abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8255375

We gaan weer verder.

De Mol wordt iedere zondag op VRT uitgezonden om 19.45.

De overgebleven kandidaten (na afl. 3):
Inge

Marc

Corry

Walter

Stijn

Sandra

Shadia

Afvallers:
Ronde 1: Christophe
Ronde 2: Nicole
Ronde 3: Bruno

Website: www.demol3.be
Fansite: http://www.showbizzsite.be/demol/

Vorige topic: De Mol 3 (2003, BE)

Poll:
Poll: Wie is de mol? Na afl. 3.

• Inge
  • Marc
  • Stijn
  • Shadia
  • Sandra
  • Walter
  • Corry

• Tussenstand:
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_8255417
    Inge is de Mol.
    pi_8255458
    Ik heb nog geen een aflevering van deze serie gezien (jammer genoeg) maar op de foto's afgaand, ga ik voor marc

(Misschien een domme vraag, maar weet iemand wanneer de nieuwe Nederlandse serie begint?)

A mind with a heart of it's own
    pi_8255481
    quote:
    Op maandag 3 februari 2003 15:40 schreef DrMarten het volgende:
    (Misschien een domme vraag, maar weet iemand wanneer de nieuwe Nederlandse serie begint?)
    http://forum.fok.nl/showtopic.php/213277 22 februari.
    pi_8255529
    quote:
    Op maandag 3 februari 2003 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/showtopic.php/213277 22 februari.

Zenk joe

In dat mailtje staat trouwens 21 februari en niet 22

(Dat jij daarlijk niet de verkeerde dag zit te kijken).

A mind with a heart of it's own
    pi_8255653
    quote:
    Op maandag 3 februari 2003 15:43 schreef DrMarten het volgende:
    Zenk joe

In dat mailtje staat trouwens 21 februari en niet 22

(Dat jij daarlijk niet de verkeerde dag zit te kijken).

Weet ik, maar dat staat verderop in het topic.
    pi_8259968
    quote:
    Op maandag 3 februari 2003 15:40 schreef DrMarten het volgende:
    Ik heb nog geen een aflevering van deze serie gezien (jammer genoeg) maar op de foto's afgaand, ga ik voor marc

Op 8 maart, om 21.00 bij de AVRO op Nederland 1 . Speelt zich af in Canada. Het was oorspronkelijk 21/22 februari, maar waarschijnlijk door Idols is het verplaatst. Het valt nu samen met de Idols finale.

BTW, de mol is Shadia.

pi_8262443
    ik ben hier echt heel slecht in. keek gister voor het eerst, en vond Bruno de mol. dus exit bruno. overkomt me steeds.
      dinsdag 4 februari 2003 @ 00:50:35 #9
    35818 LouLou
    ouwe lurkster
    pi_8264458
    Misschien voor de echte detectives onder ons: op maandag's is er op de VRT om 22:30 een talkshow, "De Laatste Show" waarin de afvaller van de zondagaflevering van de Mol te gast is.
    Deze keer zat Bruno er dus en hoewel hij niet prijsgaf van wat er al allemaal gebeurd is, is het toch leuk te zien hoe hij zich onder de vragen probeert uit te worstelen.
    Oh.
    Ok.
      dinsdag 4 februari 2003 @ 01:04:54 #10
    18811 sooty
    Hab' meine Frist verlänge
    pi_8264551

Shadia is de mol.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
      dinsdag 4 februari 2003 @ 11:10:44 #11
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_8266963
    Voor mij is Marc na afl. 3 nog steeds de Mol. Hij doet zo zijn best (zo lijkt het), maar toch mislukt er wel heel veel waar hij bij betrokken is. Of het lukt maar nét. En bovenal heb ik hem niet 1x op onmols gedrag kunnen betrappen.

- Marc biedt aan om te gaan proefklimmen. Ik vroeg me inderdaad ook al af waarom hij zich niet aanmeldde om 'echt' te klimmen, want ik vond hem daar echt geschikt voor. En wat was nu zijn doel? De anderen nerveuzer maken?

- Marc bestuurt toevallig(?) de auto die aangereden wordt. Ik vind dit zelf heel opvallend. Men moest er immers zeker van zijn dat de aanrijding ook zou plaatsvinden (anders was het hele koker-gebeuren op het politiebureau mislukt), maar men moest ook het risico op een erger ongeval zo klein mogelijk houden. Dé manier om zeker te weten dat het ongeval zo zou verlopen als men van te voren had gepland, was om in beide auto's een bestuurder te zetten die wist wat er zou gebeuren.

- Marc blijft bij de laatste foute vraag/antwoord achter. Waarom? Hij is toch de 'superkandidaat' met een goede conditie? Maar misschien wist hij dat er al zoveel tijd verloren was gegaan dat het toch heel krap zou worden en gokte hij dat één van de anderen (Bruno) het niet zou halen? Als hij zelf zou gaan en dan zeggen dat hij niet meer kon was dat wellicht ongeloofwaardig geweest.

- Marc weigert de mogelijkheid de dubbele vrijstelling te krijgen. Ik denk zelf dat men de Mol niet 2 dagen uit het spel haalt. Maar goed, het kan natuurlijk ook dat de Mol gedaan heeft of hij/zij meelootte, maar dat men gezorgd heeft dat de naam van de Mol niet getrokken werd.

En dan nog even over Inge en haar verkeerde antwoord over de hoofdstad van Australie:
    Sommige mensen beschouwen dit als een mollenstreek, maar had de Mol niet veel meer kans om te saboteren als hij/zij zo lang mogelijk mee ging op de route? En bovendien, als de gang van zaken zo door Inge gepland was, dan had ze wel heel veel geluk dat de anderen niet besloten om Corry mee te nemen, want dan hadden ze die natuurlijk achtergelaten bij het eerste foute antwoord.

BTW, voor de echte fans is wieisdemol.com ook een grote aanrader.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 04-02-2003 13:43]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
    pi_8268735
    helemaal met het bovenstaande eens
      dinsdag 4 februari 2003 @ 13:44:32 #13
    1986 Jane
    pi_8270230
    BTW, Marc wilde ook absoluut niet dat Corry een aantal van de boeken mee zou nemen naar de volgende splitsing, terwijl zij die toch makkelijk op haar schoot kon nemen. Ok, niet allemaal, maar wel een paar. Waarom wilde hij dit niet?
    pi_8273172
    Jane, jij bent best slim .
    pi_8279310
    quote:
    Op dinsdag 4 februari 2003 11:10 schreef Jane het volgende:
    Voor mij is Marc na afl. 3 nog steeds de Mol. Hij doet zo zijn best (zo lijkt het), maar toch mislukt er wel heel veel waar hij bij betrokken is. Of het lukt maar nét. En bovenal heb ik hem niet 1x op onmols gedrag kunnen betrappen.

- Marc biedt aan om te gaan proefklimmen. Ik vroeg me inderdaad ook al af waarom hij zich niet aanmeldde om 'echt' te klimmen, want ik vond hem daar echt geschikt voor. En wat was nu zijn doel? De anderen nerveuzer maken?

- Marc bestuurt toevallig(?) de auto die aangereden wordt. Ik vind dit zelf heel opvallend. Men moest er immers zeker van zijn dat de aanrijding ook zou plaatsvinden (anders was het hele koker-gebeuren op het politiebureau mislukt), maar men moest ook het risico op een erger ongeval zo klein mogelijk houden. Dé manier om zeker te weten dat het ongeval zo zou verlopen als men van te voren had gepland, was om in beide auto's een bestuurder te zetten die wist wat er zou gebeuren.

- Marc blijft bij de laatste foute vraag/antwoord achter. Waarom? Hij is toch de 'superkandidaat' met een goede conditie? Maar misschien wist hij dat er al zoveel tijd verloren was gegaan dat het toch heel krap zou worden en gokte hij dat één van de anderen (Bruno) het niet zou halen? Als hij zelf zou gaan en dan zeggen dat hij niet meer kon was dat wellicht ongeloofwaardig geweest.

- Marc weigert de mogelijkheid de dubbele vrijstelling te krijgen. Ik denk zelf dat men de Mol niet 2 dagen uit het spel haalt. Maar goed, het kan natuurlijk ook dat de Mol gedaan heeft of hij/zij meelootte, maar dat men gezorgd heeft dat de naam van de Mol niet getrokken werd.

En dan nog even over Inge en haar verkeerde antwoord over de hoofdstad van Australie:
    Sommige mensen beschouwen dit als een mollenstreek, maar had de Mol niet veel meer kans om te saboteren als hij/zij zo lang mogelijk mee ging op de route? En bovendien, als de gang van zaken zo door Inge gepland was, dan had ze wel heel veel geluk dat de anderen niet besloten om Corry mee te nemen, want dan hadden ze die natuurlijk achtergelaten bij het eerste foute antwoord.

BTW, voor de echte fans is wieisdemol.com ook een grote aanrader.

ik ben overtuigd
      FOK!fossiel dinsdag 4 februari 2003 @ 20:26:54 #16
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_8279398
    quote:
    een hele Marc-verdenking
    Klinkt allemaal erg logisch, en als je dit zo leest is hij inderdaad een goede kandidaat voor de MOl. Dat wordt met z'n alle hem volgende erg goed in de gaten houden.
      woensdag 5 februari 2003 @ 11:31:46 #17
    1986 Jane
    pi_8288110
    quote:
    Nog even hierover:

Ik heb gisteren de aflevering nog eens bekeken en het lijkt alsof Marc ook helemaal niet zo blij is dat hij bij het laatste antwoord moet achterblijven. Hij heeft echter geen keus, want Stijn en Bruno rennen al hard weg en Shadia was achterop geraakt en in geen velden of wegen te bekennen. Maar ja, als hij de mol is dan had hij zijn vertragende werk toch al gedaan.
    Het was Marc's idee om de groep bij vraag 1 op te splitsen. Dit was hoe dan ook een dubieuze beslissing, want op deze manier was het zeker dat ze al bij vraag 1 een kandidaat zouden verliezen. Bovendien resulteerde dit er in dat de tweede groep (hij en Shadia) een hele tijd met Corry achter groep 1 aan moest hobbelen, waardoor ze veel langer met Corry in de rolstoel hebben moeten zeulen dan had gehoeven als ze haar gelijk hadden meegenomen. Dan hadden ze haar namelijk veel eerder bij een fout antwoord kunnen achterlaten.
    Ik zeg niet dat dit gedoe met Corry allemaal vooropgezet plan was, maar het kwam de mol wel erg goed uit natuurlijk.

En oh ja, ik heb ook nog eens naar het moment gekeken dat Inge achterbleef bij het eerste foute antwoord, maar het lijkt mij dat ze dit toch niet vantevoren gepland had hoor. Óf ze heeft het wel héél goed gespeeld. Na het zien van de mededeling dat het antwoord fout was, rent ze namelijk al heel snel weg, maar wordt teruggeroepen door Shadia en Marc omdat er iemand moet achterblijven. Voor hetzelfde geld had Shadia gelijk aangeboden om te blijven en was Inge gewoon verder gegaan. Ik denk dat dit geen mollenstreek van Inge was.

pi_8289001
    quote:
    Op woensdag 5 februari 2003 11:31 schreef Jane het volgende:
    Nog even hierover:

Ik heb gisteren de aflevering nog eens bekeken en ..........

je bent wel een echte speurneus zeg

ik vond het iig een hele leuke aflevering. die tip van jou over die aanrijding met Marc is heel sterk en overtuigend.

woensdag 5 februari 2003 @ 12:32:33 #19
    1986 Jane
    pi_8289157
    quote:
    Op woensdag 5 februari 2003 12:21 schreef dolle_hond het volgende:

je bent wel een echte speurneus zeg

Ja, na The Beatles is 'Wie Is De Mol?' mijn andere grote passie.
    pi_8299238
    Ik heb het gemist zondag!
    Dus nu baal ik!

Gelukkig zijn er altijd nog Jane's uitgebreide analyse's!

pi_8335590
    Ik wil nog even terugkomen op de 'botsing'. Het is heel aannemelijk dat Marc de mol is, omdat hij achter het stuur is en Woestijnvis zo minder risico's wil lopen dat er wat gebeurd. Maar waarom stopte Marc eerst? Omdat de wagen ervoor stopte? En wie zat daar achter het stuur? Shadia. En ik las nog een verdachte actie. Inge zou vlak voor de botsing haar gordel hebben omgedaan, vreemd??? Ik heb van de week nog eens alle aanwijzingen op een rijtje gezet, en ik denk wel dat de mol uit dit trio komt. Heb Sandra nog verdacht, maar ze ligt er TE dik bovenop, een mol gaat niet vrijwillig weg (Stijn), Walter heeft nog niks verdachts gedaan en Corry lijkt me ook niet echt logisch. Al weet je het maar nooit natuurlijk...
    pi_8365796
    Joepieeeeeeeeeeeeee vanavond weer 'mollen'
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 februari 2003 @ 18:39:08 #23
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_8370681
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 14:01 schreef jessie het volgende:
    Joepieeeeeeeeeeeeee vanavond weer 'mollen'
    Ja, de zenuwen slaan alweer toe hier
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      zondag 9 februari 2003 @ 19:28:51 #24
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_8371858
    quote:
    Op zondag 9 februari 2003 19:28 schreef dolle_hond het volgende:
    nog een dik kwartier
    Nu.. (bijna )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: