uit de Volkskrant van vandaag
Uitspraken van LPF'ers en alles wat daar voor door moet gaan kunnen prima in 1 van de vele LPF-topics in POL.
quote:Prima!
Op dinsdag 14 januari 2003 10:28 schreef Kozzmic het volgende:
Oopz, had niet gezien dat robh het sloot. Aangezien het topic nu in POL staat kan het weer open!
Die mensen komen niet naar Nederland omdat het hier zo'n lekker weer is.
[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 14-01-2003 10:43]
quote:Jij weet ook wel dat Nederland in het verleden niet echt moeilijk deed, en heel wat gelukszoekers die totaal niet in gevaar waren in eigen land heeft toegelaten.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:41 schreef SilverMane het volgende:
Het is een beetje onzinnig. Wij laten hier alleen mensen toe die gevlucht zijn voor een oorlog of politieke situatie in eigenland. Of niet soms. Van deze mensen wordt ook verwacht dat zij een keertje terug gaan van waar zij vandaan komen. Dit is ook wel logisch want anders zou dat discriminerend zijn jegens de rest van de (derde) wereld. Want die zouden hier ook wel willen vertoefen.
quote:Ik had verwacht dat jij de sarcastische ondertoon wel zou begrijpen.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Jij weet ook wel dat Nederland in het verleden niet echt moeilijk deed, en heel wat gelukszoekers die totaal niet in gevaar waren in eigen land heeft toegelaten.
quote:Varela spreekt toch echt over nu.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Jij weet ook wel dat Nederland in het verleden niet echt moeilijk deed, en heel wat gelukszoekers die totaal niet in gevaar waren in eigen land heeft toegelaten.
quote:Volgens mij heeft hij het gewoon over immigranten, en niet persé over de mensen die momenteel op de stoep staan voor een verblijfsvergunning.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:44 schreef robh het volgende:[..]
Varela spreekt toch echt over nu.
Volgens mij is de oplossing om 'zaad' aan derdewereldlanden te geven zodat mensen hier niet hoeven te komen...
quote:Tegenwoordig komen er ook niet zoveel econonische vluchtelingen meer binnen. Maar dat hele proces om te checken of ze inderdaad echt wel vluchtelingen zijn kost miljoenen euro`s. Door een minder mooi beeld de wereld in te sturen kan je, denk ik, de stroom van economische vluchtelingen beperken. Dan hou je geld over om aan de echte vluchtelingen te besteden.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:44 schreef robh het volgende:[..]
Varela spreekt toch echt over nu.
quote:Tja, waar ze het over hebben dat weet je bij LPF-ers eigenlijk nooit
Op dinsdag 14 januari 2003 10:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Volgens mij heeft hij het gewoon over immigranten, en niet persé over de mensen die momenteel op de stoep staan voor een verblijfsvergunning.
[Dit bericht is gewijzigd door Gromit op 14-01-2003 10:54]
quote:Daar zeg je het al: De afgelopen twee jaar.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:52 schreef Gromit het volgende:[..]
Weet Varela ook dat het aantal immigranten de afgelopen twee jaar meer dan gehalveerd is?
En weet zijn electoraat dat ook (denk het niet)?
Voor hen klinkt het natuurlijk erg lekker.
Nederland is tamelijk laat begonnen de migrantenstroom enigszins in te dammen.
Overigens is het aantal huwelijks partners dat (gearrangeerd) uit het buitenland wordt gehaald nog steeds stijgende.
quote:Ja ja, nog meer goede ideeen?
Op dinsdag 14 januari 2003 10:52 schreef tiemo het volgende:
Ik weet het nog beter alle illegalen eruit en al die turken en al die andere gekke die niet werken ook eruit.Als je in nederland wilt wonen zou je eerst je aan moeten passen aan ONZE cultuur..
quote:Kun je wel jah jah zeggen , maar me oom en tante die waren op vakantie naar turkijen en waar hun zaten droegen geen enkele vrouw hoofddoekjes.In turkije zeiden ze het zelf al: Nederland,Duitsland,Belgie die krijgen al het uitschot van turkije.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:54 schreef SilverMane het volgende:[..]
Ja ja, nog meer goede ideeen?
quote:Met dank aan den Uyl. We hadden toen al een regeling moeten maken.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Daar zeg je het al: De afgelopen twee jaar.
Nederland is tamelijk laat begonnen de migrantenstroom enigszins in te dammen.
Overigens is het aantal huwelijks partners dat (gearrangeerd) uit het buitenland wordt gehaald nog steeds stijgende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |