Wat een leuke comedy is dat zeg. Een heerlijke eind jaren 80 begin jaren 90 comedy sfeer ademt hij uit. Geschreven en geregisseerd door Bob Gale (o.a. Back To The Future)
De film gaat over een jongen die verward is over de toekomst. Maar dan komt hij een man tegen die hem één wens laat vervullen. Been there done that zul je nu wel denken, maar deze film geeft er een hele leuke draai aan. Wat volgt is een road-movie, met leuke personages, plaatsen. De film levert op een leuke manier kritiek op de Amerikaanse samenleving (vooral dat stadje met al die advocaten is kewl).
Alles wat deze films probeert te zijn werkt, road-movie, "one wish"-principe en dingen als noodlot. Tel daar nog een aantal goede acteurs bij op (Gary Oldman, Christopher Lloyd), een leuke kleine bijrol voor Kurt Russell (dat die nog leefde zeg, hoor je ook nix meer van) en Amy Smart en je hebt een top-comedy.
Ik had ook mijn twijfels bij het zien van die 8.4 op IMDb met 71 votes, maar het is idd een erg leuke film. een dikke 9.
Snap egt niet dat deze zelfs geen bioscoop-release in Amerika heeft gehaald
quote:Nee, en komt hij ook niet in. Heb hem op DivX gezien. Zal wel bij de videoboer komen te liggen een keer denk. Maar snap er egt nix van dat deze nergens de bios gehaald heeft...
Op maandag 13 januari 2003 01:59 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
leuk, draait ie in de bios ?
Ik heb net de film gezien, en hij is inderdaad erg gaaf. Ben het helemaal met Gorro eens.
Leuk uitgewerkt, grappig, veel vreemde plotwendingen, maar alles erg leuk gedaan.
quote:Inmiddels heb ik ook een thread gestart op IMDb en daar melde iemand dat Bob Gale hem niet kwijt kon, omdat de filmmaatschappijen moeilijkheden zouden hebben met het aan de man brengen van de film.
Op maandag 13 januari 2003 01:58 schreef Gorro het volgende:Snap egt niet dat deze zelfs geen bioscoop-release in Amerika heeft gehaald
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |