abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8186217
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 15:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Kunnen we dan helemaal niet meer normaal tegen elkaar doen in R&P tegenwoordig? Het lijkt wel of sommige mensen dit topic als een soort onzintopic zien waar je lekker ongestoord anderen belachelijk kunt maken.

Ik voel me trouwens ok, hard gewerkt en dus voldaan.

inderdaad dit is een knuffel en -topic
pi_8186227
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 15:59 schreef DarkElf het volgende:

[..]

uitkijken dat het geen spastische dikke darm is, is erg vervelend,gewoon ff naar de huisarts gaan als het je te lang duurt

Dat is erg klote.. Een tijd lang medicijnen slikken terwijl je weet dat je er door de medicijnen toch niet vanaf komt..

Ik voel me goed.. Vind die sneeuw eng omdat ik strax naar huis moet rijden Net een cursus gegeven.. Jesus wat eng.. Kon nog vragen beantwoorden ook ben gewoon goed
Vanaaf gourmetten met de schoonfamilie.. Mn schoonmama speciaal voor mij gedaan de schat...

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_8186230
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

inderdaad dit is een knuffel en -topic

nee dit is een mededelingen topic waarin je heus wel op elkaar mag reageren maar normaal en niet pagina's lang.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8186239
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 15:59 schreef DarkElf het volgende:

[..]

uitkijken dat het geen spastische dikke darm is, is erg vervelend,gewoon ff naar de huisarts gaan als het je te lang duurt

nah 't is pas sinds vandaag, maar om het kwartier ( en ik overdrijf niet) naar de wc rennen is best vermoeiend. Wordt nog lachen als ik zo meteen in de trein zit ( 40 reizen). Die plee's Maar goed, dat is best wel offtopic.

Verder voel ik me wel ok. Ik heb eindelijk rust en lijk nu mijn slaap tekort van twee maanden aan het inhalen zijn

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:04:17 #30
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8186249
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_8186258
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 12:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
Beetje keelpijn , duf gevoel in m'n hoofd (beetje verkoudheid wat blijft hangen) maar voor de rest toppie.

Heb geen lange reistijd meer naar de zaak toe, aangezien ik intern zit en volop in positieve beweging ben t.a.v het werk .. yeah i feel great..
en natuurlijk zit ik nog in de witte bruidsweken .hoelang duren die eigenlijk
nu ja boeit ook verder niet .. Ik voel me verder heerlijk en gelukkig , en nu eerst weer een bakkie winterthee halen

Nog steeds zoals bovenstaand
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8186534
moe...en ik heb zin in weekend...en ik ben volgens mij net een sneeuwpop...net door de sneeuw heen gewandelt
pi_8186606
Heel goed opeens
Op school met een paar klasgenoten een vakantie gepland voor vlak na de examens, die gaat vanavond geboekt worden, dus dan hebben we weer iets om naar uit te kijken
Verder verliefd op mijn lieve vriendje die nu speciaal naar de Edah is om wat lekkers te halen omdat ik zo'n honger had... Dan ben je echt helemaal gestoord...
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:26:45 #34
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_8186651
Ik voel me hongerig .
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_8186748
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.

Ik wacht op een bepaald mailtje van iemand over een gesprek met iemand anders.

En verder voel ik me bijzonder , , maar ook . Met een vleugje .

Check.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_8186753
Ik voel me helemaal

Ga vanavond vriendinnetje vragen of ze me vrouw wil worden. Dus wel een beetje nerveus.

Maar wel helemaal

To be or not to be.....
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:33:27 #37
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8186787
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:32 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ik voel me helemaal

Ga vanavond vriendinnetje vragen of ze me vrouw wil worden. Dus wel een beetje nerveus.

Maar wel helemaal

Oe! Heeeeeel veel succes, ik hoop voor je dat ze ja zegt .
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:34:28 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8186809
quote:
Ik voel me helemaal

Maar wel helemaal

Hey stoer! Wel morgen vertellen wat het antwoord was he!

Ik voel me dom! Net m'n vinger gesneden aan een kartonnen doos, en dan ook nog eens onder m'n nagel. Auw!

pi_8186813
quote:
Ik voel me helemaal

Maar wel helemaal

oeh succes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8186818
oe t is ineens helemaal wit buiten....bij mijn vorige post nog niet en nu wel...oe ik word vroluk van sneeuw

pi_8186854
quote:
Ik voel me helemaal

Maar wel helemaal

je weet toch wel dat je een topic mag openen als ze ja zegt he?

Erg nieuwsgierig naar je antwoord. Sucesssssssssssss

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8186868
Goed again

Vanavond komt ze weer langs nog maar een uurtje dan mag ik weer naar huis hoop dat het zo sneeuwt lekker inde sneeuw rijden

-
pi_8186891
quote:
Ik voel me helemaal

Maar wel helemaal

Succes !!! .. wel laten weten wat antwoord is geworden he en dan posten in "trouwen en zo"
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8186924
quote:
Ik voel me helemaal

Maar wel helemaal

Dat zijn echt de beter dingen die er in een topic als dit verteld worden. Wat ontzettend geweldig voor je dat je dat gaat doen enzo, en voor vriendinnetje ook leuk.

* AudreyHepburn wordt stiekum een beetje blij van je post.

Ontopic: ondanks dat ik heel hard aan het proberen ben om geen keelpijn te krijgen, heb ik toch keelpijn, en daar baal ik van, aangezien ik morgen waarschijnlijk wel veel buiten ben. En dan kan ik het gewoon niet gebruiken, want dan gaat het nog minder snel over.

Als iemand tips heeft om een doorbrekende keelpijn te stoppen, graag. Ik zit hier al met de neusspray, Antaflu's, thee en coltrui, maar als er nog iets is wat echt preventief helpt, GRAAG.

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_8186952
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:36 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

je weet toch wel dat je een topic mag openen als ze ja zegt he?

Erg nieuwsgierig naar je antwoord. Sucesssssssssssss

Wel een beetje zenuwen maar dat gaat er wel af vanavond. Om 18:00 is ze klaar met werken en laat ik haar ophalen door een limo. Als ze dan thuis komt dan heb ik de boel lekker gezellig en het eten klaar. En dan het moment supreme.
To be or not to be.....
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:41:51 #46
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_8186975
slecht, kut, dood ?
Knuffelkikk0r
pi_8187129
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 14:59 schreef DarkElf het volgende:
gesprek ging goed, was erg nerveus maar dat waren zij ook.

ze hebben me veel uitgelegd en verteld en ik heb wat dingetjes gevraagd etc maar alles zal maandag echt beginnen.

super spannend, al die mensen die al zoveel met elkaar gedeeld hebben en dan ineens kom ik erbij

spannend spannend eng

we zien wel

Fijn dat alles zo goed ging vandaag en na maandag weet je al niet beter meer

Het was vandaag een rare dag. De nadruk werd steeds gelegd op het feit dat ik vaak geestelijk zo afwezig ben, in mijn eigen wereld. Zelf heb ik het meestal niet eens in de gaten. Men denkt dat het een bepaald mechanisme is om niet te hoeven horen wat mij pijn doet of om mogelijke aankomende triggers te vermijden. Ik realiseer me dat ik hierdoor 'gaten' heb en soms niet meer kan herinneren wat ik heb gedaan of wat er is gebeurd of hoe ik thuis ben gekomen oid.

Wazig

Verder 3 keer in slaap gevallen op therapie (In de pauze, dus wel netjes hoor ) en nu ben ik nog steeds doodmoe.

#geen
  donderdag 30 januari 2003 @ 17:01:49 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8187466
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:

Als iemand tips heeft om een doorbrekende keelpijn te stoppen, graag. Ik zit hier al met de neusspray, Antaflu's, thee en coltrui, maar als er nog iets is wat echt preventief helpt, GRAAG.

Echinaforce, druppeltjes of tabletjes, helpen echt!
pi_8187633
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:47 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Het was vandaag een rare dag. De nadruk werd steeds gelegd op het feit dat ik vaak geestelijk zo afwezig ben, in mijn eigen wereld. Zelf heb ik het meestal niet eens in de gaten. Men denkt dat het een bepaald mechanisme is om niet te hoeven horen wat mij pijn doet of om mogelijke aankomende triggers te vermijden. Ik realiseer me dat ik hierdoor 'gaten' heb en soms niet meer kan herinneren wat ik heb gedaan of wat er is gebeurd of hoe ik thuis ben gekomen oid.

Wazig

Verder 3 keer in slaap gevallen op therapie (In de pauze, dus wel netjes hoor ) en nu ben ik nog steeds doodmoe.

vreemd he dat dat gedrag jezelf niet eens opvalt terwijl anderen zoiets zo duidelijk zien en dat je nu ineens beseft wat het inhoudt (gaten etc)

slapen op therapie? Foei! deed ik ook zo vaak, vroeg ik aan een andere groepsgenoot me wakker te maken, werkte perfect even rusten tussendoor.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8187659
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echinaforce, druppeltjes of tabletjes, helpen echt!

Heya Brighteyes! Hoe is het nu dan? Met mij gaat ie wel lekker op zich na 4 maanden. Af en toe nog beetje nare dromen.

Maar jah, happy muziek doet wonderen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')