Oprotten!
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik zat vanmiddag in de bios waar 8-Mile draaide. Zaten er 20 irritante blanke kutpubertjes te schreeuwen, blikjes en popcorn door de zaal te gooien en bij het minste of geringste WICKED te schreeuwen.Oprotten!
quote:Ja, dit is vragen om problemen
Op zondag 19 januari 2003 21:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
moet je naar een fatsoenlijke film gaan
quote:
quote:Ja, dat deed iemand. Die liep de zaal uit, 20 jochies die door de zaal stuiven op zoek naar een andere plaats en daarna gaan ze gewoon verder.
Op zondag 19 januari 2003 21:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Naar het personeel toestappen en vragen of ze er zo snel mogelijk uitgekickt mogen worden misschien?
Het was trouwens in Alkmaar
quote:Nou ik zal me voortaan inhouden dan...
Ik zat vanmiddag in de bios waar 8-Mile draaide. Zaten er 20 irritante blanke kutpubertjes te schreeuwen, blikjes en popcorn door de zaal te gooien en bij het minste of geringste WICKED te schreeuwen.Oprotten!
quote:zo zie je de invloed van de alochtone kindertjes op onze balnke kindertjes. om maar even net zo generaliserend te doen zoals jij dat doet.
quote:Die blanke kutjochies gingen anders naar een film over een blanke homofobe redneck.
Op zondag 19 januari 2003 21:09 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
zo zie je de invloed van de alochtone kindertjes op onze balnke kindertjes. om maar even net zo generaliserend te doen zoals jij dat doet.
Maarre, hoe was de film?
quote:Vind ik ook
quote:Was de Harmonie in Alkmaar. De film was 'Wicked'
Op zondag 19 januari 2003 21:10 schreef yvonne het volgende:
Moet wel Pathe geweest zijnMaarre, hoe was de film?
triest gedrag maja wat doe je eraan.
quote:dus toch he...
Op zondag 19 januari 2003 21:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
ja zoiets had ik gisteren ook al tijdens die film.triest gedrag maja wat doe je eraan.
volgende keer naar fatsoenlijke film gaan.....
(het bleef stil)
quote:nou... was met me neef naar pathe arena gereden om james bond te gaan bekijken, maar bij aankomst was die al uiverkocht.
Op zondag 19 januari 2003 21:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:[..]
dus toch he...
volgende keer naar fatsoenlijke film gaan.....
quote:Ben ik helemaal mee eens
Op zondag 19 januari 2003 21:21 schreef Kling het volgende:
Kut autochtonen. Allemaal oprotten naar hun eigen land.Blanken.
quote:Flikker ze maar allemaal in Friesland. Daar is toch niets dan een eeuwige leegte.
Op zondag 19 januari 2003 21:23 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Ben ik helemaal mee eens
. Weet jij een locatie??
quote:racist...
Op zondag 19 januari 2003 21:21 schreef Kling het volgende:
Kut autochtonen. Allemaal oprotten naar hun eigen land.Blanken.
quote:In Friesland dumpen ...
Op zondag 19 januari 2003 21:27 schreef dJ-Zcore het volgende:
sja.. wat doe je eraan....
quote:zouden ze lang kunnen zwemmen?
Op zondag 19 januari 2003 21:27 schreef dJ-Zcore het volgende:
sja.. wat doe je eraan....
quote:Knurft.
Op zondag 19 januari 2003 21:27 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
In Friesland dumpen ...
quote:Je hebt je toch wel laten betalen hé, om daar heen te gaan...
Op zondag 19 januari 2003 21:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Was de Harmonie in Alkmaar. De film was 'Wicked'
Jezus wa's dat een kutbioscoop
quote:vast niet...
Op zondag 19 januari 2003 21:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:[..]
zouden ze lang kunnen zwemmen?
quote:Rednecks komen niet uit Detroit
Op zondag 19 januari 2003 21:10 schreef SunChaser het volgende:Die blanke kutjochies gingen anders naar een film over een blanke homofobe redneck.
quote:noordzee is groot he?
Op zondag 19 januari 2003 21:40 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
vast niet...
quote:Voetbalsupporters die zich niet kunnen gedragen ook.
Op zondag 19 januari 2003 21:27 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
In Friesland dumpen ...
(Moet je nagaan wat er zou gebeuren als je auto door allo vervangt.. .. eerst een edit, dan een slotje en dan een ban..
..
- crew..
)
quote:Dan sturen wij onze pedofielen wel jullie kant op.
Op zondag 19 januari 2003 21:44 schreef schatje het volgende:[..]
Voetbalsupporters die zich niet kunnen gedragen ook.
quote:Ah kijk, de white trash komt alweer bovendrijven!!!
Op zondag 19 januari 2003 21:06 schreef LoekB het volgende:[..]
.
quote:precies, ga dan naar Heerhugowaard ofzo
Op zondag 19 januari 2003 21:37 schreef ArmaniXL het volgende:[..]
Je hebt je toch wel laten betalen hé, om daar heen te gaan...
Jezus wa's dat een kutbioscoop
quote:Niet zo zeuren.
Op zondag 19 januari 2003 21:47 schreef MoJo het volgende:
Bah, wat een vieze kut-autochtonen. Altijd die KUT-autochtonen.
(Moet je nagaan wat er zou gebeuren als je auto door allo vervangt.... eerst een edit, dan een slotje en dan een ban..
..
![]()
![]()
- crew..
)
quote:Zeg ik iets wat niet waar is dan.. ?
Op zondag 19 januari 2003 21:50 schreef schatje het volgende:[..]
Niet zo zeuren.
quote:Ja, daar heb je pauze's van 20 minuten en een fucking dia-reclame na die 20 minuten voordat de film weer start.
Op zondag 19 januari 2003 21:49 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
precies, ga dan naar Heerhugowaard ofzo
quote:Nee, maar wel uit Kansas City.
Op zondag 19 januari 2003 21:42 schreef Vision het volgende:[..]
Rednecks komen niet uit Detroit
quote:dan noem je ook echt wat op...wat een zootje is het daar!!!!
precies, ga dan naar Heerhugowaard ofzo
ik ben voor een politiestaat!!1
quote:je hebt er zeker niks van gezegd?
jammer, had me best gaaf geleken, sunchaser met de afdruk van een dr Martens op z`n voorhoofd
quote:LOLZZZ yeah!!!!
Op maandag 20 januari 2003 03:37 schreef speedcore het volgende:[..]
je hebt er zeker niks van gezegd?
jammer, had me best gaaf geleken, sunchaser met de afdruk van een dr Martens op z`n voorhoofd
quote:bl44t
quote:Jawel. Ik heb KAPPEN NOU geroepen, waarna er werd ge-echood: ja kappeh nou, he he he
Op maandag 20 januari 2003 03:37 schreef speedcore het volgende:
je hebt er zeker niks van gezegd?
Zaterdag zat ik in de bus met een paar van dat soort gasten,
(Niet samen, zij waren er ook )
Die waren bewonderend over de teksten lyrics van eminem aan het praten.
Okay, dat mag... ik voer ook wel eens een discussie over wat ik bewonder in artiesten.
Maar vervolgens gaat zo'n pest (autochtoon) ventje keihard door de bus staan 'rappen' met een blik in zijn ogen waardooor alle bejaarden spontaan in hun broek scheten.
Echt een typische wannabe
(Die gozer was bijna net zo erg/irritatnt als de leden van de befaamde trommelaars-bende die ook vaak in GVB-bussen "optreden".)
quote:And your not in Kansas anymore
Op zondag 19 januari 2003 23:27 schreef Litpho het volgende:
Nee, maar wel uit Kansas City.
quote:Toto? Ben jij dat?
Op maandag 20 januari 2003 08:35 schreef BAZZA het volgende:
And your not in Kansas anymore
quote:Nee ik niet
Op maandag 20 januari 2003 09:42 schreef Litpho het volgende:
Toto? Ben jij dat?
quote:hahahaha oh die sunchaser is zo grappig hahahaha autochtone blanke kutpubers hahahaha voel je hem hahahaha
oh mijn god dat is lachen zeg hahahaha
quote:god wat egoistisch. eerst bleef de irritatie beperkt tot sunchaser z`n gehoorveld, maar die moest het weer zonodig verpesten voor iedereen door heel hard te gaan roepen, zulen ze leuk gevonden op de andere rijen, die blater die ineens keihard KAPPEN NOU door de film gaat lopen roepen.
Op maandag 20 januari 2003 07:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jawel. Ik heb KAPPEN NOU geroepen, waarna er werd ge-echood: ja kappeh nou, he he he
![]()
tssssk sunchasertje, verbeter de wereld begin bij jezelf. foei.
quote:In Middelburg is deze film alláng verboden!!
Op maandag 20 januari 2003 13:05 schreef Zander het volgende:
Allemaal van die wannabe Eminem-mannetjes met een grote muil, zeker? Wat een verderfelijke muziek is dat toch...
De metro is imo een super bios.
quote:Ga dan lekker op Bali kijken of zo. Daar heb je dat niet.
Leuke disco erna pakken .
quote:In de harmonie?
Op zondag 19 januari 2003 21:07 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, dat deed iemand. Die liep de zaal uit, 20 jochies die door de zaal stuiven op zoek naar een andere plaats en daarna gaan ze gewoon verder.
Het was trouwens in Alkmaar
quote:Die waren dan gisteren zeker in gala, mooie jurk aan enzo, ivm de Spy-Kids Kidsmovie-premiere.
[b]Op maandag 20 januari 2003 18:13 schreef Roellio 2 vriendinnen van me werken in de harmonie, overlast is bij mij nooit zo'n probleem
quote:Damn, gemist
Op maandag 20 januari 2003 19:16 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die waren dan gisteren zeker in gala, mooie jurk aan enzo, ivm de Spy-Kids Kidsmovie-premiere.
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:05 schreef Zander het volgende:
Allemaal van die wannabe Eminem-mannetjes met een grote muil, zeker? Wat een verderfelijke muziek is dat toch...
quote:Ja, ik heb het ook gelezen! Dat schijnt de nieuwe trend te zijn. Dan schminken kutallochtonen zich en doen net of ze kutautochtonen zijn.
Ik zat vanmiddag in de bios waar 8-Mile draaide. Zaten er 20 irritante blanke kutpubertjes te schreeuwen, blikjes en popcorn door de zaal te gooien en bij het minste of geringste WICKED te schreeuwen.
Oprotten!
Wij zijn altijd liev
quote:Het is nog erger als ze de film al tig keer hebben gezien en de een tegen de ander gaat zeggen dat er iets spannends gaat gebeuren, maw gewoon gaan spoileren achter je.
Op zondag 19 januari 2003 21:14 schreef Svyatagor het volgende:
Heel arelaxed als mensen jouw film verbokken...
Laatst bij LOTR 2 towers zaten er een stuk of zes bimbo's er DE HELE TIJD hardop doorheen te beppen over niks- in ieder geval niet de film, twee rijen achter me.![]()
Het moet zijn kut-Nederlanders in de bios.
En wat dan nog. Ik kan me minder druk maken over irritante Nederlanders in de bios dan irritante allochtonen. Als ik in mijn eigen huis (land) het lekker vind om overal van me af te scheiten dan heb ik het recht om het andere te verbieden om te doen. Dat doen ze maar lekker in hun eigen huis (land)
Snappie?
quote:Ja, ik snap dat jij ontzettend dom bent.
Op dinsdag 21 januari 2003 13:36 schreef LangeJan het volgende:
En wat dan nog. Ik kan me minder druk maken over irritante Nederlanders in de bios dan irritante allochtonen. Als ik in mijn eigen huis (land) het lekker vind om overal van me af te scheiten dan heb ik het recht om het andere te verbieden om te doen. Dat doen ze maar lekker in hun eigen huis (land)Snappie?
quote:Die formulering wijst inderdaad niet op de aanwezigheid van een goed toekomstperspectief voor de betreffende jongeman, wat een irreëel en onlogisch verhaal! Post dan niet.
Op dinsdag 21 januari 2003 13:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, ik snap dat jij ontzettend dom bent.
Maar ik zie net ook White Pride staan boven z'n avatar, dan weet je het wel denk? Dat heeft dezelfde lading als white power...dus errug fout van Lange Jan. Tenzij hij trots is op een coke verslaving ofzo...dan heb ik niets gezegd
quote:inderdaad, hier durf ik mijn gehele inkomsten op in te leggen dat dat gebeurd zou zijn wanneer auto voor allo werd vervangen....
Op zondag 19 januari 2003 21:47 schreef MoJo het volgende:
Bah, wat een vieze kut-autochtonen. Altijd die KUT-autochtonen.
(Moet je nagaan wat er zou gebeuren als je auto door allo vervangt.... eerst een edit, dan een slotje en dan een ban..
..
![]()
![]()
- crew..
)
maar is natuurlijk altijd irri als iemand door een film heenpraat. Daarom download ik alle films en kijk ze lekker op mijn eigen TVtje. Heb zelf een kameraad die ook zijn mond niet kan houden tijdens een film die hij al heeft gezien. Echt mega-irritant! Gaat ie weer: "Dit is een gaaf stukkie!", "Moet je opletten!".
Vaak is het zo dat halverwege de film hij iedereen al de neus uitkomt en dat ie dan al meerdere keren grof erop is aangesproken.
(We beginnen netjes met vragen hoor)
[Dit bericht is gewijzigd door masterzipper op 22-01-2003 16:44]
quote:En ook jij ziet de knipoog niet. Hulde.
Op woensdag 22 januari 2003 16:39 schreef masterzipper het volgende:[..]
inderdaad, hier durf ik mijn gehele inkomsten op in te leggen dat dat gebeurd zou zijn wanneer auto voor allo werd vervangen....
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 16:41 schreef gelly het volgende:[..]
En ook jij ziet de knipoog niet. Hulde.
quote:3-0 voor realist_ik
Op woensdag 22 januari 2003 16:44 schreef realist_ik het volgende:[..]
vieze
kutallochtonen
ook
altijd
!
altijd
hetzelfde
met
die
teringlijers
!
en
die
vuile
moslims
moeten
ook
allemaal
optiefen
!
quote:gnegne ...
Op woensdag 22 januari 2003 16:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
3-0 voor realist_ik
quote:Racist, heb je iets tegen blanken ofzo?
quote:Soort zoekt soort he X-ray??
Op woensdag 22 januari 2003 16:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
3-0 voor realist_ik
quote:Volgens mij is het een poging van sunchaser om grappig proberen te zijn.
Op woensdag 22 januari 2003 16:49 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Racist, heb je iets tegen blanken ofzo?
en dat terwijl een paar foto's posten daarvoor al voldoende is.
quote:Je zou het bijna denken
Op woensdag 22 januari 2003 16:49 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
Racist, heb je iets tegen blanken ofzo?
quote:Hahaha idd juist! kutfilm lijkt me het, maakt die gast een film van zn leven, nou ik zou niet trots op zo'n leven zijn. |-(
Ze moeten eens een voorbeeld nemen aan ons marokkanen!
Volgende keer stem ik extreem links!
hmm vindt het op een of andere manier toch onnatuurlijk klinken
quote:Als je post staan er onderin nog een heleboel smiley's heb je die al eens geprobeerd?
Op woensdag 22 januari 2003 19:15 schreef SunChaser het volgende:
Je zou het bijna denken---> Ik werd net geduwd door een Nederlander :( <---
leef eens avontuurlijk en probeer het!
quote:Wat doet dit topic dan trouwens in KLB?
Op woensdag 22 januari 2003 16:41 schreef gelly het volgende:[..]
En ook jij ziet de knipoog niet. Hulde.
quote:Denk dat er een dommer bent en dat ben jij bevalt je het niet flikker dan op!
Op dinsdag 21 januari 2003 13:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, ik snap dat jij ontzettend dom bent.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:57 schreef superbossy het volgende:[..]
Maar ik zie net ook White Pride staan boven z'n avatar, dan weet je het wel denk? Dat heeft dezelfde lading als white power...dus errug fout van Lange Jan. Tenzij hij trots is op een coke verslaving ofzo...dan heb ik niets gezegd
Witte Trots.. White Pride.. dat neemt niet weg dat ik niet trots ben op mijn "huidskleur" ik ben blij dat ik blank ben..
Het maakt mij voor de rest niks uit.. en ter uwer informatie.. ik geil op negerinnen mooiste vrouwen die er zijn, maar wel lastig.. om het maar ff te verduidelijken..
Maar zoals ik het beschreef waren het allochtonen die er een zooitje van maakte, als in "niet-nederlanders" maar je bedoelde "Nederlandse Probleemjongeren" waar ik minder moeite mee heb..
Laatste keer dat ik de betekenis van allochtoon opzocht kwam de omschrijving toch eerder als "gast" uit de boeken. Daarmee de gedachtegang als bovenstaand "verhaaltje"
Misschien kan ik beter "White Pride" ff weghalen.. ik maak er wel "White Ride" van, het suggereerd toch wel dat ik een racist zou zijn, en dat ben ik totaal niet. Of ben je een racist als je trots bent op je huidskleur tegenwoordig?
[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 23-01-2003 01:05]
quote:En Black Pride wat is dat dan...ohw ja iets wat wel gewoon getollereerd wordt.
Op woensdag 22 januari 2003 10:57 schreef superbossy het volgende:[..]
quote:Als ik er jou mee naar een ander land kan krijgen dan overweeg ik om nazi te worden.
Op woensdag 22 januari 2003 19:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je zou het bijna denken
---> Ik werd net geduwd door een Nederlander :( <---
Niederland die Niederlande, Sunchaser raus!
(de andere allochtonen mogen blijven)
quote:Ja, dat bedoel ik.. dat zou zogenaamd de normaalste zaak van de wereld zijn.. om als zwarte trots te zijn op je huidskleur i.v.m. "het verleden" van mij mogen ze uiteraard, ik heb daar inderdaad niks op tegen. Ik ben trots op zoveel dingen, maar zo gauw je als blanke trots zou zijn op je huidskleur, dan is het "fout"
Op donderdag 23 januari 2003 01:12 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
En Black Pride wat is dat dan...ohw ja iets wat wel gewoon getollereerd wordt.
ik heb overigens alles maar waar het woord "White" in voorkomt weggehaald.. om misverstanden te voorkomen.
quote:Zit je zo vaak op de Oudezijdsvoorburgwal dan?
Op woensdag 22 januari 2003 18:45 schreef schatje het volgende:[..]
Soort zoekt soort he X-ray??
quote:op een rijtje zetten en stuk voor stuk afschieten
Op zondag 19 januari 2003 21:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
ja zoiets had ik gisteren ook al tijdens die film.triest gedrag maja wat doe je eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |