abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 27 januari 2003 @ 22:57:47 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8143833
Het plaatsen van de volledige naam van verdachten bij misdrijven en/of andere strafbare zaken is in principe niet toegestaan. In Nederland is het gebruikelijk om alleen de initialen te gebruiken van de achternaam bij verdachten, zolang deze niet door een rechter veroordeeld zijn. Op FOK! volgen wij deze afspraak, wettelijk vastgelegd of niet doet niet ter zake.

Een uitzondering wordt doorgaans gemaakt voor publieke figuren (wethouders, regeringsfunctionarissen, etc) en/of anderzins bekende Nederlanders (bijvoorbeeld uit de showbiz, etc), die dus reeds bekend waren vóórdat hen een strafbaar feit ten laste is gelegd. In deze gevallen is het wél toegestaan de volledige naam te noemen.

Hierover kan niet gecorrespondeerd worden, dit is het beleid van FOK! en staat in principe los van wetsregels en/of informele afspraken.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin woensdag 26 maart 2003 @ 22:47:41 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_9400261
Vanaf nu is er op bovenstaande regel 1 (één) uitzondering, en dat is die van de naam van Volkert van der Graaf. De crew is van mening dat zo'n beetje iedereen nu heus wel weet hoe de man heet, en dat het daarom best zinloos is geworden om "Graaf" te blijven vevangen door de G. Ga je gang dus: noem hem maar zoals hij heet.

Let op: dit is een aanpassing die alleen op dit persoon van toepassing is en is niet doortrekbaar naar eventuele (toekomstige) vergelijkbare situaties.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')