Of melk, nog zoiets. Iemand loopt langs een wij, ziet een koe staan en denk vervolgens, laat ik eens aan die uiers gaan trekken om te kijken of er toevallig iets eetbaars uitkomt :S
of walnoten weer zoiets. Je ziet een boom met een PIT!!! eraan, dan probeer je die pit te eten, dat lukt niet, dan smijt je hem maar kapot en probeer je wat binnenin die pit zit dan nog maar even???
Of bijv. van die combinaties, bijv. groentesoep. men nemen een pan water pleurt daar elke groente in gooit er zout bij en dan maar koken. Ow wacht misschien ook nog balletjes gehakt... HOE KOM JE EROP!!!
ps: wij = wei etc.
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 20-01-2003 15:31]
quote:Ik denk dat ik jouw groentesoep niet zo snel zou eten
Op maandag 20 januari 2003 15:28 schreef GWD het volgende:
Of bijv. van die combinaties, bijv. groentesoep. men nemen een pan water pleurt daar elke groente in gooit er zout bij en dan maar koken. Ow wacht misschien ook nog balletjes gehakt... HOE KOM JE EROP!!!
[Dit bericht is gewijzigd door MrTorture op 20-01-2003 15:31]
quote:
HOE KOM JE EROP!!!
quote:Misschien dat iemand een eekhoorn of zo het binnenste zag eten en dat na ging doen?
of walnoten weer zoiets. Je ziet een boom met een PIT!!! eraan, dan probeer je die pit te eten, dat lukt niet, dan smijt je hem maar kapot en probeer je wat binnenin die pit zit dan nog maar even???
quote:Heel verstandig, anders kan je een paar nachtjes in het ziekenhuis doorbrengen, wegens nachtschade vergiftiging!!!
Mensen ontdekten de aardappel, en trokken hem uit de grond, ok kan ik me voorstellen. Maar wat doen ze, ze eten niet de sappige groene bovenkant NEEEE ze gaan de zanderige vieze onderkant pakken, schillen en koken die en gaan die opeten.
Iemand zag een kalf melk drinken bij zijn moeder en diegene had verschrikkelijke dorst en is zelf ook maar een beetje melk gaan drinken
just my 2 cents
Dat van die aardappels zou wel kunnen kloppen denk ik
En koeienmelk...ook vrouwen geven melk en die wordt ook gedronken...en nu geven koeien veel melk...meer dan vrouwen en dat ook veel langer...
Alles komt neer op: overleven
quote:Geen borstvoeding gehad, jongen?
Of melk, nog zoiets. Iemand loopt langs een wij, ziet een koe staan en denk vervolgens, laat ik eens aan die uiers gaan trekken om te kijken of er toevallig iets eetbaars uitkomt :S
asjeblief, dat zal je goed doen
Van sommige dingen kan ik me nog wel voorstellen dat die bij toeval ontdekt worden. Alcohol bijvoorbeeld. Veel plantaardige producten worden vanzelf alcohol als de vochtigheid en de temperatuur een beetje meewerken. Het zou dus best kunnen dat een oermens langskwam, er een beetje van proefde, en dacht:
Een beetje nauwkeurig kijken naar de omstandigheden, en diezelfde oermens zou vervolgens in principe zelf alcohol kunnen maken.
Maar neem nu eens brood.
Je plukt een hele hoop zaadjes van een bepaalde plant. Die ga je tussen twee grote stenen tot poeier malen. Daar gooi je water bij en je kneedt het wat. De aldus onstane massa leg je een tijdje in een oven en je hebt brood.
Tja, als je 't eenmaal weet is het simpel. Maar zoiets ontdek je toch niet toevallig? Maar wie heeft het dan verzonnen?
Of koffie. Je moet bepaalde zaden (die van zichzelf heel vies smaken en waar je dus normaal gesproken niet mee gaat experimenteren) heel lang drogen, malen en heet water bij gooien. Daar kom je toch niet bij toeval achter?
Ik snap er niks van.
quote:Precies
Op maandag 20 januari 2003 15:34 schreef Noca het volgende:
Men heeft vast wel eens geprobeerd de groene bovenkant te eten, maar toen iemand er ziek van werd of dood aan ging zijn ze daar maar mee gestopt. Toen hebben ze het bolletje maar geprobeerd, die was wel lekker, de schil was niet zo dus die haalden ze er later maar vanaf..
Ik bedoel maar...WIE DENKT DAAR NU BIJ NA??
Zo van: jah we hebben vlees, tis alleen niet te freten(dus na verwarmen wel
) dus maar ff op het vuur flikkeren, dan zal het wel lekker zijn
Hoe die graaf in Amerika eraan is gekomen weet ik niet, maar dit verhaaltje geldt voor Europa
quote:Hm, 1 ding is zeker, eten en gebruik maken van je zintuigen waaronder JE NEUS hebben onze voorouders niet gedaan.
Als ik 's avonds zit te eten dan komen bij mij soms toch allemaal vragen op. Hoe kom je erop om zoiets te gaan eten. neem nou aardappelen. Mensen ontdekten de aardappel, en trokken hem uit de grond, ok kan ik me voorstellen. Maar wat doen ze, ze eten niet de sappige groene bovenkant NEEEE ze gaan de zanderige vieze onderkant pakken, schillen en koken die en gaan die opeten.
quote:Dat wou ik dus ook zeggen. In theorie kun je dr zelfs hardstikke dood van gaan.
Op maandag 20 januari 2003 15:34 schreef RuiDaSilva het volgende:[..]
Heel verstandig, anders kan je een paar nachtjes in het ziekenhuis doorbrengen, wegens nachtschade vergiftiging!!!
Iemand moet toch ooit bij een knallende koppijn al die dingen uitgeprobeerd hebben...
quote:jij bent echt een beest in het openen van stomme topics he? elke gedachte schrijf je hier op general chat.
Als ik 's avonds zit te eten dan komen bij mij soms toch allemaal vragen op. Hoe kom je erop om zoiets te gaan eten. neem nou aardappelen. Mensen ontdekten de aardappel, en trokken hem uit de grond, ok kan ik me voorstellen. Maar wat doen ze, ze eten niet de sappige groene bovenkant NEEEE ze gaan de zanderige vieze onderkant pakken, schillen en koken die en gaan die opeten.Of melk, nog zoiets. Iemand loopt langs een wij, ziet een koe staan en denk vervolgens, laat ik eens aan die uiers gaan trekken om te kijken of er toevallig iets eetbaars uitkomt :S
echt ongelooflijk!
quote:je vergeet de spruitjes en witte kool...
Op maandag 20 januari 2003 15:45 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hm, 1 ding is zeker, eten en gebruik maken van je zintuigen waaronder JE NEUS hebben onze voorouders niet gedaan.
Aardappels,bloemkool ect ect stinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |