De Mol wordt iedere zondag op VRT uitgezonden om 19.45.
De overgebleven kandidaten (na afl. 3):
Inge
Marc
Corry
Walter
Stijn
Sandra
Shadia
Afvallers:
Ronde 1: Christophe
Ronde 2: Nicole
Ronde 3: Bruno
Website: www.demol3.be
Fansite: http://www.showbizzsite.be/demol/
Vorige topic: De Mol 3 (2003, BE)
Poll:
Poll: Wie is de mol? Na afl. 3.
(Misschien een domme vraag, maar weet iemand wanneer de nieuwe Nederlandse serie begint?)
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/213277 22 februari.
Op maandag 3 februari 2003 15:40 schreef DrMarten het volgende:
(Misschien een domme vraag, maar weet iemand wanneer de nieuwe Nederlandse serie begint?)
quote:Zenk joe
Op maandag 3 februari 2003 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
http://forum.fok.nl/showtopic.php/213277 22 februari.
In dat mailtje staat trouwens 21 februari en niet 22
(Dat jij daarlijk niet de verkeerde dag zit te kijken).
quote:Weet ik, maar dat staat verderop in het topic.
Op maandag 3 februari 2003 15:43 schreef DrMarten het volgende:
Zenk joeIn dat mailtje staat trouwens 21 februari en niet 22
(Dat jij daarlijk niet de verkeerde dag zit te kijken).
quote:Op 8 maart, om 21.00 bij de AVRO op Nederland 1
Op maandag 3 februari 2003 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb nog geen een aflevering van deze serie gezien (jammer genoeg) maar op de foto's afgaand, ga ik voor marc(Misschien een domme vraag, maar weet iemand wanneer de nieuwe Nederlandse serie begint?)
BTW, de mol is Shadia.
- Marc biedt aan om te gaan proefklimmen. Ik vroeg me inderdaad ook al af waarom hij zich niet aanmeldde om 'echt' te klimmen, want ik vond hem daar echt geschikt voor. En wat was nu zijn doel? De anderen nerveuzer maken?
- Marc bestuurt toevallig(?) de auto die aangereden wordt. Ik vind dit zelf heel opvallend. Men moest er immers zeker van zijn dat de aanrijding ook zou plaatsvinden (anders was het hele koker-gebeuren op het politiebureau mislukt), maar men moest ook het risico op een erger ongeval zo klein mogelijk houden. Dé manier om zeker te weten dat het ongeval zo zou verlopen als men van te voren had gepland, was om in beide auto's een bestuurder te zetten die wist wat er zou gebeuren.
- Marc blijft bij de laatste foute vraag/antwoord achter. Waarom? Hij is toch de 'superkandidaat' met een goede conditie? Maar misschien wist hij dat er al zoveel tijd verloren was gegaan dat het toch heel krap zou worden en gokte hij dat één van de anderen (Bruno) het niet zou halen? Als hij zelf zou gaan en dan zeggen dat hij niet meer kon was dat wellicht ongeloofwaardig geweest.
- Marc weigert de mogelijkheid de dubbele vrijstelling te krijgen. Ik denk zelf dat men de Mol niet 2 dagen uit het spel haalt. Maar goed, het kan natuurlijk ook dat de Mol gedaan heeft of hij/zij meelootte, maar dat men gezorgd heeft dat de naam van de Mol niet getrokken werd.
En dan nog even over Inge en haar verkeerde antwoord over de hoofdstad van Australie:
Sommige mensen beschouwen dit als een mollenstreek, maar had de Mol niet veel meer kans om te saboteren als hij/zij zo lang mogelijk mee ging op de route? En bovendien, als de gang van zaken zo door Inge gepland was, dan had ze wel heel veel geluk dat de anderen niet besloten om Corry mee te nemen, want dan hadden ze die natuurlijk achtergelaten bij het eerste foute antwoord.
BTW, voor de echte fans is wieisdemol.com ook een grote aanrader.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 04-02-2003 13:43]
quote:ik ben overtuigd
Op dinsdag 4 februari 2003 11:10 schreef Jane het volgende:
Voor mij is Marc na afl. 3 nog steeds de Mol. Hij doet zo zijn best (zo lijkt het), maar toch mislukt er wel heel veel waar hij bij betrokken is. Of het lukt maar nét. En bovenal heb ik hem niet 1x op onmols gedrag kunnen betrappen.- Marc biedt aan om te gaan proefklimmen. Ik vroeg me inderdaad ook al af waarom hij zich niet aanmeldde om 'echt' te klimmen, want ik vond hem daar echt geschikt voor. En wat was nu zijn doel? De anderen nerveuzer maken?
- Marc bestuurt toevallig(?) de auto die aangereden wordt. Ik vind dit zelf heel opvallend. Men moest er immers zeker van zijn dat de aanrijding ook zou plaatsvinden (anders was het hele koker-gebeuren op het politiebureau mislukt), maar men moest ook het risico op een erger ongeval zo klein mogelijk houden. Dé manier om zeker te weten dat het ongeval zo zou verlopen als men van te voren had gepland, was om in beide auto's een bestuurder te zetten die wist wat er zou gebeuren.
- Marc blijft bij de laatste foute vraag/antwoord achter. Waarom? Hij is toch de 'superkandidaat' met een goede conditie? Maar misschien wist hij dat er al zoveel tijd verloren was gegaan dat het toch heel krap zou worden en gokte hij dat één van de anderen (Bruno) het niet zou halen? Als hij zelf zou gaan en dan zeggen dat hij niet meer kon was dat wellicht ongeloofwaardig geweest.
- Marc weigert de mogelijkheid de dubbele vrijstelling te krijgen. Ik denk zelf dat men de Mol niet 2 dagen uit het spel haalt. Maar goed, het kan natuurlijk ook dat de Mol gedaan heeft of hij/zij meelootte, maar dat men gezorgd heeft dat de naam van de Mol niet getrokken werd.
En dan nog even over Inge en haar verkeerde antwoord over de hoofdstad van Australie:
Sommige mensen beschouwen dit als een mollenstreek, maar had de Mol niet veel meer kans om te saboteren als hij/zij zo lang mogelijk mee ging op de route? En bovendien, als de gang van zaken zo door Inge gepland was, dan had ze wel heel veel geluk dat de anderen niet besloten om Corry mee te nemen, want dan hadden ze die natuurlijk achtergelaten bij het eerste foute antwoord.BTW, voor de echte fans is wieisdemol.com ook een grote aanrader.
quote:Klinkt allemaal erg logisch, en als je dit zo leest is hij inderdaad een goede kandidaat voor de MOl. Dat wordt met z'n alle hem volgende erg goed in de gaten houden.
een hele Marc-verdenking
quote:Nog even hierover:
Ik heb gisteren de aflevering nog eens bekeken en het lijkt alsof Marc ook helemaal niet zo blij is dat hij bij het laatste antwoord moet achterblijven. Hij heeft echter geen keus, want Stijn en Bruno rennen al hard weg en Shadia was achterop geraakt en in geen velden of wegen te bekennen. Maar ja, als hij de mol is dan had hij zijn vertragende werk toch al gedaan.
Het was Marc's idee om de groep bij vraag 1 op te splitsen. Dit was hoe dan ook een dubieuze beslissing, want op deze manier was het zeker dat ze al bij vraag 1 een kandidaat zouden verliezen. Bovendien resulteerde dit er in dat de tweede groep (hij en Shadia) een hele tijd met Corry achter groep 1 aan moest hobbelen, waardoor ze veel langer met Corry in de rolstoel hebben moeten zeulen dan had gehoeven als ze haar gelijk hadden meegenomen. Dan hadden ze haar namelijk veel eerder bij een fout antwoord kunnen achterlaten.
Ik zeg niet dat dit gedoe met Corry allemaal vooropgezet plan was, maar het kwam de mol wel erg goed uit natuurlijk.
En oh ja, ik heb ook nog eens naar het moment gekeken dat Inge achterbleef bij het eerste foute antwoord, maar het lijkt mij dat ze dit toch niet vantevoren gepland had hoor. Óf ze heeft het wel héél goed gespeeld. Na het zien van de mededeling dat het antwoord fout was, rent ze namelijk al heel snel weg, maar wordt teruggeroepen door Shadia en Marc omdat er iemand moet achterblijven. Voor hetzelfde geld had Shadia gelijk aangeboden om te blijven en was Inge gewoon verder gegaan. Ik denk dat dit geen mollenstreek van Inge was.
quote:je bent wel een echte speurneus zeg
Op woensdag 5 februari 2003 11:31 schreef Jane het volgende:
Nog even hierover:Ik heb gisteren de aflevering nog eens bekeken en ..........
ik vond het iig een hele leuke aflevering. die tip van jou over die aanrijding met Marc is heel sterk en overtuigend.
quote:Ja, na The Beatles is 'Wie Is De Mol?' mijn andere grote passie.
Op woensdag 5 februari 2003 12:21 schreef dolle_hond het volgende:je bent wel een echte speurneus zeg
Gelukkig zijn er altijd nog Jane's uitgebreide analyse's!
quote:Ja, de zenuwen slaan alweer toe hier
Op zondag 9 februari 2003 14:01 schreef jessie het volgende:
Joepieeeeeeeeeeeeee vanavond weer 'mollen'
quote:Nu.. (bijna
Op zondag 9 februari 2003 19:28 schreef dolle_hond het volgende:
nog een dik kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |