02:39 #93
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8522574
    mijn theorie van het beginfilmpje gaat ook nog steeds op:

ene week iemand links van het midden die er uit moet en de andere week iemand rechts van het midden die er uit moet. Die gene die in het midden staat is de Mol in dit geval nog steeds Sandra

Volgens mijn theorie gaat volgende week Stijn eruit....

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 februari 2003 @ 21:03:26 #94
    13151 crew  Rewimo
    pi_8522597
    Dat met die koptelefoons was ook raar. Ik zag Marc en Inge een beetje swingen, alsof ze muziek erop hadden staan. Bij de rest kreeg ik geen indruk van wat ze hoorden.
    pi_8522603
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:02 schreef cptmarco het volgende:
    Die gene die in het midden staat is de Mol in dit geval nog steeds Sandra
    Go Sandra!
    pi_8522703
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:02 schreef cptmarco het volgende:
    mijn theorie van het beginfilmpje gaat ook nog steeds op:

ene week iemand links van het midden die er uit moet en de andere week iemand rechts van het midden die er uit moet. Die gene die in het midden staat is de Mol in dit geval nog steeds Sandra

Volgens mijn theorie gaat volgende week Stijn eruit....

* cptmarco heeft vast wel ergens een stukje beginfilm digitaal online??!
    pi_8522736
    De volgorde van het beginfilmpje vandaag:
    Corry - Shadia - Marc - Sandra - Stijn - Inge

Als de theorie klopt gaat idd volgende week Stijn eruit.

FOK!fossiel zondag 16 februari 2003 @ 21:09:21 #98
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8522755
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:07 schreef Michaelangelo het volgende:

[..]

* cptmarco heeft vast wel ergens een stukje beginfilm digitaal online??!

tuurlijk niet
    pi_8522759
    en de blikken nadat de uitslag van de inzetten bekend werden gemaakt
    pi_8522784
    In vond wel dat Sandra opvallend zat te gniffelen toen Corry eruit moest.
    pi_8522845
    Wat ik vreemd vond is dat Shadia gehaald moest worden om haar vriendin gedag te zeggen. Ze lag als enige nog te slapen. Zou zij alleen geslapen hebben?
    Shadia en Inge en Marc vind ik alle drie mollen. Het is en blijft belgie natuurlijk er zijn er gewoon 3

Sandra en Stijn zijn het niet.

Het voelt heerlijk!!!!
    pi_8522855
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
    en de blikken nadat de uitslag van de inzetten bekend werden gemaakt
    Dat kwam waarschijnlijk al door die pasvragen: Corry had er geen en de kans was daardoor ook vrij groot dat ze eruit zou gaan... Ik had het idee dat 't dit keer minder 'emotioneel' was dan de vorige keren, vond ik wel een beetje raar.
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 februari 2003 @ 21:14:42 #103
    13151 crew  Rewimo
    pi_8522906
    Had je nu de ondertiteling aangezet, Jessie? Die houdt er wel steeds mee op trouwens
    pi_8522937
    Ja heeerlijk die ondertiteling. Wou dat ik het eerder ontdekt had Bij mij heeft het niet 1 keer gehaperd, vreemd !!
    Het voelt heerlijk!!!!
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 februari 2003 @ 21:16:35 #105
    13151 crew  Rewimo
    pi_8522965
    Bij mij blijft ie steeds hangen
    pi_8523039
    tss....ondertiteling
      FOK!fossiel zondag 16 februari 2003 @ 21:18:50 #107
    8443 cptmarco
    it's captain...
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 16 februari 2003 @ 21:19:50 #108
    11389 crew  qltel
    Meneer Rewimo
    pi_8523066
    Uh, Rewimo, misschien moet je de zender even wat precieser afstemmen. Door slechte ontvangst wil de teletekst wel eens wegvallen.
    pi_8523091
    Ik zei het toch Rewimo de mol saboteert jou gewoon
    Het voelt heerlijk!!!!
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 februari 2003 @ 21:22:18 #110
    13151 crew  Rewimo
    pi_8523136
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:19 schreef qltel het volgende:
    Uh, Rewimo, misschien moet je de zender even wat precieser afstemmen. Door slechte ontvangst wil de teletekst wel eens wegvallen.
    Had je dat vanmiddag niet even kunnen bedenken? Had jij het mooi kunnen doen
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:20 schreef jessie het volgende:
    In dat geval is qltel de mol
    pi_8523143
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:20 schreef jessie het volgende:
    Rewimo zit op een goed spoor en de mol wil hem tegenwerken!
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 februari 2003 @ 21:23:30 #112
    13151 crew  Rewimo
    pi_8523175
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Rewimo zit op een goed spoor en de mol wil hem tegenwerken!

haar

pi_8523263
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:23 schreef Rewimo het volgende:
    haar

Sorry, dat typ ik altijd. Ik zag het staan en dacht: hola, misschien is Rewimo wel een haar.
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 februari 2003 @ 21:27:49 #114
    13151 crew  Rewimo
    pi_8523287
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Sorry, dat typ ik altijd. Ik zag het staan en dacht: hola, misschien is Rewimo wel een haar.

't Is je vergeven
    pi_8523474
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 21:27 schreef Rewimo het volgende:
    't Is je vergeven
    Da's mooi!
      zondag 16 februari 2003 @ 23:26:06 #116
    1986 Jane
    pi_8526227
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:57 schreef calvobbes het volgende:
    Even gekopieerd uit een topic op www.wieisdemol.com :
    quote:
    Heruitzendingen op TV1

De eerste zeven afleveringen van De Mol gaan opnieuw uitgezonden worden op TV1. Vanaf maandag 3 maart maakt de herhaling van De rode loper plaats voor de heruitzendingen van De Mol.

De heruitzendingen lopen tot 8 maart en vallen na het laatavondjournaal. Op zaterdag 8 maart, de dag vóór de grote finale, staan er twee heruitzendingen geprogrammeerd.

Mollenvangers kunnen dus nog eens alles rustig bekijken en op 9 maart zien of hun vermoedens kloppen. Op 16 maart is er een aflevering waarin wordt getoond hoe De Mol kon ontmaskerd worden.

bron : VRT TT

Verder een verwarrende uitzending... Voor mezelf dan. Moet hem nog even op me in laten werken en misschien nog eens kijken. Inge was ineens superverdacht met die vlam en Marc een stuk minder. Al was het natuurlijk wel verdacht dat ze net 5 minuten te laat aankwamen en zijn horloge 'stuk' was. Maar ja, Marc besloot wel om te gaan bungeejumpen, nadat hij eerst gezegd had dat zijn vrouw 'nee' gezegd had en haalde zo geld binnen voor de pot.
    Ook Stijn vond ik verdacht, vooral omdat hij er naar uitkeek dat het bezoek weer wegging. Niet zo leuk voor zijn zusje, maar ook misschien wel mols. Voor de mol is het misschien wel moeilijker om in zijn/haar rol te blijven als er bezoek is. Nou ja, ik weet het niet...

Moet trouwens de video sowieso nog eens terugspoelen naar het punt voor het bungeejumpen waar Stijn vertelt wat hij denkt dat zijn zus heeft voorspeld. Volgens mij staan de gegeven antwoorden precies omgekeerd in beeld, als je het vergelijkt met de andere kandidaten. Dus het antwoord van zijn zus rechts en dat van hem links (of omgekeerd) terwijl het bij de anderen andersom was.

pi_8529715
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 23:26 schreef Jane het volgende:
    Volgens mij staan de gegeven antwoorden precies omgekeerd in beeld, als je het vergelijkt met de andere kandidaten. Dus het antwoord van zijn zus rechts en dat van hem links (of omgekeerd) terwijl het bij de anderen andersom was.
    Klopt, ze stonden daar andersom. Dat vond ik nog verwarrend toen ik van alles zat te noteren.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 februari 2003 @ 07:53:16 #118
    13151 crew  Rewimo
    pi_8529718
    Dat horloge is volgens mij niet zo belangrijk. Zie maar eens kans om een modern horloge te stoppen. Dat kan alleen door de batterij eruit te halen, en dat lukt echt niet tijdens zo'n wateropdracht. Ik denk eerder dat de regie daar dankbaar gebruik van heeft gemaakt
      maandag 17 februari 2003 @ 08:58:42 #119
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_8529984
    vrouw van marc wist meteen te melden dat het een duur horloge was, maar toonde verder weinig belangstelling er in.
    pi_8532178
    De muziek was weer erg goed gisteren, en het was ook weer erg filmisch allemaal. Dat lettertype dat ze gebruiken draagt daar erg aan bij.

Als Marc de Mol is is hij wel een slechte hoor. En ik kan me niet voorstellen dat de makers het al zo vroeg weg zouden geven. Zou te makkelijk zijn.

Die schat van een Shadia, die is het. Denk ik nu, en ik hoop het ook. Want zij is zo lief en leuk maar toch lekker pittig en vooral ook erg intelligent. Zou dus geweldig zijn als zij de Mol was. Dat zag je ook in die promo van volgende week waarin ze met Inge zat te praten, het kan haast niet anders als dat een hint van de makers was. Die vriendin Kelly van d'r had wel een sletterige berg cleevage trouwens.

Corry was deze aflevering wel leuk, aardig en vriendelijk lachen enzo. Maar haar tijd was gekomen. Haar gekrijs zal ik in ieder geval zeker niet missen. Eigenlijk vind ik nu iedereen wel leuk. Sandra is ook een sympathiek typje. Die heeft trouwens best een stud aan de haak geslagen. Ook Stijn is al minder irritant, maar ik blijf erbij dat een leuk vlot hip kapsel echt een wereld van verschil zou maken.

Wat ik jammer vind is dat je niet elke week aan het eind een foto van alle kandidaten te zien krijgt waarop dan steeds elke keer de afvaller wit wordt gemaakt zoals bij de Nederlandse Mol. Dat geeft altijd wat extra mystiek en spanning aan het geheel. The finishing touch, zeg maar.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
    SmashBro was echt een lieve jongen O+.
    LaToya rules
    pi_8532247
    quote:
    Op maandag 17 februari 2003 11:46 schreef SmashBro het volgende:
    De muziek was weer erg goed gisteren
    Net als vorige week was aan de muziek al te horen wie er uit ging. De muziek ging echt naar een eindpunt vlak voordat Corry het rode scherm kreeg
      maandag 17 februari 2003 @ 11:49:46 #122
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_8532262
    quote:
    Op maandag 17 februari 2003 11:46 schreef SmashBro het volgende:
    Wat ik jammer vind is dat je niet elke week aan het eind een foto van alle kandidaten te zien krijgt waarop dan steeds elke keer de afvaller wit wordt gemaakt zoals bij de Nederlandse Mol. Dat geeft altijd wat extra mystiek en spanning aan het geheel. The finishing touch, zeg maar.
    dat klopt zeker
    nu zijn de afvallers ook echt weg: uit het oog uit het hart
    pi_8537241
    Ik moet zeggen dat ik inderdaad niet zo lekker in het spel zelf zit.
      maandag 17 februari 2003 @ 15:48:19 #124
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_8537564
    zojuist was Corry op Studio Brussel. ze blijkt ook nog eens zwanger te zijn, leuk he.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 februari 2003 @ 18:06:34 #125
    13151 crew  Rewimo
    pi_8540927
    quote:
    Op maandag 17 februari 2003 15:48 schreef dolle_hond het volgende:
    zojuist was Corry op Studio Brussel. ze blijkt ook nog eens zwanger te zijn, leuk he.
    Van wie?
      maandag 17 februari 2003 @ 20:23:43 #126
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_8543899
    quote:
    Op maandag 17 februari 2003 18:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Van wie?

heb ik gemist
    pi_8544035
    Mijn god, het plant zich voort.
      Moderator maandag 17 februari 2003 @ 20:32:29 #128
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_8544062
    Ik gok erop dat Shadia de mol is.

Verder geen onderbouwing.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_8549505
    quote:
    Op maandag 17 februari 2003 11:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Net als vorige week was aan de muziek al te horen wie er uit ging. De muziek ging echt naar een eindpunt vlak voordat Corry het rode scherm kreeg

Daar kun je toch echt niet van uit gaan hoor, ze faken dat ook vaak.
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_8549616
    quote:
    Op zondag 16 februari 2003 20:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
    En de mol zal ook wel van tevoren hebben geweten welke partner wat zei, dan kan die zo ook wat sjoemelen.
    Lijkt me niet, het zou heel moeilijk zijn om de mol even af te zonderen net voor die "opdracht".
    Hij kan wel makkelijk op voorhand met zijn/haar eigen partner iets hebben afgesproken.
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')