Vind het wel een lekker gevoel.
Sommige mensen zeggen dat als je dan valt, je terug wordt gehaald.
Je zou dan op reis gaan in je droom, maar als het niet veilig is, kwade geesten enzo, dat je beschermengel je dan weer terug haalt.
Verder weet ik het ook niet.
V.
Ik heb het trouwens ook wel eens.
Je schrikt je soms echt helemaal wezenloos.
quote:Twee posts boven de jouwe.
Op woensdag 29 januari 2003 10:35 schreef flaxe het volgende:
Iemand met technische uitleg?
V.
quote:Thx 4 je responds.. Dit lijkt me inderdaad vrij logisch klinken.. en dat verhaal boven je is wel interessant, met dat het niet veilig is en dat een bescherm engel je terug haalt.. Grappig.. dat meerdere mensen deze ervaring hebben..
Op woensdag 29 januari 2003 10:32 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij is het dat je sensorische systeem zich een fractie voor je in slaap valt al uitschakelt, waardoor je niet meer registreert dat je ergens op ligt en dus het gevoel krijgt dat je valt.V.
maar is wel een lekker gevoel...
quote:hahaha wat grappig!! dat heb ik exact hetzelfde!! _0_
Op woensdag 29 januari 2003 10:41 schreef aakab het volgende:
Yep yep dit heb ik ook...en dan vooral als ik zeg maar erg moe ben en in slaap dut...maarja is best wel geinig want ik kom dan zo hard terug heheh me benen zijn nog aan het samentrekken om voortebereiden op de valmaar is wel een lekker gevoel...
quote:OF:
Je zou dan op reis gaan in je droom, maar als het niet veilig is, kwade geesten enzo, dat je beschermengel je dan weer terug haalt.
quote:nou carlo, ik denk dat ik deur 2 kies
Volgens mij is het dat je sensorische systeem zich een fractie voor je in slaap valt al uitschakelt, waardoor je niet meer registreert dat je ergens op ligt en dus het gevoel krijgt dat je valt.
quote:Out of body experience wil dat zeggen wat er staat? dus je treed uit je lichaam en kan jezelf dan dus ook zien liggen!!?? Zodra ik dat door heb geloof ik zeker niet meer in de dood!! Als in dood zijn, dat je geest er ook niet meer is..
Op woensdag 29 januari 2003 10:55 schreef WasQ het volgende:
Het is toch zo dat je, als je na heel veel oefenen, kunt zorgen dat je niet wakkerschrikt, maar gewoon doorvalt, dat je dan een out of body experience ofzo kan krijgen. Dat je dan uit je lichaam kan treden? Ik weet er verder ook weinig vanaf, maar ik dacht het weleens gelezen te hebben. En mij lukt dat nooit. Maar dat vallen... Ja. En dan ineens met een schok wakker worden. Heel vreemd
quote:Vergeet dat maar snel, dat is echt onzin, van de 1000 verlaringen die je kunt verzinnen, is dit toch wel de minst aannemelijke
Op woensdag 29 januari 2003 10:31 schreef Cici het volgende:
quote:Is dat echt het hart? Het lijkt me namelijk niet gezond, hoor. Volgens mij is het gewoon iets met je zintuigen.
Op zaterdag 1 februari 2003 11:27 schreef Chiwakka het volgende:
Het is je hart dat héél even stilstaat, dit is normaal
maar ik weet niet of het nog normaal is als het je zoveel overkomt
Trouwens, je hart staat elke hartslag eventjes stil. .
Een andere ervaring die ik had vlak voordat ik in slaap viel was het gevoel dat iemand mij uit mijn lichaam trok.
Op een gegeven moment zat ik tegen het plafond aan.
Toen werd ik vrij angstig en klapte ik weer terug in mijn lichaam.
Het was beter geweest om op onderzoek uit te gaan, maar ja, de angst was sterker.
Als je wilt dat het ophoudt moet je, als je gaat slapen rustig ademhalen, inademen door je neus en krachtig uitademen door je mond, niet blazen maar gewoon de lucht met kracht laten ontsnappen. meestal na een keer of tien en dat is als je het goed doet ong. 3 minuten verder. . Dan ontspan je je spieren en wordt je hartslag rustiger waardoor je onderbewuste bewuster wordt van het feit dat je wilt gaan slapen ipv. ontsnappen uit je lichaam. Hierdoor krijg je controle over het slapen gaan. Er gaat wat tijd in zitten, meestal zon week of twee voordat het begint te werken.
Wat wel leuk is. Laat jezelf een keer gaan als je het onder controle hebt, Je komt altijd terug in je lichaam en je gaat niet dood ofzo als het gebeurt. En het is bevrijdend, je kan werkelijk naar elke plek op de wereld gaan, omdat er in die dimensie van bewustzijn andere wetten gelden.
Het is zeker een aanrader om het te doen en er kan niets gebeuren.
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 11:27 schreef Chiwakka het volgende:
Het is je hart dat héél even stilstaat, dit is normaal
maar ik weet niet of het nog normaal is als het je zoveel overkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |