Maar wat een geweldige bandnaam.
*tjekt uit*
quote:nee, het lijkt er absoluut niet op
Op zondag 2 februari 2003 19:42 schreef japeke het volgende:
Ik ken guttermouth wel van punk-o-rama, maar dat she's got the look is toevallig geen roxette-cover???
quote:Nee, dat is het niet. Het is een echt Guttermouth nummer.
Op zondag 2 februari 2003 19:42 schreef japeke het volgende:
Ik ken guttermouth wel van punk-o-rama, maar dat she's got the look is toevallig geen roxette-cover???
quote:Van NUFAN.
Op zondag 29 juni 2003 14:24 schreef Ixnay het volgende:
Guttermouth is goed, maar is Turning Japanese nou van hun of van NUFAN?
En ik vind Guttermouth NIET geweldig... Het lijkt me een beetje een eikel die zanger (Mark heet ie dacht ik). Ook muzikaal en tekstueel is het niet veel bijzonders. En nee ook de pre-Gusto albums vind ik niet geweldig.
quote:Zo denk ik over Real McKenzies.
Op zondag 29 juni 2003 14:35 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Van NUFAN.
En ik vind Guttermouth NIET geweldig... Het lijkt me een beetje een eikel die zanger (Mark heet ie dacht ik).
Ook muzikaal en tekstueel is het niet veel bijzonders. En nee ook de pre-Gusto albums vind ik niet geweldig.
quote:het schijnen juist onwijze aardige gasten te zijn, tenminste dat zegt m`n zus.
Op zondag 29 juni 2003 14:35 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Van NUFAN.
En ik vind Guttermouth NIET geweldig... Het lijkt me een beetje een eikel die zanger (Mark heet ie dacht ik).
Ook muzikaal en tekstueel is het niet veel bijzonders. En nee ook de pre-Gusto albums vind ik niet geweldig.
En dat het muzikaal en tekstueel niet veel voorstelt, heb je wel een beetje gelijk in. Maar ondanks dat vind ik het goed klinken.
quote:Oh dat zal best, dat ontken ik ook niet...
Op maandag 30 juni 2003 09:01 schreef cleany het volgende:[..]
het schijnen juist onwijze aardige gasten te zijn, tenminste dat zegt m`n zus.
quote:Goh, wel kinderachtig als het echt zou zijn.
Veel van Guttermouth's teksten zijn verzonnen verhaaltjes, zoals Lipstick.
quote:Opzich heeft ie wel een punt, maar ehm, waarom dan je muziek punk noemen als je "totally stupid noemt".
In andere nummers geeft Mark wel zijn eigen mening, zoals in I won't see you in the pit, over het 'echte punkimago' dat sommige punkers zo krampachtig willen kweken met de juiste kleding en de perfecte hanekam. Fuck al die kids. Echt, ik geef geen two shits om hun gezeur over wat echte punk is. Ze zijn te jong en ze begrijpen niet wat echte punk is, en dat zullen ze nooit begrijpen. Het bestaat helemaal niet meer en het is volgens mij sowieso nooit de bedoeling geweest dat punkmuziek zo ver zou gaan. Het eerste woord dat bij me opkomt als ik aan de 'regels' van punk denk, is BARF. Het is bullshit. Hoe kun je nu anarchie hebben als je regels hebt. What happened to the anarchy? Yeah punk is totally stupid. It's retarded.
quote:Hij generaliseert wel een beetje he? Naja hij mag het van mij vinden hoor... hij weet er alleen weinig vanaf denk ik, hoe het er soms toegaat op zo'n massa vee-bedrijf.
Ook vegetariėrs krijgen het te voorduren, in About Mission. Mark is al verschillende keren aangevallen door vleesonthouders, ook tijdens optredens. Vegetariėrs zijn dom. Ik heb nooit begrepen wat het nut ervan is om een of ander gillend beest te redden dat een IQ heeft van een stuk karton. Ze zeggen dat dieren een centraal zenuwstelsel hebben, maar daar ben ik het niet mee eens!
En dieren hebben WEL een centraal zenuwstelsel, anders lopen ze toch ook niet? Ach ja.... Ignorant Mark. Oh, en verder, "als je dit soort dingen zegt heb je zelf een IQ van een stuk plastic en mag je op dezelfde manier behandeld worden" Lekkere beargumentatie heeft die gast..
quote:Waarom walgen? Zij doen tenminste nog iets tegen een oorlog tegen wapens die nog steeds niet zijn gevonden. En idealen daar zijn niks mis mee.
Idealen vindt hij zinloos. De meeste Amerikaanse demonstranten tegen de oorlog zijn studenten. Mark walgt. Idealistische studenten.
quote:Hier heeft ie wel gelijk in.
Nog meer walging. Als ze afgestudeerd zijn gaat het van 'Oh ik heb een baaan. Oh ik heb kinderen en een huis waar ik voor moet betalen.' Ze vergeten al die idealen. Dus het is maar een tijdelijke periode van bewustwording waar de meeste mensen in de States doorheen gaan. En Mark heeft zo'n periode niet gehad? Oh nee, neeee. Waarvoor? Wat heb je eraan? Het is zonde van je tijd en energie
quote:
Kick ass
Als iedereen in de States tegen de oorlog zou demonstreren, wat verandert er dan? Niets. Inderdaad. Dank u, case dismissed. Americans go back home, watch tv. Mensen kunnen de wereld niet veranderen. Kijk maar naar Vietnam. Ze hadden toen een Bob Dylan op drugs die liedjes zong 'huhuheeeuh' (maakt mongolide geluiden). Veranderde dat iets? Nee. Mensen zijn zo bekrompen en vergeten de recente geschiedenis. Ik ben geen oorlogsverkondiger, maar wat als een land als ehm...nou laten we zeggen Irak, als zij het niet eens zijn met een bepaalde oplossing, wat doe je dan? Zeg je dan 'stop!'? Geef je hen nog vijftig kansen? Ik zou zeggen, go kick their fucking ass!
Tot zover mijn rant.
quote:Ja jij houd gewoon niet van folkpunk en drinkin songs.
Op maandag 30 juni 2003 01:24 schreef Ixnay het volgende:[..]
Zo denk ik over Real McKenzies.
quote:Hey dat zal best, ik heb het over zijn uitspraken.
Op maandag 30 juni 2003 23:20 schreef wendydependie het volgende:
haha wat maak dat nou uit of de zanger aardig is of niet (mark is toevallig WEL erg nice en beleefd ;-) grappemakers
jij had dat interview toch niet gehouden toch?
quote:Volgens mij van geen van beide
Op zondag 29 juni 2003 14:24 schreef Ixnay het volgende:
Guttermouth is goed, maar is Turning Japanese nou van hun of van NUFAN?
quote:Het klinkt niet zoals hun idd.....
Op dinsdag 1 juli 2003 00:45 schreef againsthegrain het volgende:[..]
Volgens mij van geen van beide
quote:Waar komt dat stukje over dat centrale zenuwstelsel vandaan?
Op dinsdag 1 juli 2003 16:07 schreef =HellFire= het volgende:
Niemand die op mij ingaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |