quote:Laten we rouwen...
Op woensdag 12 februari 2003 00:21 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik heb echt geen idee wat ik in de finale zou willen, ze hebben echt heel veel mooie nummers gemaakt. Maar dit zou een van de mogelijke mooie finales zijn geweest ja
.
quote:Ach, er zijn nog zat mooie nummers over
Op woensdag 12 februari 2003 00:23 schreef Citroentje het volgende:[..]
Laten we rouwen...
quote:Laten we feesten...
Op woensdag 12 februari 2003 00:25 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ach, er zijn nog zat mooie nummers over
. We zien wel. De titel is trouwens veranderd
.
quote:Laten we slapen
Op woensdag 12 februari 2003 00:28 schreef Citroentje het volgende:[..]
Laten we feesten...
quote:hmm, ja, goed plan...
Op woensdag 12 februari 2003 00:29 schreef mamamiep het volgende:[..]
Laten we slapen
. Of, om ontopic te blijven 'Laat me slapen'
.
quote:Ja, dat is ook mijn schuld. Als je om 0:00 een toernament opent dan zijn er altijd minder stemmen. De meeste mensen zijn gewoon al naar bed.
Op woensdag 12 februari 2003 01:32 schreef -Wepeel2- het volgende:
Nou met het huidige stemtempo hoeft hij denk ik ook geen week open te blijven.
quote:De Poema's heb ik erbij gedaan omdat gevraagd werd of die er ook bij mochten. Het zijn ook hun liedjes, hun hebben ze ook grotendeels geschreven geloof ik. Die Hidden Track zit erbij omdat het een liedje is, het is wel een rip-off, maar mensen kunnen het leuker vinden dan die andere. Maar ik verwacht eigenlijk wel dat die er wel uitgaat hoor, iedereen die op dat koppel heeft gestemd heeft op Lena gestemd
Op woensdag 12 februari 2003 10:54 schreef Sjaak-S het volgende:
Zo heel erg moelijk is ie niet, zijn voornamelijk oude liedjes tegen nieuwe en dan weet ik het wel.... Vind alleen die nummers van de puma's en die gekke hidden track van hier zijn (originele versie misschien wel niets) er niet echt bij horen...
quote:nee das waar, maar het zou ook een beetje vreemd zijn als je er een nummer van gerard joling bij zou zetten natuurlijk
Op woensdag 12 februari 2003 10:58 schreef mamamiep het volgende:[..]
De Poema's heb ik erbij gedaan omdat gevraagd werd of die er ook bij mochten. Het zijn ook hun liedjes, hun hebben ze ook grotendeels geschreven geloof ik. Die Hidden Track zit erbij omdat het een liedje is, het is wel een rip-off, maar mensen kunnen het leuker vinden dan die andere. Maar ik verwacht eigenlijk wel dat die er wel uitgaat hoor, iedereen die op dat koppel heeft gestemd heeft op Lena gestemd
.
Verder heb ik er zin in.
quote:Ik houd de eerste ronde een week open waarschijnlijk, dus dan zal je hem wel hebben beluisterd neem ik aan? Maar goed, ik zie je stemmen wel verschijnen. Mochten je stemmen er niet bij staan, dan vraag ik wel even aan je hoe het zit (als ikhet niet vergeet
Op woensdag 12 februari 2003 11:17 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft Groeten uit Maaiveld nog niet (ligt als het goed is snel in de brievenbus) en hoopt dat ie op tijd komt voor de 1e ronde. (zat erg krap bij kas toen ie uitkwam, dus vandaar pas nu)Verder heb ik er zin in.
quote:* Jojogirl zal ze anders wel even last minute downloaden.
Op woensdag 12 februari 2003 11:30 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik houd de eerste ronde een week open waarschijnlijk, dus dan zal je hem wel hebben beluisterd neem ik aan? Maar goed, ik zie je stemmen wel verschijnen. Mochten je stemmen er niet bij staan, dan vraag ik wel even aan je hoe het zit (als ikhet niet vergeet
).
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:09 schreef Sjaak-S het volgende:[..]
nee das waar, maar het zou ook een beetje vreemd zijn als je er een nummer van gerard joling bij zou zetten natuurlijk
Maar goed, verder waren de keuzes niet zo heel moeilijk. Vind de laatste 2 cd's sowieso slechter dan de oudere albums, alhoewel ik Maaiveld wel weer aardig vind... Maar ook met de oude nummers kan ik nog wel de rest van mijn leven mee vooruit
En natuurlijk moesten die nummers van de Poema's er gewoon bij.
Tot nu toe valt het me tegen dat Dag Esmee minder stemmen heeft dan Slaap Zacht Elisabeth.
quote:had het ook vooral over die hidden tracks....
Op woensdag 12 februari 2003 12:32 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Maaiveld
En natuurlijk moesten die nummers van de Poema's er gewoon bij.
Tot nu toe valt het me tegen dat Dag Esmee minder stemmen heeft dan Slaap Zacht Elisabeth.
quote:Ja maar Dag Esmee vind ik ook zo lekker om op gitaar te spelen.
Op woensdag 12 februari 2003 13:45 schreef Sjaak-S het volgende:[..]
had het ook vooral over die hidden tracks....
Maar euhh, dag esmee is zeg maar een leuk verhaaltje, slaap zacht is gewoon een mooi nummer
Mooi metaforisch, je vader is de wind en is overal aanwezig ... Prachtig! Kan er zelfs tranen om laten
quote:Ik vind het ook een hele mooie tekst. Heel mooi verwoord. Ik kan me voorstellen dat het je niet onberoerd laat als je iets soortgelijks hebt meegemaakt.
Op donderdag 13 februari 2003 11:15 schreef Muurbloempje het volgende:
Keuze is ook erg persoonlijk vind ik...ik vind Ren Lenny ren mooier dan Laat me slapen omdat mijn vader ook overleden is en de tekst zo goed past bij iemand die zijn/haar vader verloren heeft![]()
Mooi metaforisch, je vader is de wind en is overal aanwezig ... Prachtig! Kan er zelfs tranen om laten
quote:Nee klopt..... Gaan er trouwens nog mensen naar de concerttour van Acda en De Munnik? Ik ga 28 feb. a.s. in Luxor.... lijkt me erg leuk en heb er al zin in
Op donderdag 13 februari 2003 11:40 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ik vind het ook een hele mooie tekst. Heel mooi verwoord. Ik kan me voorstellen dat het je niet onberoerd laat als je iets soortgelijks hebt meegemaakt.
quote:Ik ga 20 feb
Op donderdag 13 februari 2003 11:45 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Nee klopt..... Gaan er trouwens nog mensen naar de concerttour van Acda en De Munnik? Ik ga 28 feb. a.s. in Luxor.... lijkt me erg leuk en heb er al zin in
quote:Nou het zijn 13 nummers geloof ik (ff uit hoofd) en dat keer 4 min. gemiddeld is 52 minuten. Het is een langer concert dus ik mag hopen dat er nog oudere liedjes gezongen wordt en/of wat cabaret erbij. Dit keer wordt het geen cabaret met wat liedjes maar we doen het nu andersom stond er op hun site
Op donderdag 13 februari 2003 12:27 schreef Sjaak-S het volgende:[..]
Ik ga 20 feb
... Vraagje: het is een concerttour he? doen ze dan alleen maar de nummers die op maaiveld staan, of ook andere nummers en stukjes cabaret? Hoop dat laatste eigenlijk, maar ben bang van niet...
quote:Dat klinkt hoopvol in ieder geval dan
Op donderdag 13 februari 2003 12:46 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Nou het zijn 13 nummers geloof ik (ff uit hoofd) en dat keer 4 min. gemiddeld is 52 minuten. Het is een langer concert dus ik mag hopen dat er nog oudere liedjes gezongen wordt en/of wat cabaret erbij. Dit keer wordt het geen cabaret met wat liedjes maar we doen het nu andersom stond er op hun site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |