Wie kent er nog meer?
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:Je hoofdpersoon kan altijd springen...
quote:hehe, doet me denken aan dat filmpje van Quake is not real life
Op vrijdag 24 januari 2003 13:25 schreef Frollo het volgende:[..]
</li>
...maar dat gaat dan wel gepaard met door merg en been gaand gekreun -- en dan nog kom je een verhoginkje van 20 cm niet op
quote:Ik kon in Wolf 3D niet springen
Op vrijdag 24 januari 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
Je kent ze wel, van die klassieke zaken die je in elke game tegenkomt.Games met apen verhogen de kans op succes (Ape Escape, Super Monkey Ball, Secret of Monkey Island). Al is het spel nog zo realistisch, een paar pleisters uit een health kit helpen je er altijd wel weer bovenop! Je hoofdpersoon kan altijd springen, ook al is het volstrekt nutteloos in het spel. Wie kent er nog meer?
Als de hoofdpersoon sterft is het game over
quote:The Thing.
Je kent ze wel, van die klassieke zaken die je in elke game tegenkomt.Je hoofdpersoon kan altijd springen, ook al is het volstrekt nutteloos in het spel. Wie kent er nog meer?
- Je moet altijd zo vaak mogelijk saven!
[Dit bericht is gewijzigd door MoJo op 24-01-2003 13:33]
Trouwens ooit een persoon nat zien worden door water (regen of door zwemmen) ?
[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 24-01-2003 13:38]
quote:Robocop in robocpo 1 voor de NES kon niet springen, de apen in SMB volgens mij ook niet (heb het spel maar 1 keer gespeeld bij een vriend van me)
Op vrijdag 24 januari 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:Je hoofdpersoon kan altijd springen, ook al is het volstrekt nutteloos in het spel. Wie kent er nog meer?
Die regel gaat dus niet op
quote:In onimusha kun je ook niet springen trouwens
Op vrijdag 24 januari 2003 13:36 schreef erikh het volgende:[..]
Robocop in robocpo 1 voor de NES kon niet springen, de apen in SMB volgens mij ook niet (heb het spel maar 1 keer gespeeld bij een vriend van me)
quote:Ik zat inderdaad aan Quake te denken
Op vrijdag 24 januari 2003 13:27 schreef Phydomir het volgende:
hehe, doet me denken aan dat filmpje van Quake is not real life
quote:Okee, bijna altijd dan. Ik doelde inderdaad op de FPS.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:36 schreef erikh het volgende:
Al je vijanden hebben klompen aan of platvoeten je hoort ze uren van tevoren aankomen ?
quote:Was dat maar waar... Zie "Primal"
Je hoofdpersoon kan altijd springen, ook al is het volstrekt nutteloos in het spel.
Ontopic: Hoofdfiguur wordt nooit (langdurig) moe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |