Oprotten!
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik zat vanmiddag in de bios waar 8-Mile draaide. Zaten er 20 irritante blanke kutpubertjes te schreeuwen, blikjes en popcorn door de zaal te gooien en bij het minste of geringste WICKED te schreeuwen.Oprotten!
quote:Ja, dit is vragen om problemen
Op zondag 19 januari 2003 21:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
moet je naar een fatsoenlijke film gaan
quote:
quote:Ja, dat deed iemand. Die liep de zaal uit, 20 jochies die door de zaal stuiven op zoek naar een andere plaats en daarna gaan ze gewoon verder.
Op zondag 19 januari 2003 21:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Naar het personeel toestappen en vragen of ze er zo snel mogelijk uitgekickt mogen worden misschien?
Het was trouwens in Alkmaar
quote:Nou ik zal me voortaan inhouden dan...
Ik zat vanmiddag in de bios waar 8-Mile draaide. Zaten er 20 irritante blanke kutpubertjes te schreeuwen, blikjes en popcorn door de zaal te gooien en bij het minste of geringste WICKED te schreeuwen.Oprotten!
quote:zo zie je de invloed van de alochtone kindertjes op onze balnke kindertjes. om maar even net zo generaliserend te doen zoals jij dat doet.
quote:Die blanke kutjochies gingen anders naar een film over een blanke homofobe redneck.
Op zondag 19 januari 2003 21:09 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
zo zie je de invloed van de alochtone kindertjes op onze balnke kindertjes. om maar even net zo generaliserend te doen zoals jij dat doet.
Maarre, hoe was de film?
quote:Vind ik ook
quote:Was de Harmonie in Alkmaar. De film was 'Wicked'
Op zondag 19 januari 2003 21:10 schreef yvonne het volgende:
Moet wel Pathe geweest zijnMaarre, hoe was de film?
triest gedrag maja wat doe je eraan.
quote:dus toch he...
Op zondag 19 januari 2003 21:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
ja zoiets had ik gisteren ook al tijdens die film.triest gedrag maja wat doe je eraan.
volgende keer naar fatsoenlijke film gaan.....
(het bleef stil)
quote:nou... was met me neef naar pathe arena gereden om james bond te gaan bekijken, maar bij aankomst was die al uiverkocht.
Op zondag 19 januari 2003 21:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:[..]
dus toch he...
volgende keer naar fatsoenlijke film gaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |