Ik ben nieuw hier, maar dat zijn er zat hier dus ik begin wel gewoon met de topic!
Ik hoor regelmatig van mensen dat de Freggles terug moeten komen, dus leek me dit wel een goed idee:
Stuur allemaal een 'net' mailtje naar de volgende adressen.
publiek@rtl4.nl
redactie@foxkids.nl
Ik zelf heb 5 emailaddressen en van alle 5 al gestuurd. En al mijn vrienden al ingelicht. Misschien krijgen we ze wel terug!!!
Zet effe done it neer en wat je allemaal nog meer hebt kunnen verzinnen. Dan hebben we een idee van het aantal stemmen.
Oh btw dit is niet als spam ofzo bedoeld en ik wil ook geen mailbombs ofzo. Als dit niet toegestaan is vanwege de faq ofzo doe er maar een slotje op. Maar het is wel voor een goed doel
heeft iemand plaatjes van die dingen, dan weet ik misschien wat/wie het zijn!
Freggles Forever.
Die waren echt gaaf. Als er een mogelijkheid is om ze op de buis te krijgen, graag!
Mijn zegen heb je.
quote:Zwelgje
Op 05 december 2000 05:06 schreef Chandler het volgende:
jheu dat is zeker 6 jaar geleden dat ik dat gezien heb... crewl...tof thanx man! en wanner komt swelgjie???.. of hoe je dat ook schrijft...
Die draak van O.B.Bommel bedoel je?
Die film komt meestal rond kerst ieder jaar, die is ook geweldig grappig.
De titel is 'als je bergrijpt wat ik bedoel'
Wel Voten he people!!!
quote:Ja hallo, ga Verbals forum eens ff lekker met deze onzin volspammen. Storthoop
Op 05 december 2000 04:59 schreef freggle het volgende:Ik hoor regelmatig van mensen dat de Freggles terug moeten komen, dus leek me dit wel een goed idee:
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 05-12-2000 18:39]
Ik heb dat deuntje nog steeds in mijne kop zitten..hehehehe...
Freggles roelen!!!!!
Een mailtje naar Fox sturen zal wel weinig zin hebben, die zender verdwijnt binnenkort toch? En als we dan toch gaan mailen, vraag dan gelijk of "Get a Life" ooit weer eens wordt uitgezonden...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 05-12-2000 19:03]
Btw: Fok is traag
Kan nix vinden
Tis nu wel weer snel trouwenz
[Dit bericht is gewijzigd door ThA_SaviouR op 05-12-2000 21:14]
oja die!!!!!!!!
quote:Niet zo zeuren
Op 05 december 2000 18:39 schreef SunChaser het volgende:
Ja hallo, ga Verbals forum eens ff lekker met deze onzin volspammen. Storthoop
quote:freggles wonen in een grot onder een huis van een meneer met een hond, en telkens als de freggles uit die grot wilden zat die hond altijd voor de opening.....
Op 05 december 2000 21:21 schreef ThA_SaviouR het volgende:
k kan t me allemaal niet mer zoooo goed herinneren
das zo'n beetje alles wat ik er nog van weet, maar ik vond het toen echt gaaf gewoon....
iemand de tekst
dat stukje ken ik nog wel.
Hoe heet dat meisjefreggletje ook al weer? die met die 2 staarten...?
quote:en dan iets van In de Freggelgrot.....
Op 06 december 2000 11:47 schreef ~Anja~ het volgende:
Freggles opgelet...nanananananananaaaadat stukje ken ik nog wel.
quote:Molly!
Op 06 december 2000 11:47 schreef ~Anja~ het volgende:
Freggles opgelet...nanananananananaaaadat stukje ken ik nog wel.
De Freggles roeleren echt wel!
FRAGGLES RULE!
'Als er genoeg interesse in is, zullen we het zeker overwegen, maar op dit moment is niet aangetoond dat er plaats is op de nederlandse televisie voor de fraggles'
maar de fraggles roooooeeeeel!
Als we gewoon acties blijven houden zoals die petitie lukt het uiteindelijk wel. Maar dingen sturen naar RTL4 heeft geen zin. FOX8 misschien... Ze waren overgenomen maar er was niks bekend over opdoeken... toch? En de fraggles zouden zowel ouders als kinderen weer interesseren
Freggels opgelet *KLAP KLAP* morgen blablablablablablabla...
En er zat nog een stukje in dat je al hun namen hoorde en het laatste daarvan was:
"Bobby, Wimmie, Jet, WHOEPWIEEEEE"
quote:en hap!
Op 05 december 2000 21:24 schreef freggle het volgende:
Niet zo zeuren
Zoals gezegd is dit niet als spam bedoeld.
En zo te zien zijn er zat mensen die deze door jou genoemde 'onzin' wel weer eens een keertje willen zien.
quote:Yeah, dat was cooooool
Op 06 december 2000 12:48 schreef Gellarboy het volgende:
Jullie vergeten dat 2 keer klappen in het liedje... Dat was juist zo cool!Freggels opgelet *KLAP KLAP* morgen blablablablablablabla...
En er zat nog een stukje in dat je al hun namen hoorde en het laatste daarvan was:
![]()
![]()
Ik ben vooral fan van reizende oom roel:
Mag hij een eigen programma ??
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah de Doeners!
Op 07 december 2000 03:17 schreef Perico het volgende:
Ben ik dan de enige Doener fan hier, de ware mystici uit de serie, wiens bouwsels gegeten konden worden? Die waren echt bizar...
Volgens mij is die hele Freggel show geschreven tijdens overmatig LSD gebruik ofzo, het zat vol met dat soort freaky stuff...
Freggels roeleren!
quote:Ja, dat herinner ik me helemaal niet meer...was vast te jong ofzo (ik ben meer van de 'smurf'generatie)Het word tijd dat ze terugkomen.
Op 06 december 2000 12:48 schreef Gellarboy het volgende:
Jullie vergeten dat 2 keer klappen in het liedje... Dat was juist zo cool!Freggels opgelet *KLAP KLAP* morgen blablablablablablabla...
![]()
![]()
Maak muziek en lach
Zorgen doe je een andere dag
Zingen doen wij vlot
In de freggle grot
Freggles opgelet
Anders heb je morgen pech
(...)
En dan inderdaad de namen van die irritante beestjes...
Met andere woorden - geen freggles meer op tv, ze nemen nu al kostbare geheugenruimte in!
Freggles
Maak muziek en lach,
zorgen voor een andere dag,
zingen doen wij vlot,
in de freggle grot.
Freggles opgelet,
anders heb je morgen pet.
Freggles opgelet.
(Coco,winnie, Yet yoehoe)
In de freggle grot
Over dat RTL4 telekids kan misschien toch wel opgevuld worden, toch..
Maar uhm hoe gaan we echt over op actie?
Ik heb deze topic namelijk gepost op
scholieren.com 17 replies
tweakers.net 31 replies
en fokzine dus 42 replies
Ik heb ook heel wat vrienden gemaild. Maar wie komt er met een echte goede oplossing? En met welke zender maken we het meeste kans? Ik heb fox8 gepakt omdat deze veel kinder programma's hebben en rtl4 omdat deze telekids hebben.
Incl. orginele freggels tune!
[Dit bericht is gewijzigd door Deuf op 09-12-2000 05:40]
Voor de echte die-hards heeft CraZaay nog steeds de Freggel-tune ONLINE, en wel te weten hier: http://www.crazaay.com/fok/Freggels.mp3
Maar in elk geval kun je je hier inschrijven voor de fanclub:
http://freggels.arachneo.nl
quote:Tara of Fannetje schopt m vast wel ff naar F&TV
Op woensdag 22 augustus 2001 16:27 schreef Hik het volgende:
Er staat nu ook een topic onder Film en TV hierover...Kweenie hoe ik zo'n linkje noet maken
quote:Ik dacht dat ze die "oude" programma's alleen voor de zomervakantie uit de kast gehaald hebben?
Op woensdag 22 augustus 2001 20:37 schreef Marble het volgende:
Je kan beter e-mailen naar "Z@ppelin achteruit", daar maak je meer kans.
quote:ja leuk, dat wou ik ook net zeggen!
Op zondag 05 mei 2002 11:26 schreef mvt het volgende:
NU OP YORIN
Toch grappig dat dit zo'n langlopend topic is. Blijkt toch dat ik niet de enige ben die ze nog steeds leuk vind!
quote:ze zijn toch allang terug?
Op donderdag 30 mei 2002 12:14 schreef Vectra het volgende:
De freggels roeleren grote tijd!Toch grappig dat dit zo'n langlopend topic is. Blijkt toch dat ik niet de enige ben die ze nog steeds leuk vind!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |